Научете повече за най-новите трансмисии на BMW!
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Научете повече за най-новите трансмисии на BMW!
Шест степенна автоматична трансмисия

Шест степенната автоматична трансмисия с електрическо управление в 7 Серия подробява динамичните характеристики на автомобила, благодарение на бързата и плавна смяна на предавките. Допълнителната шеста предавка спомага за намаляване на разхода на гориво. Теглото на трансмисията е намалено с 18 процента. Новата система заменя досегашната механична връзка между скоростния лост и трансмисията с електрическа, предаваща сигнал (EGF). Командите на водача се предават към контролния блок на EGF чрез лоста раположен върху кормилната колона. EGF проверява възможността да се промени предавката и инициира електронен процес за смяна на предавката. Другите преимущества на EGF са: намаленото пространство за вграждане на механизма, високата степен на техническа свобода при избора на елементите за смяна на предавките (бутоните за стептроник са върху волана, скоростният лост се намира върху кормилната колона, и т.н.), както и елиминирането на вибрациите и шума поради липсата на механична връзка между скоростния лост и трансмисията.
Стептроник

Стептроник превръща автоматичната трансмисия на BMW в ръчна, когато това е необходимо. В автомобилите на BMW 7 Серия, бутоните за управление на стептроник са разположени върху волана. При другите модели водачът използва лост, премествайки го от позиция D (автоматичен режим) към позиция S- спортен режим. За да изберете предавка, според вашите изисквания, просто почуквайте лостчето назад към позиция S за да превключите предавка нагоре и напред за предавка надолу. Тази функция ви позволява да избирате предавките без да използвате съединител.
Секвенциална М скоростна кутия Драйвлоджик
Оборудвани с второ поколение секвенциални скоростни кутии Секвенциална М скоростна кутия Драйвлоджик (SMG Drivelogic), M3 автомобилите притежават висококачествена концепция, комбинираща предимствата на технологиите използвани във Formula 1 и изискванията на всекидневното шофиране. SMG позволява на водача да избира характериситките на трансмисията чрез 11 програми (шест за секвенциална, пет за автоматична) според техния стил на шофиране, варирайки от сдържан, но динамичен стил до ултра-спортен стил на шофиране. Лостовите превключватели върху волана (водачът натиска десния за предавка нагоре и левия за предавка надолу) намаляват времето за смяна на предавките до 80 милисекунди. Сигналът за смяна се предава по два пътя: електронно, чрез кабел; едновремено и по два паралелни начина, също както системите в космическата индустрия. Електрохидравлична система управлява функциите на съединителя и процеса на смяна на предавките. Мощността се предава както при стандартните M3 чрез саморегулиращ се съединител (SAC) и шест-степенна предавателна кутия, както при останалите BMW M автомобили. Редица други функции, като асистент при движение по наклон и асистент на газта или светлините за задна скорост са също вградени в секвенциалната М скоростна кутия.
Секвенциална скоростна кутия

Секвенциaлната скоростна кутия на BMW е базирана на стандартните ръчни трансмисии. Трансмисията, обаче притежава едно нововъдение: смяната на предавките освен чрез скоростния лост може да стане с два бутона или лост върху волана, без нужда да изпускате волана. Процесът на смяна на предавките е последователен- без прескачане на предавки и не само чрез избор на предавка, както е при конвенциалните скоростни кутии.Прецизна хидравлика намалява времето за превключване под 150 милисекунди; водачът не трябва да използва съединител и да отпуска педала за газта. На разположение са 3 програми: нормална, спортна (за по-бърза смяна) и круз (автоматична смяна на предавките). Секвенциaлната скоростна кутия елиминира неточната смяна на предавките, придружена от характерното износване на зъбите на зъбните колела.
Автоматична предавателна кутия

Всяка автоматична предавателна кутия на BMW е високотехнологична система, която перфектно се вгражда в нашите автомобили. Тя напълно се приспособява към индивидуалния стил на водача и осигурява висока степен на комфорт, както и техническа прецизност. Някои от модификциите на автоматичните трансмисии на BMW включват пет-степенна трансмисия със стептроник, електронната функция за смяна на предавките (EGF) и три програми за шофиране, което позволява на водача да избира между икономичен или спортен режим на шофиране. Има също така и програми за зимни условия и ръчна смяна на предавките, тъй като петстепенната автоматична трансмисия притежава адаптивно управление на трансмисията (ATM), което предлага опцията за ръчна смяна на предавките. ATM притежава памет и може да прецени коя предавка е подходяща за дадена ситуация.
Блокиране на скоростния лост

Блокирането на скоростния лост на автоматичната трансмисия в BMW става поради причини свързани с безопасността. Това означава, че скоростния лост може да се премести само от позиция N или P към директна предавка при натискане на спирачния педал. Интерлок е допълнителна функция: поради съображения за безопасност е невъзможно да се извади контактния ключ ако скоростния лост не е поставен на позиция P.


Шест степенната автоматична трансмисия с електрическо управление в 7 Серия подробява динамичните характеристики на автомобила, благодарение на бързата и плавна смяна на предавките. Допълнителната шеста предавка спомага за намаляване на разхода на гориво. Теглото на трансмисията е намалено с 18 процента. Новата система заменя досегашната механична връзка между скоростния лост и трансмисията с електрическа, предаваща сигнал (EGF). Командите на водача се предават към контролния блок на EGF чрез лоста раположен върху кормилната колона. EGF проверява възможността да се промени предавката и инициира електронен процес за смяна на предавката. Другите преимущества на EGF са: намаленото пространство за вграждане на механизма, високата степен на техническа свобода при избора на елементите за смяна на предавките (бутоните за стептроник са върху волана, скоростният лост се намира върху кормилната колона, и т.н.), както и елиминирането на вибрациите и шума поради липсата на механична връзка между скоростния лост и трансмисията.
Стептроник


Стептроник превръща автоматичната трансмисия на BMW в ръчна, когато това е необходимо. В автомобилите на BMW 7 Серия, бутоните за управление на стептроник са разположени върху волана. При другите модели водачът използва лост, премествайки го от позиция D (автоматичен режим) към позиция S- спортен режим. За да изберете предавка, според вашите изисквания, просто почуквайте лостчето назад към позиция S за да превключите предавка нагоре и напред за предавка надолу. Тази функция ви позволява да избирате предавките без да използвате съединител.
Секвенциална М скоростна кутия Драйвлоджик
Оборудвани с второ поколение секвенциални скоростни кутии Секвенциална М скоростна кутия Драйвлоджик (SMG Drivelogic), M3 автомобилите притежават висококачествена концепция, комбинираща предимствата на технологиите използвани във Formula 1 и изискванията на всекидневното шофиране. SMG позволява на водача да избира характериситките на трансмисията чрез 11 програми (шест за секвенциална, пет за автоматична) според техния стил на шофиране, варирайки от сдържан, но динамичен стил до ултра-спортен стил на шофиране. Лостовите превключватели върху волана (водачът натиска десния за предавка нагоре и левия за предавка надолу) намаляват времето за смяна на предавките до 80 милисекунди. Сигналът за смяна се предава по два пътя: електронно, чрез кабел; едновремено и по два паралелни начина, също както системите в космическата индустрия. Електрохидравлична система управлява функциите на съединителя и процеса на смяна на предавките. Мощността се предава както при стандартните M3 чрез саморегулиращ се съединител (SAC) и шест-степенна предавателна кутия, както при останалите BMW M автомобили. Редица други функции, като асистент при движение по наклон и асистент на газта или светлините за задна скорост са също вградени в секвенциалната М скоростна кутия.
Секвенциална скоростна кутия


Секвенциaлната скоростна кутия на BMW е базирана на стандартните ръчни трансмисии. Трансмисията, обаче притежава едно нововъдение: смяната на предавките освен чрез скоростния лост може да стане с два бутона или лост върху волана, без нужда да изпускате волана. Процесът на смяна на предавките е последователен- без прескачане на предавки и не само чрез избор на предавка, както е при конвенциалните скоростни кутии.Прецизна хидравлика намалява времето за превключване под 150 милисекунди; водачът не трябва да използва съединител и да отпуска педала за газта. На разположение са 3 програми: нормална, спортна (за по-бърза смяна) и круз (автоматична смяна на предавките). Секвенциaлната скоростна кутия елиминира неточната смяна на предавките, придружена от характерното износване на зъбите на зъбните колела.
Автоматична предавателна кутия


Всяка автоматична предавателна кутия на BMW е високотехнологична система, която перфектно се вгражда в нашите автомобили. Тя напълно се приспособява към индивидуалния стил на водача и осигурява висока степен на комфорт, както и техническа прецизност. Някои от модификциите на автоматичните трансмисии на BMW включват пет-степенна трансмисия със стептроник, електронната функция за смяна на предавките (EGF) и три програми за шофиране, което позволява на водача да избира между икономичен или спортен режим на шофиране. Има също така и програми за зимни условия и ръчна смяна на предавките, тъй като петстепенната автоматична трансмисия притежава адаптивно управление на трансмисията (ATM), което предлага опцията за ръчна смяна на предавките. ATM притежава памет и може да прецени коя предавка е подходяща за дадена ситуация.
Блокиране на скоростния лост


Блокирането на скоростния лост на автоматичната трансмисия в BMW става поради причини свързани с безопасността. Това означава, че скоростния лост може да се премести само от позиция N или P към директна предавка при натискане на спирачния педал. Интерлок е допълнителна функция: поради съображения за безопасност е невъзможно да се извади контактния ключ ако скоростния лост не е поставен на позиция P.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани