Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=679580
Според статията М5-цата вади 620 коня на вала при обявени 560.Същото се случва и с другите участници в теста, но при БМВ разликата е най-голяма.Мерцедес също дават голяма разлика, Порше с най-малка.
Според статията М5-цата вади 620 коня на вала при обявени 560.Същото се случва и с другите участници в теста, но при БМВ разликата е най-голяма.Мерцедес също дават голяма разлика, Порше с най-малка.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Те тея 560кс дето са ги обявили да не са на колелата? 

- PaCk0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 31.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e36 m3
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
alx написа: Аз лично я усетих като 600-700 коня...
от старата тема за М5

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
PaCk0o написа:alx написа: Аз лично я усетих като 600-700 коня...
от старата тема за М5добре ги усеща колите човека
Брей, браво бе

Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
raduslaf написа:http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=679580
Според статията М5-цата вади 620 коня на вала при обявени 560.Същото се случва и с другите участници в теста, но при БМВ разликата е най-голяма.Мерцедес също дават голяма разлика, Порше с най-малка.
Има някаква тенденция да не обявяват реалните коне в последно време. Вероятно данъците стават космически за такива коне, така че явно се изхитрят производителите. Забележете се подобните двигатели на Ауди и БМВ имат еднакви характеристики като коне. Явно съзтезанието на хартия е спряло и са решили да го заменят със ускорение от 0-100 което не се облага с данък. Вижте примерно 328и какви коне изкарва на гумите, а какви са обявени.
Tool - Fear Inoculum
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Мен ми стана странно как 620 коня БМВ изостава толкова много до 200 от 70коня по-слабото Порше
Ясно е че АВДто допринася до 100км/ч ама нагоре толкова по-мощеното БМВ би следвало да го отвеее .

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
А въртящите моменти къви са 

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
acho.rs написа:Мен ми стана странно как 620 коня БМВ изостава толкова много до 200 от 70коня по-слабото ПоршеЯсно е че АВДто допринася до 100км/ч ама нагоре толкова по-мощеното БМВ би следвало да го отвеее .
за да се видят тия 70 коня отгоре трябва ги пуснат на нормалния хокенхайм- не на малкия...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Поршето има по-къси скорости-4та му свършва на 208.Впрочем М5 не може да хване и нормално турбо ,което абсолютно толкова мощно ,колкото и Турбо С,само има ограничение на времето ,през което е в овербууст
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
OPASNO LUD написа:Поршето има по-къси скорости-4та му свършва на 208.Впрочем М5 не може да хване и нормално турбо ,което абсолютно толкова мощно ,колкото и Турбо С,само има ограничение на времето ,през което е в овербууст
не. спортс- хроно пакета на турбото вдига въртящия момент във средните... но във високите максималните коне си остават същите (500).
турбо с е 50 коня и 50 паунда въртящ момент повече или нещо такова от турбото..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Вдига налягането на турбината в целия оборотен диапазон или поне така показва уреда.Турбинните колела на Турбо с и спорт пакет са от друг материал и няма възможност за овебууст в електрониката
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
OPASNO LUD написа:Вдига налягането на турбината в целия оборотен диапазон или поне така показва уреда.Турбинните колела на Турбо с и спорт пакет са от друг материал и няма възможност за овебууст в електрониката
ако беше така тогава повече налягане във високите щеше да резултира във повече коне при нормалното турбо, но това не е така. максималните коне са 500 винаги.
http://www.porsche.com/usa/models/panam ... sandspecs/
турбо с има също спорт-хроно пакет и.... той вдига пак само въртящия момент във средните- максималните коне си остават същите- 550
http://www.porsche.com/usa/models/panam ... sandspecs/
овърбууст във високите е игра със огъня защото при високи скорости тоя овърбууст може да трябва да е активен много време (иначе представи си че си със 240 и настъпиш на 6та и овърбууст 10 секунди и точно да сложиш на 7ма със 280 и... падаш по лице щото ти свършва времето... )
затова сток овърбууст - само във средните - да е активен за малко време за да не се случат лоши неща със входящата температура на въздуха... 10% повече бууст от 2000 до 5000 оборота и то за малко време- да не се загрее цялата кочинка

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
Не ми се спори -покарай и 2те и виж какво показват уредите.Колата си има индикатор за налягане и точно панамерите са на такъв лек повей-впрочем доста нарочно
Re: Интересен тест на Sport auto - 620 коня за F10 M5
ми аз карах някакво панамера турбо преди време - и го гледах как на доускорение във високите му падаше бууста.. и си мислех че е щото не може да му насмогне...
ама сега като се зачетох- то си е така по условие- овърбууста е само от 2000 до 5000 оборота... и понеже максималните коне са на 6000 и нагоре - си седят същите със и без овърбууст.
ама сега като се зачетох- то си е така по условие- овърбууста е само от 2000 до 5000 оборота... и понеже максималните коне са на 6000 и нагоре - си седят същите със и без овърбууст.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани