Образцовата серия

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Образцовата серия

Мнение от ///M3-E36 » 22 Фев 2006, 7:20

Максимална безопасност, комфорт, скорост. Максимално от всичко...

Петото поколение от линията баварски автомобили, обозначена лаконично с цифрата 3, утвърждава пазарните позиции на BMW с безупречна стилистика и съвършена техника. Максимална безопасност, максимален комфорт, максимална скорост, максимално от всичко... и въпреки това в рекламните спотове за новата 3-та серия на BMW използват кратки, но безапелационни фрази, главно целящи насочване на вниманието към излизането на новия модел. Без съмнение това е най-добрият и ярък представител от техния С клас, доказал своята водеща позиция вече трето десетилетие. И същевременно поставил каноните на този сегмент. Далеч назад се намират гонещите призраци на новите Alfa Romeo 159 и Lexus IS, а някак си настрани и насочени към по-улегнали клиенти остават обновените Audi A4 и Mercedes C-class. Възможно е някой от тях да притежава по някоя и друга характеристика, превъзхождаща тази на BMW, но като комплекс от технологии баварските заводи постигат най-добър сбор и винаги имат с какво да отговорят.

ПОСЛЕДНИ В ЦЕНТРОВЕТЕ, ПЪРВИ НА ПОДИУМИТЕ
Изображение
С излизането на новата 3-а серия обновяването на моделната гама на компанията завърши. „Тройката” се появи последна, пропускайки пред себе си дори новопоявилата се „единица”. Това донякъде е логично, тъй като моделът се явява венец в съвременната еволюция на марката BMW. В нея присъства най-доброто от арсенала на по-големите модели (5-а и 7-а серии), но пренесено в далеч по-компактна опаковка. При този обем концентрацията на иновации и технологични решения е толкова голяма, че направо стряска новия собственик, но и убива конкурентните модели.
Размерът на 3-тата серия е най-подходящият за истинси driver`s car, а дизайнът е най-спокоен и съразмерен от цялата моделна гама. Всъщност измененията на каросерията са минимални, но тук усетът и впечатленията за качествата на колата се получават чрез умел подбор на цветовете. В един или друг цвят четиривратият седан получава или облик на луксозна мини лимузина, или на огнен състезателен автомобил.
Според цвета на преден план изпъкват острите граници и цялостният елегантен силует на купето или се подчертават агресивната предница и изпъкнаите арки над колелата. Илюзия, засягаща обаче единствено външния вид, но не и съдържаниетоотдолу. А там се намира един хармоничен автомобил, отлично балансиран между комфорта, сигурността и динамиката.

БЕЗКОМПРОМИСЕН КОМФОРТ
Изображение
В лаконичния салон на „тройката” отсъства единствено авангардната система на BMW iDrive (даже в топ версията 330iA), но затова пък присъстват бутони и възможности за гласово управление на всичко останало – аудиосистемата, компютъра и климатичната инсталация. За подсещане за спортния характер на колата ключът на запалването не се завърта, а се поставя в специален слот и след това се натиска статриращ двигателя бутон, разположен на централната конзола.
Електрически задвижваните седалки притежават изчерпателен набор от регулировки, като дори моат да променят габаритите на облегалката в надлъжно положение! Отзад местата са малко по-широки спрямо предишната генерация и приемат двама възрастни пътници. Виновен за намаления брой пасажери се оказва високият тунел, който преминава през целия салон и е наследство от класческата компонова на BMW – предно разположен двигател със задни задвижващи колела.
Конструктивно „тройката” в много отношения копира схемите, използвани в 1-вата серия, но на пътя колата има съвсем друго поведени. По-голямата маса, различните настройки на пружните и амортисьорите предлагат съвсем други уещания. Окачването е подходящо за бързо шофиране по път с остри виражи, като запазва достатъчно високо ниво на комфорт и стабилност без натрупване на напрежение у пътуващите. Дори при преминаване през поредица от неравности „тройката” запазва пълен контрол върху ситуацията на пътя.

СПОРТИСТ ПО ПРИЗВАНИЕ
Изображение
Двигателната гама на модела обхваща достатъчно голям диапазон от мощности, като в най-високата си серия предлага 3-литров „шестак” от 260 к. с., постигнати чрез системите за променливо газоразпределение Valcetronic и VANOS. По-малкият двгател, редовата четворка в модела 120iA, се вгражда и в по-малката първа серия на BMW.
BMW 330i се обоудва стандартно с 6-степенна механична скоростна кутия, която срещу доплащане можеда бъде заменена с интелигентен автоматик Steptronic. В последния са вложени повече от 20 програми за управление на смяната на скоростите, като така на практика са покрити навиците и предпочитанията в шофиране на почти всички типове шофьори, Автоматичната скоростна кутия има и ръчен режим, като разликата с действителната механична скоростна кутия се изразява в загубата на 0.3 секунди при ускорението от 0 до 100 км/ч.
Отличната управляемост на модела се дължи на интелигентната кормилна ситема Active Steering, която според скоростта сама пренастройва усилието, необходимо за завъртане на волана. Така при всякакви пътни условия и ситуации водачът получава мълниеносенотклик от гумите и колата се подчинява на зададената траектория безпрекословно. Всъщност траекторията се леди и от електронна система ESP, която се предлага стандартно във всички версии на оборудване. Тя работи в паралел със спирачната антиблокираща система ABS,като при занасяне на автомобила подава команди към спирачните хидравлични цилиндри на колелата, така че колата винаги да запазва траекторията на движение, зададена от водещите колела.

ГАЗ, СПИРАЧКИ
При екстремно спиране от висока скорост едновременно със спирачките се задейства и системата Active Steering, която автоматично търси и насочва колата към онази част от пътя, имаща по-голямо сцепление с гумите. В такива моменти задните светлини светят една идея по-силно, благодарение на двустепенните стопове с допълнителни секции, използвани от BMW и в първата серия.
В качеството на бонус 3-ката предлага като опция парктроник, чрез който поместването на автомобила в тесните градски зони не изисква еквлибристични способности от шофьора.
BMW 3-а серия предлага на водача редица полезни опции. Например колата може сам да подсуши спирачните дискове, ако пътните условия са влажни или мокри. Специална система следи за състоянието на спирачните механизми и чрез кратковременни притисквания на накладките отнема наслоения върху дисковете воден слой за запазване на 100-процента работоспособност на спирачките. Това е част от опционната за модела система за динамична стабилизация DSC (Dynamic Stability Control), която помага на водача да контролира пътното поведение на автомобила и в режим на рязко ускорение, и в режим на спиране. На дисплея на бордовия компютър се изписватданни за състоянието на автомобила включително степента на износване на спирачните накладки и температурата на маслото в двигателя. Не е забравена и пасивната безпасност. Стандартно BMW-то идва с 6 въздушни възглавници, триточкови обезопасителни колани с пренатегатели и пиротехнически механизми, а срещу доплащане видимостта предавтомобила може да бъде подобрена от биксенонови фарове, въртящи се по посоката на движение.
С петото поколение на 3-ата серия баварците отново създават поредния еталон в С семента. Автомобил без минуси. Като истинско BMW – бързо, послишно, малко хазартно и красиво. Както казват англичаните – value for money, или най-доброто вложение за вашите пари.

Източник: сп. HiComm, бр.51, Август 2005
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София

Мнение от The Mravoiada » 22 Фев 2006, 12:30

Браво :clap: Хубава тема :yes:
Мен лично новата тройка адски ми допада.
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Фев 2006, 12:40

The Mravoiada написа: Мен лично новата тройка адски ми допада.

И на мен
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Фев 2006, 13:30

...но като комплекс от технологии баварските заводи постигат най-добър сбор и винаги имат с какво да отговорят...
това си е самата истина, дано и за в бъдеще да продължава да е така :D

а там на последната снимка strut brace ли се вижда или си въобразявам?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 22 Фев 2006, 15:52

Не си въобразяваш.След е-46 не съм виждал красиви БМВ-та.Дявола роди тоя дизайнер

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Фев 2006, 15:59

Не си въобразяваш.След е-46 не съм виждал красиви БМВ-та.Дявола роди тоя дизайнер

напълно съм съгласен .. последното БМВ което ще карам е е46 освен ако нещо не си оправят грозната визия :evil:

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 22 Фев 2006, 16:34

Ама никой не ви пита :!: не насирайте и тази хубава тема :!:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Фев 2006, 16:53

само да добавя нещо че при Е90
системата за стабилност се нарича
DTC Dynamic traction control...
а DSC e част от тази система :idea:

иначе добре написано ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 22 Фев 2006, 17:43

Казвал съм го и преди и ще го кажа пак:

Е30 х 3 = Е90 . . . . И това не е защото Е30 е лош автомобил, ами защото Е90 е просто УНИКАЛЕН . . . а тва за външния вид е въпрос на вкус, и на мене също ми допада много.

Желая на всеки един скептик шанса да покара този автомобил някой ден и да разбере сам за себе си какво искам да кажа.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 22 Фев 2006, 17:55

още една исчерпателно и добре оформена тема която за пореден път ни показва качествата на лубимите НИ автомобили!!!
БРАВО :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Фев 2006, 18:19

Браво,статията е чудесна!


Веднага се появиха мнения в чата ...


[17:17:54] <*> koi e napisal taq prostotiq ?
[17:17:57] <D_1_D_0> 4ak pyk unikalen
[17:18:00] <D_1_D_0> aide molq ti sa...


или просто някой хора са тип "кон с капаци" ?
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 22 Фев 2006, 18:40

Те хората са го казали ''По добро от млада булка и нова кола няма"
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 22 Фев 2006, 19:06

Само да не беше десен воланът... :D
Хубава темичка,браво :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 22 Фев 2006, 19:29

Не,не ме разбирайте погрешно.Не е ЛОША колата.Просто на външен вид не е красива.Но интериор и системи оценка от 1 до 6 .99999999999999999

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 22 Фев 2006, 19:48

в крайна сметка не разбрах дали Е90 сериино идва със strut bracе? или това е някаква друга щанга на снимката.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook