M5 F10 от AC Schnitzer
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
M5 F10 от AC Schnitzer
Германският тунер AC Schnitzer разкри своя силов тунинг за BMW M5 F10. Цялото име на колата е дългото AC Schnitzer F10M M5 ACS5, като тя ще събира погледи следващата седмица на салона в Женева. Програмата за M5 F10 включва техно ъпгрейд, нови части по екстериора и подобрения в интериора.
Тунинг специалистите от Аахен увеличават мощността от 560 на 620 к.с., а въртящият момент вдигат от 680 на 790 Нм. Това става с инсталирането на допълнително ECU, променящо работата на 4,4-литровия V8. При стандартния модел максималната скорост електронно е ограничена до 250 км/ч, но за AC Schnitzer ограниченията не са по вкуса им, като за това тя свободно може да достигне 305 км/ч. От нула до 100 км/ч доразработената „петица” ускорява за 4,1 секунди, което е с 0,2 секунди по-бързо от заводската версия. Немците монтират също спортна изпускателна система с контрол на клапаните.
Возията и управлението са подобрени, като за целта са използвани нови пружини, свалящи височината на колата с около 25 мм. Изборът за колела е между 20 и 21-цолови ковани алуминиеви джанти.
AC Schnitzer използва още карбонов преден спойлер, хромирана решетка, заден спойлер на покрива, задно крило и карбонов дифузьор, отличавайки достатъчно екстериора на M5 от този на серийния модел. Отвътре промените са много леки и ненатрапчиви, като са декорирани в син цвят част от елементите в салона.








Тунинг специалистите от Аахен увеличават мощността от 560 на 620 к.с., а въртящият момент вдигат от 680 на 790 Нм. Това става с инсталирането на допълнително ECU, променящо работата на 4,4-литровия V8. При стандартния модел максималната скорост електронно е ограничена до 250 км/ч, но за AC Schnitzer ограниченията не са по вкуса им, като за това тя свободно може да достигне 305 км/ч. От нула до 100 км/ч доразработената „петица” ускорява за 4,1 секунди, което е с 0,2 секунди по-бързо от заводската версия. Немците монтират също спортна изпускателна система с контрол на клапаните.
Возията и управлението са подобрени, като за целта са използвани нови пружини, свалящи височината на колата с около 25 мм. Изборът за колела е между 20 и 21-цолови ковани алуминиеви джанти.
AC Schnitzer използва още карбонов преден спойлер, хромирана решетка, заден спойлер на покрива, задно крило и карбонов дифузьор, отличавайки достатъчно екстериора на M5 от този на серийния модел. Отвътре промените са много леки и ненатрапчиви, като са декорирани в син цвят част от елементите в салона.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани