Новото BMW X6 M
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Новото BMW X6 M





Performance
Top speed in km/h 250 (275)
Acceleration 0–100 km/h in s 4.7
Engine
Cylinders/valves 8 / 4
Capacity in ccm 4,395
Stroke/bore in mm 88.3 / 89.0
Max. output in kW (hp) at 1/min 408 (555) / 6,000
Max. torque in Nm at 1/min 680 / 1,500-5,650
Compression ratio : 1 9.3 / ROZ 95-98
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... index.html
Re: Новото BMW X6 M
Всичкия въртящ момент от 1500 оборота и така до 5000 оборота. Тия как ги управляват тия турбини- акъла ми не го побира.... Много силно подозирам, че фабрично двигателя е доста оптимизиран и няма много мегдан за тунинг- тия турбини за да тръгват от 1200-1300 оборота трябва да са много дребни и за да държат на 5000 предполагам са на края на мап-овете си.... Това би обяснило... Това което ми убягва обаче е за какво служи х6цата... Защото аз наистина не разбирам къде се вписва в автомобилния пейзаж и защо на всичко отгоре я купуват... В америка я няма много много, но в софия е пълно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Новото BMW X6 M
Добре звучи М ,ама Х6 + М май е още по-добре
Ами хамериканците нямат парички да си я позволят, докато софиянци може да няма къде да живеят , но ще карат

alx написа:В америка я няма много много, но в софия е пълно...
Ами хамериканците нямат парички да си я позволят, докато софиянци може да няма къде да живеят , но ще карат

Последна промяна jbankov на 03 Фев 2012, 12:05, променена общо 1 път

- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Новото BMW X6 M
Страшна кола, но въпреки това, ако имам тоя бюджет, не бих я сложил в топ 10 избор. Сигурно съм единствения, но никога не съм възприемал формата на тези модели, някакво подобие на джип-седан-хечбек.
Вкус...
Вкус...

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Новото BMW X6 M
alx
Просто Х6М е уникално балансиран автомобил с почти напълно завършено оборудване,повечето богати хора в София живеят в посока Витоша,а тук снега по улиците не се чисти.Имат един дерт-много ги крадат,което значи ,че са и много желани.Просто М5 е неизползваема 2-3 месеца от годината,ако живееш на малка улица високо в планината-колата трябва да е минимум с регулируемо по височина окачване,по-възможност 4по4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW X6 M
Просто защото няма по-красив (и както казаха по-горе) завършен като дизайн висок автомобил . В хамерика да си карат пикапите , останалата част от света във времена на тежка криза превърна този скъп, нишов автомобил в бестселър .
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Новото BMW X6 M
Кой го интересува какво карат американците.Около тях ли трябва да се върти света...?!?!?




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW X6 M
Много силно подозирам, че фабрично двигателя е доста оптимизиран и няма много мегдан за тунинг- тия турбини за да тръгват от 1200-1300 оборота трябва да са много дребни и за да държат на 5000 предполагам са на края на мап-овете си.... Това би обяснило
- че отново не позна .

- 725кс и 900НМ при 1500 оборота



Re: Новото BMW X6 M
Ми... Това е каквото си прочел. Аз ще ти кажа какво съм видял- видял съм 4 джи- пауър возила на дино. Нито едно не си направи конете. За едно от тях по желание на клиента се допитахме до джи пауър и ни казаха че дино числата са верни а изглеждат ниски спрямо документираните защото ги изчисляват със 33-35% загуби. Уотевър. Колата беше е60 м5 със ръчно скорости и 17% загуби дори са много...
Друго което съм видял е тунинг на х5 м при които сток турбините ги превъртяхме с много малко повече буст от фабричния. А тия от джи-пауър с тоя камион са изкарали 50% повече коне от сток турбините от мотор които е относително малък и сток е 550 коня. та това е или някаква страшна оптимистика или са всичко е превъртяно повече от колкото бива за надеждена вскидневка.
И така.
Друго което съм видял е тунинг на х5 м при които сток турбините ги превъртяхме с много малко повече буст от фабричния. А тия от джи-пауър с тоя камион са изкарали 50% повече коне от сток турбините от мотор които е относително малък и сток е 550 коня. та това е или някаква страшна оптимистика или са всичко е превъртяно повече от колкото бива за надеждена вскидневка.
И така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Новото BMW X6 M
защо ги мъчите тия Х6ци с такива коне
на черока кво му е? кита за 1000 коня е колкото кожения салон на Х6..
на черока кво му е? кита за 1000 коня е колкото кожения салон на Х6..
No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новото BMW X6 M
alx написа:Ми... Това е каквото си прочел. Аз ще ти кажа какво съм видял- видял съм 4 джи- пауър возила на дино. Нито едно не си направи конете. За едно от тях по желание на клиента се допитахме до джи пауър и ни казаха че дино числата са верни а изглеждат ниски спрямо документираните защото ги изчисляват със 33-35% загуби. Уотевър. Колата беше е60 м5 със ръчно скорости и 17% загуби дори са много...
Друго което съм видял е тунинг на х5 м при които сток турбините ги превъртяхме с много малко повече буст от фабричния. А тия от джи-пауър с тоя камион са изкарали 50% повече коне от сток турбините от мотор които е относително малък и сток е 550 коня. та това е или някаква страшна оптимистика или са всичко е превъртяно повече от колкото бива за надеждена вскидневка.
И така.
Що се хабиш?......
Той ше ти обясни с числа, картинки и тестове и Големия Взрив ако искаш.....
Иначе по темата - безсмислен за мене автомобил, красотата и тя е субективна, но поне тва неможе да се отрече:
останалата част от света във времена на тежка криза превърна този скъп, нишов автомобил в бестселър
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW X6 M
alx написа:Ми... Това е каквото си прочел. Аз ще ти кажа какво съм видял- видял съм 4 джи- пауър возила на дино. Нито едно не си направи конете. За едно от тях по желание на клиента се допитахме до джи пауър и ни казаха че дино числата са верни а изглеждат ниски спрямо документираните защото ги изчисляват със 33-35% загуби. Уотевър. Колата беше е60 м5 със ръчно скорости и 17% загуби дори са много...
Друго което съм видял е тунинг на х5 м при които сток турбините ги превъртяхме с много малко повече буст от фабричния. А тия от джи-пауър с тоя камион са изкарали 50% повече коне от сток турбините от мотор които е относително малък и сток е 550 коня. та това е или някаква страшна оптимистика или са всичко е превъртяно повече от колкото бива за надеждена вскидневка.
И така.
Наистина се хабиш - Е60 М5 на Г повер държи всички рекорди за скорост на седан и 4 врат автомобил . бмвездача да си говори , Хърикейн (РС) доказа многократно че е АДСКИ бърз автомобил и при равна мощност с РС6 МТМ , изкарва много , много по-добра динамика , донякъде заради единия задвижващ мост .
Не еднократно сте показвали че на черното викате бяло , но мен пък не ми омръзва да ви оборвам - кой какво видял на живо - Х6М на Г-повер 4,4л 900НМ при 1500 оборота , 725кс за <14к евро доработка . Та кво става - първо говорим че няма база за тунинг, после като не сме прави казваме че не е надеждно ... очаква се стъкпа 3 - мнооо скъпо

Е60 М5 Хърикейн и Хърикейн РС - световни рекордьори за ускорение и скорост . Тва е.
Радвам се че поне факта за продажбите и пазарния успех не се оспорва

Честно хора - вие освен да оспорвате качества на БМВ кво друго правите в тоя форум

Re: Новото BMW X6 M
acho.rs написа:...
после ние сме сравнявали колите като от дъвки турбо...
забрави за малко това, което си наизустил и помисли
колко е надежден мотора на хърикейна във вида, в който прави рекорди? колко можеш да го караш така, както би си карал сток М5ца.. да не говорим, че колите за журналисти са.. приготвени (всички го правят, не си мисли, че го казвам, за да те затапвам)
ако става дума за прежалени коли, които правят рекорди за скорост и ускорение.. г-пауара далеч не е най-големия
нали идеята на мунингите е.. все пак да си запазиш сток качествата на колата
не знам, аз никога не съм ги гледал тия мунинги, нито бих си купил някога такава кола
щом гюнтер е дал 555 коня.. значи е имал причина
No bling at the Ring
Re: Новото BMW X6 M
acho.rs написа:alx написа:Ми... Това е каквото си прочел. Аз ще ти кажа какво съм видял- видял съм 4 джи- пауър возила на дино. Нито едно не си направи конете. За едно от тях по желание на клиента се допитахме до джи пауър и ни казаха че дино числата са верни а изглеждат ниски спрямо документираните защото ги изчисляват със 33-35% загуби. Уотевър. Колата беше е60 м5 със ръчно скорости и 17% загуби дори са много...
Друго което съм видял е тунинг на х5 м при които сток турбините ги превъртяхме с много малко повече буст от фабричния. А тия от джи-пауър с тоя камион са изкарали 50% повече коне от сток турбините от мотор които е относително малък и сток е 550 коня. та това е или някаква страшна оптимистика или са всичко е превъртяно повече от колкото бива за надеждена вскидневка.
И така.
Наистина се хабиш - Е60 М5 на Г повер държи всички рекорди за скорост на седан и 4 врат автомобил . бмвездача да си говори , Хърикейн (РС) доказа многократно че е АДСКИ бърз автомобил и при равна мощност с РС6 МТМ , изкарва много , много по-добра динамика , донякъде заради единия задвижващ мост .
Не еднократно сте показвали че на черното викате бяло , но мен пък не ми омръзва да ви оборвам - кой какво видял на живо - Х6М на Г-повер 4,4л 900НМ при 1500 оборота , 725кс за <14к евро доработка . Та кво става - първо говорим че няма база за тунинг, после като не сме прави казваме че не е надеждно ... очаква се стъкпа 3 - мнооо скъпо![]()
Е60 М5 Хърикейн и Хърикейн РС - световни рекордьори за ускорение и скорост . Тва е.
Радвам се че поне факта за продажбите и пазарния успех не се оспорва
Честно хора - вие освен да оспорвате качества на БМВ кво друго правите в тоя форум
Ти тоя велик G-power M5 виждал ли си го на живо? Колко му беше цената? Щото от 8-те хиляди RS6 поне една трета са MTM/ABT на 730 коня. В БГ поне 6-8 такива има и хората ги карат всеки ден на работа като някой дори са навъртели над 50 - 60к км без грижи.
Фирми като G-power, 9ff, Gemballa и т.н. съществуват за да продават коли на много объркани хора с пари и....да дават аргументи на fanboys.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новото BMW X6 M
Щом казваш - прав си . Тия пък 9ФФ са най-големите смешници . Бадангела не мисля че има смисъл да му коментирам глупостите .
Темата е за Х6М . От специалисти разбрахме че тая кола е глупост , няма пазар в Америка и не може да се тунингова .
Пиша само щот някой случаен може да влезе във форума и да се върже на глупостите на хора с детска неизживяна любов по бюджетни легени с камионски двигатели .
Темата е за Х6М . От специалисти разбрахме че тая кола е глупост , няма пазар в Америка и не може да се тунингова .
Пиша само щот някой случаен може да влезе във форума и да се върже на глупостите на хора с детска неизживяна любов по бюджетни легени с камионски двигатели .
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани