БМВ 130i М Спорт” - “Тасманийският дявол” от Мюнхен
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
БМВ 130i М Спорт” - “Тасманийският дявол” от Мюнхен
“БМВ 130i М Спорт” - “Тасманийският дявол” от Мюнхен
265 коня теглят най-малката и мощна баварка
“БМВ 130i М Спорт”:
6 цилиндров бензинов редови мотор.
265 к.с. мощност и започваща от цифрата 7 000 "червена зона" на оборотомера.
250 км в час максимална скорост, ускорение от 0 до 100 км в час - за 6,1 секунди.
1 450 кг тегло на купето без пътниците и горивото.
Воланът на най-мощната модификация от "1 серия" е белязан с допълнителна "М"-табела.
"БМВ" попълни гамата на най-малката "1 серия" с най-мощната и скъпа "М" версия на компактния модел. Още преди да излезе на пазара "БМВ 130i М Спорт" красноречиво бе описан от експертите като "Бейби М" и "Тасманийският дявол". На пръв поглед черешката от върха на сладоледа в гамата на най-малката баварка не се различава съществено от скромната базова модификация. Ако по-големите въздухозаборници в предната част на торпедото и двойният никелиран ауспух под задната броня се видят недостатъчни за отличаването на пътя на най-мускулестата "М" версия, дизайнерите от Мюнхен са разработили и специална спортна-кит добавка. Така срещу още около 3 000 евро маниаците на оптичния тунинг могат да се сдобият с допълнителни спойлери, обтекатели, 18-инчови лети джанти от лека сплав с нископрофилни спортни гуми и множество допълнителни спортни имплантации по интериора, които придават много по-агресивен характер на здраво наточената минибаварка.
Най-малката и наточена баварка е "обута" в 18-инчови лети джанти с нископрофилни спортни гуми.
Най-голяма заслуга за изключителния темперамент на "БМВ 130i М Спорт" имат инженерите на "БМВ", които са се изхитрили да напъхат под скромното на вид торпедо познатия от по-големите модели 6-цилиндров бензинов редови мотор. С табуна си от 265 коня, започваща от над 7 000 оборота "червена зона" на оборотомера и класическото за един спортен модел задно предаване "БМВ 130i М Спорт" е май най-сериозният потенциален конкурент на изключителния 6-цилиндрова спортна R32 модификация на "Фолксваген Голф". Комбинацията от як двигател и сравнително ниските 1 450 кг. на купето дават възможност на най-яката и компактна баварка да набира стотака само за 6,1 секунди. Що се отнася до максималната скорост, заради безопасността на пътниците тя е ограничена по електронен път до не повече от 250 км в час. Освен на мотора отличната динамика на "БМВ 130i М Спорт" се дължи още на по-ниското и твърдо спортно окачване, на задното предаване и перфектното за един спортен автомобил натоварване в съотношение 50:50 процента между предния и заден мост. Добро допълнение към перфектната динамика е и звукът от двигателя, който е истинска наслада за ухото с приятния си спортен саунд в зоната на високите обороти.
"БМВ 130i М Спорт" се познава отзад по двойния никелиран ауспух.
Източник: в-к Монитор
265 коня теглят най-малката и мощна баварка
“БМВ 130i М Спорт”:
6 цилиндров бензинов редови мотор.
265 к.с. мощност и започваща от цифрата 7 000 "червена зона" на оборотомера.
250 км в час максимална скорост, ускорение от 0 до 100 км в час - за 6,1 секунди.
1 450 кг тегло на купето без пътниците и горивото.

Воланът на най-мощната модификация от "1 серия" е белязан с допълнителна "М"-табела.
"БМВ" попълни гамата на най-малката "1 серия" с най-мощната и скъпа "М" версия на компактния модел. Още преди да излезе на пазара "БМВ 130i М Спорт" красноречиво бе описан от експертите като "Бейби М" и "Тасманийският дявол". На пръв поглед черешката от върха на сладоледа в гамата на най-малката баварка не се различава съществено от скромната базова модификация. Ако по-големите въздухозаборници в предната част на торпедото и двойният никелиран ауспух под задната броня се видят недостатъчни за отличаването на пътя на най-мускулестата "М" версия, дизайнерите от Мюнхен са разработили и специална спортна-кит добавка. Така срещу още около 3 000 евро маниаците на оптичния тунинг могат да се сдобият с допълнителни спойлери, обтекатели, 18-инчови лети джанти от лека сплав с нископрофилни спортни гуми и множество допълнителни спортни имплантации по интериора, които придават много по-агресивен характер на здраво наточената минибаварка.

Най-малката и наточена баварка е "обута" в 18-инчови лети джанти с нископрофилни спортни гуми.
Най-голяма заслуга за изключителния темперамент на "БМВ 130i М Спорт" имат инженерите на "БМВ", които са се изхитрили да напъхат под скромното на вид торпедо познатия от по-големите модели 6-цилиндров бензинов редови мотор. С табуна си от 265 коня, започваща от над 7 000 оборота "червена зона" на оборотомера и класическото за един спортен модел задно предаване "БМВ 130i М Спорт" е май най-сериозният потенциален конкурент на изключителния 6-цилиндрова спортна R32 модификация на "Фолксваген Голф". Комбинацията от як двигател и сравнително ниските 1 450 кг. на купето дават възможност на най-яката и компактна баварка да набира стотака само за 6,1 секунди. Що се отнася до максималната скорост, заради безопасността на пътниците тя е ограничена по електронен път до не повече от 250 км в час. Освен на мотора отличната динамика на "БМВ 130i М Спорт" се дължи още на по-ниското и твърдо спортно окачване, на задното предаване и перфектното за един спортен автомобил натоварване в съотношение 50:50 процента между предния и заден мост. Добро допълнение към перфектната динамика е и звукът от двигателя, който е истинска наслада за ухото с приятния си спортен саунд в зоната на високите обороти.

"БМВ 130i М Спорт" се познава отзад по двойния никелиран ауспух.
Източник: в-к Монитор
::: vankata™ :::
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
M1 няма да има, информацията е сигурна. Познавам един човек, работещ в BMW и информацията му е много вярна.
А в една моя предна тема с риск да си навлека гнева на ентусиатите бях на писал как 130и беше наказано от Р32 на Фолксваген.
Въперки това е много яка кола и излъчва много агресивност.
Винаги съм се кефил на комбинацията голям двигател в малко купе.
Представям си физиономията на някой горд собственик на Е65, Е60 или някоя Е или S - класа, когато бъдат наказани от малкия звяр.
Мисля, че му подхожда определението вълк в овча кожа (поне за модела без М-пакета)
А в една моя предна тема с риск да си навлека гнева на ентусиатите бях на писал как 130и беше наказано от Р32 на Фолксваген.
Въперки това е много яка кола и излъчва много агресивност.
Винаги съм се кефил на комбинацията голям двигател в малко купе.
Представям си физиономията на някой горд собственик на Е65, Е60 или някоя Е или S - класа, когато бъдат наказани от малкия звяр.
Мисля, че му подхожда определението вълк в овча кожа (поне за модела без М-пакета)

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Niikoo_1 написа:M1 няма да има, информацията е сигурна. Познавам един човек, работещ в BMW и информацията му е много вярна.
А в една моя предна тема с риск да си навлека гнева на ентусиатите бях на писал как 130и беше наказано от Р32 на Фолксваген.
Въперки това е много яка кола и излъчва много агресивност.
Винаги съм се кефил на комбинацията голям двигател в малко купе.
Представям си физиономията на някой горд собственик на Е65, Е60 или някоя Е или S - класа, когато бъдат наказани от малкия звяр.
Мисля, че му подхожда определението вълк в овча кожа (поне за модела без М-пакета)


ТДС - Турбо Див Селянин
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Дон Хуан ГОЛФА ми е второ име и моля ти се без злоба, къв е тоя Туарег ГСИ само ти си знаеш.
И аз съм от Младост 3та част, та може някой път да се видиме и да пийне ме по бира за да видиш, че не съм лош човек. Виж ми галерията там ме има може да ме познаваш от някъде.
Айде лека

И аз съм от Младост 3та част, та може някой път да се видиме и да пийне ме по бира за да видиш, че не съм лош човек. Виж ми галерията там ме има може да ме познаваш от някъде.
Айде лека

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Niikoo_1 написа:M1 няма да има, информацията е сигурна. Познавам един човек, работещ в BMW и информацията му е много вярна.
А в една моя предна тема с риск да си навлека гнева на ентусиатите бях на писал как 130и беше наказано от Р32 на Фолксваген.
Въперки това е много яка кола и излъчва много агресивност.
Винаги съм се кефил на комбинацията голям двигател в малко купе.
Представям си физиономията на някой горд собственик на Е65, Е60 или някоя Е или S - класа, когато бъдат наказани от малкия звяр.
Мисля, че му подхожда определението вълк в овча кожа (поне за модела без М-пакета)
Аз пък говорих с дилъра на бмв и той каза,че и германците не знаят дали ще има.Така,че не знам колко е достоверна информацията ти.Даже си поговорихме малко за 2ра серия и 4та.

П.С. В софия вече си имате 130i
П.С. Добави в сайта си Porsche Cayenne Turbo S

Последна промяна MaXimal на 08 Яну 2006, 10:35, променена общо 2 пъти
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Само времето ще покаже кой има право, ама аз си мисля да ли ще са много хората, които ще се бръкнат над 40хил ойро за М1
Евентуално, ако пуснат такова то трябва да бъде в супер малка серия, от предното Р32 ФВ мисля, че бяха пуснали около 5хил бр., защото излезна на края на моделния живот на Голф4, та ще видим от Мюнхен кво ще решат. Аз си мисля, че приказките са М1 само да лаят кучетата.
Вярно, е че тези модели се пускат не за печалба а за имидж, пример е РЕНО КЛИО V6 - което е истински изруд.
Да се надяваме да го пуснат, защото ще ми бъде интерсно комбинацията от около 1400кг и 343 конски сили от инлайн шестака на Е46 М3.

Евентуално, ако пуснат такова то трябва да бъде в супер малка серия, от предното Р32 ФВ мисля, че бяха пуснали около 5хил бр., защото излезна на края на моделния живот на Голф4, та ще видим от Мюнхен кво ще решат. Аз си мисля, че приказките са М1 само да лаят кучетата.
Вярно, е че тези модели се пускат не за печалба а за имидж, пример е РЕНО КЛИО V6 - което е истински изруд.
Да се надяваме да го пуснат, защото ще ми бъде интерсно комбинацията от около 1400кг и 343 конски сили от инлайн шестака на Е46 М3.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Истината всъщност е,че двигателя просто е по-слаб от тези на конкуренцията твърде късно се развърта за писта,но тази кола е предвидена за магистрала,а там просто няма кола в този клас,която да и се опъне-там Нико голфа не е конкурентен с относително по-високото си челно съпротивление и 4задвижващи колела,а и по-малко коне и по-къси скорости,които правят ускорението над 230 голяма мъка.Така че аз бих избрал бмвто,но Р32 определено заслужава адмирации-въпреки че доста по-шумна,с по лошо управление и не звучи така добре,със страхотния си хендлинг,трансмисияи двигател,колата наистина рулира и със сигурност е истинска ГТИ
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
MaXimal написа:Niikoo_1 написа:
П.С. Добави в сайта си Porsche Cayenne Turbo S
В момента съм в сесия и няма време след като ми свърши сесията съм замисилил много сериозен упдейт на сайта , който ще включва ново излезнали модели (Турбо С, Гемабалла и няколко нови тунинг фирми др) и снимки в галерията и филмчета с яки дрифтове и тестове на ПОршета. Ще има и доста видеота с най-вървяща с вратите на пред кола, а именно 911 GT3.
ПП
Следя всичко около фирмата от Щутгарт Цуфенхаузен и всичко ново ще бъде качено просто изчаквам сесията и да събера повече материал

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не бе ебати стисльовците са......



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Chata