И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
И все повече BMW-та ще се правят в Китай
BMW се стреми да разшири производството си на пазари извън Германия. Това бе заявено от Франк-Петер Арндт, директор на производствения процес в BMW. През 2002 г. 70 % от моделите на групата са произведени в Германия, осем години по-късно процентите са сведени до 62. Днес компанията се стреми към отношение 50:50, като за тази цел ще дадат принос пазарите в Китай и САЩ. Китай ще играе ключова роля, тъй като в момента е най-големият автомобилен пазар в света.
Целта на BMW е да увеличи общите продажби до 2 млн. единици годишно до 2020 г. Въпреки тази новина, „гръбнакът” на компанията ще остане Германия, където групата продължава да инвестира в сериозно вътрешно производство.
Източник cars.bg
Целта на BMW е да увеличи общите продажби до 2 млн. единици годишно до 2020 г. Въпреки тази новина, „гръбнакът” на компанията ще остане Германия, където групата продължава да инвестира в сериозно вътрешно производство.
Източник cars.bg
- MAFID
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 17.01.2010
- Местоположение: Велинград/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: Стара но лачена
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
С тия китайски БМВ-та ще те е страх да влезеш в завоя с вратите,може да се разпадне.. 

Ако не живееш на ръба значи заемаш твърде много място
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Сега предполагам хората не ги е страх с гуми Континентал и Дънлоп ... правени в Китай .
Предвид че е отдалечен пазар , както и целия "жълт блок" почти сигруно е че заводите там ще задоволяват местния пазар . Въпреки че завода в Спартанбург(САЩ) не прозивежда всички модели някой отделни (З4,Ховете) които после се доставят до Европа
Предвид че е отдалечен пазар , както и целия "жълт блок" почти сигруно е че заводите там ще задоволяват местния пазар . Въпреки че завода в Спартанбург(САЩ) не прозивежда всички модели някой отделни (З4,Ховете) които после се доставят до Европа

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Просто не звучи добре - БМВ, правено в Китай.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Свиквайте!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
mitaka7 написа:Просто не звучи добре - БМВ, правено в Китай.
'псолютно съм съгласен
ама то вече всичко се прави в Китай, някой неща не лошо също така
освен това при подходящия контрол какъв е проблема
в заводите в Германия да не би само чисти Арийци да работят

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Какъв е проблема.... нека си произвеждат... заводите в ЕУ няма да изчезнат 

Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Повечето тука не можете да си купите ново БМВ , ако ще да е произведено и във Виетнам
Така че споко- да му мислят богаташите
Ние като най големите разбирачи , ще си караме `супер` качествените 15годишни Е36-ци , 39-ки и т.н , а гадните капиталисти нека се набутват като си купуват нови коли.

Опомнете се малко- съвсем скоро от Китай ще зависи Световната икономика. Всъщност те вече я диктуват.
Да намерим 8-те разлики





Опомнете се малко- съвсем скоро от Китай ще зависи Световната икономика. Всъщност те вече я диктуват.
Да намерим 8-те разлики


- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
то стана модерно вече в китай да се произвежда нещо




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
ВАГ нямаха ли голям завод там , по-конкретно Ауди 
Едит:заводи на Ауди -
Германия
Белгия
China: Changchun
India: Aurangabad
Hungary: Győr
Brazil: Curitiba
Мерцедес -
Bosnia and Herzegovina
Brazil[10] Manufacture the trucks, buses and the C-Class. Established in 1956. The A-Class (W168) was produced from 1999 to 2005 as well.
Canada
Egypt via Egyptian German Automotive Company
Hungary (construction of a new plant in the country announced on 18 June 2008, for the next generation A- and B-Class)[11][12]
India[13]
Indonesia[14]
Iran (Not since 2010[15])
Malaysia[16]
Mexico
Nigeria[17] (buses, trucks, utility motors and the Sprinter van)
Philippines
Russia (E-Class)
Да не се окажа , че Китай е сравнително добър вариант

Едит:заводи на Ауди -
Германия
Белгия
China: Changchun
India: Aurangabad
Hungary: Győr
Brazil: Curitiba
Мерцедес -
Bosnia and Herzegovina
Brazil[10] Manufacture the trucks, buses and the C-Class. Established in 1956. The A-Class (W168) was produced from 1999 to 2005 as well.
Canada
Egypt via Egyptian German Automotive Company
Hungary (construction of a new plant in the country announced on 18 June 2008, for the next generation A- and B-Class)[11][12]
India[13]
Indonesia[14]
Iran (Not since 2010[15])
Malaysia[16]
Mexico
Nigeria[17] (buses, trucks, utility motors and the Sprinter van)
Philippines
Russia (E-Class)
Да не се окажа , че Китай е сравнително добър вариант

Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
acho.rs написа:
Да не се окажа , че Китай е сравнително добър вариант
Ами явно. Управата на БМВ могат много по добре да преценят къде , кога и какво да се произвежда , от колкото определени личности да мрънкат по форумите колко зле било













Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
Вие как си представяте производството на БМВ в китай? Китайци с чукове коват оризови ламарини? Нали всичко е автоматизирано с роботи. Технологията е една и съща, материалите ще са еднакви. Човешкия фактор е сведен до минимум. Като се приложи контрол на качеството от там няма да излезе нищо по различно. Важно е кой е проектирал колата, технологийте и производствения процес. Това че 100 китаеца ще завиват болтовете на джантите няма да влоши качеството.
Ако някой някога си е мислил, че в китай правят некачествени неща, защото китайците са втора ръка хора мога само да го съжалявам. Качеството на продукта е резултат на производствения процес (а той е немски) и общо взето е правопропорционален на парите вложени в него. Германия беше символ на качество, защото производителите имаха като приоритет качеството за сметка на по-високата цена. Не мисля че приоритетите на БМВ ще се променят от производството в китай.
Ако някой някога си е мислил, че в китай правят некачествени неща, защото китайците са втора ръка хора мога само да го съжалявам. Качеството на продукта е резултат на производствения процес (а той е немски) и общо взето е правопропорционален на парите вложени в него. Германия беше символ на качество, защото производителите имаха като приоритет качеството за сметка на по-високата цена. Не мисля че приоритетите на БМВ ще се променят от производството в китай.
Tool - Fear Inoculum
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
:
Напълно съгласен с теб колега. Повечето хора ,които пишат в тази тема са чували само за Китай или са го виждали на картинки. А истината е ,че Китай е една много бързо развиваща се икономика. Тук има всичко и могат да ти произведат всичко, зависи от поръчката, може да ефтино и калпаво, а може да е хубаво и скъпо. Китайците имат технологийте, ресурсите, работната ръка и най важното правителство, което прави всичко това възможно.
Emooo написа:Вие как си представяте производството на БМВ в китай? Китайци с чукове коват оризови ламарини? Нали всичко е автоматизирано с роботи. Технологията е една и съща, материалите ще са еднакви. Човешкия фактор е сведен до минимум. Като се приложи контрол на качеството от там няма да излезе нищо по различно. Важно е кой е проектирал колата, технологийте и производствения процес. Това че 100 китаеца ще завиват болтовете на джантите няма да влоши качеството.
Ако някой някога си е мислил, че в китай правят некачествени неща, защото китайците са втора ръка хора мога само да го съжалявам. Качеството на продукта е резултат на производствения процес (а той е немски) и общо взето е правопропорционален на парите вложени в него. Германия беше символ на качество, защото производителите имаха като приоритет качеството за сметка на по-високата цена. Не мисля че приоритетите на БМВ ще се променят от производството в китай.

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: И все повече BMW-та ще се правят в Китай
RuM6n написа::Emooo написа:Вие как си представяте производството на БМВ в китай? Китайци с чукове коват оризови ламарини? Нали всичко е автоматизирано с роботи. Технологията е една и съща, материалите ще са еднакви. Човешкия фактор е сведен до минимум. Като се приложи контрол на качеството от там няма да излезе нищо по различно. Важно е кой е проектирал колата, технологийте и производствения процес. Това че 100 китаеца ще завиват болтовете на джантите няма да влоши качеството.
Ако някой някога си е мислил, че в китай правят некачествени неща, защото китайците са втора ръка хора мога само да го съжалявам. Качеството на продукта е резултат на производствения процес (а той е немски) и общо взето е правопропорционален на парите вложени в него. Германия беше символ на качество, защото производителите имаха като приоритет качеството за сметка на по-високата цена. Не мисля че приоритетите на БМВ ще се променят от производството в китай.
Напълно съгласен с теб колега. Повечето хора ,които пишат в тази тема са чували само за Китай или са го виждали на картинки. А истината е ,че Китай е една много бързо развиваща се икономика. Тук има всичко и могат да ти произведат всичко, зависи от поръчката, може да ефтино и калпаво, а може да е хубаво и скъпо. Китайците имат технологийте, ресурсите, работната ръка и най важното правителство, което прави всичко това възможно.
Не е важно дали са го виждали на картинка Китай или са ходили там, да, наистина бързо се развива тази държава, но тук говориме за съвсем друго. А именно, че немското качество е с традиции и се слави от много години и за това сега изведнъж е неприятно да прочетеш...БМВ, произведено в Китай....
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани