Въпрроси относно BMW 520
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрроси относно BMW 520
Здравейте , току що се регистрирах като потребител , и даже вече имам въпроси. Имам голямо желание да си купя BMW 520 след 98г до 150 к.с въпроса е обаче че не съм много наясно с цените на резервни части накладки ,масла, филтри,разход и изобщо всичко свързано с подръжката на този автомобил .
Предварително ви благодаря
Предварително ви благодаря
Последна промяна momo 1 на 10 Дек 2005, 18:28, променена общо 1 път
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
колега първо се научи как се пише BMW НE се пише "BMV"
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Най-точно ще ти кажат тук: Натисни ме
В общи линии не е евтина, но не е и много скъпа с оглед на това че колите са издържливи и ако се поддържат редовно и както трябва рядко се трошат... Е, разбира се при желание и упорит труд винаги може да строшиш една кола




Последна промяна GS_VARNA на 10 Дек 2005, 19:01, променена общо 1 път
BMW & RAMMSTEIN RULES







- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Добре дошъл сред нас
Можеш да се обърнеш към колегите в подфорум "Е39",за да направят нужните разяснения относно въпросите ти
Прочети правилата на форума,за да не отнасяш забележки занапред
П.С. радвам се ,че си се насочил към бензинов двигател
Няма да те ядоса никога
Успех ти желая
Георги Пенчев

Можеш да се обърнеш към колегите в подфорум "Е39",за да направят нужните разяснения относно въпросите ти

Прочети правилата на форума,за да не отнасяш забележки занапред

П.С. радвам се ,че си се насочил към бензинов двигател


Успех ти желая

Георги Пенчев
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
Добре дошъл при нас.Колегите които имат 520 е39 ще ти разкажат за всичко което те интересува за колата. 

Niki Lauda
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Аз имам такава кола, много добър избор. Значи подред -
накладки Textar предни около 110 лв.
масло 6.5л зависи какво си купишмежду 15 и 25 лв. литъра
филтър маслен около 35лв
въздушен -за съм с K&N за 120 лв и е за многократна употреба след измиване
филтри за климатика 2та броя 50лв
разход градско къси разстояния 15
извън градско 160-170 10.5л
Виж в форум Е39 имаше подобно питане за дизел там има описани цени на други чаркове
накладки Textar предни около 110 лв.
масло 6.5л зависи какво си купишмежду 15 и 25 лв. литъра
филтър маслен около 35лв
въздушен -за съм с K&N за 120 лв и е за многократна употреба след измиване
филтри за климатика 2та броя 50лв
разход градско къси разстояния 15
извън градско 160-170 10.5л
Виж в форум Е39 имаше подобно питане за дизел там има описани цени на други чаркове
- Гост
-
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Масло си купуваме и на едро на по-ниски цени, така че не се стряскай от тези цени 15 - 25 лева - на дребно наистина е толкова.
Въздушен филтър няма нужда да взимаш К&Н (поне bawareca така ми каза като исках да взимам)
Филтрите за климатика са си разход - аз ги сменям веднъж годишно.
Разхода, който е дал Лъки за тази скорост е верен, при по-бавно каране е 8 на сто при средна скорост 100 км/ч.
На магистралата до Пловдив със средна 120 (110-150) ми дава 8-9.
На градско при по-нежна работа с газта 12-13.
Двигателя ако не го вкарваш в червеното не гори масло.
Вече двама сме с малки проблеми с климатроника, но се свиква, или пък си ги оправяш - германска кола без проблеми с електрониката е късмет да се намери.
Самата кола е бизнес класа, и си иска гледане, но пък на път се отплаща - комфорта е уникален и стабилността е фрапираща просто.
Самия двигател е уникален - като покараш ще го разбереш - просто такива двигатели монтират само БМВ вече.
Като цяло те поздравявам за избора - няма да съжаляваш ако обичаш да караш и ако пътуваш доста, но не очаквай разходите ти да са като на градска кола.
Въздушен филтър няма нужда да взимаш К&Н (поне bawareca така ми каза като исках да взимам)
Филтрите за климатика са си разход - аз ги сменям веднъж годишно.
Разхода, който е дал Лъки за тази скорост е верен, при по-бавно каране е 8 на сто при средна скорост 100 км/ч.
На магистралата до Пловдив със средна 120 (110-150) ми дава 8-9.
На градско при по-нежна работа с газта 12-13.
Двигателя ако не го вкарваш в червеното не гори масло.
Вече двама сме с малки проблеми с климатроника, но се свиква, или пък си ги оправяш - германска кола без проблеми с електрониката е късмет да се намери.
Самата кола е бизнес класа, и си иска гледане, но пък на път се отплаща - комфорта е уникален и стабилността е фрапираща просто.
Самия двигател е уникален - като покараш ще го разбереш - просто такива двигатели монтират само БМВ вече.
Като цяло те поздравявам за избора - няма да съжаляваш ако обичаш да караш и ако пътуваш доста, но не очаквай разходите ти да са като на градска кола.
Touring & windsurf club
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани