Времена на тестваните от TOP GEAR БАВАРЦИ
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Времена на тестваните от TOP GEAR БАВАРЦИ
Top Gear Power Lap Times
645Ci 1:28
545i 1:28.8 ???
535d 1:31.8
M3 1:31.8
*
Какво ще кажете, а.535ЦАТА И 545ЦАТА,ги тестваха на яко мокро време(и двете бяха мки),като 545 го караше СТИГ, а 535д дъртака
645Ci 1:28
545i 1:28.8 ???
535d 1:31.8
M3 1:31.8
*
Какво ще кажете, а.535ЦАТА И 545ЦАТА,ги тестваха на яко мокро време(и двете бяха мки),като 545 го караше СТИГ, а 535д дъртака
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
какво значи "и двете бяха м-ки"?
а почти еднаквите времена за много различни коли като характеристики са логични- мокрото време е "изравнител" за колите.. особено на технична писта (навита и без много прави участъци) защото колко бързо обикаляш зависи предимно от гуми, а 6-цата е със доста агресивни и широки гуми които са лоша оферта на мокро.. 545 е обуто със по-тесни гуми (по-добра оферта на мокро) а дизела се носи със всесезонни гуми които са най-добрата оферта във случая...
забележи че м3-то което е със най-добри динамични характеристики от всичките тези коли, но е обуто със най-агресивни гуми дава резултат подобен на дизела... които трябва на теория да е доста по-слаб
та.. вали ли- голяма част от постиженията са въпрос на гуми...
а че тия от топгиър са журналисти и после шофьори както каза кау- самата истина. определено никои от тях не ми е еталон за каране...
а почти еднаквите времена за много различни коли като характеристики са логични- мокрото време е "изравнител" за колите.. особено на технична писта (навита и без много прави участъци) защото колко бързо обикаляш зависи предимно от гуми, а 6-цата е със доста агресивни и широки гуми които са лоша оферта на мокро.. 545 е обуто със по-тесни гуми (по-добра оферта на мокро) а дизела се носи със всесезонни гуми които са най-добрата оферта във случая...


та.. вали ли- голяма част от постиженията са въпрос на гуми...
а че тия от топгиър са журналисти и после шофьори както каза кау- самата истина. определено никои от тях не ми е еталон за каране...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
ngc7052 написа:Абе The Stig е повече шофьор отколкото журналист100% е някой пилот от автомобилните шампионати
Упорит


Live and let Die!
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Бе се си мисля, че разлика в гумите няма.На филмчето се вижда,че 545цата и 535дто са с абсолютно еднакви 245-летни.6цата не съм я гледал,но ако е стандартна гумите и са същите.М3то и то е близко,откъм гуми 235/245 отпред и 255/265 отзад.Гуметата на 5,6 и м3 са основно спортконтакти,а и откъде ги измислии тия всесезонки-такива размери няма,за 5ца м-пакет има само 2 гумета различни от летните и то са зимни.Не казвам,че 535дто е по-бързо,от някоя от тези 3 коли,но при изравняване на мощноста посредством качествен тунинг(не някои смръдлив чип) и високооктанова нафта,нещата се променят.То сега (на филмчето се вижда особено ясно) как колата при излизане от завой,компенсира изоставането,което е натрупала на правата от по-големия с 50% осмак.Ма кво да ви говоря,аз съм пристрастен,ма като ви врътнем някой път на екото ще разберете защо
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
... има знаменитости, които са карали лианата по-бързо от джереми на пистата. май един от тях беше джей кей (фронтмена на джамирокуай) така, че той не е никакъв критерии наистина. даже времената на стиг ми се струват относителна работа, защото тия moist, mildly moist, wet, very wet ... можеш ли да кажеш в кой епизод си ги гледал тези сравнения, защото ако става въпрос за е46 м3 и аз не мога да повярвам, че 535д е по-бързо и то на мокро
п.с. и такова нещо като високооктанова нафта няма
...

п.с. и такова нещо като високооктанова нафта няма

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
naskoksan написа:не е Джони Хърбърт
има тема в видеото можеш
там да се запознаеш с истинския
стиг![]()
Абе СИГУРЕН съм, че вече НЕ Е Пери Макарти (гледах епизода, в който Джереми обяви за смяната на тестерите


Live and let Die!
[steeN] написа:п.с. и такова нещо като високооктанова нафта няма...
бе има такава със по-високо цетаново число... по-цетановата нафта се пали по лесно, но по-октановия бензин- по-трудно... но ефекта (повече вървене) е същия... просто дизеловия мотор обича нафтата да се пали по-лесно, а бензиновия- по-трудно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Правилно моя грешка-наистина става въпрос не за октани,просто не помислих и дадох на автоматик,ма ме разбрахте,че става въпрос за такава с по-голямо число.Иначе търся линк,за да видите за какво иде реч
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
А и незнам защо си мислите че 535д е бавно
60ft - 2.047s
330ft - 5.820
1/8 mile ET - 8.936
1/8 mile speed - 80.06
1000' - 11.493
1/4 mile ET - 13.806
1/4 mile speed - 99.10
535д с дмс чип мерено на писта в англия

60ft - 2.047s
330ft - 5.820
1/8 mile ET - 8.936
1/8 mile speed - 80.06
1000' - 11.493
1/4 mile ET - 13.806
1/4 mile speed - 99.10
535д с дмс чип мерено на писта в англия
OPASNO LUD написа:А и незнам защо си мислите че 535д е бавно![]()
60ft - 2.047s
330ft - 5.820
1/8 mile ET - 8.936
1/8 mile speed - 80.06
1000' - 11.493
1/4 mile ET - 13.806
1/4 mile speed - 99.10
535д с дмс чип мерено на писта в англия
"с чип" .. със същя успех може да бъде и 300 коня и 750 нм... турбинираните дизели им трябва общо взето само "чип" че да са осезаемо по-бързи...
говориме за сток коли и 535д сравнено със м3 е .. бавно

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз не се съмнявам в уменията на СТИГ-а, ма те тестват когато и както им падне. Кога на мокро, кога на прашно, кога на студено. Плюс това новия им пилот в последния сезон е много по-добър от тези в предишните... та за това казвам, че времената им много шарят и не са най-добрия инструмент за сравнение между различни коли. Те са повече за майтап и развлечение на публиката.
Ето тук може да се намерят времена, компилирани от няколко германски списания и много опитни шофьори:
http://www.track-challenge.com/
Пак са различни условията, но понеже базата е съставена от много голям брой тестове, данните са по-представителни за съответните автомобили.
Ето тук може да се намерят времена, компилирани от няколко германски списания и много опитни шофьори:
http://www.track-challenge.com/
Пак са различни условията, но понеже базата е съставена от много голям брой тестове, данните са по-представителни за съответните автомобили.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани