AC Schnitzer ACS3 – другата страна на третата серия на BMW
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
AC Schnitzer ACS3 – другата страна на третата серия на BMW
През последните няколко години продукцията на BMW е всичко друго, но не и посредствена. Гигантът е един от малкото автомобилни производители, които успяват да балансират и даже да печелят от настоящото изключително нестабилно европейско търсене. Новата трета серия на баварците тепърва ще се доказва, но крайният резултат може да бъде отгатнат- успех ще има. Използвайки това, от AC Schnitzer “посегнаха” именно на този модел и създадоха ACS3- другата тройка на BMW.
Въпреки че от навата трета серия на марката няма кой знае какво да иска повече, дизайнерите и инженерите на тунинг-фирмата AC Schnitzer са свършили доста работа. Видимите промени са свързани с новите предна и задна броня и избора на страничните аеродинамични елементи. От производителя дават на бъдещите собственици на ACS3 два варианта- спортен и Chromeline. И с двата, автомобилът изглежда прилепнал към пътя. Основната причина за това може да открита в промените, които са нанесли инженерите на AC Schnitzer по окачването. Спортното предложение се изразява в приближаването на новата тройка на BMW с между 25-30 мм към пътя. Размерът на предлаганите джанти варира от 17 до 19 цола, като върховата комбинация е гуми с размери 235/35 R 19.
Най-сериозното предизвикателство пред инженерите на AC Schnitzer обаче със сигурност е било двулитровото дизелово сърце, намиращо се под предния капак на ACS3. В базовото си изпълнение двигателят, задвижващ стандартната 320d модификация на новата трета серия на компанията, гарантира максимална мощност от 120 кВт или 163 конски сили. След намесата на инженерите показателят се е увеличил до 147 кВт или 200 конски сили. За интериора на автомобила е достатъчно да се каже, че е изработен в комбинация от естествена кожа и алуминиеви апликации. Много алуминиеви апликации...
Източник: www.autopress-bg.com
Въпреки че от навата трета серия на марката няма кой знае какво да иска повече, дизайнерите и инженерите на тунинг-фирмата AC Schnitzer са свършили доста работа. Видимите промени са свързани с новите предна и задна броня и избора на страничните аеродинамични елементи. От производителя дават на бъдещите собственици на ACS3 два варианта- спортен и Chromeline. И с двата, автомобилът изглежда прилепнал към пътя. Основната причина за това може да открита в промените, които са нанесли инженерите на AC Schnitzer по окачването. Спортното предложение се изразява в приближаването на новата тройка на BMW с между 25-30 мм към пътя. Размерът на предлаганите джанти варира от 17 до 19 цола, като върховата комбинация е гуми с размери 235/35 R 19.
Най-сериозното предизвикателство пред инженерите на AC Schnitzer обаче със сигурност е било двулитровото дизелово сърце, намиращо се под предния капак на ACS3. В базовото си изпълнение двигателят, задвижващ стандартната 320d модификация на новата трета серия на компанията, гарантира максимална мощност от 120 кВт или 163 конски сили. След намесата на инженерите показателят се е увеличил до 147 кВт или 200 конски сили. За интериора на автомобила е достатъчно да се каже, че е изработен в комбинация от естествена кожа и алуминиеви апликации. Много алуминиеви апликации...
Източник: www.autopress-bg.com
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
::: vankata™ :::
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Яко, но мисля че тези джанти не отиват много на Е90ката. При Е46цата просто изглеждаха култово, но на Е90ката стоят малко странно според мен.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Дифузьорът е мнооого як
А колкото до 2 литра и 200 коня, мога да кажа само: МАЛКО Е! Защо не 2 литра и 300 коня

А колкото до 2 литра и 200 коня, мога да кажа само: МАЛКО Е! Защо не 2 литра и 300 коня


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Аз карах 325и с 220 коня и смело мога да кажа че това шаси може да понесе още доста кобили. Винаги има на къде. Вече 300 звучи по добре 

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани