AC Schnitzer ACS3 – другата страна на третата серия на BMW

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

AC Schnitzer ACS3 – другата страна на третата серия на BMW

Мнение от vankata™ » 09 Окт 2005, 0:54

През последните няколко години продукцията на BMW е всичко друго, но не и посредствена. Гигантът е един от малкото автомобилни производители, които успяват да балансират и даже да печелят от настоящото изключително нестабилно европейско търсене. Новата трета серия на баварците тепърва ще се доказва, но крайният резултат може да бъде отгатнат- успех ще има. Използвайки това, от AC Schnitzer “посегнаха” именно на този модел и създадоха ACS3- другата тройка на BMW.

Въпреки че от навата трета серия на марката няма кой знае какво да иска повече, дизайнерите и инженерите на тунинг-фирмата AC Schnitzer са свършили доста работа. Видимите промени са свързани с новите предна и задна броня и избора на страничните аеродинамични елементи. От производителя дават на бъдещите собственици на ACS3 два варианта- спортен и Chromeline. И с двата, автомобилът изглежда прилепнал към пътя. Основната причина за това може да открита в промените, които са нанесли инженерите на AC Schnitzer по окачването. Спортното предложение се изразява в приближаването на новата тройка на BMW с между 25-30 мм към пътя. Размерът на предлаганите джанти варира от 17 до 19 цола, като върховата комбинация е гуми с размери 235/35 R 19.

Най-сериозното предизвикателство пред инженерите на AC Schnitzer обаче със сигурност е било двулитровото дизелово сърце, намиращо се под предния капак на ACS3. В базовото си изпълнение двигателят, задвижващ стандартната 320d модификация на новата трета серия на компанията, гарантира максимална мощност от 120 кВт или 163 конски сили. След намесата на инженерите показателят се е увеличил до 147 кВт или 200 конски сили. За интериора на автомобила е достатъчно да се каже, че е изработен в комбинация от естествена кожа и алуминиеви апликации. Много алуминиеви апликации...

Източник: www.autopress-bg.com
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
::: vankata™ :::

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 09 Окт 2005, 5:11

Яко, но мисля че тези джанти не отиват много на Е90ката. При Е46цата просто изглеждаха култово, но на Е90ката стоят малко странно според мен.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 09 Окт 2005, 12:31

2 литра дизел :arrow: 200 коня..... оттук нататък за кво да говорим ? :shock: :shock:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 09 Окт 2005, 17:16

Дифузьорът е мнооого як :shock:
А колкото до 2 литра и 200 коня, мога да кажа само: МАЛКО Е! Защо не 2 литра и 300 коня :twisted:
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 09 Окт 2005, 18:17

Аз карах 325и с 220 коня и смело мога да кажа че това шаси може да понесе още доста кобили. Винаги има на къде. Вече 300 звучи по добре :twisted:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook