'87BMW 333i???
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
'87BMW 333i???
От друг форум научих че през 1987 година в Южна Африка бил пуснат такъв модел и то в три версий
:
атмосферен - 197 bhp/5500rpm
турбо - 319 bhp/4363rpm
турбо спорт - 450 bhp/5000rpm
Въпросът ми е можете ли да дадете повечко инфо за тези зверове,нимки(най-вече на двигателите)и вообще повечко инфомация.Търсих по нета но не открих почти нищичко
-затова се обръщам към вас!
П.П>Пуснах темата в основния форум,защото мисля че не е "извън темата",а и тук ще я видят повече хора=повече инфо.Надявам се да не е тъпа!
Междудругото инфото в другия форум го беше дал Камикадзето!

атмосферен - 197 bhp/5500rpm
турбо - 319 bhp/4363rpm
турбо спорт - 450 bhp/5000rpm



Въпросът ми е можете ли да дадете повечко инфо за тези зверове,нимки(най-вече на двигателите)и вообще повечко инфомация.Търсих по нета но не открих почти нищичко

П.П>Пуснах темата в основния форум,защото мисля че не е "извън темата",а и тук ще я видят повече хора=повече инфо.Надявам се да не е тъпа!
Междудругото инфото в другия форум го беше дал Камикадзето!
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
1985 BMW 333i
Year 1985
Make BMW
Model 333i
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Performance
0-60 mph 4.5 seconds.
Engine
Engine Configuration Inline
Cylinder 6
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Power 450.00 BHP @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-lbs @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9
HP / Liter 140.6
Transmission Information
Gears 5
Transmission Manual
Dimensions
Weight 3099.8 lbs | 1406.1 kg
доволен ли си
за 450 коня
е добре

Year 1985
Make BMW
Model 333i
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Performance
0-60 mph 4.5 seconds.
Engine
Engine Configuration Inline
Cylinder 6
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Power 450.00 BHP @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-lbs @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9
HP / Liter 140.6
Transmission Information
Gears 5
Transmission Manual
Dimensions
Weight 3099.8 lbs | 1406.1 kg

доволен ли си

за 450 коня
е добре





Последна промяна vicho на 22 Юни 2005, 12:14, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
- InvisibleMan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.09.2004
- Местоположение: cyber space
vicho написа:Engine
Engine Configuration Inline
Cylinder 4
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Power 450.00 BHP @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-lbs @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9
HP / Liter 140.6
До колкото аз знам 333и




- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Скромно, скромно
Не бих отказал една такава.
Ако трябва, сам ще си я направя.

Не бих отказал една такава.
Ако трябва, сам ще си я направя.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Мдам, а защо само за Африка?Да неби да е имало някакво ограничение в Европа?А и турбо мотор!?Интересно!Да не е нещо Алпина изпълнение???


ре
Те добре не са я продавали в Европа ами защо няма такива стигнали втора ръка до тук /Европа/ ? А БМВ има ли завод та изобщо и къде са правени тези красавици?
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Ми щом са били за Африка, сигурно производството е било изнесено там някаде, на Черния континент. Ама от друга страна ми се вижда странно Африка да са толкова инетресен потребител, на такава кола?!
Интересно е и, че за Европа няма такова изпълнение? (поне така разбрах). А и със сигурност тиража е бил силно ограничен, само за ценители! А съм сигурен, че такова запазено БМВ ще надвишава с пъти цената на Е30 м-пауър!
Интересно е и, че за Европа няма такова изпълнение? (поне така разбрах). А и със сигурност тиража е бил силно ограничен, само за ценители! А съм сигурен, че такова запазено БМВ ще надвишава с пъти цената на Е30 м-пауър!
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Ето какво изрових от нета:
БМВ 333и е разработка на BMW South Africa (BMW SA), BMW Motorsport u Alpina и се произвежда през 1985-1987. Създадено е с цел да се конкурира на Мерцедес 190Е 2.3-16, и въпреки че по това време завода в Германия бълва М3, BMW SA използвайки традиционния шестак започва изграждането на своя мощна 3та серия.
Двигателят идва от 732и. Планиран е да бъде максимално близък до този на Алпина В6 като показатели, за което са използвани много части от Алпина.
Изкарани са само 204 бройки, като повечето са били за съзтения. От тези 204 броя само 4 или 5 от колите са внесени във Великобритания (за други коли, внесени където и да било не намерих инфо - но предполагам и другъде има)
Колите са предлагани в следните цветове - Charcoal Black, Henna Red, Ice White and as this vehicle, Aero Silver.
А ето и един добър сайт с инфо за всички модели на БМВ
Добавка:
Ето и линк към горния сайт за 333и http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=6&optionID=0 . Само не знам защо са написали че е 4 цилиндъра, щото по другите източници е със 6...
БМВ 333и е разработка на BMW South Africa (BMW SA), BMW Motorsport u Alpina и се произвежда през 1985-1987. Създадено е с цел да се конкурира на Мерцедес 190Е 2.3-16, и въпреки че по това време завода в Германия бълва М3, BMW SA използвайки традиционния шестак започва изграждането на своя мощна 3та серия.
Двигателят идва от 732и. Планиран е да бъде максимално близък до този на Алпина В6 като показатели, за което са използвани много части от Алпина.
Изкарани са само 204 бройки, като повечето са били за съзтения. От тези 204 броя само 4 или 5 от колите са внесени във Великобритания (за други коли, внесени където и да било не намерих инфо - но предполагам и другъде има)
Колите са предлагани в следните цветове - Charcoal Black, Henna Red, Ice White and as this vehicle, Aero Silver.
А ето и един добър сайт с инфо за всички модели на БМВ
Добавка:
Ето и линк към горния сайт за 333и http://www.conceptcarz.com/vehicle/default.aspx?carID=6&optionID=0 . Само не знам защо са написали че е 4 цилиндъра, щото по другите източници е със 6...
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Мда предположих че няма кой освен Алпина да са се намесили за този проект!Просто това турбо ми беше доста нестандартно БМВ Мотор!


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 18:03, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
simple_man написа:Мда предположих че няма кой освен Алпина да са се намесили за този проект!Просто това турбо ми беше доста нестандартно БМВ Мотор!
..не е нестандартно, защото така или иначе малко години преди този модел си е имало е23 745и (М102/3,2 турбо и по късно М106/3,4 турбо), а малко повечко години преди това и 2002ка турбо.

- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Благодаря на всички ви за информацията,която дадохте.Вичо баце-изчерпателен си както винаги.Данката-бацеблагодаря ти много и на теб
-доста пикантни факти даде
!
П.П.Вичо винаги се базика...Е кажете ми как да не си купа БМВ
...просто след тази Е30ка-ясно виждам моя дрийм кар
!


П.П.Вичо винаги се базика...Е кажете ми как да не си купа БМВ


Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
[steeN] написа:Може би тук трябва да отбележа, че цените на бензина в Южна Африка са доста ниски. Малко над тези в АмерикаПредполагам, че това е причината за този голям двигател...
Навремето е бил евтин бензина, сега гони европейските цени.
Ма това обяснение няма нищо общо с истината. Просто тук никога не е внасяно Е30 М3, и за това БМВ Южна Африка съвместно с Алпина произвеждат 6 цилиндровото 333и, което в момента има култов статус и е невероятна рядкост.
Впоследствие е заменено с 325иС, което също е доста променено за локалния пазар - капацитета на двигателя е стандартно 2.7, а по-късните версии имат олекотени алуминиеви панели и БМВ Моторспорт окачване.
БМВ 3-та серия се произвежда от Е30 насам в Рослин, близо до Преториа.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани