Два важни въпроса !

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Два важни въпроса !

Мнение от ///M3 » 24 Авг 2004, 23:37

Момчета , интересуват ме две неща :

1-во : Да речем , че имаме кола , която не е карана изобщо и не е палена от СЕДЕМ години ... Какво може да й има , кои са първите и най-важни неща , които трябва да се сменят и дали изобщо има шанс двг-то отново да тръгне ... ?

2-ро : Ако съм намерил кола в Германия , която няма ТЮВ и не е в движение от известно време , трябва ли да плащам мито и акциз на българската граница ... а ако след време реша да я регистрирам наново ... ?

И последно - БМВ 635 Е24 с какъв мотор е - М30 ? :roll:

Колкото повече пишете , толкова по-полезни ще ми бъдете и толкова по-благодарен ще ви бъда аз , разбира се ! :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2004, 23:56

ДА не си напипал някое Е24 аааа :D М30 е така че нищо няма да му има ,палиш и отлиташ :D но по принцип трябва да се сменят масла ,ремъци ,филтри ,ала бала ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Мнение от ///M3 » 25 Авг 2004, 0:07

Твърде хубаво , за да е истина , но дай боже ... :roll:
Просто от финансова гледна точка ще съм затруднен и ако тряа да давам за мито и акциз ... :? :cry: :cry: Затова питам , ако някой знае и може да помогне - да не се скатава ... :idea:

Alexi написа:но по принцип трябва да се сменят масла ,ремъци ,филтри ,ала бала ..


Това ясно , интересуват ме другите неща , някви фини работи , които ако стоят заминават ... за тези работи питам аз , да знам дали има смисъл изобщо да го мисля ... !

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Re: Два важни въпроса !

Мнение от SlipKnoT » 25 Авг 2004, 0:18

///M3 написа:..2-ро : Ако съм намерил кола в Германия , която няма ТЮВ и не е в движение от известно време , трябва ли да плащам мито и акциз на българската граница ... а ако след време реша да я регистрирам наново... ?


За жалост трябва да платиш.. :evil:
Единствения вариянт май е да е я разкостиш, но това е много, много трудно :?
Успех 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Мнение от ///M3 » 25 Авг 2004, 0:23

А стига ве :shock: Дори да не е в движение ... ! :shock:

Ами четох една тема за Е24 в "Други модели" , там един човек спомена нещо от рода - да я вкараш като ретро автомобил ... за реставрация ... ( не че е много ретро , ама ... ) ?

Друго питане - колко ще й излезе мито+акциз ?


ПС: Толкова компетенти хора четоха темата , пък никой не отговаря на въпрос Номер 1 ... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 25 Авг 2004, 0:28

ми за седем години може много неща да са се повредили може и много да са се запазили зависи КАДЕ и КАК е съхранявана колата...аз си бях заплюл една на село в един двор от 10-15 години :!: не е мръдвала...беше затънала даже до половина джантите....иначе аз я исках за части...съмнявах се двг-то от времето да е влязла влага и да е спекло...макар и да съм чувал че трудно корозира вътре...ама я продали за 50лв...изтървах я докато се наканя :(
огледай си я хубаво...според мене освен тез неща изброени от алекси според мен трябва да се обърне внимание на състоянието на спирачната уредба :!: ....и електрическата да не стане нещо страшно...ми това е основното според мен... :wink:
Изображение
8.32

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 25 Авг 2004, 0:28

Мито + Акциз за 635 ... не искам да те плаша но по сметки на ум е над 10к лв !
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 25 Авг 2004, 0:30

Немога да кажа със сигурност но мисля, че колата трябва да е 30+ години за да я вкараш като ретро.. :evil:
Кажи колко коня е колата и ще ти кажа колко парички.. м/у другото в http://www.mobile.bg можеш сам да си го сметнеш. :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Мнение от ///M3 » 25 Авг 2004, 0:34

Мерси , SlipKnoT , намерих го и сметнах - 15000 лв ... В каква страна живеем само ... :? :cry:

ПС: Сигурен ли си , че ако не е в движение пак се плаща ... и ако няма регистрации , не просто - не е карана ...

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 25 Авг 2004, 2:04

99%.. ще питам и ще ти напиша тук или на ЛС. 8)

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 25 Авг 2004, 9:32

///M3 написа:Мерси , SlipKnoT , намерих го и сметнах - 15000 лв ... В каква страна живеем само ... :? :cry:

ПС: Сигурен ли си , че ако не е в движение пак се плаща ... и ако няма регистрации , не просто - не е карана ...

сигурен съм!
дали е спряна от движение или няма TÜV или не е регистрирана няма никакво значение - има ли мотор който движи некакво шаси, минава по графата за ДДС на автомобили.
тва е ... искаме неискаме ще плащаме като попове ... всеки си мълчи и така ще си остане и за вбъдеще .... ама тва е друга тема :lol: :lol: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 14.02.2004
Местоположение: София
Кара: '02 BMW E46 330i

Мнение от ///M3 » 25 Авг 2004, 9:40

Благодаря много за отговорите ви ...

&$%#)&% съм му ма''''та ...

Е никакъв начин ли няма да се вкара - на части дори ... или като я сглобя тук и пак 15 бона ?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.07.2004

Мнение от hf hpe » 25 Авг 2004, 11:10

///M3 написа:Благодаря много за отговорите ви ...

&$%#)&% съм му ма''''та ...

Е никакъв начин ли няма да се вкара - на части дори ... или като я сглобя тук и пак 15 бона ?

навремето можеше но сега чувам че са го спрели защото се злоупотребявало
иначе навремето беше така
сваляш мотора от колата и внасяш отделно купе(плащаш мито за такова) и отделно двигател(и за него плащаш мито), но ако от двигателят е свалена главата тогава плащаш мито само на блока, като резервна част и митото става още по-малко
след това си сглобяваш колата тука минаваш технотест и си регистрираш автомобила.

но понеже както сам виждаш в тази верига можеш да бутнеш някой лев на митничаря и да ти напише че колата е внесена на части, пък тя си е цяла, та сега доколкото разрах така събрана кола не може да се регистрира дори да мине на технотест

остава друг вариант за който обаче не съм се интересувал да внесеш колата разглобена порядъчно да и платиш мито като резервни части, които после да монтираш на регистриран в българия автомобил(птимерно някой катастрофирал)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 25 Авг 2004, 14:05

нищо не причинява по-големи щети от седенето на едно място на автомобил - замисли се дали ще си струва. За ДВГ - за толкова време със сигурност са запекли сегменти, сипва се масло през отвора за свеща и се чакак половин ден да разкара ако може нещо. Сменя се маслото преди да се запали колата, проверя се дали помпи (специално маслената е наред). Редно е да се свали и почисти резервоара и тръбопроводите на бензина. Всякакъв вид гумени маркучи, съединения и уплътнения ще са за смяна, за гумичките на клапаните бъдеи сигурен, нищо чудно и много вероятно и някоя гарнитура да се е вкокалила. Задължително е да смениш и свещите преди първия опит за палене. Това са само очертани най-важните неща - иамй предви, че с всичко е така - маркучи и охладителна система, спирачна система, спирачни апарати и дискове, от които нищо не става вече, маншони, тампони, ел инсталация, гуми, гумени уплътнения по врати, капаци итн. Виж само колко пари трябват за да се запали този автомобил, а още не сме го подкарали. Такава операция има смисъл само ако купето и изпълнението са изключително редки и ти имаш предостатъчно пари (много при това) и много свободно време, нерви и доставчик на части. Или да вземеш такава кола при наличието на по-добра и да я ползваш само за специфични части.
Но ако от финансови съображения си решил да вземеш такава барака и да й вдъхнеж живот с надеждата, че като работиш сам по нея и я вземеш евтино ще излезе по-изгодно - жестоко ще сбъркаш и няма да имаш нито пари, нито БМВ Е24, нито удволетворение.
Това всичко е изпитано на собствен гръб.
Надявам се да съм бил полезен.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 25 Авг 2004, 14:21

Седем години са си много време,и Ати ти обясни доста по-добре отколкото аз ще мога някога...Колкото до 635 ех,и аз имах мерак да си взема нещо такова ,ама ДДС+Акциз=15000лв доста бързо се отказах.....но ако все пак си решил да взимаш такава кола ще ти трябват доста пари.....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook