Е92 М3 и Ауди РС4 размисли
Модератор: Общи модератори
Явно нещо съм се объркал или не съм догледал, но в моята глава винаги съм мислил за C06 и никога за С6... нямам идея как така се е класирало пред Турбото и според мен е малко невъзможно, но.....
Това намерих на първо четене с данни и за тази писта:
http://www.einszweidrei.de/chevrolet/co ... 2005-1.htm
Това намерих на първо четене с данни и за тази писта:
http://www.einszweidrei.de/chevrolet/co ... 2005-1.htm
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Modulo написа:Turturelo написа:как малки разлики до 200 .. нали не говорим за Z06? Нормалният C6 бива разпран с много до 200 от 997T?
И аз за първи път чувам нормалния C6 6.0l, 400 коня да може да се опира на 997TT. Виж Z06 върви заедно с порша до 200 и там почва да му бяга. Така съм чел де...
ц6 със ръчните е една идея по-слаб до края на 4та (около 220-240) от 977 турбо... да кажеме че ще е 3-4 коли назад... след това пада по лице (5та е 0.75 а 6та - 0.5)
з06 е на кантар със 977 до към 100, след това е осезаемо по-бърз... но мисля че вмакс му е по-ниска от тази на поршето...
ц6 верно че е малко чепат ама за парите си е точно. а з06 може да се мери във всички показатели със коли дето струват х3...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Modulo написа:А някой ще подскаже ли защо 6.2L V8 двигателя на C63 AMG е с 3 кг. по лек от 4.0 V8 на М3? Да не би да ги мерят по различни стандарти?
не е ясно още колко тежи мотора на бмв-то.. а да са верни числата - в8 мотора е по-лек от и6 мотора във е46 м3 та идеята е не че в8 на бмв-то е по-тежък от 63 мотора, а че 63 мотора са го направили много добре- просто като имаш голямо-обемен мотор и искаш да го въртиш бързо трябва вътре нещата да са много леки- затова и като цяло мотора е "излязъл" лек- няма как да го завъртиш до 7000 оборота и вътре нещата да са тежки.. особено като са големи..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Самите BMW до дават в техните материали по следния начин:
Engine weight to BMW standard: 202 кг.
63-ката се води 199 кг. Та точно понеже М3 мотора минава за много лек и се върти бързо се учудих как 63 е дори по-лек...Другото любопитно ми е дали само ECU-то и изхода на C63 AMG го "спъват" до 457 коня спрямо по-мощните му версии.
Engine weight to BMW standard: 202 кг.
63-ката се води 199 кг. Та точно понеже М3 мотора минава за много лек и се върти бързо се учудих как 63 е дори по-лек...Другото любопитно ми е дали само ECU-то и изхода на C63 AMG го "спъват" до 457 коня спрямо по-мощните му версии.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Мда 202 килца са си доста ако не ме лъже главата V10-ката от
М5-цата е 240 килца, не че искам да се връщам назад във времето
но S14B25 или Е30 М3 тежи 106 килца, а тук съм замислил да
оптимизирам още едни 30 килца от вал, бутала, биели, маховик,
та си мисля че 75 не е лоша цифра.
Извинявам се за офтопика, НО както повечето от вас знаят карам
нов автомобил от последно поколение на БМВ, а преди десетина
дена си покарах (съвсем за малко) Евото и мога да заявя на всички,
че НЯМА нищо общо в удоволствието от цялостното поведение на
старите и новите модели ... само да споделя, че нещата не са в
полза на новите модели
М5-цата е 240 килца, не че искам да се връщам назад във времето
но S14B25 или Е30 М3 тежи 106 килца, а тук съм замислил да
оптимизирам още едни 30 килца от вал, бутала, биели, маховик,
та си мисля че 75 не е лоша цифра.
Извинявам се за офтопика, НО както повечето от вас знаят карам
нов автомобил от последно поколение на БМВ, а преди десетина
дена си покарах (съвсем за малко) Евото и мога да заявя на всички,
че НЯМА нищо общо в удоволствието от цялостното поведение на
старите и новите модели ... само да споделя, че нещата не са в
полза на новите модели

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има разлика в начина на меренето на двигателите и от там идва разликата. Тия 106 кила за С14ката са за не оборудван двигател.Наистина много по-лек мотор от събратята 6цилиндрови но и базата му М10 е 82кг. С54 го дават към 160кг пак не оборудванrosen.kolarov написа:Мда 202 килца са си доста ако не ме лъже главата V10-ката от
М5-цата е 240 килца, не че искам да се връщам назад във времето
но S14B25 или Е30 М3 тежи 106 килца


Последна промяна krika на 11 Юли 2007, 23:44, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Може и така да е не съм сигурен (дано е така),
преди време ми попадна това инфо за килцата, не съм сигурен в
достоверността му, но все пак е някакъв ориентир:
http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/
преди време ми попадна това инфо за килцата, не съм сигурен в
достоверността му, но все пак е някакъв ориентир:
http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Абсолютно достоверни саrosen.kolarov написа:преди време ми попадна това инфо за килцата, не съм сигурен в
достоверността му, но все пак е някакъв ориентир:
http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/



Последна промяна krika на 12 Юли 2007, 1:39, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Определено теглото е голям проблем,но в момента всичко е насочено към създаването на свръхсигурни суперкомфортни автомобили с 1 милион екстри и тотално убит адреналин.
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Разбра се че истината ще дойде след тестовете, макар и пак всичко да си остава субективно. Все пак поне със сигурност мога да си позволя да коментирам дизайна (според моите си виждания държа да отбележа). Безспорно аудитата си приличат много на пръв поглед тъй като се набива на очи радиаторната решетка и формата на фаровете. Но при тях асновната игра е в пропорциите и страничната линия. Според мен лично настоящото А4 и дори и версията РС4 са едни от най-скучните модели на ауди като дизайн, особено страничната линия, която е доста плоска, няма никаква игра с формите, единствено са по-раздвижени фаровете и стоповете, но те някак си седят като отделен организъм, за което си има причина, ако не се лъжа настоящото поколение А4 запази доста неща от миналото и не е изцяло ново като каросерия. В другия край на скалата като въздействие според мен са Q7 и R8, Q7 с уникалните си пропорции, а R8-цата дори няма да е коментирам - феноменална красота. Що се отнася до А5 не е нищо впечатляващо като дизайн на пръв поглед, макар и Валтер Да Силва да твърди че това е най-доброто му произведение, но на автосалона дори не я забелязах покрай R8. Все пак има интересни детайли. Но ми е много странно как така S5 и RS5 може да е конкурент на E92 M3 при положение, че А5 платформата е доста по-голяма като габарити и според мен е ясно насочена към GT усещане. Що се отнася до дизайна на Е92 и особено Е92 М3 поне от видяното като видео и снимки съм много много очарован, има агресивна, намръщена муцуна, източени динамични линии, и широка мускулеста стойка, точно както трябва да е едно истинско М3. Така че поне дотук според екстериора М3-ката за мен далеч превъзхожда РС4 и не казвам че аудито е грозно, просто според мен БМВ-то е твърде красиво!
В крайна сметка ми е напълно ясно, че моето мнение е субективно, но така виждам аз нещата.

От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


Нещо интересно
Very interesting view from a TopGear journalist which i happen to agree with:
Ever since I drove the new BMW M3 last week, I've been checking out some of the comments from other journalists and internet commentators, and plenty of them seem to suggest that it has gone a bit soft.
Great. Because I tend to find that if you make a car that pleases the majority of motoring journalists, you're making a car for a very, very defined section of the population - and the M3 is a mass-market car, not a track special.
In my opinion, the new M3 isn't a massively aggressive, no-compromise set-up - but why should it be? It needs to be driven as a flagship car by people who only own one motor, and BMW readily agrees that there's space for a more hardcore 'CSL' version later in the model life.
So we've got a four-seater that has 420bhp, serious acceleration, both from a standstill and through the gears, and a set-up that forgives as much as it lets you play. It feels fast. It feels honed and it feels very sporting.
It feels fun. It sounds glorious - different to the yowl of the previous straight-six, for sure - but still brilliantly inspiring.
Where the M5 is the aloof express and the Z4 M Coupe the slightly over-playful puppy, the M3 is somewhere in-between. Excellent. Yes, it does powerslide - but it won't exactly chuck you through a hedge on the first corner. It's more accessible than the previous generation, though no slower, and I find that refreshing.
Truth is, I'm more for a car that's fun to drive than a car that's gained the last 10th around the track. I'm more for a car with soul than speed. The new M3, for me, has it.
Forget immediate comparisons with the RS4 and C63 and let's just soak up a really interesting car. Let's enjoy a thing of beauty without immediately getting all frothy over the fact that it laps the Nurburgring only as fast as the old version.

Very interesting view from a TopGear journalist which i happen to agree with:
Ever since I drove the new BMW M3 last week, I've been checking out some of the comments from other journalists and internet commentators, and plenty of them seem to suggest that it has gone a bit soft.
Great. Because I tend to find that if you make a car that pleases the majority of motoring journalists, you're making a car for a very, very defined section of the population - and the M3 is a mass-market car, not a track special.
In my opinion, the new M3 isn't a massively aggressive, no-compromise set-up - but why should it be? It needs to be driven as a flagship car by people who only own one motor, and BMW readily agrees that there's space for a more hardcore 'CSL' version later in the model life.
So we've got a four-seater that has 420bhp, serious acceleration, both from a standstill and through the gears, and a set-up that forgives as much as it lets you play. It feels fast. It feels honed and it feels very sporting.
It feels fun. It sounds glorious - different to the yowl of the previous straight-six, for sure - but still brilliantly inspiring.
Where the M5 is the aloof express and the Z4 M Coupe the slightly over-playful puppy, the M3 is somewhere in-between. Excellent. Yes, it does powerslide - but it won't exactly chuck you through a hedge on the first corner. It's more accessible than the previous generation, though no slower, and I find that refreshing.
Truth is, I'm more for a car that's fun to drive than a car that's gained the last 10th around the track. I'm more for a car with soul than speed. The new M3, for me, has it.
Forget immediate comparisons with the RS4 and C63 and let's just soak up a really interesting car. Let's enjoy a thing of beauty without immediately getting all frothy over the fact that it laps the Nurburgring only as fast as the old version.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Тука малко офф-понеже съм малко неосведомен.Излязоха ремапи на Шнитзер и Хартге на 335и и 335д.При Хартге резултата е 340 и 335 коня,но въпроса ми е има ли някаква усилване в скоростите на дизела защото 675 и 660нм са доста.Иначе дизела е дал 13,5 на 400м,което е доста близо до новото М3 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
трябва да си смениш ранга на "Е92 M3 хеътър"OPASNO LUD написа: Иначе дизела е дал 13,5 на 400м,което е доста близо до новото М3

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани