В Showroom скоро....

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Яну 2007, 10:47

Bustter написа:Еми по прицип 6та серия е създадена като купе на 7цата, това беше 1вата 6ца, новата 6та серия взаимства технологий от 5цата и по-скоро е някво средно купе м/у 5та и 7ма серия. Както знаеш конкурента на 7цата е S класата, т.е. SEC и по-късно CL са конкурент на 6цата. SL реално няма конкурент от баварците, поне за сега, говори се че новот Z6, Z8, Z9 (още не се знае номера) ще е конкуретн на SLа... Аз така ги виждам нещата. Ще се радвам да чуя твоито мнение.


Първо Е24 (или първата 6Series) както каза колегата е създадена на базата на 5Series. Е63 (или "новата" 6Series) е наистина някакво "средно" купе м/у 5Series и 7Series, затова се нарича 6Series, не взаимства технологии само от 5Series, а и много от 7Series .. Прав си, че 7Series е конкурент на S class, НО! 6Series няма нищо общо с CL! CL е значително по-голям, по-тромав като управление и поведение на пътя. CL е голямо GT, докато 6Series е само GT автомобил и неговия реален конкурент е SL. Автомобилите може да са с различна характеристика (6Seris e 2+2, докато SL e 2 seater), но са в един ценови сегмент, близки като философия и поведение автомобили и таргет групата на потребителите на тези два автомобила са еднакви. Маркетинговият отдел на BMW е на това мнение, а смятам, че той знае повечко за пазара и конкуренцията!
Реално BMW няма конкурент на CL, а не на SL!
Относно ZXX .. не чакай скоро такъв автомобил :winky:

Или с думи прости на Аспарух теста като поставяне на автомобили един срещу друг си е перфектен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Яну 2007, 11:06

Не знам но ако имах пари за кола от тоя клас никога не бих разглеждал тия два автомобила като алтернативи един на друг, това си е мое мнение и поради условността на това ми изказване едва ли маркетинговия отдел на БМВ се интересува много от него :mhihi:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Яну 2007, 11:31

а какво би разглеждал .. не че донякъде не съм на твоето мнение, но ми е интересно какво би избрал?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Яну 2007, 11:43

А това новото ауди... а5 на кое ще е конкурент 3 купе или 6?
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 30 Яну 2007, 12:10

а всъщност смятам, че най-реален конкурент на 6 серия от страна на Мерцедес би трябвало да бъде CLS ;) Tой се води купе и базиран на Е класта, която е конкурент на 5 серия, която пък е послужила за основа на 6 серия....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Яну 2007, 12:39

айде и ти изкукурига :mhihi:

Мерцедес може да нарича CLS купе, но реално е кола с 4 врати, което не е купе. Аз може да викам на Citroen Berlingo роудстър, но си е баничарка .. :mhihi:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 30 Яну 2007, 13:48

От Мерцедес затова пуснаха и ЦЛ - купе. :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 30 Яну 2007, 14:50

А новите 3-ки кабриолети с твърд покрив на CLK ли са конкуренти?
Ако е така, на SLK кое BMW е конкурент?

Не знам М6 на кое е конкурент, но съм чувал, че хората с пари избират между М6 и порше 997 или ГТ3 или турбо, вече зависи. Но Мерцедес не влиза в сметките.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 30 Яну 2007, 14:57

vutov написа:А новите 3-ки кабриолети с твърд покрив на CLK ли са конкуренти?
Ако е така, на SLK кое BMW е конкурент?


Z4. 2 врати, 2 места.. нищо, че е с мек покрив.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 30 Яну 2007, 16:18

Turturelo написа:
Bustter написа:Еми по прицип 6та серия е създадена като купе на 7цата, това беше 1вата 6ца, новата 6та серия взаимства технологий от 5цата и по-скоро е някво средно купе м/у 5та и 7ма серия. Както знаеш конкурента на 7цата е S класата, т.е. SEC и по-късно CL са конкурент на 6цата. SL реално няма конкурент от баварците, поне за сега, говори се че новот Z6, Z8, Z9 (още не се знае номера) ще е конкуретн на SLа... Аз така ги виждам нещата. Ще се радвам да чуя твоито мнение.


Първо Е24 (или първата 6Series) както каза колегата е създадена на базата на 5Series. Е63 (или "новата" 6Series) е наистина някакво "средно" купе м/у 5Series и 7Series, затова се нарича 6Series, не взаимства технологии само от 5Series, а и много от 7Series .. Прав си, че 7Series е конкурент на S class, НО! 6Series няма нищо общо с CL! CL е значително по-голям, по-тромав като управление и поведение на пътя. CL е голямо GT, докато 6Series е само GT автомобил и неговия реален конкурент е SL. Автомобилите може да са с различна характеристика (6Seris e 2+2, докато SL e 2 seater), но са в един ценови сегмент, близки като философия и поведение автомобили и таргет групата на потребителите на тези два автомобила са еднакви. Маркетинговият отдел на BMW е на това мнение, а смятам, че той знае повечко за пазара и конкуренцията!
Реално BMW няма конкурент на CL, а не на SL!
Относно ZXX .. не чакай скоро такъв автомобил :winky:

Или с думи прости на Аспарух теста като поставяне на автомобили един срещу друг си е перфектен!



Добре и да не е Купе на 7цата а на 5цата, не може да сравнява Купе със роудстър, това са 2 клса автомобило, като седан и офроудър, SLа е двуместен с по-нисък център на тежeста,м/у остие, разположение на двигателя, все неща които ги отличават..., това че са на една цени и на една мощност не ги прави от един клас.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 30 Яну 2007, 16:21

Turturelo написа:айде и ти изкукурига :mhihi:

Мерцедес може да нарича CLS купе, но реално е кола с 4 врати, което не е купе. Аз може да викам на Citroen Berlingo роудстър, но си е баничарка .. :mhihi:


хм.. техническите аспекти настрана- иди седни във цлс-а отзад... после седни във 6та серия отзад.. и ми кажи дали чувството за клаустрофобия не е страшно подобно... а дори и като характеристики 6та серия е по-добро от 5та серия точно по същия начин както цлс-а е по-добър от е-класата- същата кола ама със по-нисък център на тежеста и една идея по-добро седене на пътя и изходяща динамика (как излиза потока зад колата)... така че мисля че гъзара технически може да не е прав, но като философия виждам няква логика :confused:

а относно крос-шопинга - почти никои не крос-шопва двуместни със четириместни коли... така че единствения конкурент на сл-а е ... з4 в момента. което пък не е конкурент като статус затова.. нямат.. опитват се да сложат 6та серия срещу сл, но по гореспоменатата причина - този вариант съществува само във главите на тез от бмв маркетинга. аз познавам доста хора които пазаруват такива возила и не знам един дето да е търсил двуместен и да е свършил със 4ри местен и обратното. ключовата дума тука е "деца"- или ги имаш и понеже ги мразиш ги караш да седят във тез 2+2 отзад щото нормален човек там не би седнал за по-дълги растояния.. или ги нямаш и 2+2 ти е твърде утилитарно... сечение няма...

аз лично мисля че на този етап мерцедес и бмв са си подредили моделните гами функционално като тухли- било то маркетингови или философски причини- не се застъпват и борбата е за тези клиенти които не са сигурни точно какво искат. другите- дето са на ясно какво искат не могат да бъдат спечелени от "другата" марка защото просто не се предлага едно и също. така че аз мисля че този спор за кое на кое отговаря е някак си късоглед...

и друго- не знам защо реши е 6та серия има много от 7ма серия. 6та серия е почти идентична със 5та серия със изключение на някои "ламарини" и интериора.. сега- сигурен съм че технологиите по които е произведена са основно на 7ма серия (всичките им модели от е65 насам (2002?) ги взаимстват), но 6та серия е много по-близо (да не кажа идентична) до е60 от колкото до е65/66
алекс
трабант 601с
разни други возила

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 30 Яну 2007, 16:26

err0r написа:От Мерцедес затова пуснаха и ЦЛ - купе. :D


мерцедес пуснаха цл-а защото някои шефове решиха че искат сами да си карат колите а не да ги возят. нищо повече.

разликата между с-класата и цл-класата е .. почти няма.. 8) електрониката на окачването е пренаписана за една идея по-твърдо окачване за да симулира спортност ама ... другото е същото... :lol:

цл-а се мери във същите клиенти като за с-класата.. просто отбира тез дето са млади по душа или тез дето обичат да си вършат всичко сами ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 30 Яну 2007, 16:32

vutov написа:А новите 3-ки кабриолети с твърд покрив на CLK ли са конкуренти?
Ако е така, на SLK кое BMW е конкурент?

Не знам М6 на кое е конкурент, но съм чувал, че хората с пари избират между М6 и порше 997 или ГТ3 или турбо, вече зависи. Но Мерцедес не влиза в сметките.


Еми не е така. Хората с много пари, отдавна са заменили шофьора с пилот, ама тва е друга тема :lol: а иначе ако им трябват спортни купета и луксозни обикновенно избират м/у CL и Бентли GT, за малките спортни купета или роудстъри са винаги следните модели Ferrari 360,430, 355 ..., Porsche Turbo, Carrera, Carrera S, Mercedes SL 65 AMG, Lamborghini Gallardo, Jaguar XK8, Maserati Spyder, Auston Martin V8 Vantage, DB9, DB7, Z8 истински звяр (жалко че не го замениха с нов мощен роудстър)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 30 Яну 2007, 16:37

alx написа:
Turturelo написа:айде и ти изкукурига :mhihi:

Мерцедес може да нарича CLS купе, но реално е кола с 4 врати, което не е купе. Аз може да викам на Citroen Berlingo роудстър, но си е баничарка .. :mhihi:


хм.. техническите аспекти настрана- иди седни във цлс-а отзад... после седни във 6та серия отзад.. и ми кажи дали чувството за клаустрофобия не е страшно подобно... а дори и като характеристики 6та серия е по-добро от 5та серия точно по същия начин както цлс-а е по-добър от е-класата- същата кола ама със по-нисък център на тежеста и една идея по-добро седене на пътя и изходяща динамика (как излиза потока зад колата)... така че мисля че гъзара технически може да не е прав, но като философия виждам няква логика :confused:

а относно крос-шопинга - почти никои не крос-шопва двуместни със четириместни коли... така че единствения конкурент на сл-а е ... з4 в


Абе може и с CLS да се сравнява, само че CLSси е седан, откадето и да го погледнем... а Z4 конкурента му е SLK новия Z9 Които идва догодина ни е надеждата за свестен конкурент на SL.
Последна промяна Bustter на 30 Яну 2007, 16:52, променена общо 1 път

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Яну 2007, 16:47

Bustter написа:Добре и да не е Купе на 7цата а на 5цата, не може да сравнява Купе със роудстър, това са 2 клса автомобило, като седан и офроудър, SLа е двуместен с по-нисък център на тежeста,м/у остие, разположение на двигателя, все неща които ги отличават..., това че са на една цени и на една мощност не ги прави от един клас.

ти верно четеш м/у редовете и нямаш много идея от автомобили, а и видимо от маркетинг и моделно позициониране!
SL е с по-нисък центъра на тежестта от 6Series .. ? БРАВО! :mhihi: На 6Series центъра на тежестта и е малко над волана?!
Следващият ми въпрос е каква е разликата м/у разположението на двигателя в 6Series и SL?
И последния е .. какво по дяволите е междуостие?

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook