Audi или BMW - Кой е по-спортен? - AutoBild

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 1:03

Това за двигателите и за въртящия момент ми позволи да не се съглася.
Има ауди 90 88-ма год. с 2.0мотор с 160коня, 2.3мотор с 170коня, 1.8 112коня при който въртящия момент хич не е на разположение в ниските обороти. Сега не ми изкарвай разните му там s14 мотори на БМВ тук говорим за най-нормални агрегати.


При старото А4 ще ти дам пример 1.8 125коня с/у Е46 318 1.9 118коня.

Това просто ти го давам като пример, че всяко правило си идва с изключенията така, че и БМВ в доста случай имат по-разтоварени мотори от тези на Ауди, както важи и обратното правило 2.6л и 150коня.
Нима Е30 325е с 2.7литра и 129коня е не е разтоварен мотор, не се сещам Ауди да имат такъв така да го нареча "дефорсак"

Айде лека нощ, че си лягам.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 06 Дек 2006, 9:09

Niikoo_1 написа:
michev написа:А ти се поинтересувай за М43 и ми говори за него


Кво за него викаш, че е хипер спортен и мноого бега.......


Е много грубо, много, аз таман помислих че поназнайваш нещо ти се оказа поредния драг разбирач, дето признава всичко от Астра ГСи нагоре и не уважава нищо под Голф ГТИ надолу!
Осъзнай се малко дори и от гледна точка спортен има множеств карактеристики които не са 400м и 0-100 упражнения. Да кажем издръжливост, я ми кажи като си такъв скрит VAG фен, колко VW и Ауди-та си виждал на по 25 и повече години и колко БМВ и Мерцедеса а? И не забравяй че повечето VW и Ауди не са видяли и полвината юркане през които са минали бимите.
Айде да не развалям темата повече ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 9:26

Dimo написа:
Niikoo_1 написа:
michev написа:А ти се поинтересувай за М43 и ми говори за него


Кво за него викаш, че е хипер спортен и мноого бега.......


Е много грубо, много, аз таман помислих че поназнайваш нещо ти се оказа поредния драг разбирач, дето признава всичко от Астра ГСи нагоре и не уважава нищо под Голф ГТИ надолу!
Осъзнай се малко дори и от гледна точка спортен има множеств карактеристики които не са 400м и 0-100 упражнения. Да кажем издръжливост, я ми кажикато си такъв скрит VAG фен, колко VW и Ауди-та си виждал на по 25 и повече години и колко БМВ и Мерцедеса а?
Айде да не развалям темата и да вада казана с билков чай ;)



ВАГ фен съм колкото съм и БМВ фен, нищо лошо не съм казал за тоя мотор просто явно грешно си ме разбрал и си афектерам поради причината, че и ти караш такава моторетка.

А за издържливостта има доста КР-и дето са почти на 20години и такива на 20. Конкретно щи дам пример с един КР 86-та дето прави високи 15ки на Божурище, също мога да изредя и няколко МК1, които са на около 25години и това не им пречи да се търкалят с пълна сила и в момента. За пословичната здравина на МК1 и МК2 никой не може да спори, не оспорвам и здравината на старите МБ-та и БМВ-та.

А да знаеш 0-100км/ч и 1/4миля изобщо не са ми определящи критерии що се отнася до избор и предпочитасние на даден автомобил.

А мойта кола скоро отива в приятел и тогава може да мина и във вашия отбор с едно 318ти или да си остава верен на ВАГ-групата с еддо МК3 ГТИ 16в Юбилеийно 96-97год, каквото излезе.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 06 Дек 2006, 10:45

Ми афектиран съм от начина по който се изказа за дадения мотор, визирам това че въпреки че не е супер мощен или ебати резачката, смея да твърдя че е доста по спортно ориентиран от доста други такива в неговия клас. Иначе за МК здравина на 20 години говорим със или без да е отварян некога двигателя? :winky:
Колкото до това дали си VAG фен, не те познавам лично и немога да споря, но съдя по постовете ти които смея да твърдя че съм забелязвал да са VAG ориентирани (лично мнение) ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 06 Дек 2006, 11:47

Има ауди 90 88-ма год. с 2.0мотор с 160коня, 2.3мотор с 170коня, 1.8 112коня при който въртящия момент хич не е на разположение в ниските обороти. Сега не ми изкарвай разните му там s14 мотори на БМВ тук говорим за най-нормални агрегати.

Че S14 ненормален агрегат ли е?! Айде стига глупости по темата!
И още нещо - под предния капак на всяко БМВ пише само едно - БМВ!!!!

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 06 Дек 2006, 11:55

а и на някои други под капаците пак тва пише
ма сигурно щото са ги пуснали с намаление
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 14:05

renault е най-спортно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Дек 2006, 14:07

Niikoo_1 написа:...


мда, има такива (особено прословутите 5 цилндрови двигатели, които цитираш)... но като цяло това за мен е експеримент, защото в следващите години такива неща нещо липсват. това за въртящия момент съм го чел в едно интервю (ауто мотор унд шпорт 90 и някоя) с един чичко с много брада и дебели очила от ауди :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 06 Дек 2006, 16:11

Офтопик: Един ден ме няма и колко хейтъри са писали тук.



Никой не отговори кое е по-спортното на едно А3 от 1ва серия, да речем, че и двете са 2000 кубика дизел.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Дек 2006, 16:15

Niikoo_1 написа:Нима Е30 325е с 2.7литра и 129коня е не е разтоварен мотор, не се сещам Ауди да имат такъв така да го нареча "дефорсак"


2.6 литра 150 к.с. - Ауди А4, А6 ;)

Ама що пишете само за двигатели като сравнявате кой е по-спортен, като това е понятие за хендлинг, за съчетаване на окачване, мотор, скорости, за автомобилното цяло... което БМВ го умеят най-добре от масовите автомобили. 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Дек 2006, 16:15

наша марка е по спортна само като го погледнеш е достатъчно
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Дек 2006, 23:18

Leon написа:
Niikoo_1 написа:Нима Е30 325е с 2.7литра и 129коня е не е разтоварен мотор, не се сещам Ауди да имат такъв така да го нареча "дефорсак"


2.6 литра 150 к.с. - Ауди А4, А6 ;)

Ама що пишете само за двигатели като сравнявате кой е по-спортен, като това е понятие за хендлинг, за съчетаване на окачване, мотор, скорости, за автомобилното цяло... което БМВ го умеят най-добре от масовите автомобили. 8)


Пич, ако ми беше прочел по предния пост малко по внимателно щеше да видиш, че съм до споменал точно този мотор на Ауди.
За хендлинга също сме писали доста и е ясно, че БМВ е по-спортно като цяло при положение, че сравним моделните гами като цяло и двете марки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 27.11.2006

Мнение от 3XX » 06 Дек 2006, 23:47

:mhihi:
Всичко под 200 hp е цъкалка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 07 Дек 2006, 0:02

Ще ти дам пример.

Е46 М3 344коня е по спортен от Е55 АМГ 476коня, въпреки, че МБ-то е по-бързо като ускорение във всеки един аспект, 0-100км/ч, 1/4миля, километър от място, еластичност и т.н
С две думи това, колко е спортен един автомобил не се определя само от мощността под капака и данните за ускорение и максимална скорост на хартия. Именно тук е грешката на много хора, който си мисля, че спортен е = ускорение, мощност и макс.скорост.

С други думи един лотус елис с 1.8 мотор дето е има няма 120коня е по-спортен от БМВ 540и да речем.

Спортния автомобил трябва да може да спира и завива на ниво, да предоставя добра връзка м/у шофьора и пътя, волана трябва да дава информация и добра обратна връзка, масата трябва да е колкото се може по-ниска и т.н, управлението трябва да е директно, окачването стегнато и т.н

Като ориентир могат да послужат и времена на дадена писта на конкретни автомобил.
Още един пример 911 GT3 e по-спортно от 911 Турбо - въпреки, че последното е по-мощно и доста по-бързо, но GT3 е доста по-брутално, управлението е по-директно и прецизно, колата е по-лека, окачването е по-твърдо и като цяло може да се кара доста по-прецизно от Турбото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 07 Дек 2006, 11:18

Между другото Ауди май имат сериозното намерение да минават на RWD и Quattro...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook