Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Изтекли някакви снимки на таблото, което е доста...различно:
http://www.bmwblog.com/2018/04/06/spied ... ew-gauges/
Вероятно още не съм свикнал с подобен род табла, но за момента това ми идва малко прекалено. Нека пак да има голям централен дисплей по средата щом са решили, но да запазят оборотомера и скоростомера с класическият им вид.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Може би ще има и класически вид, просто ще се сменят режимите или...просто старите ще отидат в историята, особено имайки предвид, че електричките все повече идват.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Harry Poter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M3 E46
Re: Новата 8-ца
Пътят АМ Тракия-Мидалидаре
https://m.youtube.com/watch?v=Ja1Mnezfkts&sns=fb
https://m.youtube.com/watch?v=Ja1Mnezfkts&sns=fb
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Изтече снимка от интериора на М8:
http://www.bmwblog.com/2018/05/05/leake ... hout-camo/
http://www.bmwblog.com/2018/05/05/leake ... hout-camo/
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Новата 8-ца
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Новата 8-ца
"infinity glass" линията, ако мога така да я нарека, е страхотна 

Only dead fish follow the stream...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Още не е показана никъде, но един 37 годишен някъде из Бавария изтъркалял една 850-ка:
http://www.bmwblog.com/2018/06/11/bmw-8 ... tal-crash/
Тук малко любителски кадри от някакъв бенз и от пистата преди Льо Ман:
http://www.bmwblog.com/2018/06/13/video ... ns-reveal/
http://www.bmwblog.com/2018/06/11/bmw-8 ... tal-crash/
Тук малко любителски кадри от някакъв бенз и от пистата преди Льо Ман:
http://www.bmwblog.com/2018/06/13/video ... ns-reveal/
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Новата 8-ца
https://fakti.bg/avto/310370-zdravei-bmw-8er
Добре, че не спазиха вида на консепт кара, че си беше грозноват.Ако изглежда наистина както на тези снимки, абсолютна красота
Чакам сега да излезе напълно, а и да излезе гранд купето, да си изградя окончателно мнението.
Добре, че не спазиха вида на консепт кара, че си беше грозноват.Ако изглежда наистина както на тези снимки, абсолютна красота

- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Новата 8-ца
Доста добре изглежда.
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Новата 8-ца
Много ми харесва! Браво! 

Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
За първи път, след 2ка купе, мога да кажа, че нямам абсолютно никакви забележки - съвършен дизайн. Може би леко разочарование, че това всъщност е 6та серия, не възродена 8ма, но това е положението. Аз не се сещам за по-красив GT, изобщо. Може би само Мазерати ГТ, но май го спряха.
Чакаме с нетърпение данни за теглото
Чакаме с нетърпение данни за теглото
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата 8-ца
Infinity_bg написа:В последния брой на AutoBild има статия за модела с характеристики, очаквани модификации и мотори.
Накратко дължината ще е от порядъка на цели 5,78 метра, като общо взето подобни дължини са били американските коли от 60-те години. 7-цата направо ще изглежда малка на размери сравнена с 8-ма серия. Още по хубавото е че модела ще разполага и с М power като двигателя ще е 650 кс. Цената обаще ще е доста соленичка над 400 000 лв... и тука няма никакви ел мотори и прочие ел. неща които станаха напоследък много модерни! Чиста механика.
48 Волтова ще е бордовата ел. система.
Стоманено окачване с регулиращи се амортисьори, задни завиващи колела и двойно задвижване взети от актуалното М5. Последен I-drive система с още повече екстри, функции и асистенти. Общо взето общата цена на цялото това механично удоволствие щяла да бъде с над 60 000 лв повече от 7-ма серия.
Очакват се още като двигагели 840d с 340 кс., 840i с 360 кс., M850i с 476 кс., и M8 с 650 кс.![]()
![]()
Пожелавам на всеки някой ден да може да си позволи една от този модел в гаража си
Еее, май няма да 5.78 метра... Очаквах нещо огромно

Иначе е отзад и страничната линия са уникални! Отпред обаче не мога още да я възприема съвсем...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
Дами и господа, новия красавец на БМВ, доста е похапнал - 4.85м дължина и 2040кг кърб уейт за 850и 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Новата 8-ца
Еми v8, 4x4, екстри, глезотии... Тва да не го купува някой за писта? Нали и върви направо.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Ачо, сега се сети когато коментирахме теглото как ти казах, че ония прогнози са само мечти и ще е леко тежичко.
На следната страница, а започва на предната всичко:
viewtopic.php?f=1&t=420064&start=15
Това ще е единствения недостатък на колата, но поне няма да е както каза ти продължение на 6-та, а реално възраждане на 8-ма. Все пак за онова време като му сравниш теглото с другите коли...
...тъкмо.
Сега остава и цената.
Сега разбирам защо мощността на М8 ще е по-голяма от на М5, а това НИКОГА не е било когато ставаше дума за М5///6 в предишните случаи. Първоначално мислех, че ще е заради индекса 8 и да го оправдаят с нещо, че е повече от М5, но реално излиза заради теглото цялата работа. Това обаче няма нищо да компенсира, защото досега М6 все беше с нещо минимално(като динамика говоря, не визия, която е ясна)повече от М5, но си беше. Къде с едни 30-40 кила разлика заради карбоновия таван и някоя дреболия, заради аеродинамиката също. Сега обаче аеродинамиката е ясна(евентуално ако не е много по-голямо и на габарити от М5)но теглото? М8 каквото и да го правят спрямо 850i, пак ще е със 150 кила над М5. Та кое ще има повече спортен дух се чудя тогава? А за тоя спортен дух говореха по разни клипове някакви отговорни лица, доближавала се максимално до race car и се радвал човека и т.н.
Е, на всеки му е ясно, че 20-30 коня(смешно нещо за турбо мотор)не могат да компенсират 150 кила. Реално нищо нормално като повишаване на мощността не може и като сметнеш, че това не е разлика между М4 и М5 примерно нещата не ми изглеждат съвсем наред. Ще изчакам официалните данни за М8, но нищо хубаво не очаквам. В най-лошия случай виждах нещо малко под 2 тона.

На следната страница, а започва на предната всичко:
viewtopic.php?f=1&t=420064&start=15
Това ще е единствения недостатък на колата, но поне няма да е както каза ти продължение на 6-та, а реално възраждане на 8-ма. Все пак за онова време като му сравниш теглото с другите коли...

Сега остава и цената.

Сега разбирам защо мощността на М8 ще е по-голяма от на М5, а това НИКОГА не е било когато ставаше дума за М5///6 в предишните случаи. Първоначално мислех, че ще е заради индекса 8 и да го оправдаят с нещо, че е повече от М5, но реално излиза заради теглото цялата работа. Това обаче няма нищо да компенсира, защото досега М6 все беше с нещо минимално(като динамика говоря, не визия, която е ясна)повече от М5, но си беше. Къде с едни 30-40 кила разлика заради карбоновия таван и някоя дреболия, заради аеродинамиката също. Сега обаче аеродинамиката е ясна(евентуално ако не е много по-голямо и на габарити от М5)но теглото? М8 каквото и да го правят спрямо 850i, пак ще е със 150 кила над М5. Та кое ще има повече спортен дух се чудя тогава? А за тоя спортен дух говореха по разни клипове някакви отговорни лица, доближавала се максимално до race car и се радвал човека и т.н.
Е, на всеки му е ясно, че 20-30 коня(смешно нещо за турбо мотор)не могат да компенсират 150 кила. Реално нищо нормално като повишаване на мощността не може и като сметнеш, че това не е разлика между М4 и М5 примерно нещата не ми изглеждат съвсем наред. Ще изчакам официалните данни за М8, но нищо хубаво не очаквам. В най-лошия случай виждах нещо малко под 2 тона.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани