BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
GaD написа:DrivinGGoD написа:Колкото и да е хубаво диното, то няма от къде да знае (а и няма как да измери/изчисли) загубите в силовото предаване, а от там и няма как с достатъчна точност да стигне до правилна стойност на мощността на самия агрегат
Това не е вярно. Повечето нови модерни дино-та измаерват конете и въртящия момент точно на двигателя!
Айде сега обясни как става това, щом си толкова категоричен?
Свързват се с производителите да вземат информация за точните физични загуби в силовото предаване? Или пък сами ги измерват като правят изследване на конкретната конструкция?
Това, че дават приблизителни стойности за мощността на двигателя, не означава, че ги измерват точно

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW M5 - 2012 г.

Незнам коледните емоции ли ви дойдоха в повече , но незнам дали осъзнавате какви тъпи спорове/дискусии има в тая а и други теми в "Основен"

треа да се Улаби малко

Весели празници!!


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW M5 - 2012 г.
Fact: Колата вРъви повече за конете и килограмите си отколкото би трябвало! 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
vicho написа:Fact: Колата вРъви повече за конете и килограмите си отколкото би трябвало!
Колко повече върви за конете си - старото М5 беше 53 коня отдолу и до 200 км/ч разликата е 1,4 сек , при все че е със по-бавна скоростна кутия

Времето на ригна е много по-добро , но там явно са "стимилирали" пилота повече , защото на Зеления Ад стана яка рекламнна война .
- zxsport
-
Re: BMW M5 - 2012 г.
vicho написа:Fact: Колата вРъви повече за конете и килограмите си отколкото би трябвало!
а и звукът не е никак лош ... не знам какво не им харесва на юзърите тук - за мен е перфектен!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:vicho написа:Fact: Колата вРъви повече за конете и килограмите си отколкото би трябвало!
Колко повече върви за конете си - старото М5 беше 53 коня отдолу и до 200 км/ч разликата е 1,4 сек , при все че е със по-бавна скоростна кутия![]()
Времето на ригна е много по-добро , но там явно са "стимилирали" пилота повече , защото на Зеления Ад стана яка рекламнна война .
за Ринга ми беше мисълта, че за мен е най-важното мерило

за Drag Racing-а, нали не искаш да ти обяснявам при 200 км/ч 1.4 секунди колко "коли" са


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
за Drag Racing-а, нали не искаш да ти обяснявам при 200 км/ч 1.4 секунди колко "коли" са![]()
Ами 0,4 сек го сложи от кутията . 1 секунда до 200км/ч за 53 коня от горе е в реда на нещата . А много по-важното - идентичните като мощност 63АМГ (5,5 би-турбо) дават почти същите времена . Тъй че нищо невероятно не виждам . Кадилак СиТиеС-Ви е само с 4 сек по-бавен на ринга .
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:за Drag Racing-а, нали не искаш да ти обяснявам при 200 км/ч 1.4 секунди колко "коли" са![]()
Ами 0,4 сек го сложи от кутията . 1 секунда до 200км/ч за 53 коня от горе е в реда на нещата . .
Може ако си някоя ръждясала вектра. Ама като си тон и половина луксозен седан тия 50 коня на вала 40 на гумите няма да ги усетиш.
Колата просто прави повече. Както и амг- то за което знам като факт че е лъжливо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:acho.rs написа:за Drag Racing-а, нали не искаш да ти обяснявам при 200 км/ч 1.4 секунди колко "коли" са![]()
Ами 0,4 сек го сложи от кутията . 1 секунда до 200км/ч за 53 коня от горе е в реда на нещата . .
Може ако си някоя ръждясала вектра. Ама като си тон и половина луксозен седан тия 50 коня на вала 40 на гумите няма да ги усетиш.
Колата просто прави повече. Както и амг- то за което знам като факт че е лъжливо.
Аха , ясно . Значи М5 е доста повече коне , но върви наравно с АМГта със същите коне защото и те са си скрили 50ина коня . (Също така Кадилака си е укрил конете , а пък Панамера Турбо С е ръждясала вектра , щом с 5 коня по-малко бяга толкова повече . )
Това че тягата е нараснала със 160НМ от Е60 М5 ,предполагам няма значение за ускоренито , а 53 коня и по-бърза скорсотна кутия не са достатъчни за по-добро ускорение до 200км/ч със 1,4 сек ...
Е да ама при Панамера Турбо С и Панамера Турбо , при едни и същи скоростни кутии и 50 коня , разликата в ускоренито до 200км/ч е 1,6 сек а разликата я тягата е 100НМ , не 160 НМ .
Има още един вагон такива примери ...
Пък и нали - конските сили печелят клиенти - що тогава най-комерсиалната фирма , си крие конете ...
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:alx написа:acho.rs написа:за Drag Racing-а, нали не искаш да ти обяснявам при 200 км/ч 1.4 секунди колко "коли" са![]()
Ами 0,4 сек го сложи от кутията . 1 секунда до 200км/ч за 53 коня от горе е в реда на нещата . .
Може ако си някоя ръждясала вектра. Ама като си тон и половина луксозен седан тия 50 коня на вала 40 на гумите няма да ги усетиш.
Колата просто прави повече. Както и амг- то за което знам като факт че е лъжливо.
Аха , ясно . Значи М5 е доста повече коне , но върви наравно с АМГта със същите коне защото и те са си скрили 50ина коня . (Също така Кадилака си е укрил конете , а пък Панамера Турбо С е ръждясала вектра , щом с 5 коня по-малко бяга толкова повече . )
Това че тягата е нараснала със 160НМ от Е60 М5 ,предполагам няма значение за ускоренито , а 53 коня и по-бърза скорсотна кутия не са достатъчни за по-добро ускорение до 200км/ч със 1,4 сек ...
Е да ама при Панамера Турбо С и Панамера Турбо , при едни и същи скоростни кутии и 50 коня , разликата в ускоренито до 200км/ч е 1,6 сек а разликата я тягата е 100НМ , не 160 НМ .
Има още един вагон такива примери ...
Пък и нали - конските сили печелят клиенти - що тогава най-комерсиалната фирма , си крие конете ...
Разликата между панамерите не знам колко е, но факт е че тази между 997.2 турбо и турбо с е 70 коня ама на гумите. При 17-20% загуби.... Смятай. После виж по каталог колко я дават. Да не говориме че явно не ти е ясно какво формира ускорението на една кола щом ми даваш примери и ми цитираш конете на вала. Иди прочети пак темата за въртящия момент, предавките и конете.
За въртящия момент- на тебе оставям да се сетиш защо тия нютони в ниските са почти без значение в едно състезание до 200.
За конете- от едно 5-7 години насам производителите лъжат много надолу. Дали защото искат да се изкарват зелени или по друга причина - не зная.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Не ти ли писна да ми даваш линк към прословутата ти тема
Всичко ми е ясно . Според теб всичко производители лъжат последните години - това звучи поне малко по-правдободно . Някой ден ще се разбере че никой за нищо не лъже , но както и да е ...

Всичко ми е ясно . Според теб всичко производители лъжат последните години - това звучи поне малко по-правдободно . Някой ден ще се разбере че никой за нищо не лъже , но както и да е ...
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Не ти ли писна да ми даваш линк към прословутата ти тема![]()
Всичко ми е ясно . Според теб всичко производители лъжат последните години - това звучи поне малко по-правдободно . Някой ден ще се разбере че никой за нищо не лъже , но както и да е ...
лъжат, това е факт
No bling at the Ring
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
BadAngel написа:acho.rs написа:Не ти ли писна да ми даваш линк към прословутата ти тема![]()
Всичко ми е ясно . Според теб всичко производители лъжат последните години - това звучи поне малко по-правдободно . Някой ден ще се разбере че никой за нищо не лъже , но както и да е ...
лъжат, това е факт
+1.
Лъжат и за коне, и за времето до 100 - на никой няма да му хареса, ако си е купил кола, която по каталог ускорява до 100 за 5 секунди, а той да го прави за 5.5 .....
Si non confectus, non reficiat.
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Пичове, ама добре знаете, че тестове на производителите (0-100км/ч) се провеждат при едни условия, примерно за M на BMW в Германия на Ринга, който е на еди каква си надморска височина, температура, влажност, настилка, запрашеност, шофьор и т.н. и т.н.
Докато Top Gear са в Англия при съвсем други условия, Car and Driver при трети в Америка, също и Motortrend ама на другия край, Auto Build в Германия и т.н.
Така че, подобни обобщения не са правилни.
Докато Top Gear са в Англия при съвсем други условия, Car and Driver при трети в Америка, също и Motortrend ама на другия край, Auto Build в Германия и т.н.
Така че, подобни обобщения не са правилни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани