Cadillac пуска убиец на BMW-та
Модератор: Общи модератори
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
acho.rs написа:А до колко е ролята на профсъюзите не знам,знам че 2 години не платена заплата не никак ДОБРЕ и говори отрицателно за гигантите.
Такова нещо не съм чул, нито съм чел и съм почти сигурен, че не е вярно. Ти къде го прочете това - дай линк ?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimitar написа:acho.rs написа:А до колко е ролята на профсъюзите не знам,знам че 2 години не платена заплата не никак ДОБРЕ и говори отрицателно за гигантите.
Такова нещо не съм чул, нито съм чел и съм почти сигурен, че не е вярно. Ти къде го прочете това - дай линк ?
Работих на дъблин на летището и в почивката ми гледах репортажа по телевизията.Беше много шумно а и аз се бях захванал да опустошавам огромна порция свинско,но съм сигурен , че имаше такова нещо.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Според мен убийственото в Кадилака са най-вече наточените ръбове, в които ако се спънеш и се шибнеш ще се разцепиш!
Иначе сериозно, Кадилак си изградиха собствен облик, който може от километри да разпознаеш, не мисля че им е лош дизайна, а и отвътре изглежда приятно - все пак въпрос на вкус.
Спора обаче, като че ли по-скоро прерастна в спор сащ срещу германия и въпреки, че и аз съм сектант на тема БМВ и немските машини все пак звучи малко несериозно да се изкарва, че едва ли не американците въобще не са в час с технологиите и живеят в някаква заблуда, те просто отдавна са разбрали, че една машина работи по-дълго и безпроблемно, колкото по-проста и ефективна е!
Все пак ми се иска да помоля alx, като доста компетентен по темата, ако му се занимава разбира се, да отвори нова тема, в която да обясни за американските и немските виждания по отношения на технологиите и мотивите им, ще ми е безкрайно интересно лично на мен, а мисля и на доста хора?!

Иначе сериозно, Кадилак си изградиха собствен облик, който може от километри да разпознаеш, не мисля че им е лош дизайна, а и отвътре изглежда приятно - все пак въпрос на вкус.
Спора обаче, като че ли по-скоро прерастна в спор сащ срещу германия и въпреки, че и аз съм сектант на тема БМВ и немските машини все пак звучи малко несериозно да се изкарва, че едва ли не американците въобще не са в час с технологиите и живеят в някаква заблуда, те просто отдавна са разбрали, че една машина работи по-дълго и безпроблемно, колкото по-проста и ефективна е!
Все пак ми се иска да помоля alx, като доста компетентен по темата, ако му се занимава разбира се, да отвори нова тема, в която да обясни за американските и немските виждания по отношения на технологиите и мотивите им, ще ми е безкрайно интересно лично на мен, а мисля и на доста хора?!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


Че няма да промени пазара на луксозни седани няма,но е наистина добър
опит на Кади за нещо по-спортно.
На сериозните фенове на БМВ им дреме ,че им пука.
Периодично нечий"килър" се ползва за реклама-Ланча Делта беше Порше килър и тн.
Лошото за нас е ,че там ще струва 50 бона и всеки 2ри ще може да си го позволи,а я ми кажете биймъри колко от вас карат немски машини над 500 коня,или поне над 200?
За американците ще е достъпна спортна лимузина,а тук се зверят че Брабус и М5 са по-корави и си карат 318 на газ.....
опит на Кади за нещо по-спортно.
На сериозните фенове на БМВ им дреме ,че им пука.
Периодично нечий"килър" се ползва за реклама-Ланча Делта беше Порше килър и тн.
Лошото за нас е ,че там ще струва 50 бона и всеки 2ри ще може да си го позволи,а я ми кажете биймъри колко от вас карат немски машини над 500 коня,или поне над 200?
За американците ще е достъпна спортна лимузина,а тук се зверят че Брабус и М5 са по-корави и си карат 318 на газ.....
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
Като се има в предвид че Кадила е на базата на Холден/Опел и че кола е разработена в европа и по-специално на Ринга... Вижте се пак:
http://youtube.com/watch?v=BhQb2wJVPTg
Сега времената на ринга трябва да ги има в нета, 3ката дали ще се озори с/у него?!? Друг е въпроса дали ще живеете добре със себе си и колата ако трябва всяка сутрин да докосвате гадната пластмаса...
А и двигателя на е HEMI, хеми са само на краислер!
Bustter
http://youtube.com/watch?v=BhQb2wJVPTg
Сега времената на ринга трябва да ги има в нета, 3ката дали ще се озори с/у него?!? Друг е въпроса дали ще живеете добре със себе си и колата ако трябва всяка сутрин да докосвате гадната пластмаса...
А и двигателя на е HEMI, хеми са само на краислер!
Bustter
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
mazda_man написа:грозно е от всякъде. С тия гадни фарове ...
прилича на вектра междинка


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Maptun написа:Че няма да промени пазара на луксозни седани няма,но е наистина добър
опит на Кади за нещо по-спортно.
На сериозните фенове на БМВ им дреме ,че им пука.
Периодично нечий"килър" се ползва за реклама-Ланча Делта беше Порше килър и тн.
Лошото за нас е ,че там ще струва 50 бона и всеки 2ри ще може да си го позволи,а я ми кажете биймъри колко от вас карат немски машини над 500 коня,или поне над 200?
За американците ще е достъпна спортна лимузина,а тук се зверят че Брабус и М5 са по-корави и си карат 318 на газ.....
Да,ама в другит европейски д-ви(в повечето де) 100 000 евро за М5 не са блян а въпрос на избор - дали да даде парите или не.Наистина американските коли са по-евтини,но да не забравям ,че и стандарта там е по-нисък,ако се вземе предвит евро-долар отношението.Да не говорим , че сравняваме колите а не това кой богат,кой беден.
acho.rs написа: Колко е разхода на Турбото (997) което също е 480 (много лесно и 500 + )....
Грубо 14-15 извънградско, 23 - 27 градско. Няма лошо в големите кубици, когато са достатъчно леки и къси двигателите. Някой сигурно си мислят, че и 63 AMG е "задрямъл", но след като тежи колкото мотора на M3 и го събират в C-класа, само може да ме радва, че е 6.2 литра и не трябва да го чакаш до 4k rpm за да тръгне колата както трябва. Американските коли може да са по-пластмасови, но недейте да подценявате способността им да ностят огромно удоволствие.
acho.rs написа:[100 000 евро за М5 не са блян а въпрос на избор - дали да даде парите или не.
не е само въпрос на избор защото като говориме за "простолюдието" - 100к кола рядко се купува за кеш а се финансира... а за да ти дадат 50-80к (като сложиш едно 20% предплащане) заем трябва да правиш едно 10к на месец... заплата която не е "въпрос на избор" а доста сериозно число непостижимо за 97% (примерно) от населението във която и да е сериозна западна държава...
20-30к кола съм съгласен че всеки може да си я позволи защото изискванията на банките се покриват от масата (инкъм то дет/експенсес). но като почнеш да говориш за коли над 75к и можеш да забравиш да се карат примерно от тия британци дето идват в бг-то на почивка...защото те просто не се класират за такива заеми.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
alx написа:acho.rs написа:[100 000 евро за М5 не са блян а въпрос на избор - дали да даде парите или не.
не е само въпрос на избор защото като говориме за "простолюдието" - 100к кола рядко се купува за кеш а се финансира... а за да ти дадат 50-80к (като сложиш едно 20% предплащане) заем трябва да правиш едно 10к на месец... заплата която не е "въпрос на избор" а доста сериозно число непостижимо за 97% (примерно) от населението във която и да е сериозна западна държава...
20-30к кола съм съгласен че всеки може да си я позволи защото изискванията на банките се покриват от масата (инкъм то дет/експенсес). но като почнеш да говориш за коли над 75к и можеш да забравиш да се карат примерно от тия британци дето идват в бг-то на почивка...защото те просто не се класират за такива заеми.
Ами да речем , че истината е някъде по средата - продаваш си старата кола за 15 000 - 20 000 евро + теглиш си спестяванията от банката (защото всеки има поне 10 000 - 15 000 спестени за последните 2 години) + заем от банката . И за 60 000 - 70 000 евро заем , не са ти нужни 10к на месец - сигурен съм че 5000-6000 евро ще са достатачни за да те одобрят,защото вноската ще е около 2-2300 на месец.Доход от 5-6 к евро е нормален за някой британец,който работи що годе свясна работа (то в паунди говорим за 4000) и да не забравяме , че поради полски фактор в британската икономика почти няма британец който да работи за минималните 6 паунда или 9 евро на час...ние им работим мизерната работа а младежите там направо си почват в банките,болниците и тн.
Отделен е въпроса , че там за да отделиш толкова пари за кола трябва или да си милионер или маниак на колите.Виж в българия 100 000 евро за кола даваме ако имаме ... 110 000


цифрите са ти неверни. във европа генералното банково правило е че можеш да теглиш максимален заем за кола които е 33-50% от чистия ти доход (след данъци) като 50% процента са запазени за хора със А+ кредит. във америка е 50% ако кредита ти не е лош- демек по-достъпно. да. те затова и сега си плащат за агресивното кредитиране. друга тема.
направи сега сметката - дори аз май малко се изхвърлих във предишния си пост ... ако правиш 100к паунда на година, след данъците прибираш примерно 60к. това значи че ставаш за 30к заем. 30к ще ти купят двигателя на м5-цата.
за това какви ходят във бг-то на туризъм - нямам директни наблюдения от последните няколко години тъй като не съм ходил по черноморието и нямам и намерение да ходя. но това което съм чел, чул и видял- то не е конкуретно-способно сравнено със тропиците или дори една турция. защото нито морето ни е море, нито инфраструктурата ни е на ниво, нито цените са където трябва да бъдат за усещането което предлагат във стил "младост 4 на морето".
за планинските ни курорти - определено съм се нагледал на плебса на западна европа.
а кадилака мисля че ще е сериозен автомобил. трябва да бъде. генерал мотърс трябва да са луди за да не го направят да доминира текущото м5. арсенала им е много ограничен и не мисля че могат да си позволят точно сега да направят нещо което няма да цепи пазара.
направи сега сметката - дори аз май малко се изхвърлих във предишния си пост ... ако правиш 100к паунда на година, след данъците прибираш примерно 60к. това значи че ставаш за 30к заем. 30к ще ти купят двигателя на м5-цата.
за това какви ходят във бг-то на туризъм - нямам директни наблюдения от последните няколко години тъй като не съм ходил по черноморието и нямам и намерение да ходя. но това което съм чел, чул и видял- то не е конкуретно-способно сравнено със тропиците или дори една турция. защото нито морето ни е море, нито инфраструктурата ни е на ниво, нито цените са където трябва да бъдат за усещането което предлагат във стил "младост 4 на морето".
за планинските ни курорти - определено съм се нагледал на плебса на западна европа.
а кадилака мисля че ще е сериозен автомобил. трябва да бъде. генерал мотърс трябва да са луди за да не го направят да доминира текущото м5. арсенала им е много ограничен и не мисля че могат да си позволят точно сега да направят нещо което няма да цепи пазара.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани