бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Модератор: Общи модератори
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
В супербайка изостават, но в 1000цц суперсток клас водят и при пилотите и при конструкторите 

In Ban We Trust!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
eraziel написа:В супербайка изостават, но в 1000цц суперсток клас водят и при пилотите и при конструкторите
Точно това показва доминацията, която започват да налагат от Мюнхен със c1000rr, когато говорим за СТОК мотоциклети

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Нашата марка але але але 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Breyton написа:То и кучето гледало касапина но не станало касапин.
Не искам да споря повече с теб.
Прочети това http://barbadan.hit.bg/1.html
След като я прочетеш прочети си постовете отново и ще разбереш колко погрешни неща си писал.
Няма значение колко коня ти е мотора ако не можеш да го караш добре.
Ако все пак те интересува карам zx9r.
Ако имаш път към Хасково обади се да покараме заедно
Има6е едни бесни мом4ета от хасково, и един пи4 с една r1-ца дето се уби, лека му пръст. как се казва6е тои?
The power is nothing without control!
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
На ваншен вид е добре дано и двигателя дае толкова добър.
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
мотора си бие конкуренцията но цената от 33000 лв. спрямо хонда 27000 лв и другите японци са в този диапазон малко си е висока цената. японците нешто се застояха на едно място хонда цбр 1000 рр на външен вид е от 2008 и е с леки феислифтове. но мисля, че така няма да останат работите японците са водещти по двуколесни машини. има и друго мотора е нов модел незнаем дали мотора щте има например издържливоста на японските мотори например хонда ако си купиш мотора е толкова изпипан и наи вече издържлив няма да имаш ядове.бмв то хвана конкуренцията със свалени гащти нешто отпред феиса не ми харесва с тези разли4ни фарове ина4е дизаина е много як.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
qnko_rr написа:мотора си бие конкуренцията но цената от 33000 лв. спрямо хонда 27000 лв и другите японци са в този диапазон малко си е висока цената. японците нешто се застояха на едно място хонда цбр 1000 рр на външен вид е от 2008 и е с леки феислифтове. но мисля, че така няма да останат работите японците са водещти по двуколесни машини. има и друго мотора е нов модел незнаем дали мотора щте има например издържливоста на японските мотори например хонда ако си купиш мотора е толкова изпипан и наи вече издържлив няма да имаш ядове.бмв то хвана конкуренцията със свалени гащти нешто отпред феиса не ми харесва с тези разли4ни фарове ина4е дизаина е много як.
Не са се застояли японците и другите, просто вече работят в друга насока. Повече мощност вече е едно от последните неща които му трябват на пистов мотор. Въпреки ,че новата Нинджа ще е над 200кс сток. Нещо трудно контолируемо при високи обороти и върху 2 санта гума в завоя. Затова вече почнаха да експериментират, с двигатели с неравномерен ред на запалване (пример Р1цата на Ямаха е с 90 градусов колянов вал) Дукати са си така от сума време с техния L образен мотор. Просто мощноста се предава по контролируемо. Един вид тракшън контрол, вграден в самата конструкция на двигателя.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
то на правата дали е с 20 кс по надолу ште седи на 20 метра зад другия и на максимална мотора се кара само на магистралата. аз карам хонда рр 600 за мен по важно е мотора да тръгва от ниските обороти например ямаха р 1 2006 е 180 кс и на първа е доста мудна за хонда 1000 рр то направо си е туч единствено сузукитата к6 к7 и нагора тръгват от ниските. хубавото на бмв то е 4е развърта от ниските. като 600 ка
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
qnko_rr написа:то на правата дали е с 20 кс по надолу ште седи на 20 метра зад другия и на максимална мотора се кара само на магистралата. аз карам хонда рр 600 за мен по важно е мотора да тръгва от ниските обороти например ямаха р 1 2006 е 180 кс и на първа е доста мудна за хонда 1000 рр то направо си е туч единствено сузукитата к6 к7 и нагора тръгват от ниските. хубавото на бмв то е 4е развърта от ниските. като 600 ка
"4-цилиндров редови", "600" и "развъртане от ниските" не трябва да са в едно изречение.
относно застояването на японците - новия зх-10 е доста добър.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
ами ако ми кажеш чe 1000 развърта по бързо незнам . на 400 метра за драг 1000 пада от 600
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
qnko_rr написа:ами ако ми кажеш чe 1000 развърта по бързо незнам . на 400 метра за драг 1000 пада от 600
Опа, сигурен ли си ,че става въпрос за еднакви/близки години мотор с еднакво/близко добър шофйор. Поразгледай Dragtimes.com да видиш в каква грешка си.
Попринцип на 600 са му малко по къси скоростите и малко повче оборотите и това създава ако питаш мен измамното усещане ,че по бързо се развърта. Иначе не е по бърз от 1000 особено на доускорение.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
вие добре ли сте да сравнявате 600-ка с 1000-ка
шестотката е като детска играчка, в сравнение с хиляда кубиковото чудовище.
какви ускорения, какви доускорения? разликата е ЗВЕРСКА. едното е с 0.6 кс/кг, а другото с 1 кс/кг (приблизително)...

шестотката е като детска играчка, в сравнение с хиляда кубиковото чудовище.
какви ускорения, какви доускорения? разликата е ЗВЕРСКА. едното е с 0.6 кс/кг, а другото с 1 кс/кг (приблизително)...

Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
вие колеги карали ли сте изобщто мотор. никои не спори 4е 1000 върви но на 1 скорост е много муден не може да рзвърти нищто 4е е 180 кс. като изключим сузуки . и като цяло 600 е много лек 159,160 кг срещто около 200 кг за 1000 ка. а в завои 600 ката е много удобна ако има последователни завои един след друг. там 1000 ката ште те узори особено ако му подадеш много газ щте те изхвърли. а 600 няма толкова сила и газта е на макс . те затова в плевен на състезанията са с 600 ки пове4ето
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
qnko_rr написа:вие колеги карали ли сте изобщто мотор. никои не спори 4е 1000 върви но на 1 скорост е много муден не може да рзвърти нищто 4е е 180 кс. като изключим сузуки . и като цяло 600 е много лек 159,160 кг срещто около 200 кг за 1000 ка. а в завои 600 ката е много удобна ако има последователни завои един след друг. там 1000 ката ште те узори особено ако му подадеш много газ щте те изхвърли. а 600 няма толкова сила и газта е на макс . те затова в плевен на състезанията са с 600 ки пове4ето
добре си го написал... мисля, че последното ти изречение е вярно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
qnko_rr написа:вие колеги карали ли сте изобщто мотор. никои не спори 4е 1000 върви но на 1 скорост е много муден не може да рзвърти нищто 4е е 180 кс. като изключим сузуки . и като цяло 600 е много лек 159,160 кг срещто около 200 кг за 1000 ка. а в завои 600 ката е много удобна ако има последователни завои един след друг. там 1000 ката ште те узори особено ако му подадеш много газ щте те изхвърли. а 600 няма толкова сила и газта е на макс . те затова в плевен на състезанията са с 600 ки пове4ето
Карали сме, колега и сме съгласни с последния ти коментар ама ти от това кой върви на повече на 400 метра го обърна на кой е по удобен на завойте. Иначе разликата между "сухо" тегло на 600 и 1000 е около 20кг.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани