Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Модератор: Общи модератори
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Някак си Х5М изглеждаше доста стабилен в завоите в сравнение с Аудито. Остави другото, че вдъхва повече power и е по-красив, а и няма диоди безмислено сложени
Идеята на тия коли съвсем не е да катериш планини и да ринеш сняг с тях, за тая работа си Тойоти, Нисани и т.н

Идеята на тия коли съвсем не е да катериш планини и да ринеш сняг с тях, за тая работа си Тойоти, Нисани и т.н
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Lubbbo написа:Sharo написа:Интересна работа аз с Х5-та си се качих горе до последната хижа на витоша като пътя не се виждаше къде е. Малко само му се разкачиха решетките отпред на бронята, че снега беше дълбок
Нашата е 255/50 19 гуми,верно байра си беше сериозен. Сега се сещам и за трета случка на Алеко,дълбок сняг и викам я чакай да видя аз ко става тука,и в следващия момент се окопавах зверски,вместо напре се движех надолу
П.П Тая вечер към Алеко ,яко сняг.Само че вече ще тествам прословутото 4х4 на Субару да видим за кво иде реч
Схаро, некой път може да направим един драг със субито да видим ко стаа че ми е интересно
къв драг бре .. с джипката ли ?!

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
kriso85 написа:Само незнам за каква проходимост говорите при 500+ коньови , 2000+ килограмови автомобили с гуми с размер 325/хх/Р20![]()
![]()
Иначе Х-драйва в комбинация с нормален мотор (2д, 3д) си е приличен на сняг, бих казал няма проблеми за неопитен шофьор, ако не ти натежава крака. Но старото 4х4 на БМВ (в старата Х5ца и други модели) е направо трагедия
ПП: само да допълня към колегата ОПАСНО ЛУД
Ку7 в12тди спира от 100-0 за 38.4м
Кайен турбоС (с керамичните спирачки за 20 бона) спира за 35.8м
Х6 М спира за 32.1 м.
и после пак казвай, че Аудито има по-добри спирачки
Tой колегата доста неистини каза , включително , че Аудито е било по-евтино в България , пътк то се оказа със повече от 51 000 лева по-скъпо

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Абе сложно е да обясняваш на един ламер истини,ама нека се пробвам.Първо колата е 7 местна и затова е с 20% надолу,а и цената за поръчка е 286,а не за налични бройки.Да не говорим за разлики в серийни оборудвания.Относно спирачките 100-0 е смешна дисциплина -то само от гуми може да има 2-3 метра разлика.Играта е 200-0 и 250-0 как сме.Пък да обясняваш,че нормални спирачки са по-добри от керамични такива и то от най-големите керамични на пазара е леко смешно, ако не тъпо.
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
((:BuKcu:)) написа:Някак си Х5М изглеждаше доста стабилен в завоите в сравнение с Аудито. Остави другото, че вдъхва повече power и е по-красив, а и няма диоди безмислено сложени![]()
Идеята на тия коли съвсем не е да катериш планини и да ринеш сняг с тях, за тая работа си Тойоти, Нисани и т.н
каква е според теб идеята на тия коли?
what a helluva ride
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
OPASNO LUD написа:Абе сложно е да обясняваш на един ламер истини,ама нека се пробвам.Първо колата е 7 местна и затова е с 20% надолу,а и цената за поръчка е 286,а не за налични бройки.Да не говорим за разлики в серийни оборудвания.Относно спирачките 100-0 е смешна дисциплина -то само от гуми може да има 2-3 метра разлика.Играта е 200-0 и 250-0 как сме.Пък да обясняваш,че нормални спирачки са по-добри от керамични такива и то от най-големите керамични на пазара е леко смешно, ако не тъпо.
Колегата е прав. Истинския тест за спирачките е при по-високи скорости, както и нещо не по-малко важно - как спира една кола, след поредица от тежки спирания, при студени и горещи спирачки, и прочие...
И все още е истина, че керамичните спирачки на Порше са най-добрите, които могат да се намерят на пазара, независимо дали става въпрос за спортни коли, или "офроудъри".
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
OPASNO LUD написа:Абе сложно е да обясняваш на един ламер истини,ама нека се пробвам.Първо колата е 7 местна и затова е с 20% надолу,а и цената за поръчка е 286,а не за налични бройки.Да не говорим за разлики в серийни оборудвания.Относно спирачките 100-0 е смешна дисциплина -то само от гуми може да има 2-3 метра разлика.Играта е 200-0 и 250-0 как сме.Пък да обясняваш,че нормални спирачки са по-добри от керамични такива и то от най-големите керамични на пазара е леко смешно, ако не тъпо.
Колега това първото си е укриване на данъци - не ми казвай че в12тди ще се използва за товарна кола.
И според Българския Наказателен Кодекс си е престъпление

Второто - данни за 200-0 не мисля че има официални,а всичко друго е доста субективно.
Още повече не мисля че при такава колосална разлика 100-0 , 200-0 ще е възвратно обратен резултата.
100% и там ще има разлика в ползва на БМВто, ама да не се окаже че тя е повече от 10м.
И какво намеси гумите - не вярвам БМВто да е с Дънлоп, а Алдито с Траял



paczo911 написа:И все още е истина, че керамичните спирачки на Порше са най-добрите, които могат да се намерят на пазара, независимо дали става въпрос за спортни коли, или "офроудъри".
Може да са най-добрите , в комплект с Карера ГТ, но Х6 М смазва Кайен Турбо С и по спирачки.
А да не правя сравнение с Кайен с обикновени спирачки (всъщност повечето са такива). С тях тоя ТурбоС си е направо опесен и спира по-зле от Е46 330д

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
paczo911 написа:OPASNO LUD написа:Абе сложно е да обясняваш на един ламер истини,ама нека се пробвам.Първо колата е 7 местна и затова е с 20% надолу,а и цената за поръчка е 286,а не за налични бройки.Да не говорим за разлики в серийни оборудвания.Относно спирачките 100-0 е смешна дисциплина -то само от гуми може да има 2-3 метра разлика.Играта е 200-0 и 250-0 как сме.Пък да обясняваш,че нормални спирачки са по-добри от керамични такива и то от най-големите керамични на пазара е леко смешно, ако не тъпо.
Колегата е прав. Истинския тест за спирачките е при по-високи скорости, както и нещо не по-малко важно - как спира една кола, след поредица от тежки спирания, при студени и горещи спирачки, и прочие...
И все още е истина, че керамичните спирачки на Порше са най-добрите, които могат да се намерят на пазара, независимо дали става въпрос за спортни коли, или "офроудъри".
как по-точно са най-добрите

viper srt 10 - 100–0 mph 270 ft
porsche carrera gt - 100-0 mph 277 ft
а и не мисля, че viper-а е по-лек... но пък държи рекорда на nurburgring 7:22... преди "чудесии" на техниката на nissan gtr...
едит: и не е по-лек проверих... а и не знам да ползва керамика.
Последна промяна steeN на 09 Дек 2009, 23:25, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
7:22 e на m3 loaded
http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY
http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Може да са най-добрите , в комплект с Карера ГТ, но Х6 М смазва Кайен Турбо С и по спирачки.
А да не правя сравнение с Кайен с обикновени спирачки (всъщност повечето са такива). С тях тоя ТурбоС си е направо опесен и спира по-зле от Е46 330д
Колега, при цялото ми уважение, малко е глупаво да говориш така високомерно за спирачките на едно Порше, независимо от модела, просто защото колите от тази марка са известни като най-добре спиращите... Ти чак изкара Кайена опасен с обикновени спирачки

Напомням, само напомням, тук става въпрос за "офроудъри", които ще служат най-вече за превоз на повече от един-двама човека, може би дори за семейни коли, понякога за леко движение извън пътя, или пренасяне на някакви леки товари - според вас при такива коли дали са от значение малкото спечелени десети от секундата?? Това все пак не са коли от Ф1

Иначе в отговор на колегата steeN, Карера ГТ е модел 2003, този точно Вайпър, е модел 2008-2009, освен това е track ready кола, не е предназначен и за ежедневно ползване като Карера ГТ, така че сравнението е недопустимо... Много дълго време Карера ГТ държа рекорда за най-бърза обиколка на Нордшлайфе, и много по-нови коли не можеха да го подобрят....
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
paczo911 написа:Колега, при цялото ми уважение, малко е глупаво да говориш така високомерно за спирачките на едно Порше, независимо от модела, просто защото колите от тази марка са известни като най-добре спиращите... Ти чак изкара Кайена опасен с обикновени спирачкиОсвен това, кой въобще е казал, че Х6М смазва Кайен Турбо S? В дисциплините в които БМВ-то е по-добро, е все с малка преднина, което все пак е нормално за една съвсем нова кола, сравнена с малко поостарял конкурент, чакащ смяна до няколко месеца...
Напомням, само напомням, тук става въпрос за "офроудъри", които ще служат най-вече за превоз на повече от един-двама човека, може би дори за семейни коли, понякога за леко движение извън пътя, или пренасяне на някакви леки товари - според вас при такива коли дали са от значение малкото спечелени десети от секундата?? Това все пак не са коли от Ф1
..
Те хубаво са известни, но не са най-добре спиращите
Х6 М смазва ТурбоС ,защото няма дисциплина (ускорение, доускорение, спиране, завиване, обиколка на малка,голяма, средна писта) в която да не е по- добро БМВто. А и също така е доста по-евтино (по скоро е в класа на 450 коньовия кайен, а там да не говорим какво става).
Къф офф-роуд , кви 5 лева говориме за тия спортни машини (нищо че са джипове)
И малко смешно да си купиш за семейна кола Кайен ТУрбо С или Х6 М (даже е с 4-ри седалки).
А още по-смешно е да тръгнеш да ги ползваш като баничарки. То керамичните спирачки на кайена струват колкото една такава баничарка чисто нова

В момента СУВовете са най-продавания сегмент, Порше искаха да направят нещо неповторимо с Кайен - супер бърз и спортен "камион", но получиха подобаващ отговор от колегите от Мюнхен

И докато излезе новия ТурбоС (след 3 години) това си е актуалния Кайен турбоС

Порше сериозно се полакомиха с Кайен, сега и с Панамера, но предполагам че тотално ще бъдат отказани в тези два сегмента когато излезе и следващото М БМВ , а именно М5 Ф10

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Sharo написа:7:22 e на m3 loaded
http://www.youtube.com/watch?v=ZgMR9OVEDIY
http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
Те хубаво са известни, но не са най-добре спиращите
Х6 М смазва ТурбоС ,защото няма дисциплина (ускорение, доускорение, спиране, завиване, обиколка на малка,голяма, средна писта) в която да не е по- добро БМВто. А и също така е доста по-евтино (по скоро е в класа на 450 коньовия кайен, а там да не говорим какво става).
Къф офф-роуд , кви 5 лева говориме за тия спортни машини (нищо че са джипове)
И малко смешно да си купиш за семейна кола Кайен ТУрбо С или Х6 М (даже е с 4-ри седалки).
А още по-смешно е да тръгнеш да ги ползваш като баничарки. То керамичните спирачки на кайена струват колкото една такава баничарка чисто нова![]()
В момента СУВовете са най-продавания сегмент, Порше искаха да направят нещо неповторимо с Кайен - супер бърз и спортен "камион", но получиха подобаващ отговор от колегите от Мюнхен(вярно, че доста години Кайен нямаше конкуренция)
И докато излезе новия ТурбоС (след 3 години) това си е актуалния Кайен турбоС![]()
Порше сериозно се полакомиха с Кайен, сега и с Панамера, но предполагам че тотално ще бъдат отказани в тези два сегмента когато излезе и следващото М БМВ , а именно М5 Ф10
Явно спора пак се мести върху Порше срещу БМВ, но... какво да се прави, ако искат модераторите да я преместят другаде, ще се радвам да си продължим темата отделно...
1. Порше все още са най-добре спиращите коли, провери показателите на представителите им в различните класове коли, в които продават. Провери кои са най-често използваните на писта коли, а както е известно, истинските качества на спирачките си личат на пистата, при постоянно напрежение, не при еднократно спиране от 100 км/ч до 0. Провери кои са пионерите на керамичната технология при направата на спирачки, и т.н., и т.н...
2. Отдавна няма Кайен Турбо с 450 коня, това беше още в първата генерация на модела.
3. Разликите в представянето между Х6М и кайен Турбо S са наистина малки, и са продиктувани най-вече от това, че Кайена, както казах досега, е по-стара платформа, да поговорим пак след няколко месеца, когато излезне новото поколение, просто така ще е наистина честно сравнение...

4. Има много хора, в частност в чуждестранни форуми за автомобилни ентусиасти, които си купуват Х5М/Х6М, Кайен Турбо/Турбо S, и други SUV модели, именно с идеята да ги ползват за семейни коли, които понякога да ползват и като супербързи кръстосвачи... Повярвай ми, ако хората искат истинска спортна кола, си купуват точно такава, не SUV с маса 2500 кг...
5. Признаваш, че Кайен от доста години нямаше конкуренция, което значи и че от доста години е на пазара, ами нормално е в такава обстановка, особено когато вече завършва производствения си цикъл, да бъде леко надминат от някои конкуренти... Ами добре е все пак за БМВ че за всички тези години успяха да изкарат конкурент, иначе щеше да е излагация.
6. Панамера в момента е модел, който като показатели е с класи над сегашните модели на пазара, а когато излезна на пазара и М5 F10, не забравяй, че най-вероятно тогава ще има и Панамера Турбо S...

6. Най-голямата грешка е да се подценява и отписва Порше... Но всеки си има право на мнение.
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI
paczo911 ти искара ТурбоС най мачкатщия джип ... ми виж само МЛ63АМГ го кърти отсякъде и мисля че долу горе по 1 и също време са излезли http://www.youtube.com/watch?v=taKUT-R0gyc
айде стига толкова извън темата
няма смисъл да се впрягаме толкова
поздрави

няма смисъл да се впрягаме толкова

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани