BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:Fifth Gear - F10 M5
интересно, фифт гиър също смятат, че М5-цата не го докарва на звук,
явно не си внушавам
No bling at the Ring
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW M5 - 2012 г.
BadAngel написа:DrivinGGoD написа:Fifth Gear - F10 M5
интересно, фифт гиър също смятат, че М5-цата не го докарва на звук,
явно не си внушавам
Ама то е УшиВидно


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Re: BMW M5 - 2012 г.
трябва да се свали двигателя за да се
измери точната мощност на вала!
иначе някой качва кола на някак си калибрирано
дино и мери мощност на КОЛЕЛАТА и слага
дискусионни загуби... никой не може да ме убеди
в тези цифри
измери точната мощност на вала!
иначе някой качва кола на някак си калибрирано
дино и мери мощност на КОЛЕЛАТА и слага
дискусионни загуби... никой не може да ме убеди
в тези цифри

"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW M5 - 2012 г.
C S L написа:трябва да се свали двигателя за да се
измери точната мощност на вала!
иначе някой качва кола на някак си калибрирано
дино и мери мощност на КОЛЕЛАТА и слага
дискусионни загуби... никой не може да ме убеди
в тези цифри
Купи си Ф10 М5 свали мотора измери го и ни просветли

- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Re: BMW M5 - 2012 г.
xerial написа:...

просто ти обясних, че да измериш 100% ТОЧНИ
КОНЕ НА ВАЛА не става на ролери

"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
С хубаво дино с пресмятане на загубите си се докарва доста точно колко коня е на вала... те затова и тестват конете на дино, а не на гол мотор.
А и все пак е важно колко коня има на асфалта, а не колко са на мотора
А и все пак е важно колко коня има на асфалта, а не колко са на мотора

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Колкото и да е хубаво диното, то няма от къде да знае (а и няма как да измери/изчисли) загубите в силовото предаване, а от там и няма как с достатъчна точност да стигне до правилна стойност на мощността на самия агрегат 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
То затова се мери мощността на колелата - тя е най-важната величина 

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Така е, идеята беше, че дават уж впечатляващи стойности за мощност на мотора след едно такова измерване, без да могат да го кажат с някаква приемлива точност...
Още по-странно е, че в цитирания сайт говорят за 450 коня на колелата, което за да ги докараме на 580 коня на вала са повече от 22% загуби, които за мен са малко множко за кола с един двигателен мост
Та май ще си се окаже, че мощността си е точно колкото трябва ако свалим малко процента на загубите, че даже може и под обявените 560
поне според това дино и направеното на него измерване.....
Още по-странно е, че в цитирания сайт говорят за 450 коня на колелата, което за да ги докараме на 580 коня на вала са повече от 22% загуби, които за мен са малко множко за кола с един двигателен мост


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
Еми то май задното го дават 15-20% загуби, та може и да е сравнително точно замерването... 

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Точно така е в общите случаи, но едно е 15-20, друго е над 22 
Т.е. при малко повече от 19% загуби стигаме до заветните 560 коня на мотора... Имайки предвид, че предполагам са мерили много нова кола (то и надали може за толкова кратко време да е карана много) и още не е отпуснала съвсем, то в един момент ще се стигне до 17-18% загуби от 560 коня и същата кола сигурно ще покаже около 460 коня на колелата и това ще е съвсем нормално вече... Та за мен няма никаква сензация в тези 450 коня на гумите, ами е напълно нормално и само говори, че BMW са си свършили добре работата отново с пословичната си прецизност

Т.е. при малко повече от 19% загуби стигаме до заветните 560 коня на мотора... Имайки предвид, че предполагам са мерили много нова кола (то и надали може за толкова кратко време да е карана много) и още не е отпуснала съвсем, то в един момент ще се стигне до 17-18% загуби от 560 коня и същата кола сигурно ще покаже около 460 коня на колелата и това ще е съвсем нормално вече... Та за мен няма никаква сензация в тези 450 коня на гумите, ами е напълно нормално и само говори, че BMW са си свършили добре работата отново с пословичната си прецизност

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:Колкото и да е хубаво диното, то няма от къде да знае (а и няма как да измери/изчисли) загубите в силовото предаване, а от там и няма как с достатъчна точност да стигне до правилна стойност на мощността на самия агрегат
Това не е вярно. Повечето нови модерни дино-та измаерват конете и въртящия момент точно на двигателя!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани