Бяла треска в Пловдив или новата М3

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 02 Окт 2007, 4:40

alx написа:
WeiSTD написа:Разбираш ли ми мисълта? ;)


не... не я разбирам. сериозно. на състезание се ходи да се победи. да го знаеш от мене. ако някои ти е казал друго- излъгал ти е... ;)

а новата м3-ка е хубава. но не мисля че ще си намери място в гаража ми..


Е и Корвета е хубав, не съм го отрекъл, но не мисля че той ще намери място в моя гараж 8)

Може би съм некъв идеалистичен романтик на тема коли . . . колата трябва ме радва на много нива, не само да е най бързата или най мощната или най хубавата. Корвета (както и много други коли) си го представям като некоя случайна ку#ва . . . зимаш под наем за уикенда, жик так, правиш го на луд и после го връщаш. Много добър за няколко подбрани неща, но не за всеки ден.

Новата М3ка (както и идеалната жена) е изискана, културна, стилна и красива, но също функционална :mhihi: и когато трябва дива. :twisted: Това е нещо което може да ме радва всеки ден. Докато не мога да си позволя да имам харем от коли, това според мене е най добрия вариант. Drive the track on Sunday, drive to work on Monday. 8)

За пистата, аз лично ако си тръгна с усмивка, друго не ме интересува. Аз за това си давам парите и си хаба гумите. Това никой не ми го е казал, ами сам съм си го решил. :winky: И все пак не забравяй че нямам намерения да се състезавам професионално.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 02 Окт 2007, 5:21

Новата М3-ка е страхотна! Нямам търпение да се прибера за да я видя на живо :D Пък и мисля че бяла е по-красива отколкото да кажем черна, струва ми се че повече изпъкват детайлите на колата :D

п.с. абе корвета ли беше с листови ресори отзад :mhihi: като на дядо москвича от 73-та и той е с листови ресори :mhihi:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от Doberman_vas » 02 Окт 2007, 11:55

аз пък от спора само не разбрах, защо на Корвета му викате Вета а не Кор :mhihi: :mhihi:
Иначе и двете в близките 5 години няма да са мои така че да са им живи и здрави собствениците.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 03 Окт 2007, 9:37

те от Хартге вече сложиха 10-цил. мотор на 3-ка, така че М не винаги е най-доброто. може би най-балансираното за потребителя, защото пак Хартге сложиха V8 в тройка преди 5 години някъде.
нищо ново под слънцето, като подчертаха, че се изискват боксъорски рефлекси,за да поддържаш правилният курс, а на мокро пожелаха късмет.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 04 Окт 2007, 12:48

WeiSTD написа:
alx написа:
WeiSTD написа:Разбираш ли ми мисълта? ;)


не... не я разбирам. сериозно. на състезание се ходи да се победи. да го знаеш от мене. ако някои ти е казал друго- излъгал ти е... ;)

а новата м3-ка е хубава. но не мисля че ще си намери място в гаража ми..


Е и Корвета е хубав, не съм го отрекъл, но не мисля че той ще намери място в моя гараж 8)

Може би съм некъв идеалистичен романтик на тема коли . . . колата трябва ме радва на много нива, не само да е най бързата или най мощната или най хубавата. Корвета (както и много други коли) си го представям като некоя случайна ку#ва . . . зимаш под наем за уикенда, жик так, правиш го на луд и после го връщаш. Много добър за няколко подбрани неща, но не за всеки ден.

Новата М3ка (както и идеалната жена) е изискана, културна, стилна и красива, но също функционална :mhihi: и когато трябва дива. :twisted: Това е нещо което може да ме радва всеки ден. Докато не мога да си позволя да имам харем от коли, това според мене е най добрия вариант. Drive the track on Sunday, drive to work on Monday. 8)

За пистата, аз лично ако си тръгна с усмивка, друго не ме интересува. Аз за това си давам парите и си хаба гумите. Това никой не ми го е казал, ами сам съм си го решил. :winky: И все пак не забравяй че нямам намерения да се състезавам професионално.



Ей на това му викам изказване . Браво колега , супер си го написал, напълно подкрепям :yes: !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 04 Окт 2007, 15:49

Техническите характеристики не са всичко... Z06 сигурно е страхотна кола... обаче няма красотата и агресията на М3-ката. Аз лично бих предпочел баварката. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 05 Окт 2007, 10:33

WeiSTD написа:......


Адаш,не само ти приемаш така сантиментално автомобилите...Може би сме криви...ама мене така ме кефи...Корвета е уникален автомобил...не мога да го отрека...плашещо бърз...има и традиции...ОК...има душа на "Muscle car"...ама дотам...и кво...пак пластмасите са по-евтини от тези в Е30ката ми...пак дизайна не може да стъпи на европейските...а за технологиите няма да отварям въпроса...
И мисълта на Алекс е че автомобила трябва да е комплексен...да съчетава максимално неща в себе си...и то със стил...И най-важното е удоволствието...Удоволствието и само то...А то идва от комплексността...Хората които се състезават и карат 7/10 не са карачи...те се возят...Като искаш да си само 50% от едно състезание си готов за драг...Там ако можеше и сами да вървят колите които сме си направили щеше да е също толкова интересно...ама в истинските състезания победата е дело на пилота...автомобила е средството...Няма по-голямо удоволствие от това да караш и да победиш защото си добър...защото караш добре...и наказваш хората които разчитат на автомобила повече отколкото на уменията си...Като искат да си мерят колите да си ходят на правите...там е тяхното място...на пистата трябва да има 100% карачи...тези които не са такива не са за там...


LeX написа:......


Дам с листови ресьори е...и е с разположен в блока разпределителен вал и повдигателни пръти точно като съветските ЗИЛ-ове :mhihi: :mhihi: :mhihi: Колеги...както казах по-горе обичам автомобили с традиции и душа...ама това не означава да копираме конструкция от 60те,да сменим само материалите в нея и да я пуснем 40години по-късно и да си мислим че сме измислили тока...ми не ме кефи така...трябваше и в М3 и М5 да сложат по един М30 и работата чудесна...голем обем...бутала като буркани за туршия...и фукай бензин вътре па квото стане...Живеем в 21 век...нека и колите ни са такива...Пък ако искаме да се връщаме в мачовските времена да се правим на чистокръвни карачи винаги ще си намерим по един екземпляр от преди...има не малко такива примери...Ама некакси ще ми е тъпо да си купя Ferrari и да няма ABS примерно...Ама не съм чул Ferrari да са си загубили духа и емоцията...

Изсипах ви малко от безразборните си мисли...дано да не ви отегча...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 05 Окт 2007, 10:44

alx написа: на състезание се ходи да се победи. да го знаеш от мене. ако някои ти е казал друго- излъгал ти е... ;)


Това е така...но да победи човешкия фактор а не машината...защото машините могат да са еднакви а хората не...на състезанието се проверяват уменията на един пилот и колкото по-малко са страничните фактори толкова по-ясно си проличават те...Не случайно във всеки автомобилен спорт има ограничения и изисквания към машините но не и откъм хората...За сравняване на автомобилите има достатъчно обективни фактори и почти няма нужда от хора за сравняването им...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 05 Окт 2007, 11:22

DrivinGGoD написа:Дам с листови ресьори е...и е с разположен в блока разпределителен вал и повдигателни пръти точно като съветските ЗИЛ-ове :mhihi: :mhihi: :mhihi: Колеги...както казах по-горе обичам автомобили с традиции и душа...ама това не означава да копираме конструкция от 60те,да сменим само материалите в нея и да я пуснем 40години по-късно и да си мислим че сме измислили тока...ми не ме кефи така...трябваше и в М3 и М5 да сложат по един М30 и работата чудесна...голем обем...бутала като буркани за туршия...и фукай бензин вътре па квото стане...Живеем в 21 век...нека и колите ни са такива...Пък ако искаме да се връщаме в мачовските времена да се правим на чистокръвни карачи винаги ще си намерим по един екземпляр от преди...има не малко такива примери...Ама некакси ще ми е тъпо да си купя Ferrari и да няма ABS примерно...Ама не съм чул Ferrari да са си загубили духа и емоцията...

Листови ресьори, стара концепция на двигателя... Е и? Тези неща са такива просто защото вършат работа. И очевидно, перфектна работа... Няма друг автомобил в света с такава идеална комбинация от здравина, цена, динамика, звук, външен вид, пригодност за тунинг, сервизиране и универсалност... Освен това си има всички системи, които да те пазят, когато го ползваш като ежедневна кола...
Да, интериора не е от скъпите, но в никакъв случай не бих казал, че е грозен...
Да, двигателя е стар като концепция, но нали върши своята работа? Лесен за тунинг, лесен за ремонт и евтин! В допълнение - убийствен звук ;) По отношение на разхода си в заблуда - новите блокове на GM си харчат наравно с европейските конкуренти, та дори и по-малко, повярвай ми... ;)
И какво се получава накрая - при тези две коли е важното, от коя ще слезеш с по-голяма усмивка... За мен лично М3 става все по-софт кола, което автоматично намалява усмивката... ;)

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 05 Окт 2007, 12:11

Желая да се отбележе че НЕ СЛУЧАЙНО пише "главен сектант" под ника ми. :winky:

Flat 6 написа:Освен това си има всички системи, които да те пазят, когато го ползваш като ежедневна кола...


От каквото чувам не вършат мноо работа на мокро примерно. Скоро се запознах със собственика на единствения нов Корвет Зед-06 в Австралия. Добре че тука не вали. :mhihi:

Пак казвам, както и за жените така и за колите не ми трябва логична причина да избера М3 пред Корвет, просто повече ми харесва и това е :).
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 05 Окт 2007, 13:38

Flat 6 написа:Няма друг автомобил в света с такава идеална комбинация от здравина, цена, динамика, звук, външен вид, пригодност за тунинг, сервизиране и универсалност...

Те тука мое да поспорим. 8)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 05 Окт 2007, 13:58

Feanor написа:
Flat 6 написа:Няма друг автомобил в света с такава идеална комбинация от здравина, цена, динамика, звук, външен вид, пригодност за тунинг, сервизиране и универсалност...

Те тука мое да поспорим. 8)

Красотата е субективно понятие, така че аз лично не искам да спорим по тази точка, но поне за мен Вет-а има много модерна, агресивна и същевременно традиционна за модела визия... ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 05 Окт 2007, 14:18

Flat 6 написа:Листови ресьори, стара концепция на двигателя... Е и? Тези неща са такива просто защото вършат работа. И очевидно, перфектна работа...Да, двигателя е стар като концепция, но нали върши своята работа?

По твоята логика и Лада-та върши работа при придвижване от точка А до точка Б защо си купуваме BMW-та тогава?Мога да ти дам още хиляди такива примери свързани с бита и т.н.Всички тези неща са вършили работа,и може още да вършат,но света се развива и за това и те трябва да се променят...Както казах който го гризе носталгия си купува един екземпляр от "старата школа" и се кефи...Аз също не по-малко се кефя на работещите и сурови машини от едно време без нищо друго освен "fun" в графата със серииното оборудване,но имам ли възможност винаги бих се сдобил и с развит до съвършенство автомобил от последно поколение...

Flat 6 написа:Няма друг автомобил в света с такава идеална комбинация от здравина, цена, динамика, звук, външен вид, пригодност за тунинг, сервизиране и универсалност... Лесен за тунинг, лесен за ремонт и евтин! В допълнение - убийствен звук ;)

Ей тука според бъркаш напълно...Корвета е всичко друго но не и комплексен автомобил...Да кажеш че е комплексна М5 Комби примерно бих го приел...ама да кажеш че двуврат,двуместен спортен автомобил,с височината на малко детенце е универсален :roll:
За съчетанието между динамиката и цената съм съгласен...Звука е относителен...аз ЗИЛ-ове съм слушал бая и ми е писнало...Външния вид също не е по вкуса ми но това е относително...Пригодността за тунинг също е приоритет на доста малка част от купувачите на автомобили за 200 000+ лв....А за серчизирането съм сигурен че местата където то може да бъде направено в Европа са толкова малко че ще създадат не малко проблеми на собствениците...

Flat 6 написа:По отношение на разхода си в заблуда - новите блокове на GM си харчат наравно с европейските конкуренти, та дори и по-малко, повярвай ми... ;)


Сигурно бая Корвети си покарал щом искаш да ти повярвам,но ще си позволя да не го направя...докато не видя с очите си как 7литров Big Block харчи колкото супер прецизиран V8 агрегат на компания печелила почти всяка от наградите за двигател на годината...Пък нека да съм сектант...

Flat 6 написа:И какво се получава накрая - при тези две коли е важното, от коя ще слезеш с по-голяма усмивка... За мен лично М3 става все по-софт кола, което автоматично намалява усмивката... ;)


А според мен пък М3 става все по-хард кола защото се умножават и способностите и...а с това и възможността и да си се возиш зимата до Банско и като се постопли да се разходиш до Ринг-а и да се повозиш МАЛКО (като все още не е точно колко) по-бавничко от разни Корвети и други "суперкари" дето през останалото време стоят в гаража...И едва ли усмивката ми ще спре да нараства при вида на всеки следващ завой...Аз ако ще си слагам нещо в гаража за специални случаи определено няма да се спра на Корвет който след някоя и друга година ще струва колкото нова 120d...За в гаража хората са направили коли...и американците има още много да ги гонят...
Точно там трябва да се целят американците с Корвета...а не в кола като М3 която няма нищо общо като концепция...Тъй като гроздето е високо обаче е по-лесно да се сравнява с кола която е съвсем различна...
Последна промяна DrivinGGoD на 05 Окт 2007, 14:33, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 05 Окт 2007, 14:29

Корвета и М3-ката са тотално различни коли. Но мене лично Корвета ми допада повече. И не бих имал нищо против да имам такъв в гаража си. :) При положение ,че са на подобна цена според мене няма какво да се избира.Както казаха и по-нагоре по темата това ,че са на подобни цени не прави услуга на м3-ката. Която в същност е много хубава кола.
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Окт 2007, 14:36

Аз тука, прочетох за два автомобила ,които даже не са в един клас а пък вие даже ги сравнявате :help:
Те са много различни във всички отношения и всички вие знаете кои точно :!:

Този американски туч е хвърлен да се бори с най-доброто което предлагат Европейските спортни производители разни Ламбота,Ферарита,Поршета от най-висок клас ...

Много просто бе, в БМВто ще се качим с Косата,Айс-а,Коларов и Сашо Австралийски ,ще си вземем багажите и газ за Маранело (да ходим да ги дразним :mhihi: ).Какво правим с американската пластмасарка ? Такова каквото правим и с Ламбо ЛП640 (последния да затвори вратата) :D Не Корвета колеги е всекидневния автомобил :!:
///М-ката е автомобила за всеки ден и за всякакви ситуации ...
И не БМВ са направили М3-ката да е по-бърза от автомобилите в този клас. ///М3 е религия и с всяка следваща модефикация хората ще плащат все по-скъпо и по-слъпо ! Защото още с първата си серия ТЕ печелят 1400 старта от около 1800 по пистите и с това целия свят им сваля шапка и до ден днешен ,и до ден днешен тази ///М3 Е30 е синоним на спортен автомобил,лек,перфектно балансиран,отлична видимост и водимост,много мисъл вложен във всеки един детайл ...
Именно за това могат да се създават всякакви по-бързи автомобили ,но тези ще са винаги обект на най-големия интерес масово ! Нека някой от вас ,които сте симпатизанти туча да кажат когато излезе З06 колко се писа и в пресата и в нет-а,колко се чакаше за нов автомобил ?

Моето лично мнение ,като човек ,който се е качвал в С6 е че тоя автомобил си е за някаква група хора ,които са си симпатизанти на модела от предните поколения.Отврати ме видимоста,чувството в тая кола, на волана седях далеч от пътя егати ,за мен това не е символа на спортното съвършенство,пък който иска нека си ги харесва.Защото за още по-малко пари може човек да се качи и в по-бърз автомобил от пластмасовия,но и той няма да е най-доброто


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: jullydjs

Последни теми
Facebook