За БМВтата, магистралите и шофьорите
Модератор: Общи модератори
SaSo написа:Тоя уикенд пътувах пак по магистралата и бях засичан много пъти... От всякакви хора... На връщане пак пътувах по тъмно и пак бях засичан и установих че като някой те засече по добре му пусни само ляв мигач да те види че искаш да го изпревариш и да ускори малко изпреварването и това е .... Другото много дразни ангажираш се с глупости и такива неща... гадно е ....
Тоя път бях много примеренАйде са и другите са наред...
Браво!


[/quote="dexter"]Непрятно ми е да го кажа, но...много сте зле. Мислех, че в този форум свестните хора са повече, но май и тук са еденици. Относно моята кола... винаги бих я предпочел пред някоя 15 годишна, а пък как върви това си е мой проблем, но мога да кажа, че много отвас могат да си мечтаят само за такъв вървеж. Когато го видях това с еденичката бях в един ML на няколко месеца, но моят човек кара много умерено и супер толерантно, видя го, че се е засилил и му направи път.
Радвам се, че оставих колата в Германия, за да не си късам нервите с такива "шофьoри". Но вие сте големи гъзари, нали карате БМВ-та.
Кой каква кола кара, няма значение. Предната ми кола беше Голф 3 и всичките ми приятели ми викаха, че не съм никакъв голфаджия, и че съм си взел грешната кола.
В крайна сметка всичко се свежда до една пределно ясна дума, чието значение на много хора убягва- култура.
Поздрави на всички и помнете, че пътищата на България са такива каквито си ги направим![/quote]
dexter, не си прав да съдиш по няколко поста (та дори и заядливи) за всички които карат BMW. Все пак не забравяй, че пишеш във форума на BMW и спориш с феновете на марката, а не във форум за движение по пътищата изобщо ....
Колкото до моето мнение аз предпочитам BMW на 5-10 години, от колкото Golf на 2-5 години но това си е право на избор на всеки.
Освен това не забравяй и че сравняваш състоянието на колата в момента а не това в което е излязла от магазина (мисля че за второто спор няма), а е ясно на всички, че има коли на по 15 години които са в изрядно техническо състояние и външен вид и такива по на 3-4 години които и за части не стават - то си зависи от задкормилното устройство.
Относно поведението на пътя то си зависи от шофьора а не от марката; и с най големия таралясник можеш да правиш простотии и с най луксозния и мощен автомобил може да си толерантен и човек зад волана. И не очаквай този който е способен да те изблъска на вратата или да те предреди на опашата да му повлияе автомобила който кара.
За изпреварването и засичането при изпреварване моето впечатление е че много хора които карат по-стари и издухани или въобще по-нисък клас коли избиват комплекси и надценяват възможностите на автомобила си както и да ускорява така и да спира!!!
За това вместо да се радват на това което имат и карат се мъчат да покажат нещо което технически е невъзможно да направят с колата си. На такива хора ако им кажеш да скочат 209 см. веднага ще ти кажат че не са Стефка Костадинова ама ако им кажеш - я го изпревари тоя играч отпред с BMW-то веднага ще се юрнат....
Друг е въпроса, че ако някой те настигне по пътя и тръгне да те изпреварва Независимо кой с каква кола е) значи че по принцип неговата средна скорост с която се движи е по-висока от твоята, иначе той никога няма да те настигне за да тръгне да те изпреварва и въобще няма да се срещнете на пътя. В случая смятам че е по-добре да го пуснеш човека да си кара а не да се впрягаш да си показваш колата.
Има го и другия вариант когато някой ще си изкара буталата през капака само и само да те изпревари и после се кротва пред теб и кара с 20-30 км/ч по-бавно и те кара да биеш спирачки.
Ама хора всякакви............
Радвам се, че оставих колата в Германия, за да не си късам нервите с такива "шофьoри". Но вие сте големи гъзари, нали карате БМВ-та.
Кой каква кола кара, няма значение. Предната ми кола беше Голф 3 и всичките ми приятели ми викаха, че не съм никакъв голфаджия, и че съм си взел грешната кола.
В крайна сметка всичко се свежда до една пределно ясна дума, чието значение на много хора убягва- култура.
Поздрави на всички и помнете, че пътищата на България са такива каквито си ги направим![/quote]
dexter, не си прав да съдиш по няколко поста (та дори и заядливи) за всички които карат BMW. Все пак не забравяй, че пишеш във форума на BMW и спориш с феновете на марката, а не във форум за движение по пътищата изобщо ....
Колкото до моето мнение аз предпочитам BMW на 5-10 години, от колкото Golf на 2-5 години но това си е право на избор на всеки.
Освен това не забравяй и че сравняваш състоянието на колата в момента а не това в което е излязла от магазина (мисля че за второто спор няма), а е ясно на всички, че има коли на по 15 години които са в изрядно техническо състояние и външен вид и такива по на 3-4 години които и за части не стават - то си зависи от задкормилното устройство.
Относно поведението на пътя то си зависи от шофьора а не от марката; и с най големия таралясник можеш да правиш простотии и с най луксозния и мощен автомобил може да си толерантен и човек зад волана. И не очаквай този който е способен да те изблъска на вратата или да те предреди на опашата да му повлияе автомобила който кара.
За изпреварването и засичането при изпреварване моето впечатление е че много хора които карат по-стари и издухани или въобще по-нисък клас коли избиват комплекси и надценяват възможностите на автомобила си както и да ускорява така и да спира!!!
За това вместо да се радват на това което имат и карат се мъчат да покажат нещо което технически е невъзможно да направят с колата си. На такива хора ако им кажеш да скочат 209 см. веднага ще ти кажат че не са Стефка Костадинова ама ако им кажеш - я го изпревари тоя играч отпред с BMW-то веднага ще се юрнат....
Друг е въпроса, че ако някой те настигне по пътя и тръгне да те изпреварва Независимо кой с каква кола е) значи че по принцип неговата средна скорост с която се движи е по-висока от твоята, иначе той никога няма да те настигне за да тръгне да те изпреварва и въобще няма да се срещнете на пътя. В случая смятам че е по-добре да го пуснеш човека да си кара а не да се впрягаш да си показваш колата.
Има го и другия вариант когато някой ще си изкара буталата през капака само и само да те изпревари и после се кротва пред теб и кара с 20-30 км/ч по-бавно и те кара да биеш спирачки.
Ама хора всякакви............
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Аз отдавна спрях да им обръщам внимание на кретените по пътищата...просто гледам да се пазя...наскоро бях до морето,ни на отиване,ни на връщане съм светкал на някой с дълги или нещо от сорта...културно си ги изчаквах да се изнесат...няма значение кой с каква кола е - важното е да си знаеш както собствените възможности на шофьор,така и тези на колата...тоест ти да я караш,а не тя тебе... 

Kocil написа:Аз отдавна спрях да им обръщам внимание на кретените по пътищата...просто гледам да се пазя...наскоро бях до морето,ни на отиване,ни на връщане съм светкал на някой с дълги или нещо от сорта...културно си ги изчаквах да се изнесат...няма значение кой с каква кола е - важното е да си знаеш както собствените възможности на шофьор,така и тези на колата...тоест ти да я караш,а не тя тебе...

- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
да бе
Абе по принцип няма лошо да светнеш на някой заблеян чичец с голф 2 на магистралата,но от 80-100 метра разстояние поне,за да има време за реакция и от двете страни,но светкането по цариградско е пълно безумие - какво като светкаш бе колега,нали 200 метра по надолу на БТА-то ни чака задрастването и двамата,все пак дори и е92 335 все още не може да лети...........................
Иначе съвета ми към всички колеги от форума е да се пазят по пътищата ни,защото новините са достатъчно красноречиви,отстъпвайте на по-простите от вас,за да не берете ядове заради чуждата простотия и най-вече да не почерните нечие семейство,защото това се случва в поне 50 процента от случаите!!!!
Със здраве...............
Иначе съвета ми към всички колеги от форума е да се пазят по пътищата ни,защото новините са достатъчно красноречиви,отстъпвайте на по-простите от вас,за да не берете ядове заради чуждата простотия и най-вече да не почерните нечие семейство,защото това се случва в поне 50 процента от случаите!!!!

Със здраве...............
- nikiivanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 27.11.2006
Re: За БМВтата, магистралите и шофьорите
Наскоро имаше случай при който някакво БМВ изпреварило неправилно някакъв роувър, след което роувъра го настигнал и шофьора извадил пистолет и почнал да стреля по бмв-то.
С толкова агресивни водачи по пътищата май трябва да се кара с оръжие под ръка : )
С толкова агресивни водачи по пътищата май трябва да се кара с оръжие под ръка : )
- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
В града лявата лента не е само за изпреварване,може човека да се е престроил по отрано.Проблем е когато някои пъпли в средната ,друг в дясната ,а трети в лявата.Не сме в пустинята все пак ,а тия огледала е редно да се гледат от време на време .Колкото и да ти е слаба колата можеш да я понастъпиш за да се освободи място за да минат тия които бързат.Не смятам че трябва да сменям лентата защото някои е решил да кара с 200 по "Цариградско".Да си търси път отдясно или откъдето иска ,все пак сме в града ,а не на магистралата.А на магистралата светкам на някои Шумахер дето кара с 120-130 в лява лента и не се пребира в дясно ,независимо че дясната лента е свободна и не вижда че го застиган
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За БМВтата, магистралите и шофьорите
nikiivanov написа:Наскоро имаше случай при който някакво БМВ изпреварило неправилно някакъв роувър, след което роувъра го настигнал и шофьора извадил пистолет и почнал да стреля по бмв-то.
С толкова агресивни водачи по пътищата май трябва да се кара с оръжие под ръка : )
Аз ако имах нещо тежко под ръка в колата, преди 20 мин щеше да лети по един 270CDI и "шофьора" му.... тоя селтак щеше да ме пребие мене и един Пасат пред мене.... точно на Цариградско... тва "изпреварил неправилно" звучи бая общо... щото и тоя мерк-а ни "изпревари неправилно", ма ако беше там щеше да ме караш да го догонвам и да го прибивам.... мама им педерасти.... ако се бяхме ударили с пасата вервай ми - щях да го догоня ония и да го прибия докат не му изхвърчат всички зъби от устата... с такива тъпи копеленца по пътищата - такава агресия...
ivan1590 написа:В града лявата лента не е само за изпреварване,може човека да се е престроил по отрано.Проблем е когато някои пъпли в средната ,друг в дясната ,а трети в лявата.Не сме в пустинята все пак ,а тия огледала е редно да се гледат от време на време .Колкото и да ти е слаба колата можеш да я понастъпиш за да се освободи място за да минат тия които бързат.Не смятам че трябва да сменям лентата защото някои е решил да кара с 200 по "Цариградско".Да си търси път отдясно или откъдето иска ,все пак сме в града ,а не на магистралата.А на магистралата светкам на някои Шумахер дето кара с 120-130 в лява лента и не се пребира в дясно ,независимо че дясната лента е свободна и не вижда че го застиган
Е от къв зор някой трябва ти прай път, при положение че кара с 130, което си е максималната разрешена скорост ?
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
От колегиалност например? 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
И аз съм от хората, които присвяткат на магистрала, но само в определени случаи:
- някакъв блейко ме чака да се приближа и тогава върти волана да изпреварва движещия се само с 2 км/ч по-бавно камион.
- отдалече го виждам,че си е свършил маневрата, но много държи да си гъделичка самочувствието като кара пред мен и ме принуждава да прежаля литър и половина бензин, необходим да достигна тази скорост с тромавата си стара кола. (е, не може да е привилегия само новите коли да карат бързо)
- виждам неадекватно поведение на кола отпред, която не може да си избере конкретна лента, криволичи във вече избраната или отваря прозореца с намерение да метне поредния фас или кутия долнпробни цигари. В този случай с дългите ползвам и клаксон, а резултата обикновено е искрено учудване и въпросителен поглед от съшеството, което смята гореизброените за напълно нормални.
Има и изключения, в които пресвяткам без да е крайно належащо, но те винаги са предизвикани от някаква неадекватност в действията на водача пред мен. Все си живея с надеждата,че може да се замисли защо му светкат и свирят и да осъзнае грешката или невниманието си. Аз поне така правя и винаги се извинявам, ако съм причинил неудобство на друг.
- някакъв блейко ме чака да се приближа и тогава върти волана да изпреварва движещия се само с 2 км/ч по-бавно камион.
- отдалече го виждам,че си е свършил маневрата, но много държи да си гъделичка самочувствието като кара пред мен и ме принуждава да прежаля литър и половина бензин, необходим да достигна тази скорост с тромавата си стара кола. (е, не може да е привилегия само новите коли да карат бързо)
- виждам неадекватно поведение на кола отпред, която не може да си избере конкретна лента, криволичи във вече избраната или отваря прозореца с намерение да метне поредния фас или кутия долнпробни цигари. В този случай с дългите ползвам и клаксон, а резултата обикновено е искрено учудване и въпросителен поглед от съшеството, което смята гореизброените за напълно нормални.
Има и изключения, в които пресвяткам без да е крайно належащо, но те винаги са предизвикани от някаква неадекватност в действията на водача пред мен. Все си живея с надеждата,че може да се замисли защо му светкат и свирят и да осъзнае грешката или невниманието си. Аз поне така правя и винаги се извинявам, ако съм причинил неудобство на друг.
Never mistake motion for action...
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
[/quote]
Е от къв зор някой трябва ти прай път, при положение че кара с 130, което си е максималната разрешена скорост ?[/quote]
Човекът каза "когато дясната лента е свободна", в България лявата лента на магистралата е само за изпреварване. А и дори да караш със 100-120 имаш право да изпреварваш. Първата ми кола беше Типо 1.6 и честно да ви кажа се оглеждах по 5 мин преди да изпреваря заради разни тестови пилоти дето карат с 200+, а колко са ми светкали не ми се говори, може би заради това аз не го правя. Преди често пътувах до белгия и пак не съм бил с бърз автомобил за 50к км никой не ми примигна - въпрос на култура.
Е от къв зор някой трябва ти прай път, при положение че кара с 130, което си е максималната разрешена скорост ?[/quote]
Човекът каза "когато дясната лента е свободна", в България лявата лента на магистралата е само за изпреварване. А и дори да караш със 100-120 имаш право да изпреварваш. Първата ми кола беше Типо 1.6 и честно да ви кажа се оглеждах по 5 мин преди да изпреваря заради разни тестови пилоти дето карат с 200+, а колко са ми светкали не ми се говори, може би заради това аз не го правя. Преди често пътувах до белгия и пак не съм бил с бърз автомобил за 50к км никой не ми примигна - въпрос на култура.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани