една тема със идея да стане интересно четиво
Модератор: Общи модератори
апогея на бмв са е21 е30 оттам нататък по4на бавно осиране на дизаина и маня6тината....
америка и американците са прости ама прават маня6ки коли......
японците са виновни 4е в автомобилите последните 10-15 год са буквално пални с изли6на електроника...
италианците са пи4овете с наи спортен дух при правенето на автомобили...........
англи4аните ваоб6те ни ги ебе кво става около тях като прават коли...
атмосферните двигатели са с по 4ист състезателен дух...
двигателите с принудително пълнене са по лесни за пипане и модифициране.....
вси4ката електроника, серво мерво,абс.есп и други бози да мрат в лаина......
да мрат в лаина тез които измислиха глобализацията, поглъ6тането на малки автомобилни компании от големи...
вав Ф1 да им сложат ръчни скорости със двоино амбреиране
америка и американците са прости ама прават маня6ки коли......
японците са виновни 4е в автомобилите последните 10-15 год са буквално пални с изли6на електроника...
италианците са пи4овете с наи спортен дух при правенето на автомобили...........
англи4аните ваоб6те ни ги ебе кво става около тях като прават коли...
атмосферните двигатели са с по 4ист състезателен дух...
двигателите с принудително пълнене са по лесни за пипане и модифициране.....
вси4ката електроника, серво мерво,абс.есп и други бози да мрат в лаина......
да мрат в лаина тез които измислиха глобализацията, поглъ6тането на малки автомобилни компании от големи...
вав Ф1 да им сложат ръчни скорости със двоино амбреиране

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Group B Lancia Delta S4
.
Последна промяна steeN на 25 Фев 2021, 0:22, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ауди Куатро не знам кой си модел, там дето се е карал по ралитата и е мачкал наред, с мощноста си от над 500кс и огромния си като лопата на снегорин преден спойлер е можел да победи болид от Ф1 на мокра писта от онова време. Някъде през 80те.
е31 (8ма серия) има серийно вграден на модела ЦСи завиващ заден мост, с който тази свиня (около 2 тона и малко) изкъртва поршета, ферарита и прочие мега спортни задномоторни бегачки на завиване и тестовете с колчетата на зигзаг. Завиващия заден мост се предлага като екстра за останалите модификации на 8цата.
В е12 пише на немски по таблото
Преди около 2 години фирма Бимото (двумото) направи Ауди ТТ с 2 мотора 1.8Т, един отпред и един отзад, като най мощната модификация беше с мощност 1002 коня - 2 мотора по 501.
В някой от многото американски университети група студенти преди години направиха е38 кабрио за дипломна работа.
Аертон Сена е най великия пилот във Ф1, Шуми
.
СААБ са другата фирма която е правела самолети преди да почне да прави коли. Една от рекламите и е ''Когато другите се учеха да правят коли, ние вече правехме самолети''. СААБ е съкращение от Шведско авиационно дружество бла бла бла.
По това време май Опел са правели шевни машини.
Бугати Вейрон ЕБ 16/4, за което спомена един колега по нагоре е да най мощния (1001 коня и над 1200нм) и най скъпия (ако някога все пак намерят скоостна кутия която да издържи ще струва около и по скоро над 1 000 000 евро) автомобил. Ускорението от 0-300 се извършва за има няма 14 секунди. Мотора първоначално е бил W18, 3 съединени ВР6-ата на ВАГ, 4 турбини. После го правят 2 W8 съединени в един W16, пак с 4 турбини. Миналото лято в Монако беше официалната премиера на автомобила.
БМВ АГ са разработвали е34 купе-кабриолет, произведени са даже 1 или 2 тестови автомобила, но поради неизвестни на мен причини, най вероятно стагнация на пазара (заради която няма и М8, щото пак е по това време), проекта е закрит.
е31 (8ма серия) има серийно вграден на модела ЦСи завиващ заден мост, с който тази свиня (около 2 тона и малко) изкъртва поршета, ферарита и прочие мега спортни задномоторни бегачки на завиване и тестовете с колчетата на зигзаг. Завиващия заден мост се предлага като екстра за останалите модификации на 8цата.
В е12 пише на немски по таблото

Преди около 2 години фирма Бимото (двумото) направи Ауди ТТ с 2 мотора 1.8Т, един отпред и един отзад, като най мощната модификация беше с мощност 1002 коня - 2 мотора по 501.
В някой от многото американски университети група студенти преди години направиха е38 кабрио за дипломна работа.
Аертон Сена е най великия пилот във Ф1, Шуми

СААБ са другата фирма която е правела самолети преди да почне да прави коли. Една от рекламите и е ''Когато другите се учеха да правят коли, ние вече правехме самолети''. СААБ е съкращение от Шведско авиационно дружество бла бла бла.
По това време май Опел са правели шевни машини.
Бугати Вейрон ЕБ 16/4, за което спомена един колега по нагоре е да най мощния (1001 коня и над 1200нм) и най скъпия (ако някога все пак намерят скоостна кутия която да издържи ще струва около и по скоро над 1 000 000 евро) автомобил. Ускорението от 0-300 се извършва за има няма 14 секунди. Мотора първоначално е бил W18, 3 съединени ВР6-ата на ВАГ, 4 турбини. После го правят 2 W8 съединени в един W16, пак с 4 турбини. Миналото лято в Монако беше официалната премиера на автомобила.
БМВ АГ са разработвали е34 купе-кабриолет, произведени са даже 1 или 2 тестови автомобила, но поради неизвестни на мен причини, най вероятно стагнация на пазара (заради която няма и М8, щото пак е по това време), проекта е закрит.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Tano написа:е31 (8ма серия) има серийно вграден на модела ЦСи завиващ заден мост, с който тази свиня (около 2 тона и малко) изкъртва поршета, ферарита и прочие мега спортни задномоторни бегачки на завиване и тестовете с колчетата на зигзаг. Завиващия заден мост се предлага като екстра за останалите модификации на 8цата.
... а впоследствие, същото окачване (Z-link) се инсталира на Е36, Е39, и всички по-нови автомобили на БМВ

Мисля че грешиш.
И да след бърза консултация, мисля че грешиш.
Превод в ефир:
''Хидравлично завиване на 4те колела
Това което прави ЦСи-то толкова специално е Активната задномостова кинематична система (не знам какво трябва да значи кинематична), която е серийна за всички Европейски ЦСи-та. Съкратеното наименование AHK е абревиатура на немското наименование за нея - Aktive Hinterachs-Kinematik. Докато нормалните пасивни задни завиващи мостове дават на колелата да бъдат леко завъртяни от силите действащи им в завой, хидравликата на АНК завърта задните колела преди тези сили да са почнали да действат. АНК е истинска система за завиване на 4те колела.
От скорости около 60км/ч (БМВ АГ никога не казва точната цифра) и нагоре, компютърно контролирана хидравлична система завърта задните колела в зависимост от ъгъла на завъртане на предните колела, като по този начин и 4те колела завиват в една посока, в завой теглото на колата не се пренася така рязко и неконтролируемо и позволява да коригираш кривата на завоя в степен, в която всяка друга кола ще катастрофира. Според различни източници (БМВ АГ пак не дават точни данни) максималния ъгъл на завиване е между 1.5 и 2.5 градуса.
С представянето на ЦСи АНК почва да се предлага като екстра за останалите модификации на е31 на цена от 6400 евро, така че 8мица неЦСи с АНК е едно от най редките неща на планетата.''
Не става въпрос за окачване а за заден мост, ако аз съм написал окачване а не мост, извинявай че съм те подвел.
И да след бърза консултация, мисля че грешиш.
Превод в ефир:
''Хидравлично завиване на 4те колела
Това което прави ЦСи-то толкова специално е Активната задномостова кинематична система (не знам какво трябва да значи кинематична), която е серийна за всички Европейски ЦСи-та. Съкратеното наименование AHK е абревиатура на немското наименование за нея - Aktive Hinterachs-Kinematik. Докато нормалните пасивни задни завиващи мостове дават на колелата да бъдат леко завъртяни от силите действащи им в завой, хидравликата на АНК завърта задните колела преди тези сили да са почнали да действат. АНК е истинска система за завиване на 4те колела.
От скорости около 60км/ч (БМВ АГ никога не казва точната цифра) и нагоре, компютърно контролирана хидравлична система завърта задните колела в зависимост от ъгъла на завъртане на предните колела, като по този начин и 4те колела завиват в една посока, в завой теглото на колата не се пренася така рязко и неконтролируемо и позволява да коригираш кривата на завоя в степен, в която всяка друга кола ще катастрофира. Според различни източници (БМВ АГ пак не дават точни данни) максималния ъгъл на завиване е между 1.5 и 2.5 градуса.
С представянето на ЦСи АНК почва да се предлага като екстра за останалите модификации на е31 на цена от 6400 евро, така че 8мица неЦСи с АНК е едно от най редките неща на планетата.''
Не става въпрос за окачване а за заден мост, ако аз съм написал окачване а не мост, извинявай че съм те подвел.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Най-бързият сериино произвеждан седан (4 врати) до 31.12.2004 г. е Лотус Омега (Карлтън - само за Великобритания).
Най-бързият сериино произвеждан седан след 01.01.2005 г. ще бъде БМВ Е60 М5.
Когато след 2 св. война поставили задача на конструкторите от СААБ да направят кола среден клас те взели една малолитражка и я разрязали на кръст. След това отдалечили 4-те парчета едно от друго до постигането на желаните габарити и запълнили празнините с ламарина. Както казва лисицата от рекламата на Рекс: Хитро, а
.
Всъщност дали само ми се струва или Порше Кайен е направено по същия начин?
Най-бързият сериино произвеждан седан след 01.01.2005 г. ще бъде БМВ Е60 М5.
Когато след 2 св. война поставили задача на конструкторите от СААБ да направят кола среден клас те взели една малолитражка и я разрязали на кръст. След това отдалечили 4-те парчета едно от друго до постигането на желаните габарити и запълнили празнините с ламарина. Както казва лисицата от рекламата на Рекс: Хитро, а

Всъщност дали само ми се струва или Порше Кайен е направено по същия начин?

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 25 Фев 2021, 0:23, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Tano написа:Мисля че грешиш.
И да след бърза консултация, мисля че грешиш.
Превод в ефир:
''Хидравлично завиване на 4те колела
Прав си! Аз мислех, че говориш за пасивното завиване. Линк да прочетем повече?

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
[steeN] написа:Опела не е нито по ускорение нито по максимална скорост най-бързия седан. Примерно Алпина битурбо е34 и Ауди рс6...
Аз знам че държеше до излизането на Е39 М5

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
[steeN] написа:Опела не е нито по ускорение нито по максимална скорост най-бързия седан. Примерно Алпина битурбо е34 и Ауди рс6...
Когато фактите говорят и боговете мълчат
LOTUS CARLTON OMEGA
Base Price, GBP, '91 - 49,045
Engine Type - dohc turbocharged I6
Displacement, cc - 3615
Power(DIN)@rpm - 377@5200
Torque lb-ft@rpm - 419@4200
Curb Weight, lb - 3650
0-60 mph, sec - 4.9
1/4 mile, sec - 13.5
60-0 mph, ft - 112
0-100mph, sec - 11.0
Top Speed, mph - 175 (някъде я дават 178mph=286 kph)
Model/ From/ Eng#/ Engine/ Top speed/ 0-100/ Maxpower/ Max torque/ Comp. ratio
Alpina B10/ '89-'94/ 3.5l bi turbo/ 6 - 3430cc/ 290+ km/h/ 5.6 sec/ 354hp / 360bhp/ 383.5ft.lbs@4000 Rpm/ 7.2:1
Справка ТУК и ТУК
Пък и 507-те произведени Алпини едва ли може да го наречеме сериино производство.

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
ако имате необяснимо голям разход на гориво си проверете резервоара - може да е пробит
ако имате луфт между джантата и главината под 1мм тя няма да окаже влияние... поне до 140км/ч
ако джантите не са балансирани и имат разлика от около 1грам - това ще се усети осезаемо след 300км/ч
старите дизели на БМВ са по-тихи от старите на Мерцедес
дрифтовете са вредни за вашия джоб
и малко логика (не женска)
всяко разпорено гърне задейства алармите на близките коли,
някой здрави гърнета също задействат алармите на близките коли
=> не е задължително да ви е разпорено гърнето за да задействате алармите на хората, но ако е разпорено задължително ще го правите

ако имате луфт между джантата и главината под 1мм тя няма да окаже влияние... поне до 140км/ч
ако джантите не са балансирани и имат разлика от около 1грам - това ще се усети осезаемо след 300км/ч

старите дизели на БМВ са по-тихи от старите на Мерцедес

дрифтовете са вредни за вашия джоб

и малко логика (не женска)
всяко разпорено гърне задейства алармите на близките коли,
някой здрави гърнета също задействат алармите на близките коли
=> не е задължително да ви е разпорено гърнето за да задействате алармите на хората, но ако е разпорено задължително ще го правите

Ето едно и от мен.
Най-бавното Ferrari в света развива 5 мили в час. Притежава го NASA. И по-точно се намира в JFK Space Center, Florida. Служи за прекарване на совалките от халето където ги сглобяват до площадката за излитане. Представлява една огромна платформа на вериги, на която всяко задвижващо колело има собствен двигател и персонал за управление.

Най-бавното Ferrari в света развива 5 мили в час. Притежава го NASA. И по-точно се намира в JFK Space Center, Florida. Служи за прекарване на совалките от халето където ги сглобяват до площадката за излитане. Представлява една огромна платформа на вериги, на която всяко задвижващо колело има собствен двигател и персонал за управление.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани