Гледахте ли "Мотоавангард" тази вечер - М6 vs. Sl
Модератор: Общи модератори
Nikoi написа:CLS 55 AMG 2004 срещу BMW M5 2006. AMG-то естествено победи, ама и Top Gear ви пожалиха. Защото можеще да не бъде CLS 55, можеше да бъде CLS 63. И тогава предаването нямаше да се казва Top Gear, а щеше да се казва "Къде си мислиш, че отиваш с това БМВ?". Хе-Хе. Но аз немога да разбера защо толкова се ядосвате? Защо си мислите, че M-Power е равно на AMG. M-Power e просто една "Performance" производствена линия. Да не би да има историята на AMG или пък сигурно има славата и наградите на AMG? Та M-Power дори нямат собствен уеб сайт... Какво е M-Power? Ами изтискани BMW двигатели. Нито лукс, нито стил, нито класаУспех!
За коя точно история на подразделението М говориш, че я няма? Оная над 40 годишна история по пистите на света? Оная в която са спечелили навсякъде където са участвали? В ДТМ, Световен и Европейски шампионат за туристически автомобили,всеки един национален шампионат за туристически автомобили по света включително и в ЮАР, Австралия, Япония, Световен рали шампионат, Формула 1, Автомобили клас ГТ, Льо Ман. За тази липса на история ли говориш или за липсата на подобна история на АМГ? Или може би имаш предвид единствения в историята на автомобилните състезания едномарков шампионат отрганизиран от БМВ в който са участвали всички пилоти от Ф1 по онова време? Въобще какво си тръгнал да се обясняваш, ако толкова ги разбираше нещата щеше да знаеш, че БМВ не участват в ДТМ от почти 15 години. На празен ринг е лесно да се печели, ама не, че и Ауди не ги разплакваха АМГ-тата няколко сезона де.
И след като толкова парадираш с Топ Гиър, защо не споменеш и техните проучвания за това колко са доволни клиентите е Англия от качеството на обслужване и качеството на изработката на колите им? Едно проучване в което Мерцедес бяха на предпоследно място. Или не цитираш самия Джеръми Кларксън, какво каза след като пробва М5.
Айде като поразмишляваш малко над тези теми пак се обади. Лек ден

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Аз немога да разбера защо всички толкова плюят по БМВ?
Те ако бяха толкова лоши коли колкото всички нашественици в тоя форум се опитват да ги изкарат
...ми тя компанията щеше да е пред банкрут... 



"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
Гледах прословутото предаване сравняващо SL55 AMG с М6 едва вчера - 02.01.2007 ... мисля че М6 не е в класа на SL55 ... по скоро ми прилича на конкурент на CL55 AMG или по-скоро CL63 AMG, че другия е по-слабичък ... в смисъл че SL55 си е двуместен роудстър а не двуврато спортно купе с 4 места ...
SL55 AMG vs. BMW M6 ... от техническите данни става ясно следното - М6-цата, въпреки, че е по лека със 170кг., което е МНОГО, е по-дълга и по-висока /за мен не е в този клас/ ... съществената разлика идва от двигателите разбира се ... единия е с обем 5л. и 10цилиндра - по 500гр. вместимост на цилиндър ... с нормално пълнене - атмосферен, този на мерцедеса е 5.5л. с осем цилиндъра = 680гр. вместимост + принудително пълнене, което дава огромните 200кг. въртящ момент в + пред тези на БМВ-то ... проста работа ... принципно и 2-та двигателя ми харесват много и не мога да определя лично кое е по-добро ... а на водещия няма какво да му се връзвате, това е моментно емоционално изказване ... не бива да се пренебрегва и датата на излизане на SL55 - 2001 срещу 2004 за БМВ-то ...
SL55 AMG vs. BMW M6 ... от техническите данни става ясно следното - М6-цата, въпреки, че е по лека със 170кг., което е МНОГО, е по-дълга и по-висока /за мен не е в този клас/ ... съществената разлика идва от двигателите разбира се ... единия е с обем 5л. и 10цилиндра - по 500гр. вместимост на цилиндър ... с нормално пълнене - атмосферен, този на мерцедеса е 5.5л. с осем цилиндъра = 680гр. вместимост + принудително пълнене, което дава огромните 200кг. въртящ момент в + пред тези на БМВ-то ... проста работа ... принципно и 2-та двигателя ми харесват много и не мога да определя лично кое е по-добро ... а на водещия няма какво да му се връзвате, това е моментно емоционално изказване ... не бива да се пренебрегва и датата на излизане на SL55 - 2001 срещу 2004 за БМВ-то ...

Lope De Vega
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Леле ,аз направо паднах от коня
///М моторшпорт да са никой
майко ,колко мъка има на тоя свят
Кои са успехите и каква е славата на на mr.Aufrecht през годините
Любопитен съм
Георги Пенчев



Кои са успехите и каква е славата на на mr.Aufrecht през годините


Георги Пенчев
Alehandro написа:мисля че М6 не е в класа на SL55 ... по скоро ми прилича на конкурент на CL55 AMG или по-скоро CL63 AMG, че другия е по-слабичък ... в смисъл че SL55 си е двуместен роудстър а не двуврато спортно купе с 4 места ...
хм... цл63 няма.. има цл65 и той е базиран на с-класата.. кораб.. аз много обичам цл65 и дори ми е един от любимите возила за каране на дълъг път особено ако е чипосан, но да се мери със м6 .. не става.. с цл-а трябва да планираш като караш щото не обича резките движения и да бъде изненадван.. особено на скорост...
ако си имал напредвид цлс55, тогава съм съгласен.. но цлс-а е всъщност е-класа която е директен конкурент на м5...
м6 ако и да е почти идентично със м5 има друга философия и пазарна ниша (или поне бмв си мислят че 6та серия имат ниша де)... но няма директен конкурент във редиците на мерцедес.. .
а между другото цлс55 е по-силен по права линия от цлс63...
не бива да се пренебрегва и датата на излизане на SL55 - 2001 срещу 2004 за БМВ-то ...
може спокойно да я пренебрегнеш защото мерцедес няма да правят силни атмосферни амг-та във най-високия си клас.. поне така твърдят.. големите амг-та ще са пак битурбо... но за радост на тълпите ще са със подсилена трансмисия която ще носи надявам се повече от 750те паунда въртящ момент дето носеха старите.. щото дори "старите" битурбота само като им намигнеш и стават 1000 коня.. само дето няма кой да ги докара до асфалта...
Последна промяна alx на 04 Яну 2007, 15:41, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
1000 коня, 500 коня .... Амммм.....бензина поскъпна
и е на свършване ... след някой друго десетилетие ...
Според мен ЦЛК по-скоро е в клас с М6.....

и е на свършване ... след някой друго десетилетие ...

Според мен ЦЛК по-скоро е в клас с М6.....
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:1000 коня, 500 коня .... Амммм.....бензина поскъпна
и е на свършване ... след някой друго десетилетие ...![]()
кат стане факт Ша го мислиме... до тогава има време

Според мен ЦЛК по-скоро е в клас с М6.....
бе и аз така мислех преди време ама се оказа че цлк е леко разтеглена ц класа а не било скъсена е-класа... а и като пари цлк амг-то е премерено под м6... ама над м3... както казах- нямат директен конкурент
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Няма го господин AMG да ми обясни за славата на подразделението ...
Нямат и намерение за 100 % пряка конкуренция, "всяка жаба да си знае гьола" са казали хората ...
Георги Пенчев
Нямат и намерение за 100 % пряка конкуренция, "всяка жаба да си знае гьола" са казали хората ...
Георги Пенчев
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
alx, не съм по-малък ентусиаст на БМВ от теб, но на бялото черно няма да кажа!! Упорит си и не отстъпваш,дори и след като ти изкачат с ФАКТИ, които ти знаеш може би най-добре!! Всеки автопроизводител ще се стреми да изкара на пазара най-доброто, на което е способен.Започна да издишваш с обезценявания, ниши, килери и други подобни,
тук се дискутираше чистият спорт точно м/у тези два модела.С тези 100к, с онези 200к+ евро, ако това , ако онова....В моторния спорт няма "ако" .Бъди сигурен,че на БМВ ако им стискаше и те щяха да имат 1000нм,650~750к.с.,12 цил. битурбота и т.н. в подходящото купе.
Това е положението за момента.

Това е положението за момента.
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
ти се опитваш да ми кажеш че бмв (или киа или хюндай или .. произволна марка) не могат да направят 10000к 10000км/ч кола във стил вейрон? или деу (на която мотото е "from chips to ships") няма възможности да прави супер коли? или може би сааб ако решат нямат познания по турбиниране и аеродинамика (сааб имат може би най-съвършените тунели за аеродинамика) ?
всяка фирма може да направи страшна кола. но всичко е въпрос на философия, виждане и разбиране за интерес на пазара. нищо повече.
ще ти дам още един малко по-различен пример- американците са хората които правят най-страшните (напреднали) като технология оръжия- ти мислиш ли че те нямат капацитета ако решат да правят и най-добрите коли?
да, ама повечето американски коли са .. боклуци- защо? защото вършат работа и изкарват фирмата на печалба (или поне това е идеята- напоследък си имат други проблеми
...
та със две думи- не всяка фирма прави най-доброто на което е способна, а това което е най-изгодно за тях. ме бъркай възможности със желание.
говориш за чистия спорт? какво е чист спорт? ускорение по права линия? за мене това е 25% спорт ... чистия спорт е като чукнеш геврека със 120 и колата да се премести.. а не да не знаеш къде е центъра на волана и цялата кола да се усеща като монолитен кютук (друго сравнение не ми идва на ум)...
за мене спортен дух е и директно свързан със понятието "иновация" и "изпипване" а двете комбинирани дават понятието "мерак" по нашенски или "философия" по пи-ар-ски.. ... а във тези две отношения мерцедес не е напред със материала... защото нито е голяма философия да компресираш един 5 литра мотор нито като се вгледаш под капака на сл55 оставаш със впечатлението че всичко е "пипнато"... щото не знам дали си гледал, но моето лично впечатление е че под капака на сл55 всичко е голямо, грубо и здраво направено, но няма финес и не е измислено по най-добрия начин... ама аз кво разбирам.. всеки го вижда различно разбира се...
не ме разбирай погрешно- аз уважавам много мерцедес и още повече амг - но просто не бъркам понятията спорт-лукс (бмв) и лукс-спорт (мерцедес) и всичко е наред ...

всяка фирма може да направи страшна кола. но всичко е въпрос на философия, виждане и разбиране за интерес на пазара. нищо повече.
ще ти дам още един малко по-различен пример- американците са хората които правят най-страшните (напреднали) като технология оръжия- ти мислиш ли че те нямат капацитета ако решат да правят и най-добрите коли?


та със две думи- не всяка фирма прави най-доброто на което е способна, а това което е най-изгодно за тях. ме бъркай възможности със желание.
говориш за чистия спорт? какво е чист спорт? ускорение по права линия? за мене това е 25% спорт ... чистия спорт е като чукнеш геврека със 120 и колата да се премести.. а не да не знаеш къде е центъра на волана и цялата кола да се усеща като монолитен кютук (друго сравнение не ми идва на ум)...
за мене спортен дух е и директно свързан със понятието "иновация" и "изпипване" а двете комбинирани дават понятието "мерак" по нашенски или "философия" по пи-ар-ски.. ... а във тези две отношения мерцедес не е напред със материала... защото нито е голяма философия да компресираш един 5 литра мотор нито като се вгледаш под капака на сл55 оставаш със впечатлението че всичко е "пипнато"... щото не знам дали си гледал, но моето лично впечатление е че под капака на сл55 всичко е голямо, грубо и здраво направено, но няма финес и не е измислено по най-добрия начин... ама аз кво разбирам.. всеки го вижда различно разбира се...
не ме разбирай погрешно- аз уважавам много мерцедес и още повече амг - но просто не бъркам понятията спорт-лукс (бмв) и лукс-спорт (мерцедес) и всичко е наред ...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
господи ако господин никой наистина е оня шиптер аспарух,аз съм тотално разочарован от това какъв некадърник е тоя.как може такова невежество и повтаране на едни и съшти глупости - м5 размазано от цлс55амг. АБЕ ПРОФЕСОРЕ ти под размазване какво разбираш-ускорение 0-100.??? МЕДТОДА ЗА СРАВНЯВАНЕ БЪРЗИНАТА НА АВТОМОБИЛИ Е ПИСТАТАААА !!! а и виж размера и аспирацията на двигателите - 5433 компресор су 5000 атмосферен и на вси4кото отгоре ми изтаква довод стария цлс ... и 10 години по-стар да е двигателя пак 6те6 да е в по-горен клас.но не не 4акаи това 4е е по-висок клас не озна4ава 4е е по-барз.сега вси4ки внимателно про4етете това обиколка на НЮБОРГРИНГ М5-8.13 М6-8.09 мерцедес СЛ65-8.14 хахахахаха . ето на писта се вижда разликата му спортната м-ка и едни обикновени мерцедеси с големи двигатели. и НЕ ТОВА НЕ Е ИЗМИСЛЕНО на тази писта се правят вси4ки изпитания на коли и резултата е изклю4ително показателен.пярвото място е много престижно и се даржи от карера ГТ естествено 7.32 даже и кионингзега с 802 коня не го бие.има и оште една голяма изненад
М3 ЦСЛ Е ПО-БЪРЗА ОТ МАКЛАРЕН СЛР С 2 СЕКУНДИ.....ПОВЕ4Е НИКОИ ДА НЕ КАЗВА 4Е МЕРЦЕДЕС Е ПО-БАРЗ ОТ БМВ !!! В СЛУЧАИ ЧЕ О6ТЕ НЕ СТЕ РАЗБРАЛИ МЕРЦЕДЕС Е ПО-ЛУКСОЗНА А БМВ ПО-БАРЗА
понеже отскоро съм във форумите не знам как да поставя тук статистиката и за това ви давам линк които е за форума на ауди в които съшто я има статистиката и даже информация за пистата.(някаде по средта на страницта е вси4ко)
http://audibg.com/NEW/index.php?showtop ... 20m3&st=40
свалям шапка на wizi i axl за знанията им (пишат по-еднакав начин.да не сте един бе?
както и да е тези хора показват как се води спор - точно,ясно и с много информация,нешта от които хората като господин никои са лишени.не че се заштитава бмв . просто барзината на бмв е неоспорима и всеки които разбира нешто ште потварди победата на бмв
М3 ЦСЛ Е ПО-БЪРЗА ОТ МАКЛАРЕН СЛР С 2 СЕКУНДИ.....ПОВЕ4Е НИКОИ ДА НЕ КАЗВА 4Е МЕРЦЕДЕС Е ПО-БАРЗ ОТ БМВ !!! В СЛУЧАИ ЧЕ О6ТЕ НЕ СТЕ РАЗБРАЛИ МЕРЦЕДЕС Е ПО-ЛУКСОЗНА А БМВ ПО-БАРЗА
понеже отскоро съм във форумите не знам как да поставя тук статистиката и за това ви давам линк които е за форума на ауди в които съшто я има статистиката и даже информация за пистата.(някаде по средта на страницта е вси4ко)
http://audibg.com/NEW/index.php?showtop ... 20m3&st=40
свалям шапка на wizi i axl за знанията им (пишат по-еднакав начин.да не сте един бе?
както и да е тези хора показват как се води спор - точно,ясно и с много информация,нешта от които хората като господин никои са лишени.не че се заштитава бмв . просто барзината на бмв е неоспорима и всеки които разбира нешто ште потварди победата на бмв
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
хора TOPGEAR навсякаде по света е синоним на некадарничество(нов термин).в световен план да ти кажат да гледаш топгиър е все едно - играи си нфс и не се прави на умник.нямам фаида да говоря глупости.все пак TOPGEAR СА УНИКАЛНИ...С ТОВА ЧЕ ТАМ Е ЕДИНСТВЕНОТО МЯСТО КАДЕТО НА ПИСТА И ОТ 0-200 СЛР БИЕ КАРЕРА ГТ.оня грозния е толкова пристрастен че прехвалва всяка кола която има дори малко обшто с англия.фенове на мерцедес не се заблуждаваите.тои си изкарва слр англииска кола и осира навсякада порше.а от статистиката която ви пратих ште видите кои са наи-барзите коли,не само в класа си но и изван него- PORSCHE I BMW.
ENZO съшто е по-бавно от карера гт има няколко големи теста на които е доказано.на овал е по-бързо,няма спор ама то там и ЕДНА ГАРАЙНА ТУНИНГ ФИРМА МОЖЕ ДА НАПРАВИ КОЛА ДА ОПАНЕ 355КМ/Ч.не 4е енцо не е велика кола..
аз за веирона(нали знаете че двигателя е на vw ot prototipa W12...8000кубика 4 турбо-407км/ч макларън ф1 6000 "чист"386(това са официалните рекорди).ИЗОБШТО НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЧУДИТЕ КАКВ Е ДВИГАТЕЛЯ-БМВ ЕСТЕТЖЕНО.това са големи имена но след макларана рекорда е бит от кионинзег ццр,почти никому неизвестен до тогава,после рекорда е бит от 9фф,оште по-малко известна фирма.догодина може и даихатсу да направят рекордан кола...
рекордите на соленото езеро са за прототипи или за реактивни коли,но нали знаете че няма нито един голям производител там-САМО ЕНТУСИАСТИ,НО ТЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ КОЛА ЗА ДРАГ-ДРАГСТАР ИЛИ ЗА ОВАЛА,НО НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ КОЛА ЗА ПИСТА-ФОРМУЛА ЕДНО НАПРИМЕР кадето рено диктува,което подсказва друго.всяка малко по-голяма фирма може да направи суперспортист,стига да иска
ENZO съшто е по-бавно от карера гт има няколко големи теста на които е доказано.на овал е по-бързо,няма спор ама то там и ЕДНА ГАРАЙНА ТУНИНГ ФИРМА МОЖЕ ДА НАПРАВИ КОЛА ДА ОПАНЕ 355КМ/Ч.не 4е енцо не е велика кола..
аз за веирона(нали знаете че двигателя е на vw ot prototipa W12...8000кубика 4 турбо-407км/ч макларън ф1 6000 "чист"386(това са официалните рекорди).ИЗОБШТО НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЧУДИТЕ КАКВ Е ДВИГАТЕЛЯ-БМВ ЕСТЕТЖЕНО.това са големи имена но след макларана рекорда е бит от кионинзег ццр,почти никому неизвестен до тогава,после рекорда е бит от 9фф,оште по-малко известна фирма.догодина може и даихатсу да направят рекордан кола...
рекордите на соленото езеро са за прототипи или за реактивни коли,но нали знаете че няма нито един голям производител там-САМО ЕНТУСИАСТИ,НО ТЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ КОЛА ЗА ДРАГ-ДРАГСТАР ИЛИ ЗА ОВАЛА,НО НЕ МОГАТ ДА НАПРАВЯТ КОЛА ЗА ПИСТА-ФОРМУЛА ЕДНО НАПРИМЕР кадето рено диктува,което подсказва друго.всяка малко по-голяма фирма може да направи суперспортист,стига да иска
acho.rs написа:хора TOPGEAR навсякаде по света е синоним на некадарничество(нов термин).в световен план да ти кажат да гледаш топгиър е все едно - играи си нфс и не се прави на умник.














е това е нещо ново!
300 милиона зрители и списание издавано в 18 страни .. Като се удари Richard Hammond болницата, която го взе с хиликоптер събраха пари за още два нови от дарения на фенове. По-миналата седмица епизода е гледан от 8 милиона зрители или около 28% от телевизионната аудитория в този момент само в UK, въпреки, че беше по едно и също време с финала на Celebrety Big Brother. Билетите за публиката са запазени за 9 години напред. За резултати от пипълметрия като на TopGear си мечтае всеки телевизионен продуцент.
Ти от коя дупка изпълзя, че конкретизираш най-доброто автомобилно предаване в Света?
Turturelo написа:acho.rs написа:хора TOPGEAR навсякаде по света е синоним на некадарничество(нов термин).в световен план да ти кажат да гледаш топгиър е все едно - играи си нфс и не се прави на умник.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
е това е нещо ново!
300 милиона зрители и списание издавано в 18 страни .. Като се удари Richard Hammond болницата, която го взе с хиликоптер събраха пари за още два нови от дарения на фенове. По-миналата седмица епизода е гледан от 8 милиона зрители или около 28% от телевизионната аудитория в този момент само в UK, въпреки, че беше по едно и също време с финала на Celebrety Big Brother. Билетите за публиката са запазени за 9 години напред. За резултати от пипълметрия като на TopGear си мечтае всеки телевизионен продуцент.
Ти от коя дупка изпълзя, че конкретизираш най-доброто автомобилно предаване в Света?
Не не момчето не искаше да каже това!!!
Той го написа за да му обърнеш внимание

Защото всички знаем, че освен най добрия тест пилот в България ти си и голям бияч




Всички ли трябва да са на твоето мнение за да общуваш нормално?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани