Връщане към 4 цилиндъра?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

Мнение от paf40 » 15 Юли 2005, 0:11

практично добре за 2л 4цил но като е практично за6то не направят 5тицата с предно колата става полеке нали ????????
за мен 2ката 6так от рода м50 е наи добрия двг карал съм 2/3 кола с такав мотор но детската мечта ми е е30 м50 кто сам му дал малко часни уроци за вартене до 10 000 рпм
еххххххххх мечти
добре че за феновете поне са оставили поголемите двг да са 6таци
0889429419

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Юли 2005, 4:25

Вайпъре по съвсем други причени е използван 4цил. двигател при Е30 М3 и ти го знаеш........ДТМ правилата по онова време :idea: А че М10 е легендарен и се е доказал кото адски здрава машина няма кво да говорим то е ясно.Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен :idea:

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 15 Юли 2005, 11:21

Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен


:yes: :bowdown: BMW :!:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 15 Юли 2005, 12:23

SlipKnoT написа:
BAYRON написа:еластичност


За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..

Незнам какво смяташ за еластичност Еластичността идва с въртяшия момент и оборотите ,та колко по голям въртящ момент и по ниско оборотна машина по еластичен двигател -разбира се ртова е образно казано ,но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Юли 2005, 14:17

krika написа:.... Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен :idea:....


Евала - това е поста :yes: А, за 2.0 шестак - мисля, че на всички стана ясно, че не е най-добрия мотор на БМВ. Роската /за тези дето го познават/ е един от най-върлите БМВ фенове, див почитател на 6-in-line, но и той като съветваше АТИ, му препоръча М10В20, а не М20В20. Не, че АТИ го послуша де..... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 15 Юли 2005, 14:43

BAYRON написа:
SlipKnoT написа:
BAYRON написа:еластичност


За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..

Незнам какво смяташ за еластичност Еластичността идва с въртяшия момент и оборотите ,та колко по голям въртящ момент и по ниско оборотна машина по еластичен двигател -разбира се ртова е образно казано ,но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално


:mhihi: :mhihi: Много добре знам какво е еластичност.. и мога да ти кажа, че като настъпиш от 1000-1500-2000 оборота 4цил. 150коня ще ти направи 2 коли разлика от 2 литра 6так 150коня..

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Юли 2005, 15:09

А коя кола ти е за пример :?: Щот повечето коли с 2.0 150кс са с по 200+- кг от Е36 320 от неговата ера и не е коректно да се сравняват двигатели така а колите като цяло :idea: А че ни хваща турбо лага преди 2000обр си е верно :mhihi:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 15 Юли 2005, 15:16

SlipKnoT написа: :mhihi: :mhihi: Много добре знам какво е еластичност.. и мога да ти кажа, че като настъпиш от 1000-1500-2000 оборота 4цил. 150коня ще ти направи 2 коли разлика от 2 литра 6так 150коня..


Това е факт, ама никой не се състезава от 1000 оборота :)

За сметка на това, М50 дърпа до 7000 оборота без да се задъхва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 15 Юли 2005, 15:50

M50 хора .. лудница .. малиии как звучи .. ей сега като идвах кам офиса .. как се нахъсах ... еййййй :twisted: ... ебаси звука вади .. побиват ме тръпки .. влезе ли в обороти .. е нема такова усещане :D

PS: има дни в коита страшно мн се кефа на колата си и какъв кеф ми доставя .. понеже често карам колата на мойта човечка .. после като се кача на баварията и се размазвам .. уникално .. а пък за тези моментни еуфории предизвикани от 6така .. не знам .. никога няма да ми писне .. не от вчера я имам колата .. но не мога да спра да й се кефя .. мания :idea: :!: :winky:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Юли 2005, 16:46

Достатъчно време карах кола,която дърпаше по-добре дори от "дъртанян" в режимите от 800 ,от 1000 абе от колкото искаш оборота,но какво от това :?: Като след 5 , 5 и малко К оборота се задъхваше и си еб***ше майката :mhihi:

Както Каy каза нагоре настава гот :D Въпрос на философии ...

А Митко не е прав,като ми сравнява М50 с С14,спортен двигател със съвсем базов,много дросели vs. един и т.н.

Георги Пенчев
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Юли 2005, 16:58

О, извинявай - не знаех, че караш през цялото време на 4000 обороти. Явно сте братчеди с Шумахер :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е, при такива екземпляри и 1.0 6так си е оферта :!:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 15 Юли 2005, 17:45

Хубаво де:
4-так - градска кола да дърпаш голфове
6-так - за кеф по магистралата

вземате по една от двете и готово :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 15 Юли 2005, 18:07

viper написа:О, извинявай - не знаех, че караш през цялото време на 4000 обороти. Явно сте братчеди с Шумахер :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е, при такива екземпляри и 1.0 6так си е оферта :!:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Напълно си прав. В ежедневието не може винаги да си на 7000об. ;)
При моя 6естак се полу4ава то4но това - до 4000об. няма никой и изведнъж......се6тате се :mhihi:
За да се изпревари кола трябва "от пета трета" което за мен е непракти4но...все пак това е кола от среден клас, а не болид.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 15 Юли 2005, 19:11

Георги и аз не искам да сравнявам С14 с М50,но няма с какво друго да сравня вентилирания шестак от началото на 90....но М10-ката от преди 20 години със сигурност не е конкурентно способен.......
мисля че вече е редно да направим един тест примерно взимаме М42 срещу М50 и ги пускаме от 1000,2000 или там колкото трябва оборота.....мисля ,че шестака няма да е по-бърз,но няма и да е по-баван ........
[/quote]
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 15 Юли 2005, 21:03

BAYRON написа:
SlipKnoT написа:
BAYRON написа:еластичност


За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..

но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално


В съвременните тестове на автомобили еласти4ността се измерва:
1. 60-100 на 4-та
2. 80-120 на най-висока предавка
В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости. :(

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook