Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
практично добре за 2л 4цил но като е практично за6то не направят 5тицата с предно колата става полеке нали ????????
за мен 2ката 6так от рода м50 е наи добрия двг карал съм 2/3 кола с такав мотор но детската мечта ми е е30 м50 кто сам му дал малко часни уроци за вартене до 10 000 рпм
еххххххххх мечти
добре че за феновете поне са оставили поголемите двг да са 6таци
за мен 2ката 6так от рода м50 е наи добрия двг карал съм 2/3 кола с такав мотор но детската мечта ми е е30 м50 кто сам му дал малко часни уроци за вартене до 10 000 рпм
еххххххххх мечти
добре че за феновете поне са оставили поголемите двг да са 6таци
0889429419
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Вайпъре по съвсем други причени е използван 4цил. двигател при Е30 М3 и ти го знаеш........ДТМ правилата по онова време
А че М10 е легендарен и се е доказал кото адски здрава машина няма кво да говорим то е ясно.Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен





SlipKnoT написа:BAYRON написа:еластичност
За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..
Незнам какво смяташ за еластичност Еластичността идва с въртяшия момент и оборотите ,та колко по голям въртящ момент и по ниско оборотна машина по еластичен двигател -разбира се ртова е образно казано ,но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
krika написа:.... Най-ми харесва в тоя лек спор е че можем да спорим за толкова много двитатели на БМВ за които всеки смята че са номер едно и това доказва колко велики са ония от Мюншен....
Евала - това е поста




- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
BAYRON написа:SlipKnoT написа:BAYRON написа:еластичност
За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..
Незнам какво смяташ за еластичност Еластичността идва с въртяшия момент и оборотите ,та колко по голям въртящ момент и по ниско оборотна машина по еластичен двигател -разбира се ртова е образно казано ,но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А коя кола ти е за пример
Щот повечето коли с 2.0 150кс са с по 200+- кг от Е36 320 от неговата ера и не е коректно да се сравняват двигатели така а колите като цяло
А че ни хваща турбо лага преди 2000обр си е верно 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
SlipKnoT написа:![]()
Много добре знам какво е еластичност.. и мога да ти кажа, че като настъпиш от 1000-1500-2000 оборота 4цил. 150коня ще ти направи 2 коли разлика от 2 литра 6так 150коня..
Това е факт, ама никой не се състезава от 1000 оборота

За сметка на това, М50 дърпа до 7000 оборота без да се задъхва.
M50 хора .. лудница .. малиии как звучи .. ей сега като идвах кам офиса .. как се нахъсах ... еййййй
... ебаси звука вади .. побиват ме тръпки .. влезе ли в обороти .. е нема такова усещане
PS: има дни в коита страшно мн се кефа на колата си и какъв кеф ми доставя .. понеже често карам колата на мойта човечка .. после като се кача на баварията и се размазвам .. уникално .. а пък за тези моментни еуфории предизвикани от 6така .. не знам .. никога няма да ми писне .. не от вчера я имам колата .. но не мога да спра да й се кефя .. мания



PS: има дни в коита страшно мн се кефа на колата си и какъв кеф ми доставя .. понеже често карам колата на мойта човечка .. после като се кача на баварията и се размазвам .. уникално .. а пък за тези моментни еуфории предизвикани от 6така .. не знам .. никога няма да ми писне .. не от вчера я имам колата .. но не мога да спра да й се кефя .. мания



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Достатъчно време карах кола,която дърпаше по-добре дори от "дъртанян" в режимите от 800 ,от 1000 абе от колкото искаш оборота,но какво от това
Като след 5 , 5 и малко К оборота се задъхваше и си еб***ше майката
Както Каy каза нагоре настава гот
Въпрос на философии ...
А Митко не е прав,като ми сравнява М50 с С14,спортен двигател със съвсем базов,много дросели vs. един и т.н.
Георги Пенчев


Както Каy каза нагоре настава гот

А Митко не е прав,като ми сравнява М50 с С14,спортен двигател със съвсем базов,много дросели vs. един и т.н.
Георги Пенчев
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
О, извинявай - не знаех, че караш през цялото време на 4000 обороти. Явно сте братчеди с Шумахер
Е, при такива екземпляри и 1.0 6так си е оферта





















- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Хубаво де:
4-так - градска кола да дърпаш голфове
6-так - за кеф по магистралата
вземате по една от двете и готово
4-так - градска кола да дърпаш голфове
6-так - за кеф по магистралата
вземате по една от двете и готово

- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
viper написа:О, извинявай - не знаех, че караш през цялото време на 4000 обороти. Явно сте братчеди с Шумахер![]()
![]()
Е, при такива екземпляри и 1.0 6так си е оферта
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Напълно си прав. В ежедневието не може винаги да си на 7000об.

При моя 6естак се полу4ава то4но това - до 4000об. няма никой и изведнъж......се6тате се

За да се изпревари кола трябва "от пета трета" което за мен е непракти4но...все пак това е кола от среден клас, а не болид.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Георги и аз не искам да сравнявам С14 с М50,но няма с какво друго да сравня вентилирания шестак от началото на 90....но М10-ката от преди 20 години със сигурност не е конкурентно способен.......
мисля че вече е редно да направим един тест примерно взимаме М42 срещу М50 и ги пускаме от 1000,2000 или там колкото трябва оборота.....мисля ,че шестака няма да е по-бърз,но няма и да е по-баван ........
[/quote]
мисля че вече е редно да направим един тест примерно взимаме М42 срещу М50 и ги пускаме от 1000,2000 или там колкото трябва оборота.....мисля ,че шестака няма да е по-бърз,но няма и да е по-баван ........
[/quote]
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
BAYRON написа:SlipKnoT написа:BAYRON написа:еластичност
За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..
но да ми говориш че 4 цил е по еластичен от пестака ми звучи не професионално
В съвременните тестове на автомобили еласти4ността се измерва:
1. 60-100 на 4-та
2. 80-120 на най-висока предавка
В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани