BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:Нещата които написах по-горе са базирани на лични наблюдения. Вярвай ми, много по-лесно е да си бърз в З06 отколкото в ГТ3. Да използвам клише - на Ринга З06 е много по-бърз от ГТ3, че дори и ГТ3РС - 7:22!!! срещу 7:33...
Знам също, че по думите на Дейвид Ричърдс - собственика на Продрайв, които караха Ферари 550 в 24-те часа на Льо Ман - Ферари е било по-мощната кола, но Корвет е била колата която стои по-добре на пистата. Корвет продължава да е Нр 1 във почти всички серии, където се състезава... Сигурно има защо и не е като да не се конкурира с всички Европейци... Единствено не са печелили 24-часа на Ринг-а, най-вероятно защото не са си го поставили за цел...
Направо ме очудва, как мотор с такъв обем и не чак толкова съвършена технология може да е по-икономичен от европейски такъв (S85 примерно както ти каза...)
Възможно е да е така...
Corvette-а доказа, че е много бърз (включително и на Ринга)... Новото GT3 RS е 7:27... то поне е почти същите коне, на същите килограми... такава разлика е много малка, но все пак в никакъв случай не отричам че Вета е много много бърз...
И въпреки това... някак... да го сравнявам с Porsche и Ferrari ми е малко безпочвено... може да е по-бърз... но какво от това

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M5 - 2012 г.
Alex 320i Cabrio написа:![]()
Много си се объркал - при всички В8 мотори с 90-градусов вал имаш 2 цилиндъра които се запалват един след друг. Математически е невъзможно да стане по друг начин.
абе адаш- ти или не разбираш какво ти пиша или не си правиш труда да погледнеш линка дето съм ти го пратил.
най-оптималното запалване на в8 за високи обороти е на "модифицираното хеми" - на него сега е модерно да му викат "новото хеми". въртят ги до 10к оборота и афтърмаркета предлага "хеми" разпределителни и колянови валове за всички платформи (шеви, форд, мопар).
съответно тези двигатели дори когато са със меки валове и не са направени да се въртят бързо на празните звучат "подредени" като ученички на входа на концерт на енрике иглесиас.
иди виж в линка дето съм ти го постнал какъв му е реда на запалване на тоя мотор и как теоритично според тебе не може да съществува защото се палят цилиндри от една страна (дори са съседни)... след това погледни и повечето форд моторите - там най-редовно палят по два цилиндъра от една страна (но не са съседни).
пак ще ти го синтезирам- ти правилно си видял че всички космати мотори работят лошо в ниските, но поне при в8 това е повече функция на реда на запалване (които е типичен за големи валове) от колкото на самите валове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
За този мотор дето пишеш адаш (модерното Хеми), не знаем с какъв колянов вал е... Ако погледнем реда на палене 4ти се пали след 8ми, а са един срещу друг... ако са на една мотовилкова шиика това означава един оборот този мотор да работи по инерция... т.е. следва, че са на отделни и са или през 90 или през 180*... което ми е малко странно и не ми се вижда логично... мотора би трябвало да е доста дълъг, за да побере вал с 8 мотовилкови шиики... или аз нещо се бъркам... ако не е така и са на една, то този мотор би трябвало да работи като едноцилиндров - половината от времето по инерция
...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Знам също, че по думите на Дейвид Ричърдс - собственика на Продрайв, които караха Ферари 550 в 24-те часа на Льо Ман - Ферари е било по-мощната кола, но Корвет е била колата която стои по-добре на пистата. Корвет продължава да е Нр 1 във почти всички серии, където се състезава... Сигурно има защо и не е като да не се конкурира с всички Европейци... Единствено не са печелили 24-часа на Ринг-а, най-вероятно защото не са си го поставили за цел...
- не ги гледай тея . Не са си поставили за цел , не са го отнесли като спрял Корвета . Европейците , стига да искат могат да размажат абсолютно всички във всеки един възможен моторен спорт - просто не им се наливат пари във всичко

Ауди например решиха да натиснат в най-високия клас на ЛьоМан - какво стана - размазаха всичко , тотал доминейшън инголщад , първо с Р8 , после с Р10 и Р15 . Пежо се включиха с печка - и те показаха , че могат .
Конкретно за Корвета - да победи набързо подготвената 3та серия


А как е ситуацията в краля на моторните спортове - Ф1 - защо Ферари,Макларън,Мерцедес,Рено са без конкуренция ?
Както казах - решат ли да налеят пари в автомобил , европейците са 20 години напред . Ако щеш брой и рекордите за скорост

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
Да ама същото се отнася и за американците
- те също могат да си впрегнат потенциала 


Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Няма как да е така 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
И тук май се очертава отделяне на тема - "двигатели и съвременни технологии" 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Знам също, че по думите на Дейвид Ричърдс - собственика на Продрайв, които караха Ферари 550 в 24-те часа на Льо Ман - Ферари е било по-мощната кола, но Корвет е била колата която стои по-добре на пистата. Корвет продължава да е Нр 1 във почти всички серии, където се състезава... Сигурно има защо и не е като да не се конкурира с всички Европейци... Единствено не са печелили 24-часа на Ринг-а, най-вероятно защото не са си го поставили за цел...
- не ги гледай тея . Не са си поставили за цел , не са го отнесли като спрял Корвета . Европейците , стига да искат могат да размажат абсолютно всички във всеки един възможен моторен спорт - просто не им се наливат пари във всичко![]()
Ауди например решиха да натиснат в най-високия клас на ЛьоМан - какво стана - размазаха всичко , тотал доминейшън инголщад , първо с Р8 , после с Р10 и Р15 . Пежо се включиха с печка - и те показаха , че могат .
Конкретно за Корвета - да победи набързо подготвената 3та серияс 4 литров мотор , но да не забравяме че БМВто въртеше по-добри обиколки с до 2 секунди
Дали ако преценят , че е доходно няма да поцепят ?
А как е ситуацията в краля на моторните спортове - Ф1 - защо Ферари,Макларън,Мерцедес,Рено са без конкуренция ?
Както казах - решат ли да налеят пари в автомобил , европейците са 20 години напред . Ако щеш брой и рекордите за скорост
молим та, не са изказвай неподготвен...
има разни малки тайни тук и там, които като гледам не ги знаеш
ауди цепят мрака защото регулацийте са в полза на дизела. по-нагласено състезание от 24-те часа на Льо Ман няма.
Същите педерасти от Инголщад се опитаха да преебат 24-часа и на Ринга, ма На! И БМВ и Порше им го втъкнаха дебелия отзад три години поред. Бях там когато Олаф Мантей, след като неговото самотно 997 победи 7 коли подготвени от Ауди Моторспорт, им го каза в прав текст по ЗДФ "Мистър Ауди, 24-те часа на Ринга не се печелят с пари, а с желание за победа!"
Корвет доминират ГТ серийте - не ми обяснявай, че там колите на другите не били подготвени. Защото са и то добре. Гледайки на света от моя малък прозорец на аматьор състезател, мога да ти кажа, че на това няма коли, които не са подготвени. Просто НЯМА. Никой не отива да хвърля пари на вятъра - от такива като нас, където един сезон ни струва ЕУР ХХ,ХХХ и профи отборите където едно 4-часово състезание е ЕУР ХХ,ХХХ.
Един Наскар мотор или един Инди мотор е също толкова добър колкото Ф1
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
има разни малки тайни тук и там, които като гледам не ги знаеш
ауди цепят мрака защото регулацийте са в полза на дизела. по-нагласено състезание от 24-те часа на Льо Ман няма.
Същите педерасти от Инголщад се опитаха да преебат 24-часа и на Ринга, ма На! И БМВ и Порше им го втъкнаха дебелия отзад три години поред. Бях там когато Олаф Мантей, след като неговото самотно 997 победи 7 коли подготвени от Ауди Моторспорт, им го каза в прав текст по ЗДФ "Мистър Ауди, 24-те часа на Ринга не се печелят с пари, а с желание за победа!"
Аха , викаш преди дизела на ЛьоМан , Ауди нямах успехи с бензиновия Р8

И говоря общо за европейските производители .
И да има такова нещо като слабо подготвени отбори . Има такива които искат да се борят и такива , като БМВ които се отказват (Ф1 визирам) .
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: BMW M5 - 2012 г.
Ачо, доста несериозно е да кажеш "неподготвени отбори"- такива едва ли има... 100% има отбори които се целят по-ниско от 1-во място и изглеждат смешни на фона на силните, но далеч не са неподготвени- просто всичко в спорта е пари...
а БМВ що напуснаха Ф1 е много просто според мен- решиха, че не им излизат сметките просто, и то не сметките за парите... Отбор във Ф1 се гради доста време и случаи като с Браун ГП се получават веднъж на много години- щом не могат да са в ТОП 3 на отборите и да се борят за титли няма смисъл да са там и да се движат винаги след 6-8-мо място и да се молят някой да отпадне за да се наредят по-напред... Парите дето дават за отбор във Ф1 са си пари, ама имиджа е по-важен от парите...
а БМВ що напуснаха Ф1 е много просто според мен- решиха, че не им излизат сметките просто, и то не сметките за парите... Отбор във Ф1 се гради доста време и случаи като с Браун ГП се получават веднъж на много години- щом не могат да са в ТОП 3 на отборите и да се борят за титли няма смисъл да са там и да се движат винаги след 6-8-мо място и да се молят някой да отпадне за да се наредят по-напред... Парите дето дават за отбор във Ф1 са си пари, ама имиджа е по-важен от парите...
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Аха , викаш преди дизела на ЛьоМан , Ауди нямах успехи с бензиновия Р8![]()
И говоря общо за европейските производители .
И да има такова нещо като слабо подготвени отбори . Има такива които искат да се борят и такива , като БМВ които се отказват (Ф1 визирам) .
Льо Ман на кой континент се провежда и за чий им е на Американците да инвестират там, като не е популярно в САЩ? С Ф1 е същото... Това, че не сме запознати с хАмериканската техника, не значи, че трябва да я подценяваме.
I love the sound of V8 in the morning...
- zxsport
-
Re: BMW M5 - 2012 г.
За звук ... това е звук
http://www.youtube.com/watch?v=e67rHPl6 ... re=related
но истината (за звук) е другаде - шампионът според мен е ... (не е Ламбо, не е Ф40):
http://www.youtube.com/watch?v=HT9_O3X9Llc
виждал/чувал съм такова Порше "наживо" и .... си глътнах словосъчетанието и аритметиката
... все едно ф1 ми беше на гости ....
бруталити 
http://www.youtube.com/watch?v=e67rHPl6 ... re=related
но истината (за звук) е другаде - шампионът според мен е ... (не е Ламбо, не е Ф40):
http://www.youtube.com/watch?v=HT9_O3X9Llc
виждал/чувал съм такова Порше "наживо" и .... си глътнах словосъчетанието и аритметиката



- Bavarec88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 29.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
- Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5
Re: BMW M5 - 2012 г.
С риск да прозвучи доста сектанско , от моя страна ... Карерата ми звучи до същ , като S85 с пипната генерация , особено в тунела .. Да наистина това е звука !
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
Мммдам това е звука.....като сложа на някой на ташаците щипка за пране е същия звук
Тия пискливи звуци грам не ме грабват в кола. Имат си чара високите обороти затова имам и пистов мотор с бая отворен ауспух, но там повече отива и на возилото а и липсата на въртящ момент в ниските и средни се пренебрегва защото тежи няма и 200 кила. Подобно нещо в седан, няма работа според мен.
Тия пискливи звуци грам не ме грабват в кола. Имат си чара високите обороти затова имам и пистов мотор с бая отворен ауспух, но там повече отива и на возилото а и липсата на въртящ момент в ниските и средни се пренебрегва защото тежи няма и 200 кила. Подобно нещо в седан, няма работа според мен.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани