Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
GaD написа:Коса, казваш и пишеш много неща, но повечето неща са прочетени и написано от хора, който са карали всякакви коли. Дух-а за който говориш е много отрицателно нещо. Всеки е индивидуален - за мен примерно ланчата има 2-пъти повече дух от е46-цата. Не казвам, че е по добра, просто има по спортно усещане и като я карам го права с усмивка. Карал съм Скайлайн р33 (макар и само в права линия) мога да кажа, че ми изпълни душата и то много повече от което и да е е30 в което съм се качвал. Как знаеш, че ферари, порше имат още дух? А примерно корвета и нисана нямат? Нито ти, нито аз сме ги карали тези коли, така, че няма как да преценим. Затова всички тези размисли колко дух има и няма една кола са глупости. Още повече някак си ми е смешно хора като нас, който не са сядали даже в повечето изброени коли и караме брички на 10-15 години с по има-няма 150 коня останали, казваме кое колко било гадно и как нямало дух.
Братчед...виж сега...да...не съм карал нито една от тези коли за които говорим...ама поне чета (а за BMW и Ferrari съм прочел бая да ти кажа)...и вярвам на хора които са се докоснали до тях...и които поназнайват това онова...и знаят що е дух...и от там...слушам...чета...и вярвам...вярвам че компании с традици...такива които продължават традициите си правят добри автомобили...автомобили с душа вдъхновена от традициите и опита...и поне не се кланям на автомобилни компании които са произвели толкова автомобили колкото на брой са годините на съществуване на другите...или пък на такива които черпят вдъхновявение за колите си от компютърни игри за осмокласници...



А пък сигурно не съм прав...ма следвам като овца другите...и щом ми казват да карам BMW и да харесвам Ferrari,аз го правя...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Определено е много бърз този Нисан, обаче не разбрах защо толкова лесно отписахте BMW-ата, при положение, че едно М5 е 83К $ в америка и този Нисан ще е от този род пари или айде да е 5К-10 $ по-евтин. За бързина Нисан-а е по-бърз. За кеф не е ясно(аз лично немога да преценя не съм ги карал
) коя е по-кеф да я караш. За екстри и возия, външен вид и общо взето всичко без перформанс естествено БМВ-то е напред. Друг е въпроса на кой не му стигат 507 коня. Мисля, че възможностите за тунинг ще определят бъдещето на този Нисан.

- Жената^на^шефа
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена


Topgear awards 2007: R8 v GT-R






"Apparantly, it'll do a standing quarter mile in 11.7 seconds, and that feels about right. Seriously this thing hooks up and accelerates like a Bugatti Veyron. The rapidity of the gearbox's upshifts - the Veyron has a DSG, remember - is one reason: the sheer devastating wallop of the engine is another."
...It`s no Angel,Just Powerkata!... 

- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Характеристиките на "японеца" са си супер, без да си кривим душата. Друг е въпросът за дизайнът, екстериорът не ме кефи, не е дори прекалено ексцентричен, а грозноват. Интериорът е хубав, само че ми се щеше да го видя с ляв волан, че така всичко ми е наобратно. Определено е много готино с цялата тая електроника, функциите дето извежда тоя дисплей в средата, но и аз съм от хората като DrivinGGoD. Споделям всичко казано от него. За мен също марките са БМВ и Ферари, въпрос на усещане и финанси от страна на всеки какво му харесва. И на кое ще стане потребител. На мен лично ми се ще, ако някой ден ми се наложи да сменя марката БМВ с друга, или по-точно да имам кола освен БМВ
, то това да е Ферари. Същевременно не съм кон с капаци, отричащ постиженията на конкуренцията. А японците са винаги напред по отношение на технологиите. Относно продажбите на колата в Сащ мисля, че ще се продадат бройки там, но не съществен брой, като купувачите ще са млади хора, за които не маловажен ще е и факторът цена. При положение, че в Сащ все още се и ще се тачат мускулести коли от 60те и 70те, и гъзетата на 40, гонещи 50така залагат на Корвети и европейски марки като Порше, марки с история и т.н., не виждам този Нисан да направи някакъв огромен пробив и фурор на пазара там. В Европа ще е по-успешен Нисан-а, отколкото в Сащ, но и тук зависи как ще отговорят от европейските производители. Общо взето една кола не са само сухи цифри, а дизайн, комфорт, усещане, възприятие и т.н. А и не мисля, че някой тузар ще се чувства супер с този Нисан, правещ до 100 3.5 сек., при положение, че до него на светофара спре 2007 Ferrari F430 Scuderia, също правещо 100 за 3.5сек., но струващо колкото няколко нисан-а
А и сред 10 супер коли за 2007 виждам само едно японско чудо на 7мо място, за 2008 и да има, не мисля че ще е по-нагоре от 6 място
http://supercars.net/


А и сред 10 супер коли за 2007 виждам само едно японско чудо на 7мо място, за 2008 и да има, не мисля че ще е по-нагоре от 6 място

http://supercars.net/
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Enslaving_Lecher написа: ...Същевременно не съм кон с капаци, отричащ постиженията на конкуренцията...
Радвам се че споделяш мнението ми...мислех си че само аз съм останал с такива разбирания...

И аз се старая да не съм кон с капаци...следя нещата по пазара и се старая да видя всички гледни точки за повечето автомобили които заслужават внимание...Skyline-а е един от тях...както казах преди...уникален автомобил...просто не попада в графата с автомобилите които бих си купил ако имам пари...може би за драгаджиика да...но не и за фън...както и ти каза колега едва ли ще се чувствам гадно ако спра на светофара и до мен има някаква японка а пък аз карам 911 турбо или F430...нищо че сигурно ще ме мине...просто са други измерения...да съпоставими по постижения и цифри но само там...Като видя надписчето от релефа на кожата с конци каквито аз съм си избрал...или пък металните пера зад волана...и името на Михаел Шумахер на таблото...нека да съм бавен...нещо ми става отвътре...това е икона...това е религия...когато Нисан,или Пагани или който и да е друг стигне това ниво на пристрастяване и мнение на хората по цял свят тогава ще призная че са уникални автомобили...до тогава са просто едни от многото...нищо че са плашещо бързи...просто компромис за хора които нямат възможност да си купят истинска супер кола...повярвайте ми който и да е ако има пари за Ferrari никога няма да спре избора си между F430 което струва 250 000 евро и Нисан който струва 70 000 ... всичко е въпрос на компромиси...когато няма нужда да правиш компромиси избора е лесен...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Enslaving_Lecher написа:А и не мисля, че някой тузар ще се чувства супер с този Нисан, правещ до 100 3.5 сек., при положение, че до него на светофара спре 2007 Ferrari F430 Scuderia, също правещо 100 за 3.5сек., но струващо колкото няколко нисан-а![]()
Хайде сега ти си представи ако спреш на светофара с обикновеното ф430 и до теб спре някакъв гашник на 20 години и ти сцепи шортите с кола която струва 5 пъти по-малко.
Тука никой не успорва дали нисан е по-дбро от ферари - НЕ е! Но има адски много хора, който искат да карат бърза кола, но нямат пари за ферари (защото като всяко скъпо нещо, тука също се плаща адски много само заради самото име) ще си купят нисан.
Това е като с телефоните. Жерту струва 10-15 пъти един обикновен телефон, е да ама има душа




Всичко опира до пари. Ако имам възможност винаги бих избрал ферари или порше, но вече благодарение на нисан имаме и алтернатива! Нещо което до-сега не бе възможно!
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Факт, но аз ако нямам пари за Ферари, ще си карам БМВ, а не някой Нисан, па било то и такъв. А в началото на пост-а си говориш за нещо от рода на Е36 320 и Голф ГТИ по 150 катъра, да може Голфетката да е по-бърза, но това е един от многото параметри правещи тая купчина железа кола, по другите параметри отстъпва. Примерът с 430 беше просто образен, вземи тогава №1 от списъка на supercars.net, тогава 20 годишния пишлигар пак ще зяпа кат насранВсичко опира до пари. Ако имам възможност винаги бих избрал ферари или порше, но вече благодарение на нисан имаме и алтернатива! Нещо което до-сега не бе възможно!

Като видя надписчето от релефа на кожата с конци каквито аз съм си избрал...или пък металните пера зад волана...и името на Михаел Шумахер на таблото...нека да съм бавен...нещо ми става отвътре...това е икона...това е религия.



- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Никъде не съм казал, че са спортниGaD написа:@ Enslaving_Lecher
Ми не Ланчата е 1.6 100 коня а БМВ-то е46 320д 150кс. Бмв-то е в пъри по-бързо,удобно,сигурно и т.н. Също така стига сте си мислили, че тиа коли дето ги караме 95% от форума са спортни. Аз нищо спортно не намирам в 316,318,320 и т.н.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
GaD написа: Хайде сега ти си представи ако спреш на светофара с обикновеното ф430 и до теб спре някакъв гашник на 20 години и ти сцепи шортите с кола която струва 5 пъти по-малко.





GaD написа:Всичко опира до пари. Ако имам възможност винаги бих избрал ферари или порше, но вече благодарение на нисан имаме и алтернатива! Нещо което до-сега не бе възможно!
Ето това е истината...каквото и да си говорим всичко опира до пари...
GaD написа:Коса, стига си говорил за Пагани, защото в тази кола е духа на Фанджио кой е един от най-великите карачи. Той е човека благодарение на който Паганои съществува. Пък и не забравай, че и ферари са почнали от някъде.
А за зондата сме си говорили братчед...има още много хляб да изядат...а искат пари като за Ferrari...като направят опит от години конструиране,постижения и брой произведени автомобили тогава да ми говорят за традиции...Не знам с какво е намесен Фанджо в компания с десетина години съществуване но щом казваш...пак казвам може и да е така...но както казваш всеки е започнал от някъде...грешката на Пагани е че искат да започнат от там където са Ferrari в момента а няма как да стане...и ти ги слагаш на това ниво...а не е правилно...все едно да сложиш Хамилтън на нивото на Шумахер...може да е добър но тепърва трябва да постигне това което е постигнал шампиона и да мине по неговия път и тогава...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
GaD написа: Също така стига сте си мислили, че тиа коли дето ги караме 95% от форума са спортни. Аз нищо спортно не намирам в 316,318,320 и т.н.
Никой в темата не е намесил обикновените коли...всички тези коли които караме носят имиджа на BMW и за това си придават и основните и характеристики без да имат много основание...В този ред на мисли ние поне имаме основание да си мислим така защото поне има модели в семейството които са бързи...а голфаджиите кво да кажат като са въздух под налягане









------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани