Бяла треска в Пловдив или новата М3
Модератор: Общи модератори
alx написа:WeiSTD написа:Лично бих си взел М3 ката па останалото ще го наваксам с яко каране
батка - най-много да те дисквалифицират за "пречкане" със таз м3-ка- ма не защото си напред а защото ша та затворят със една обиколка тия със първобитните двигатели...


и мен ми е любопитно точно как ще го навакса .. с фокуси сигурно
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
То некой ако кара както трябва и със Е36 ще ме затвори с една обиколка, въпроса е че малък процент от тези дето си купуват такива коли инвестират времето и парите да се научат как да ги карат. Това че Корвета може да обиколи Ринга за под 8 минути не означава че всеки който си го купи ще може да направи това.
А Корвет няма да си купя точно поради тази причина. Всеки може да седи и да чака да излезе 'най яката' кола и веднага да си я купи и после да се мисли за номер 1 . . . докато излезне следващата най яка и айде пак.
Мойта политика е различна. Нека стигна до нивото където мога да карам М3ка на 100%, пък после ще мисля за по бързи. Преди да стигна този момент, искам кола която ме кефи, кола която като си я видя в гаража да се зарадвам като малко детенце на коледа. Корвета определено не е тази кола за мене, дори и да е най бързата от изброените Прасета и БМВта.
А Корвет няма да си купя точно поради тази причина. Всеки може да седи и да чака да излезе 'най яката' кола и веднага да си я купи и после да се мисли за номер 1 . . . докато излезне следващата най яка и айде пак.
Мойта политика е различна. Нека стигна до нивото където мога да карам М3ка на 100%, пък после ще мисля за по бързи. Преди да стигна този момент, искам кола която ме кефи, кола която като си я видя в гаража да се зарадвам като малко детенце на коледа. Корвета определено не е тази кола за мене, дори и да е най бързата от изброените Прасета и БМВта.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
WeiSTD написа:.... искам кола която ме кефи, кола която като си я видя в гаража да се зарадвам като малко детенце на коледа. Корвета определено не е тази кола за мене, дори и да е най бързата от изброените Прасета и БМВта.
Евала






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
WeiSTD написа:Мойта политика е различна. Нека стигна до нивото където мога да карам М3ка на 100%, пък после ще мисля за по бързи.
твоята политика куца


и втората причина е теорията е че дори да я караш на 10/10 някои дето кара вет-а на 6/10 ще те отнесе защото тоз автомобил е значително по-лесно да се кара на 6/10 от колкото е30ка на 10/10...
защо ти го пиша това- защото на състезанието (щом си се пуснал) важното е да победиш. най-малкото защото консумативи, време, това онова- нищо не е безплатно...
винаги е имало и ще има шофьори дето карат страшно сърцато доста по-слаби коли на 10/10 но когато победителите (обикновено тез със мощните коли) се качат на подиума никои не се сеща за тез сърцатите.... честно? не разбира се.. ма кой ти гледа...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Кой говори за Е30ки бе адаш? Тука май ставаше дума за Е92
Все пак Вета е с 2 пъти мощността на Е30 М3 Ево, те двете не принадлежат в една класа както и да го гледаш. А вече ако сравниме Е30 М3 със Корвет от онея години . . .
. .. Примерно Корвет Калифорния или там как се казваше оня с 180те коня
С това което написах исках да кажа друго. Аз никога няма да съм най бързия в професионална среда защото просто имам и други цели в живота. Това което мога обаче е да отида на писта уикенда и да изненадам поне няколко 'по бързи' коли, било то с Е92, Е36 или Е30. За мене е важно да си тръгна с усмивка до ушите.
Интерестното е че всеки път с тебе се оказваме от 2те страни на спора когато се говори за мощност. И така както ти можеш да ми дадеш примери когато мощните коли са били далече пред слабите, така мога да ти дам доста примери от локалните туринг кар шампионати където има 2 х Е36 323ки дето редовно надминават коли с по 100-150 коня от горе. Също имаше период когато един отбор се състезаваше с Диабло (Друга класа от Е36ците разбира се), и често беше в топ 3, но 'слабите' Поршета (Стандарите ГТ3ки) ВИНАГИ бяха или директно зад него или пред него.
А 12 часовото състезание на Батурст тази година го спечели 335и пред бройка локални В8-ци, Митси Ево-та, Рексове и т.н.
Модификациите бяха: Билщайнки, шпер, гуми и накладки.

Все пак Вета е с 2 пъти мощността на Е30 М3 Ево, те двете не принадлежат в една класа както и да го гледаш. А вече ако сравниме Е30 М3 със Корвет от онея години . . .


С това което написах исках да кажа друго. Аз никога няма да съм най бързия в професионална среда защото просто имам и други цели в живота. Това което мога обаче е да отида на писта уикенда и да изненадам поне няколко 'по бързи' коли, било то с Е92, Е36 или Е30. За мене е важно да си тръгна с усмивка до ушите.
Интерестното е че всеки път с тебе се оказваме от 2те страни на спора когато се говори за мощност. И така както ти можеш да ми дадеш примери когато мощните коли са били далече пред слабите, така мога да ти дам доста примери от локалните туринг кар шампионати където има 2 х Е36 323ки дето редовно надминават коли с по 100-150 коня от горе. Също имаше период когато един отбор се състезаваше с Диабло (Друга класа от Е36ците разбира се), и често беше в топ 3, но 'слабите' Поршета (Стандарите ГТ3ки) ВИНАГИ бяха или директно зад него или пред него.
А 12 часовото състезание на Батурст тази година го спечели 335и пред бройка локални В8-ци, Митси Ево-та, Рексове и т.н.
Модификациите бяха: Билщайнки, шпер, гуми и накладки.
Последна промяна WeiSTD на 02 Окт 2007, 2:16, променена общо 1 път
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
всъщност със правена е30-ка имаш по-голям шанс
щото ако някъде ще се опънеш на вет-а ще е на някаква много технична къса писта където едно правено е30 може и да се озъби на вета по завойте..
ма съвсем друга ми беше мисълта - хората карат по-големи коли за да печелят като рискуват по-малко... точно защото както ти сам каза на 10/10 се кара само като нямаш други приоритети в живота... а ако ще карам на 7/10 - ще карам най-доброто което мога да си позволя - ем за да бъда конкурентен, ем да не трябва да сменям често памперса по време на състезанието

ма съвсем друга ми беше мисълта - хората карат по-големи коли за да печелят като рискуват по-малко... точно защото както ти сам каза на 10/10 се кара само като нямаш други приоритети в живота... а ако ще карам на 7/10 - ще карам най-доброто което мога да си позволя - ем за да бъда конкурентен, ем да не трябва да сменям често памперса по време на състезанието

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Добре де къде е кефа да печелиш като си карал само 7/10? Тогава не трябва да седиш ти на подиума, ами колата.
'89та година на Батурст всички помнят че R32 Skyline GTR-овете са скъсали всичко друго на пистата, но никой не помни шофьорите кои са били.
Разбираш ли ми мисълта?
'89та година на Батурст всички помнят че R32 Skyline GTR-овете са скъсали всичко друго на пистата, но никой не помни шофьорите кои са били.
Разбираш ли ми мисълта?

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ехееее, къде отидохте!
Споко бе младежи .... шъ се изколите.
6/10, ... 7/10, ... 10/10 ... това наддаване ли е?
Сега сериозно,
за мен новата М3 е завой в правилната посока по отношение на естетиката,
останалите бонуси са двигател V8 (за пръв път в М3), което е ясно - страхотно звучене
(за въврвежа е ясно). Стойката на пътя ще е страхотна (европейска, а не х'американска
).
С други думи за на с колегата, който така ревностно защитава
Марката, това е НАЙ_ХУБАВАТА кола! ... За вас не знам!
Живи и здрави!
Споко бе младежи .... шъ се изколите.

6/10, ... 7/10, ... 10/10 ... това наддаване ли е?

Сега сериозно,
за мен новата М3 е завой в правилната посока по отношение на естетиката,
останалите бонуси са двигател V8 (за пръв път в М3), което е ясно - страхотно звучене
(за въврвежа е ясно). Стойката на пътя ще е страхотна (европейска, а не х'американска

С други думи за на с колегата, който така ревностно защитава
Марката, това е НАЙ_ХУБАВАТА кола! ... За вас не знам!
Живи и здрави!

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани