НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!!!!!!!!
Модератор: Общи модератори
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Аз и много пари да имам пак ще си остана фанатик. Вчера имах възможност да карам чисто нова прясно купена петица. Е не ме грабна и това еvitamincpp написа:Ми то в Европа колко годишни са колите дето се карат. 80% сигурно са до 5 години. Никой не се интересува като проектира една кола какво здраво ще е останало по нея след 10тата година. Плащаш постоянно и постоянно си с последния модел това е принципа, а това че ние сме фанатици без пари си е друг въпрос

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Колкото и да не ни се ще идва време на голяма мизерия
Западняците забогатяха и им се пробутват нови модели и моделчета, колкто да изкарат гаранцията, а тъпото е, че и по време на гаранцията новите коли доста висят по сервизите. Абсолютен ташак - може ли 20 годино Е30 или почти 20 годишно Е34 да няма забележка примерно (истински добре подържани коли има, макар и малко), а чисто нова кола да се лигави с некакви повреди. 20 години по дяволите?!?
Отделно, че новите притъпяват яко усещанията - минава някое Е60 и не го чуваш, тройката и единичката пак така. Е кво е тва, я аз да мина с БМВ-тата ще ме чуят та ще ги заболят ушите!
БМВ-то требе да ръмжи, да вдъхва агресия и страх, да е много непослушно и т.н. Бе стават, ама стават ///М-ките, АЛПИНА, Шницер, Хаман и т.н., а една 523-ка май с нищо не може да впечатли
Иначе партньорството с Пежо също е проблем относно качеството на продуктите, излизащи на производство от това сътрудничество. Иначе не е лъжа, че Пежо имат много хубави дизели от край време, а както се вижда и новите дизели на БМВ са страхотни. Бе да не пипат бензиновите шестаци, пък 4 цилиндровите да ги правят каквото искат!
едит: ако това ви успокоява - всички автомобилни компании имат сътрудничество с този и онзи - ето колегата от Мерцедес клуба и на него му се плаче - тия Крайслерчета всичко им е толкова меко... най-мразин американски тип хидравлика - се едно си слаботелесен, деба и меките волани правят - за меките си китки може би
И на мерцедес са им такива меки воланчетата, което ме дразни.




едит: ако това ви успокоява - всички автомобилни компании имат сътрудничество с този и онзи - ето колегата от Мерцедес клуба и на него му се плаче - тия Крайслерчета всичко им е толкова меко... най-мразин американски тип хидравлика - се едно си слаботелесен, деба и меките волани правят - за меките си китки може би

BMW only!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
е кофти е да чуеш, че една от малкото фирми, която сама си прави двигателите от много години насам, влиза в сътрудничество с друга фирма
няма какво да се лъжем...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
thd написа:Не, остави старите бмв-та. Чети по-горе некви конспирации как правели новите коли по гадни, как всички голи освен бмв били боклуци и прочие дивотии
Като не ти харесва отпрашвай и не ни обиждай



Каквито сме такива. Поне има нещо, което ценим и обичаме истински





Последна промяна zAcK на 01 Мар 2007, 17:00, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

към Zack :
Добре, г-н пунткуация
Обичаш нещо или просто мразиш другите ? Защото в момента в който почнеш да твърдиш, че BMW са единствените и най-великите ставаш сектант, в лошия смисъл на думата.
Добре, г-н пунткуация




















Обичаш нещо или просто мразиш другите ? Защото в момента в който почнеш да твърдиш, че BMW са единствените и най-великите ставаш сектант, в лошия смисъл на думата.
Последна промяна thd на 01 Мар 2007, 16:24, променена общо 2 пъти
И поздрав за всички разбирачи :
BMW and DaimlerChrysler to cooperate on development of a hybrid drive system for premium segment cars
Munich/Stuttgart, Mar 01, 2007
The BMW Group and DaimlerChrysler AG are expanding their collaboration in the field of hybrid drive systems and will participate as equal partners in the development of an innovative hybrid module for rear-wheel-drive premium segment cars. Both carmakers plan to commercialise the new module within the next three years. This collaboration will allow the two companies to share their extensive know-how and to achieve increased efficiency through economies of scale.
The decision to jointly develop hybrid drive components will allow DaimlerChrysler and BMW to extend their range of innovative drive systems for rear-wheel-drive premium segment cars. Both manufacturers will benefit from the pooling of development capacity, which will make for faster commercialisation, and from improved cost efficiencies due to higher unit volumes. The components will be individually adapted by the two companies to the different character of the two brands.
As Dr Thomas Weber, Member of the Board of Management of DaimlerChrysler responsible for Group Research and Mercedes Car Group Development, emphasises: “Cooperation in the field of innovative drive systems makes good sense not only from a technical but also from an economic standpoint. It will help to strengthen the competitiveness of two German manufacturers whose requirements in the premium segment are very similar. This is a segment where rapid commercialisation of drive technologies offering high efficiency, performance and comfort is particularly important.”
According to Dr Klaus Draeger, Member of the Board of Management of BMW AG responsible for Development and Purchasing: “This collaboration will allow us to broaden our technological base in the area of future hybrid drive systems for the premium class and will allow the two companies to pool their innovative resources. The distinct identities of the different brands will not be affected, since the relevant technologies will be tailored to fit the specific character of the different vehicles.”
Both technically and geographically, the core development work on the proposed hybrid module, which will be of the mild hybrid type, will take place in Germany, at the relevant engine and drivetrain development sites. A common project framework will ensure close integration of the development teams and will harness the combined knowledge base of both manufacturers. Synchronised development procedures, joint testing and state-of-the-art quality assurance and development methods will assist the efficient implementation of the project.
This new collaboration between BMW and DaimlerChrysler extends the existing cooperation at the Hybrid Development Center in Troy, USA, which began in 2005. Both companies are rapidly expanding their portfolio of alternative drive technologies and rounding out their range of hybrid drive components.
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Мерси за поздрава
На теб Честита Баба Марта!
А по темата - не ме вълнува
Да правят с четворките каквото знаят

На теб Честита Баба Марта!
А по темата - не ме вълнува

Да правят с четворките каквото знаят

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
thd написа:към Zack :
Добре, г-н пунткуация![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Обичаш нещо или просто мразиш другите ? Защото в момента в който почнеш да твърдиш, че BMW са единствените и най-великите ставаш сектант, в лошия смисъл на думата.

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
другите коли наистина не стават
И моля те качи се в някоя класика с наистина як мотор да те повози някой психопат и после говори кой какъв е. Нас ни радват определени неща в тези коли и не задължаваме никой с мнението си - няма да промениш нито ти, нито който и да било нашия възглед върху нещата.
Призив - карайте suzuki swift - само че е трудно да се кара, щото не знаеш дали мотора работи и волана не може човек да разбере колко го е навъртял, щот е мек като на азис китката. Няма ли усещане една кола, значи е посредствено средство за предвижване.

Призив - карайте suzuki swift - само че е трудно да се кара, щото не знаеш дали мотора работи и волана не може човек да разбере колко го е навъртял, щот е мек като на азис китката. Няма ли усещане една кола, значи е посредствено средство за предвижване.
BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани