Е30 или Е36
Модератор: Общи модератори
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
м20
от къде накъде м20 гори като съдран??
и двете са невеоятни коли,но аз не искам да сменям е30-та за е36 въобще даже!!!!!!!
и двете са невеоятни коли,но аз не искам да сменям е30-та за е36 въобще даже!!!!!!!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
E30 си е кола класика и ми е любима, но новото си е ново, така че ако можеш да вземеш Е36 не се замисляй. Относно анкетата аз съм гласувал че не е важно кое, важното да е БМВ
pavlin_e30:
А не бе Бероец, не гори
Сигурно в града си между 11 и 12 на 100!
Пък и Зарата не е град в който можеш да прецениш дали ти гори много или не. Я се ръгни малко из София и ще те заболи сърцето като виждаш че стрелката не слиза под 10

pavlin_e30:
от къде накъде м20 гори като съдран??
А не бе Бероец, не гори

Пък и Зарата не е град в който можеш да прецениш дали ти гори много или не. Я се ръгни малко из София и ще те заболи сърцето като виждаш че стрелката не слиза под 10

С интерес следя темата, не че ще си купувам е30 или е36
ама и аз не съм на ясно коя обичам повече.
Моето мнение като собственик на красноречивата легенда е30 и феномена е36 е следното.
Определено първичността е тази част от човека която го държи на земята, е 30 е оборотомера за времето си и цялата носталгия, която се събира в нашето поколение е в този модел.
Е36 се е събрала хармонията като на деня и ноща. Този модел е истински пришълец от бъдещето за своето време. Той е революцията на западната цивилизация той е 50 на 50. Ако неможеш нещо хубаво да кажеш за него, то не можеш и да го упекнеш.
Така че колеги как Ви дава сърцето да си мерите коя ръка ви е по хубава, лявата или дясната.
БМВ е философия и всеки философ си има негова теория за доброто и лошото.
23 декември 2006г.

Моето мнение като собственик на красноречивата легенда е30 и феномена е36 е следното.
Определено първичността е тази част от човека която го държи на земята, е 30 е оборотомера за времето си и цялата носталгия, която се събира в нашето поколение е в този модел.
Е36 се е събрала хармонията като на деня и ноща. Този модел е истински пришълец от бъдещето за своето време. Той е революцията на западната цивилизация той е 50 на 50. Ако неможеш нещо хубаво да кажеш за него, то не можеш и да го упекнеш.
Така че колеги как Ви дава сърцето да си мерите коя ръка ви е по хубава, лявата или дясната.
БМВ е философия и всеки философ си има негова теория за доброто и лошото.
23 декември 2006г.




BAYRON написа:.....
Така че колеги как Ви дава сърцето да си мерите коя ръка ви е по хубава, лявата или дясната.
БМВ е философия и всеки философ си има негова теория за доброто и лошото.
23 декември 2006г.
Абсолютно съм съгласен с това, затова и пуснах анкетата. А еротичния коментар
....... го пускам покрай ушите си.Наистина страшно харесвам и двата модела, и просто която кола излезе "по-добра" нея ще вземаkrika написа:.........тва да си земеш кола заради анкета е ГОЛЯМ ташак
![]()

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
krika написа::OT: .........тва да си земеш кола заради анкета е ГОЛЯМ ташак.......
подкрепям колегата ... както казват хората много баби хилаво дете .. ама и новото си е ново имаш ли кинти скачай смело


здрасти пи4, карал съм е30 и сега е36.Ако си намери6 запазена Е30 ,но извън България (2007 границите и митото падат,за таксите 6те се прежали6) взимаи без да мисли6-колата е много първи4на,жива .
На мен ми изпадна изгодно Е36 за това не карам Е30.не забравяй само ,4е "серийно" интериора на Е36 върви с яки пи4ки
сре6то малко пове4е пари4ки.
На мен ми изпадна изгодно Е36 за това не карам Е30.не забравяй само ,4е "серийно" интериора на Е36 върви с яки пи4ки

ako na nqkoq kola pod kapaka ,nqkude NE pi6e ACHTUNG-ne mi q hvali....ako nqkude pi6e BMW-vzimam q.
- s52b32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 30.12.2006
- Местоположение: София
- Кара: E63 M6, Е32 750iL highline
- Мечтае да кара: Lotus Elise
Здравейте колеги, това ми е първото съобщение тук.
Аз гласувам за Е36, но зависи кой модел. Както други тук казаха, 4-цилиндровите двигатели са малко слабички за "голям кеф" с Е36. Аз лично съм имал Е36 328is (М52Б28) и Е36 М3 (версията за САЩ - С52Б32, само 240к.с.) и съм много доволен от тях. Определено има потенциал за "фън", а същевременно предоставят и много удобства и комфорт за всекидневно каране. Е30 също е много стабилен автомобил и тъй като е доста по-лек, не му трябва огромен двигател. Но все пак, е малко по-"първобитен", ако изобщо някой модел на БМВ може така да се нарече. Е30 съм карал само за проба, така че мнението ми за тях не е много солидно.
Карал съм Е36-ките на писта, наред с други шофьори на Е30 и изобщо сравнение няма при ускорението. Но при завоите, добър шофьор на Е30 може да е по-бърз, особено ако има модификации на окачването.
Абе ако питате мен, перфектния автомобил за писта е Е30 с двигател от Е46 М3, или поне С50Б32. Но за това се искат много пари и много труд. Засега аз си оставам с М3-ката, която постоянно модифицирам и подобрявам (в момента е с около 280к.с.). Струва ми се, че Е36 е един много добър компромис между новост и комфорт от една страна и необоздан потенциал за кеф от друга.
А, и между другото, ако свалите задните седалки, всякакви уплатнения, шумоизолатори, килими, резервни гуми и т.н., тежестта на Е36 става горе-долу толкова, колкото на Е30. Не съм го пробвал, но съм виждал такива Е36-ки.
Аз гласувам за Е36, но зависи кой модел. Както други тук казаха, 4-цилиндровите двигатели са малко слабички за "голям кеф" с Е36. Аз лично съм имал Е36 328is (М52Б28) и Е36 М3 (версията за САЩ - С52Б32, само 240к.с.) и съм много доволен от тях. Определено има потенциал за "фън", а същевременно предоставят и много удобства и комфорт за всекидневно каране. Е30 също е много стабилен автомобил и тъй като е доста по-лек, не му трябва огромен двигател. Но все пак, е малко по-"първобитен", ако изобщо някой модел на БМВ може така да се нарече. Е30 съм карал само за проба, така че мнението ми за тях не е много солидно.
Карал съм Е36-ките на писта, наред с други шофьори на Е30 и изобщо сравнение няма при ускорението. Но при завоите, добър шофьор на Е30 може да е по-бърз, особено ако има модификации на окачването.
Абе ако питате мен, перфектния автомобил за писта е Е30 с двигател от Е46 М3, или поне С50Б32. Но за това се искат много пари и много труд. Засега аз си оставам с М3-ката, която постоянно модифицирам и подобрявам (в момента е с около 280к.с.). Струва ми се, че Е36 е един много добър компромис между новост и комфорт от една страна и необоздан потенциал за кеф от друга.
А, и между другото, ако свалите задните седалки, всякакви уплатнения, шумоизолатори, килими, резервни гуми и т.н., тежестта на Е36 става горе-долу толкова, колкото на Е30. Не съм го пробвал, но съм виждал такива Е36-ки.
ilinka_loves_BMW написа:Няма значение все БМВИ е30 и е36 не отстъпват по нищо една на друга ,освен че е36 лови много повече човешкото око
![]()
Гледам,че са равни по проценти за сега,да видим ко ще стане понататък!!!!!!
ша ме прощаваш ма зависи от окото ...
Преди няколко месеца аз бях пред същия въпрос - аз избрах Е30 - просто е тъй на. Според мен не можеш да избереш без да покараш по няколко и от двата вида - казвам по няколко защото между 3 Е30та които пробвах и 2 Е36ки - разликата беше космическа. Мойта аз лично си я познах още като я видях и все пак мисля, че трябва да пробваш да видиш - пък ще си я познаеш. Та съвета ми е - тествай туй онуй пък току виж твойта само те чакала. А да ... и още нещо - НЕ БЪРЗАЙ !
Успех !!!
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
и двата модела са добри. Първото ми бмв беше
е36 325 автомат, страшна кола, голяма радост...
После доиде момента за нещо по ново и взех
е46 328 двувратка ръчка. Страшна кола,
голяма радост, комфорт, скорост, дизаин...
НО един ден...доиде мигът които ме върна в
детските ми години, сдобих се с е30-ка. От това
по-голям кеф няма.Просто като се кача и ми пълни
душата.Единственото, което искам е да беше с
по-голям двигател. Няма едно нещо да ме дразни
в тая кола, като се има предвид че е на 16 години.
е36 325 автомат, страшна кола, голяма радост...
После доиде момента за нещо по ново и взех
е46 328 двувратка ръчка. Страшна кола,
голяма радост, комфорт, скорост, дизаин...
НО един ден...доиде мигът които ме върна в
детските ми години, сдобих се с е30-ка. От това
по-голям кеф няма.Просто като се кача и ми пълни
душата.Единственото, което искам е да беше с
по-голям двигател. Няма едно нещо да ме дразни
в тая кола, като се има предвид че е на 16 години.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Майка му стара (прощавайте за думите) ама съм болен по Е30 и тва си е
Честно ви казвам, иска ми се да не ме кефеха тия коли толкова много! Има толков амного нови, хубави модели, ама кача се и почвам да карам като бабичка, неориентиран, не усещам пътната ситуация, на тръни съм и т.н., а като се кача в Е30 изпадам в някакво странно чувство на екстаз, усещам пътя перфектно, карам много по-добре, по-нахъсано, с по-голямо удоволствие и се чувтсвам много по-сигурен! Яд ме е, че остаряха машините и все си има нещо за ремонт, но не мога да ги оставя, кривя си врата щом мине някоя без значение каква точно модификация е. Не знам дали за всички е така, но аз като начинаещ шофьор (1 година вече карам, ама не е чак толкова много) Е30 я владея много по-добре, нищо, че била нестабилна, ала-бала. Бих я препоръчал на момчето, но не знам той как ги усеща тези неща. Не виждам нищо сложно да се повози и да прецени, бързо се взима решение, поне при мен е така!

BMW only!
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани