BMW 335i Coupe vs Porsche 911 Carrera

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 06 Дек 2006, 16:02

vitamincpp написа:Карера ГТ не е кола за всеки. Трябва си умения за да се кара такава кола. Гледайте филмчето на топ гиър където техния пилот го завъртя на пистата и после е тренирал няколко часа докато накрая даде с него най-доброто време от всички коли които са тествали в предаването като би SLR Макларън на Мерцедес с цяла секунда. Но въпросът беше за 911 и "обикновената" карера. Нямал съм щастието дори да се повозя в таквва кола, за разлика от Turturelo :), но аз вярвам на професионалните пилоти и тестери които във всяко едно ревю изтъкват че като баланс и рафинираност няма изобщо и намек за конкуренция от друга марка и модел. И не пробутвайте стандартните аргументи в полза на БМВ приложими при сравнения с ширпотреба марки за които как моделите им се карат на писта е последна грижа. Порше е спортна история и е фирма стремяща се към съвършенство на произведенията си както при ежедневна употреба така и на писта в ръцете на хора които знаят как да доведат нещата до ръба без да го преминат.


Много добре казано, макар Порша на някои им идва грозноват(аз не съм от тях и ако махнат акциза ще си взема едно макар и старичко :D ) . Не ми допада само, къде ни таксуваш марката ширпотреба, ама да е за последно! :idea:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 16:04

BAYRON написа:да де ама все еднои да сравняват порше с енцото на ферари

Това не го разбрах :roll: Освен на макс. скорост, по каво изостава КГТ...?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Дек 2006, 16:07

Flat 6 написа:Хич не си прав ;) 997 Турбо карано от непрофесионалист е на кантар или по-бързо дори от 997ГТ3 също карано от непрофесионалист.


и да и не. турботата (и 996 и 997) винаги на писта са се усещали като много по-хлабави от гт3-тата. по-бързи на правите, но по-лоши на техническите участъци. причини много- тегло, 4х4, турбо бууст и нелинейност на двигателя и тн... както казах особено на къси и технични писти. по принцип турботата се избягват за състезания освен ако не е дълга писта- тогава се ползва или гт2 или турбо със откачен преден мост и олекотено купе. всичко това са заучени положения при състезаването на поршета... за карането- виж следващия параграф- ти казваш същото което аз ще ти напиша ама от малко по-друга гледна точка...

А това кое е по-трудно? - еми логично е човек, който цял живот е карал коли с предно разположен ДВГ да се чувст

ва по-удобно в 335и...


така е. ма проблема е че общо взето само за немци се сещам от тез дето могат да изстискат едно порше на пистата. школа ли е не знам какво е. мисълта ми е че за болшинството от неделните състезатели поршата е трудна за каране на 10/10 а грешките се наказват скъпо.

примерно на аматьорската и полу-професионална арена ще видиш че близките до сток поршета почти винаги губят защото ... просто няма умение да ги карат на "пълна газ". а това са хора които ги карат тези коли от 10тина години и повече. та късата ми мисъл е че порше може да са велики за великите пилоти, ама за такива като мене и тебе те са ножове с много остриета.

а между другото знаеш ли защо двигателя на порша е отзад? щото като са правили бъг-а основния проблем е бил дългия спирачен път- и са сложили двигателя отзад за баланс за да могат да се възползват от задните спирчки по-добре... нищо повече... през годините със развитието на спирачките това преимущество изчезва постепенно и порше осъзнават че заден/задно не е идеалната конфигурация и са правили няколко опита да сложат двигателя отпред, но моделите им не са били приети положително (порше феновете са едни от най-консервативните хора на пистата) и... така...

хехе.. а кгт-то.. що да не е за всеки? на мене точно ми идва :) само дето купето е толкова твърдо и монолитно че циците ти са единственото дето се тресе като минаваш през неравности. представям си ако натоваря някоя кака със подплънки кво ще е за нея усещането :mhihi:
Последна промяна alx на 06 Дек 2006, 16:18, променена общо 3 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 06 Дек 2006, 16:07

Може Карера ГТ :mhihi:

ПП: Не съм казал че БМВ е ширпотреба. Идеята е че фирма като БМВ която обръща голямо внимание на това как се държат собствените и модели на писта когато се сравнява с разни марки ширпотреба аргументите са такива които не могат да се пробутват когато сравнението е с друга фирма на която спорта е в кръвта :) Аз затова обичам БМВ плюс мога и да си го позволя - на доста старо естествено :) А за това дали Порше било за някои грозновато само ще кажа че за не по-малко хора е30 е доста грозно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Дек 2006, 16:14

по- мощно, по-леко, по-малко, по-бързо, по-аеродинамично, по-грозно, по- скъпо, по-стабилно, по-добро оборудване на база за макс спиид и още и още и още ама съм пристрастен и пак съм за БМВ-то
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 16:21

така е. ма проблема е че общо взето само за немци се сещам от тез дето могат да изстискат едно порше на пистата. школа ли е не знам какво е. мисълта ми е че за болшинството от неделните състезатели поршата е трудна за каране на 10/10 а грешките се наказват скъпо.

Проблема идва от това, че ти твърде често изпозлваш като критерий разни полу-аматьорски мероприятия, които освен всичко друго са и на друг континент май... Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини :roll: А за да е константа, то Джон, Пол, Ханс и други от квартала нямат място... ;) Има си хора, които правят това от сутрин до вечер, имат си и апаратура и що годе дават неква представа за какво става дума, без да се притесняваме дали единия може да кара или не... ;)

И като малък пример, ето за какво говоря :arrow: Изображение
Какво виждаме тука?
1. В рамките на една обиколка новото Турбо, не е никак слаба кола :mhihi:
2. Имаме един читав пилот, който според карето горе в ляво, едва ли го интересува дали колата е с преден, заден, среден... двигател... От там нататъка- всеки да кара както и колкото може... ;)
Последна промяна Flat 6 на 06 Дек 2006, 16:41, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 16:28

BAYRON написа:по- мощно, по-леко, по-малко, по-бързо, по-аеродинамично, по-грозно, по- скъпо, по-стабилно, по-добро оборудване на база за макс спиид и още и още и още ама съм пристрастен и пак съм за БМВ-то

Излизаме офф и ше ме бият :lol:
КГТ държи рекорда на Ринга, а от Ферари категорично отказаха да предоставят кола за същия тест :idea: ;)
КГТ бие Енцо с 1.4 сек на обиколка в теста на АМС - 2005 май... ;)
От 0-280км/ч разликата в ускорението е под 2сек (по спомени). До 300 се увеличава, признавам...
Съединителя (и не само той) на КГТ кара по 12к мили агесивно каране, а на Енцо два айдушки старта....
С две думи - не е баш така... :D ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 06 Дек 2006, 16:44

абе истината е 9ff

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Дек 2006, 17:19

Flat 6 написа:Проблема идва от това, че ти твърде често изпозлваш като критерий разни полу-аматьорски мероприятия, които освен всичко друго са и на друг континент май...


ми какво да ползвам? ф1? или другите състезания където не е за простосмъртни? сравнението е между 335 и 997 карера - две относително плебейски коли...

Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини


никога не е константа. това което е решаващо е кой колко може да кара колата близо до ръба на възможностите и по-дълго време. а аз просто ти казвам че при порше това е рисковано начинание и в реалния свят е много по-трудно да си напред със карера от колкото със 335.

И като малък пример, ето за какво говоря


ринга аз лично не го смятам за технична писта. ринга е една огромна драг рейсинг писта със няколко завоя по края. много малко състезания се провеждат на нещо толкова отворено със толкова дълги прави участъци- 3/4 от мероприятията са на писти най-много 1/2 от ринга... затова и ако погледнеш предишното ми мнение съм написал "технични" писти..

Имаме един читав пилот, който според карето горе в ляво, едва ли го интересува дали колата е с преден, заден, среден... двигател...


не. всеки пилот си има "най-бърза" конфигурация двигател/предаване която често е тази на която се е учил в началото на кариерата си. учуден съм че дори можеш да си помислиш нещо друго.
Последна промяна alx на 06 Дек 2006, 17:35, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Дек 2006, 17:25

Flat 6 написа: Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини :roll: А за да е константа, то Джон, Пол, Ханс и други от квартала нямат място... ;) Има си хора, които правят това от сутрин до вечер, имат си и апаратура и що годе дават неква представа за какво става дума, без да се притесняваме дали единия може да кара или не... ;)


Тоест, поршетата са само за професионалисти! Така ли? Направо се чудя с кой акъл ги пишеш тия глупости... Дай му на средностатистическия порше драйвър някое пипнато БМВ или Мерц и гледай как кара. Едва ли ще се представи по-зле отколкото с порша, дори обратно... Но питаш ли го коя е по-свестна, Порше няма да му слезе от устата... А и каките кълват в пъти повече на порше :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 17:39

ми какво да ползвам? ф1? или другите състезания където не е за простосмъртни? сравнението е между 335 и 997 карера - две относително плебейски коли...

Еми редно е да ползваш времената на хора, които когато участват в състезание се разделят на няколко десети един от друг.

никога не е константа. това което е решаващо е кой колко може да кара колата близо до ръба на възможностите и по-дълго време. а аз просто ти казвам че при порше това е рисковано начинание и в реалния свят е много по-трудно да си напред със карера от колкото със 335.

Както писах по-горе, трябва да е близо до константа! А това кое се кара лесно, май никой не го интересува... По тая логика Ауди са най-добрите на писта, щото сите са 4х4, а БМВ-то ше се лъзга.... :mhihi:

ринга аз лично не го смятам за технична писта. ринга е една огромна драг рейсинг писта със няколко завоя. много малко състезания се провеждат на нещо толкова отворено със толкова дълги прави участъци- 3/4 от мероприятията са на писти най-много 1/2 от ринга... затова и ако погледнеш предишното ми мнение съм написал "технични" писти..

Айде пак пистата виновна... Ама тука даже се обърка - тая конкретно е част от Ринга и е дълга 3.62км... ;)

не. всеки пилот си има "най-бърза" конфигурация двигател/предаване която често е тази на която се е учил в началото на кариерата си. учуден съм че дори можеш да си помислиш нещо друго.

Това е така, ама ми се струва че тука вече издребняваме... Дали кара една конфигурация на 95%, друга на 96, трета на 99.8%.... не е толкова важно :idea: Важното е, че колите са произведени; можещите са ги доближили до ръба; а аз, ти, Гошо, Пешо и тези, които гледаш по рали кросовете ни остава да видиме колко сме некъдърни (образно казано и не конкретно) на писта и да се учиме! За това е цялото мероприятие си мисля аз...
Поздрави ;) ;) )
Последна промяна Flat 6 на 06 Дек 2006, 17:44, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 17:42

viper написа:
Flat 6 написа: Все си мисля, че човешкия фактор трябва да бъде константа, когато се сравняват две машини :roll: А за да е константа, то Джон, Пол, Ханс и други от квартала нямат място... ;) Има си хора, които правят това от сутрин до вечер, имат си и апаратура и що годе дават неква представа за какво става дума, без да се притесняваме дали единия може да кара или не... ;)


Тоест, поршетата са само за професионалисти! Така ли? Направо се чудя с кой акъл ги пишеш тия глупости... Дай му на средностатистическия порше драйвър някое пипнато БМВ или Мерц и гледай как кара. Едва ли ще се представи по-зле отколкото с порша, дори обратно... Но питаш ли го коя е по-свестна, Порше няма да му слезе от устата... А и каките кълват в пъти повече на порше :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Това пък от къде го измисли? :roll: И къде написах подобно нещо? :roll:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Дек 2006, 18:02

Flat 6 написа:Както писах по-горе, трябва да е близо до константа! А това кое се кара лесно, май никой не го интересува


о, не. никои не обича коли които са бързи, но се карат трудно. особено серийни коли и особено когато ти си плащаш за състезанията и консумативите.

Айде пак пистата виновна... Ама тука даже се обърка - тая конкретно е част от Ринга и е дълга 3.62км... ;)


аз ти говоря не като дължина а като процент прави участъци - а това на рисунката като го гледам.. е доста право ... а и моя личен опит от ринга е че правите са достатъчно дълги че ако имаш 50-100 коня отгоре са достатъчни да наваксаш на правите едно бавно каране по техничните участъци.. затова и гт3 и турбото дават там почти еднакви времена...

Важното е, че колите са произведени; можещите са ги доближили до ръба;


произведени е ключовата дума- произведени за масите. за тебе за мене и тн.. и материала във аутобилд е предназначен за мене и за тебе, а не за онез дето могат да въртят обиколки на ринга във пълна тъмнина без фарове :)

чакай да ти го напиша директно- почти всички хора за които са предназначени тези коли ще са по-бързи във бмв-то от колкото във поршето. та кое е по-спортно? бмв-то. кое е по-състезателно? може би поршето... но във много изолирани сценарии
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 06 Дек 2006, 18:16

Flat 6 написа:............


като гледам времената на тази писта ,виждам че ГТ3 е по-бързо по завойто а Турбото е има повече сила и е с по 10 км по-бързо на правите.....ама аз си мисля че проблема на повечето хора са завоите на правите ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Дек 2006, 18:18

alx написа:...


Просто говориме/пишеме за различни неща. Аз пиша за сравнение между 2 коли (станаха повече :D ).Темата също беше такава :idea: А ти ми пишеш, кое е по-удобно за каране от масите.... Е да, ама това твойто става критерии, тогава когато попитаме "Кое е по-добрата покупка за масите", а не "Кое е по-спортно/състезателно и т.н.".

И пак ще напиша (за последно) - целта на фирмите, които правят спортни коли е да са сред най-добрите. А това се мери чрез:
ускорение, динамика, спиране, време за обиколка и т.н. Това се мери като се вземе един пилот/робот... :idea:

И чак тогава идва клиента, който е изчел всичката хартия и си задава въпроса дали тази конфигурация отговаря на неговия джоб/умение/кураж и т.н.
И последно - има хора всякакви! Едни обичат бързи и лесни коли, други просто бързи, трети бързи и опасни и т.н. Просто последните са по-интересни... ;)

П.С. А за теста - не гледаш внимателно, но става много офф... ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook