"Ударили" ли са технологичния таван за атмосферки

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 02 Дек 2006, 0:30

хехе мотора на Алпината и на по късно появилия се М5 са съвсем различни а между БМВ и Алпина има огромен технологичен трансфер и тя никога нее била просто тунинг фирма виж каде първо се появиха секвенциалните скорости,двете малки турбота(Е34 Б10 би турбо)монтирани с цел премахване на лага,кой показа на какво е способен дизела примерите са доста така че Алпина никога нее била просто тунинг фирма а нещо като развоен център или испитателно поле наречи го както искаш на точно такива нови технологии.Дадох примера за да разбереш че по темата турбо в БМВ никога не е спирано да се работи пряко или косвено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Фев 2007, 23:04

първо - топ моделите на порше са АТМОСФЕРНИ , тва го знае всеки. и гт2 не е по-бързо от гт3,то само по-добре на ускорение и въпреки че е с битурбо на писта изостава. КАРЕРА ГТ тя е наи-бързото порше и изобщо сериина кола (тя не е от 911 серията,само името е общо).порше са от пионерите в турбото,но те имат само два модела с турбо-911 турбо и лимитираната гт2.(гт1 имя 20-30 броики)
за BMW: кои е изоставил турбото?я си споменте че ДИЗЕЛИТЕ СА ТУРБО със много малко изклучения. '25тдс мотора е 1991 година и е 143 коня турбо.вярно е бензин-дизел е различно ама турбото си е турбо.а бмв правят наи-добрите дизели,както и наи-мощния дизел в света с 95 коня литрова мощност.никога не спирало развитието на турбокомпресорите,те проста са били ориентирани в друга посока!!!
ALPINA правят предимно по-луксозни модели,за това и не са толкова по-мощни а дори са салби от М.
аxl е много образован ама нали не иска каже че 335и е по-добро от турбо997 само защото второто имало малко по-голяма дупка.911 турбо е легенда и като стане въпрос за спорт не сравняваите двете марки :!:
ПС:изобщо не ми личи че съм фен на порше,нали :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Фев 2007, 23:25

а по същиннския въпрос - за автомобилите за ежедневието горната граница е ударена,защото увеличаване на мощността на 100 на литар е много скъпо,но при сопртните цената не е определяща и там има още за разработка (роторни двигатели).
да не забравяме и че повечето коли са за возене а не за състезание. практически не е нужно повече от 150-200 коня в средния клас,които се постигат спокоино от средни двигатели с натурална аспирация,но пък НЕ СА ИКОНОМИЧНИ като турбинираните.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook