Гледахте ли "Мотоавангард" тази вечер - М6 vs. Sl
Модератор: Общи модератори
Ще се опитам да перифразирам редовете, написани по-горе от Никой:
"Долни инсинуации, игра на думи, изопачаване на истината.Как не те е срам?!"
Е това ако не са железни аргументи ...
Не показвай входа към сайта на АМГ, а дай конкретна информация, където е написано черно на бяло това, за което говориш.В противен случай всичко казано от теб си остава без никакво покритие.От толкова време разказваш за "идстисканите" двигатели на М сериите.А при АМГ не е ли така?Знаеш ли какво ще се получи ако не се изстиска двг на АМГ?АМи много просто - Волга от 98-ма - 2,7 двигател със 140 коня.Или още по красноречив пример - форд ГТ 40, кубатурата на двигателя е повече от 7000, а мощността - 300.Поздравленя.То на хората не им е била целта да изпиляват двигателя, искали са да го направят максимално опростен и следователно издръжлив (защото по онова време явно простотата е означавала издъжливост).Но ето ти един съвсем прост пример за това какво представлява един най-обикновен двигател.
Лично мнение: Когато купуваш кола с над 350 коня силно съмнявам се че хилядите екстри играят по-важна роля от качествата на силовия агрегат.За какво биха ми послужили самонагряващи се стелки, волан, ЦД за 8 диска и бог знае още каква изгъзица.Ако искаш да ти е топло, взимаш климатик, ако искаш да ти е удобно слагаш кожа, ако искаш музика поръчваш мп3 с 5 гб памет.Сложно е наистина.
Ти си дошъл тук да се заяждаш, което само по себе си означава, че воденето на аргументиран диалог ( или спор ) с теб е безпредметно.Ти си дошъл с ясните убеждения, или пък фанатична вяра че си прав.Не виждам причина да получаваш повече каквито и да са били отговори.Ако хората те псуват и това ти харесва, вероятно би ти допаднало и да те поступат
... не знам, странен човек си.Това че слушам рок, нем и дава право да отида във форума на планета и да почна да ги убеждавам, че са боклуци и че си промиват мозъците.
"Долни инсинуации, игра на думи, изопачаване на истината.Как не те е срам?!"
Е това ако не са железни аргументи ...
Не показвай входа към сайта на АМГ, а дай конкретна информация, където е написано черно на бяло това, за което говориш.В противен случай всичко казано от теб си остава без никакво покритие.От толкова време разказваш за "идстисканите" двигатели на М сериите.А при АМГ не е ли така?Знаеш ли какво ще се получи ако не се изстиска двг на АМГ?АМи много просто - Волга от 98-ма - 2,7 двигател със 140 коня.Или още по красноречив пример - форд ГТ 40, кубатурата на двигателя е повече от 7000, а мощността - 300.Поздравленя.То на хората не им е била целта да изпиляват двигателя, искали са да го направят максимално опростен и следователно издръжлив (защото по онова време явно простотата е означавала издъжливост).Но ето ти един съвсем прост пример за това какво представлява един най-обикновен двигател.
Лично мнение: Когато купуваш кола с над 350 коня силно съмнявам се че хилядите екстри играят по-важна роля от качествата на силовия агрегат.За какво биха ми послужили самонагряващи се стелки, волан, ЦД за 8 диска и бог знае още каква изгъзица.Ако искаш да ти е топло, взимаш климатик, ако искаш да ти е удобно слагаш кожа, ако искаш музика поръчваш мп3 с 5 гб памет.Сложно е наистина.
Ти си дошъл тук да се заяждаш, което само по себе си означава, че воденето на аргументиран диалог ( или спор ) с теб е безпредметно.Ти си дошъл с ясните убеждения, или пък фанатична вяра че си прав.Не виждам причина да получаваш повече каквито и да са били отговори.Ако хората те псуват и това ти харесва, вероятно би ти допаднало и да те поступат

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Nikoi написа:Mitko19 написа:Абе, никой, за ква отделна фабрика ми говориш бе, я земи се осъзнай малко! Работя всяка година по няколко месеца в мерцедес като прост студент, мога да ти кажа че всичките АМГ-та слизат от поточната линия, от която слизат и останалите мерцедеси. Земи се запознай малко преди да ръсиш глупостиОсвен тва ше ти кажа една подробност: преди 2 години сглобявах диференцияли за Ц-класа, нормална и АМГ. Та нали ти казвам че се правят на еднаква поточна линия, ама АМГ са доста по-малко бройки и линията е по-добре пригодена за нормалните. В резултат тия на АМГ имаха двойно по голям луфт от диференциала на нормалната Ц-класа
Между другото пожелавам ти съвсем случайно да попаднеш на някой, сглобен от мен като съм бил с махмурлук
Аре със здраве...
Може ли да си такъв лъжец бе! www.mercedes-amg.com Влез виж къде е фабриката на AMG! Бил сглобявал... Как не те е срам да пишеш такива глупости. Точно ти ще сглобяваш AMG-та... Вие сте болни хора, може да лъжете но по гръб не падате... На теб няма да ти изпратя лепенки M-Power. И седни си научи по природознание, недей да си мичтаеш за AMG... Всеки които вярва на този човек, да влезне в www.mercedes-amg.com и да се овери че той лъже и разваля диалога!
Алооо многознайкото, аре да викаш лъжец на некой друг а?? Прочел две интернет страници и вече си много навътре нали? Не съм ти отварял линка нема и да го отворя, не знам кво правят там. Задния мост на амг-тата и на повечето останали модели леки коли мерцедес се сглобяват в Mettingen, та оттам излизат от една линия и мостовете на АМГ и на всичко друго. В Untertürheim пък правят двигателите. Всичко тва за не-АМГ моделите се изпрща в Sindelfingen където се събира и се пуска в продажба. Моделите на АМГ е възможно да се събират на друго място, но това е само сглобяването. Двигателя, мостовете, скоростите и т.н. се правят където се правят и остаалите модели. Аре сега ми пусни още некой от тъпите ти линкове и да не ми викаш лъжец, а? успех в сърфирането


Nikoi написа:Ти сигурно си нещо като BMW гуру...
ако знаеше малко повече за мене щеше да знаеш че със "четене" тия неща които ти пиша не стават. разбирам и приемам че повечето ти информация е придобита по косвен път със четене и гледане на предавания защото за тези возила често няма друг начин- но просто приеми че има и други начини и източници... ако искаш още по точно тази тема- драсни ми лс- ще ти обясня..
не помня да съм се обръщал лично към теб? Имаш проблеми с четенето, явно....

И каква е философията на едно загубило БВМ и то от стар Мерцедес?
разбира се че не е проблем. но в реалния свят нито бмв-то щеше да загуби (освен ако не е на 200 метра спринт от място) нито мерцедеса е стар. просто бмв със всеки модел се опитват да стигнат ново ниво на технологиите докато мерцедес от 15тина години правят дефакто едни и същи автомобили като концепция- нелоши разбира се, но .. с нищо съществено неразличаващи се от предшествениците си като двигатели и окачване... дори най-новия цл65 и с65 амг имат старите трансмисии и двигатели... ще ги променят, но за сега са същите- опитват се да решат проблема със 7г трансмисията която не може да носи въртящия момент на битурбо моторите. та мерцедес просто са стигнали един момент във които съзнават че купетата им са неадекватни за конете и въртящия момент които им правят двигателите- това е резултат от 20 години амг развитие на двигателите докато купето винаги е било сток- вземи сл55- 500 коня, 500 паунда въртящ момент "спортна" кола.... без шпер- ти виждал ли си как тръгва сл55? на една гума като дсц-то бие спирачки че да подкара и другата??? ето ти амг-мислене... аз мисля че заслугите амг да започне да обръща внимание на други неща освен на двигателя трябва да я търсиш при синьо-бялата перка... (нищо сектантско- просто констатирам).
AMG не е вътрешна. M-Power е вътрешна, но не е тунинг дивизия... M-Power е производствен конвеир, за обикновенни БМВ-та с подсилени купета и изтискани двигатели.
преди няколко години амг станаха вътрешна дивизия на мерцедес. не ми се търси. провери.
и ти казах че м-ките се правят на отделен конвеир от различни (немско-говорящи предимно) хора докато амг-тата след като им направят двигателя се сглобяват от същите гастарбайтери които правят и простосмъртните мерцедеси. тръст ме- бин деър сийн ит уит май оун айс. тру стори

можеше да влезнеш във сайта на AMG и да видиш конструктивната и идеологическата разлика във концепциите на 5.5 копресорния и V12 битурбо! Или пака не виждаш разлика?
?? техническите разлики можеш да бъдеш сигурен че са ми ясни.. аз ти говоря като усещане на шофиране и чисто ускорение като числа. сл-купето не е правено за конете и въртящия момент нито на 55 нито на 65 двигателя- затова и 1000 коня да му сложиш.. няма да постигнеш много повече от това което сл55 постига защото и те са му много. за цл-а да не говориме- аз лично мисля че на това купе и 400 коня са му много ама.. всеки си има дет уиш нали знаеш та на някои хора им харесва и със 600 коня- така полу-управляемо

Може би не виждаш изцяло новата електроника? Или по добрите динамични качества на купето и двигателя?
защо не ми обясниш за по-добрите динамични качества на купето и двигателя? сигурен съм че ще науча нещо- щото така както го виждам аз- виждам един много мощен и тежък двигател сложен във едно недозавиващо купе със една примитивна 5-степенна автоматична кутия със 20% загуби от нечовешкия (за да носи 1000те нютон метра) торк конвертър...
Ако на Божурище не беше SL55, а SL65 щеше тотално да смачка M6! И ти го знаеш...
всъщност точно това се опитвам да ти обясня, че и да беше слХХ със 1000 коня на гумите- резултата щеше да е подобен защото конете на коляновия вал са важни, но е много по-важно как и дали ще ги сложиш на асфалта...
CLS63 по лош от CLS55... www.mercedes-amg.com ...чети и се учи.
по-лош не.. по-бавен- да. не забравяй че 63 амг-тата са първите следващи пътя на м5/м6.. само по тази причина не може да са по-лоши от "локомотивните" си събратя... аз между другото обичам "локомотивноста" като ефект при каране- не ме разбирай погрешно

Колко пъти си карал AMG? А колко пъти си карал SL65 AMG?
ако ти отговоря на този въпрос целия ни спор ще придобие съвсем друга светлина и ще се обезсмисли.. а идеята е хората да понаучат нещо - нали?
БМВ са направили иновация със своя атмосферен двигател? Година: 1999 Фирма: AMG Двигател: AMG 7.3 V12 Модели: SL73 AMG R129; SL73 AMG W/V140; CL73 AMG C140; Pagani Zonda. Сега кой е изненадания?
не измествай темата- покажи ми атмоферен двигател на мерцедес със обем над 5 литра и 100 коня на литър докаран технологически (разбирай цена) и като надеждност до там че да може да бъде сложен във кола "масово" производство. всъщност.. покажи ми един сериен атмосферен двигател на амг дето да е 100 коня на литър...
а всъщност каквото простичко се опитвам да ти кажа е че колкото повече се променят нещата технологически и философски- толкова повече амг- дивизията започва да прави продукти които напомнят на "м-пътя"... нищо повече...
Лъжа. Абсолютна лъжа! www.mercedes-amg.com Доказателство че лъжеш! AMG имат лаборатории за проектирането на всеки един компонент от автомобила, без купето и светлините! Факт!!!
мда. явно не си правил ходова част на амг-та. номерата на амортесьорите, всичките щанги, завършените диференцяли, а на мл55 амг и спирачните апарати/дискове бяха до миналата година едни и същи за всички амг и не-амг возила. 63 машините са първите при които много от тези неща са със различен каталожен номер.
Ведна ще ревнеш, че не е вярно...но сам не си вярваш.
не. просто м-принципа е че двигателя трябва хармонично да се допълва със окачването и целия баланс на возилото- нещо което със в12 фортифициран да носи на бууст и тежащ подходящо е невъзможно да бъде постигнато. за да се засили 7ма серия достойно трябва двигател със много въртящ момент. да, но това значи или много обем (тегло) или бууст. теглото не върви защото разваля баланса и е в разрез със м-принципите. бууста също до скоро не го брояха защото компресирания двигател е по-негъвкав от един атмосферен. затова и няма 7ма м серия. също както няма и 8ма м серия. също както и 4.8ис които няма нищо общо със 4.4и като двигател, окачване, входяща и изходяща генерация... и пак не е м. между другото като говориме за лукс и качество- ти виждал ли си интериора на мл55 и на 4.8ис как са сглобени, материали, това онова....
А относно X5...взимаш една М3, слагаш високо окачване и воаля...имаш X5M. Но истината е, че M-Power нямат реална концепция на 4x4 за конкурнция на ML63 AMG...няма да пиша за G55 AMG, защото мисля че е несериозно за сравняваме 13-кратния 4x4 на годината със носителят на 0 награди Х5.
х5 е правен на базата на 5та серия. 4.8ис което е най-близо до м е със алпина двигател и седи на пътя като високо е39 м5 (и така се и усеща). мл55 амг (на което е директен конкурент) е возило което няма нищо общо като усещане за спортност или гъвкавост ако и да е със един най-добрите за мене двигатели на мерцедес. но това е философията на амг- щом могат да направят амг и от р-класата което е ... миниван. както казах- въпрос на подход и философия. аз таз философия която създава камикадзе-ванове не я одобрявам


за тебе уеб сайта ли е критерий?
Да. Но знаеш ли защо нямат? Защото нямат какво да напишът вътре... Примерно за М3 трябва да е следното: "Взехме едно 318. Усилихме купето. Сложихме му голям двигател. Лепнахме емблема М3. Купувайте!"
забрави- преместихме двигателя назад, сменихме всичко по двигателя (повечето м двигатели нямат нищо общо дори като блок със "нормалните" бмв двигатели), сменихме дискове/спирачни апарати, спирачен цилиндър и сменихме всичко по окачването, сменихме седалките, арматурното табло, дифа, предавките и компютъра. а, и за първия собственик уредихме безплатно училище за каране на писта за да може да се възползва максимално от колата така както сме я замислили... докато във това отношение мерцедес предлагат черната версия която освен че е свръх скъпа предлага... по-добро окачване? а защо не е стандартно това окачване на "нормалната" амг версия ?
Абе не ти ли писва да пишеш по-много, а несъдържателно? Толкова е лесно. Просто погледни пакетите с екстри при AMG Style и при БМВ М. Д акзавш че интериора на M-Power е по хубав от на AMG говори само едно, че не си виждал такива коли.
да. всъщност кат се замисля не ги гледам. но ми прави впечатление от време на време като няма за какво друго да се захвана или карам на дълъг път

Е, да прав си... Ясно се вижда на къде се мери БМВ. За това половината форум е между 9 и 13 години.
това не го разбрах...
Ти явно си работил доста години във тунинг фирма за разработки на най-високо ниво и знаеш колко и къде трябва да се пипне...

Може ли един въпрос? Не ви ли е срам?
всъщност кат се замисля съм от тези дето ги задават тези въпроси на техническите ръководители ама както казах- диалога тука е хубав- няма защо да го претупваме..

Игра на думи. Крайно не вярна и не съдържателна.
ами. що да са абя да си измислям? имаш си акаунт на ибей (трябва за да гледаш завършените аукциони)- иди виж "продадени" е60 м5 и продадени цл65, сл65 и тн. след първата година бмв-то губи 15% от стойноста си, 65-ците- 40% и нагоре. тези числа са ми интересни и ги следя със голямо внимание така че претендирам да са верни

Но този двигалел след това се преглежда обстойно от други 3-ма инженери, след тях идва тест-екип които подлага двитателя на специални натоварвания и изследвания... И чак след това се слага в купетата. И сега ако кажеш, че М-двигателите получават повече грижи и са по надеждни от AMG...ще станеш смешен...
разбира се че не казвам че е по-надежден- няма как. един голям двигател (камионджийски) които се върти бавно е по-надежден от един двигател на които всичките елементи са олекотени и направени да се движат бързо - то не може и да е иначе. мисълта ми е че тоз амг двигател след това го пускат на нормалната поточна линия където робите го слагат (до скоро) във едно купе което със нищо не се различаваше от това което ще поеме 320 или 350 двигател. това се опитвам да ти обясня- че амг бяха "двигател-злато" във "купе-плебей"... сега го променят това положение, но.. преди беше така.
Не е вярно. Тези които правят 318, правят и М3. Много добре го знаеш, не се прави на интересен. Обичаш да използваш незнанието на останалите, нали?
съжалявам. амг конвейра 2004та за е-серията беше същия за е350, е500 и е55 амг. двигателите идваха от амг във сандъци и се слагаха от хора във колите които говореха предимно и само на турски. 2006та м3 и м5 се правят на отделни конвейри които се обслужват от други роби- по-бели и обикновено руси... по-добре платени и със повече стаж обикновено. това е каквото съм видял със собствените си очи.
Благодаря ти за поста. Харесва ми да споря. Извинявай, ако по някакъв начин съм те убидил.
аз не го приемам лично и не си ме обидил- няма и как да стане. просто ти си имаш истина и аз моята. различни са. проблем с това нямам. важното е да се научи това онова...
Последна промяна alx на 27 Ное 2006, 19:26, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аве какъв е тоя палячо Nikoi и защо изобщо хвърляте толкова усилия да му отговаряте на тъпите доводи.
ПС: Не съм 13 годишен просто не намирам смисъл да водя безсмислени спорове - всеки има право на лош избор
ПС: Не съм 13 годишен просто не намирам смисъл да водя безсмислени спорове - всеки има право на лош избор

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
малко офтопик... като прочетох последния ти пост... чудя се напоследък, ще дойде ли момент, в който конските сили ще са достатъчни
въпреки наличието на ограничения на скоростта, петролна криза и т.н. колите стават все по-брутални
нали М5 се води luxury sedan (да бе да).


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Пичове признавам не съм чел всичко, което сте изписали, но ако никой не го е сложил ето и самото предаване
Пичове признавам не съм чел всичко, което сте изписали, но ако никой не го е сложил ето и самото предаване

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Nikoi:
Аспарухе, Аспарухе - познахме те бе!
Направо блестна с тези постове - поздрави, надали някой друг щеше да се справи толкова добре колкото теб
А и още нещо - този ник много ти отива, за повечето хора пишещи във форума ти си точно такъв - никой...
...
Аспарухе, Аспарухе - познахме те бе!
Направо блестна с тези постове - поздрави, надали някой друг щеше да се справи толкова добре колкото теб



А и още нещо - този ник много ти отива, за повечето хора пишещи във форума ти си точно такъв - никой...
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
dinko_sd написа:Аспарухе, Аспарухе - познахме те бе!
Направо блестна с тези постове - поздрави, надали някой друг щеше да се справи толкова добре колкото теб![]()
![]()
![]()
А и още нещо - този ник много ти отива, за повечето хора пишещи във форума ти си точно такъв - никой...
Имах подобни съмнения и аз ...

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Nikoi написа:Начетен момък. Това е хубаво, може ли един от 3-мата в този форум. Много си добър признавам. Ти сигурно си нещо като BMW гуру... Другите те мислят за най-умния, но това е защото не разбират какво пишеш. Защо казах че си добър? Защото явно си опитен спорджия, използваш техника известна още от древна гърция, а именно "Игра на думи и термини". Изсипваш огромно количество информация, със термини подредени по определен начин...без смисъл, но другитне незнаят. И си мислят "Леле, колко е умен". И естествено го правиш с голяма увереност, като използваш лъжливи факти. Това сигурно действа перфектно във споровете с хлапета. Но ние с теб се знаем отдавна. И друг път сме спорили. Сега отново сме един срещу друг. Е, с теб ще съм сериозен...вярно с другите бях тук за да се ебавам и базикам, но виж ги...повечето от тях немогат дори да ми репликират по сносен начин. Но ти знаеш защо е така, нали? Знаеш че форума е пълен с хлапета, които дори не знаят какво означава абривиятурата BMW. Или може би не съм прав? Та една трета от постовете са "Мерцедес са тъпи" и "БМВ са номер едно" ... Защо мразят Мерцедес? А защо харесват БМВ? Незнаят... Така е модерно... Да започваме!





Скоро не съм чел по-забвна тема във форума



Never mistake motion for action...
е тези няма да ни оставят на мира, крайно време някой да сложи в някой друг емков мотор едно би турбо (мерцедеса все пак е с принудително пълнене), тогаво ще видим кой кого.
Моето мнение е (а и не само мое а и на всичките турбо мераклии в БГ ), че принудително пълнене е ефтин тунинг. По трудно да се напрви атмосферка, не е случайно БМВ печелят всяка година титла за най добър двигател и при това по няколко позиции.
Моето мнение е (а и не само мое а и на всичките турбо мераклии в БГ ), че принудително пълнене е ефтин тунинг. По трудно да се напрви атмосферка, не е случайно БМВ печелят всяка година титла за най добър двигател и при това по няколко позиции.
Последна промяна Aurora на 29 Ное 2006, 23:11, променена общо 1 път
Aurora написа:е тези няма да ни оставят на мира, крайно време някой да сложи в някой друг емков мотор одно би турбо (мерцедеса все пак е с принудително пълнене), тогаво ще видим кой кого.
Моето мнение е (а и не само мое а и на всичките турбо мераклии в БГ ), че принудително пълнене е ефтин тунинг. По трудно да се напрви атмосферка, не е случайно БМВ печелят всяка година титла за най добър двигател и при това по няколко позиции.
Офтопик за 2005та или за 2006та, не помня, бмв имат 16 награди двигател на годината.
Абе господин никой защо говориш пълни глупости ? Погледнал ли си цените на BMW M6 и на Mercedes SL55 AMG ? Ами, че последния е по-скъп с около 1/3 от цената на BMW-то ! А случайно като казваш, че М6-цата ще бъде отвяна от SL65 и плюеш по BMW отчиташ ли факта, че SL65 струва почти двойно колкото М6 ? Ама направо детски са ти изказванията ! Всичко си има цена ! Това, че BMW са решили М6-цата им да е с цена 100,000$ не означава, че за 500,000$ немогат да направят автомобил, който естествено ще е много по-бърз. И като ми говориш за години - как "стария" SL55 отвява новата M6-а я ми кажи к'во правиха мерцедес, когато BMW произвеждаше и доставяше двигатели за може би все още най-бързата кола в света McLaren F1 и то преди не две или три години ами преди 15 !
И като говориш за германците колко повече си купували мерцедеси (това незнам дали е така), я ми кажи защо в америка(където пазара е сигурно в пъти по-голям) съотношението БМВ-та : Мерцедеси е може би 10:1 ?
И като говориш за германците колко повече си купували мерцедеси (това незнам дали е така), я ми кажи защо в америка(където пазара е сигурно в пъти по-голям) съотношението БМВ-та : Мерцедеси е може би 10:1 ?
Nikoi написа:БМВ. Хе-Хе... БМВ. Това звучи...бавно. Хе-Хе. Преди малко свалих видеото, гледах го... Хе-Хе. Викам си любимия ми БМВ форум сигурно е пламнъл. Хе-Хе. Прав бях. Гадно ли ви е, а? Ама чесно да ви кажа, вие сте щастливи хора. Нищо, че след това предаване цяла България се смее на "Беемвистите". Хе-Хе. Вие сте щастливци. Защо ли? Ами защото теста беше нечестен. Mercedes-Benz SL 55 AMG е концепция от 2003, а БМВ-то си беше концепция 2006. Радвайте се. Защото ако не беше SL 55, а SL 65...предаването нямаше да се казва "Мото Авангард", а щеше да се казва "Къде си мислиш, че отиваш с това БМВ?". Ама вижте сега. Няма какво да се сърдите, защото не само БГ журналистите ви гаврят. Преди месец, Top Gear правиха подобен
тест. CLS 55 AMG 2004 срещу BMW M5 2006. AMG-то естествено победи, ама и Top Gear ви пожалиха. Защото можеще да не бъде CLS 55, можеше да бъде CLS 63. И тогава предаването нямаше да се казва Top Gear, а щеше да се казва "Къде си мислиш, че отиваш с това БМВ?". Хе-Хе. Но аз немога да разбера защо толкова се ядосвате? Защо си мислите, че M-Power е равно на AMG. M-Power e просто една "Performance" производствена линия. Да не би да има историята на AMG или пък сигурно има славата и наградите на AMG? Та M-Power дори нямат собствен уеб сайт... Какво е M-Power? Ами изтискани BMW двигатели. Нито лукс, нито стил, нито класа... Просто една бегачка... Къде се редите при AMG...емблемата на немската аристокрация. И вече, говорите колко тъп бил водещия...само защото ви показа истината. М6 изплезе езика. Във тоя форум пишете повече колко тъпи са Мерцедес, отколкото нещо за БМВ. Във форума на Мерцедес никой не злобее така. Е, да вярно, тях автомобилните експерти не ги гаврят, но все пак. Да вярно, M-Power са супер бегачки, но само това... Изтискан двигател, куп електроника и ако погледнете пакетите с екстри, ще видите че БМВ в сравнение с Мерцедес си е направо спартанско обзаведено. БМВ манията в българия стана като чалгата, куцо, кьораво и сакато БМВ харесва. И естествено трябва да си имат враг... Защо не Мерцедес? Нищо че са Мерцедес са по-луксозни, нищо че са по-мощни и надеждни... Нищо че глупавите германци купуват три пъти повече Мерцедеси, отколкото БМВ-та. Няма значение, че Мерцедес имат колекция два пъти по-голяма от БМВ. Но български "Беемвисти" не отстъпват, нищо че 60% от хората в този форум са под 13 години, нищо че 70% от тях не са прочели една статия за автомобилостроенето, нищо че 80% не са се качвали никога в БМВ, 90% от всички не са се качвали в БМВ по младо от 15 години. Едно време Голф 2 беше "селската мечта" , сега селската мечта е БМВ 3-серия. Всеки псевдо гъзар гледа да купи БМВ, дори да е на 20 години...явно е забавно всеки ден да лежиш под него. Неможе да преглътнете, че една AMG концепция 3 години по-стара от най-новото M6 го победи. Къде е БМВ във световен мащаб? Може би направи нещо във F1, може би прави нещо във немски DTM, където Мерцедес С55 AMG съсипва и Audi RS4 и BMW M3. Въпреки че Ауди чат пат печелят, М3 по напред от 5 място не е финиширало. Да не говорим, че едно AMG струва колкото три М-ки. защо не говорите нещо градивно за БМВ, ами само злобеете. Какво се опитвате да докажете? Top Gear...най-известното авто предаване в света ви гавраят, не кой де , а Top Gear. Може ли да изкарат един CLS 2004 срещу M5 2006 и Мерцедеса да е по-добър? Е, явно може... Аспарух е пристрастен! Аспарух ви показа истината...ама някой маняци немогат да си признаят... M-Power е по-добро от AMG. Една цялостна тунинг линия, с разработки на всички нива, със самостоятелна фабрика с експерти и лаборатории за цялостни тестове и проекти, със отделен екип от експерти за всеки модел...срещу едни изтискани БМВ двигатели, които не получават нищо по специално от другите, защото се правят заедно с тях. Но какво ви обяснявам, едва ли повечето от вас ще вдянат за какво изобщо пиша... Купувайте си лепенки M-Power, лепете ги по Опела и може да друпнете някой Голф 2, ако лепенките да повече от 10 това качва повече мощност и имате възможност да се пробвате срещу Голф 3. Успех!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани