Видео с Бенгал
Модератор: Общи модератори
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
И двете марки правят автомобили за "удоволствие от шофирането" това нима ще го отречеш? А защо ли самите германци ги сравняват,ако са от различни класове??? Лексус също ли не е конкурент,щото и него го сравняват с 3-та серия?

доста от Alfa-ите страдат от липсата на добри настройки на окачването, други от лоша позиция на водача и почти всички от недостатъчна ергономия в купето. Като цяло обаче са приятни за управление, но "удоволствие от шофирането" знаеш, че е девиз на друга марка ..
Пак ти казвам по медиите можеш да прочетеш какви ли не глупости .. аз ти давам информация от извора, щом BMW не ги смята за конкурент ако ще и Папата да напише сравнителен тест мисля, че отговора е ясен.
Lexus е много добра марка, силна .. в USA обаче! За Европа Lexus нито е толкова популярна, нито предлага по-добро съотношение цена/предлагане, че да е апетитен конкурент. Най-големият минус на Lexus - липсата на дизелови мотори! При пазар с огромно потребление на дизелови двигатели .. В последния IS пуснаха такъв, но със сигурност не може да се доближи до дизеловите агрегати на E90. Конкуренти на 3Series са C class, A4 и донякъде Jaguar X-type!
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Turturelo написа:Конкуренти на 3Series са C class, A4 и донякъде Jaguar X-type!
В един каталог на Е90 също са дадени като конкуренти тези трите

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Добре съгласих се,но все ми се струва,че БМВ имат малко по различна преценка от широката маса узъри. А за таблото каво да гледам,новата петица,например,данеби да ме опровергава?
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Turturelo написа:...
Lexus е много добра марка, силна .. в USA обаче! За Европа Lexus нито е толкова популярна, нито предлага по-добро съотношение цена/предлагане, че да е апетитен конкурент. ...
Е и щатите ако не са най-голямия пазар и най-апетитния здраве му кажи


NeoPrint написа:Добре съгласих се,но все ми се струва,че БМВ имат малко по различна преценка от широката маса узъри. А за таблото каво да гледам,новата петица,например,данеби да ме опровергава?
нали маркетинговите им проучвания са базирани на купувачите и широката маса юзъри .. все ми се струва, че по-им е ясно тази част от колкото на теб и списанията, които четеш ..

5Series е стандартно с iDrive, там таблото не е толкова сгънато, не чакай да е като в старите петици, но ако вземеш 1Series, Z4, 3Series (без iDrive) там отчетливо се вижда!
NeoPrint написа: и щатите ако не са най-голямия пазар и най-апетитния здраве му кажи Колкото до второто,не се знае до кога ще е така,като знаем как се стараят жълтурите
Щатите е най-голям пазар на X5 .. 43% от всички X5 остават там, но със сигурност не е най-големия за повечето модели от гамата. Моделите на Lexus са насочени главно там, затова хвърлят усилия в разработките на хибриди, а не на дизели. В крайна сметка Lexus заедно с Infinity и Acura са "луксозни" подразделения на масови марки предназначени за американския пазар. Може да се стараят, но има неща, които не могат да направят .. Toyota решават да създадат Lexus в началото на 80те години, ако не ме лъже паметта 1985 пращат екип в USA да разработят концепцията на марката на база на изискванията на американския пазар.
По този повод ще ти кажа една много приятна история:
Построил си един новобогаташ замък, в съседство се намирал стар замък на възрастен Граф. Новобогаташът попитал благородника:
- "Абе комшу, гледам твоята ливада как се поддържа, как е засята, по същия начин се грижат и за моята, но тревата не става като твоята"
.. а Графа отвърнал:
- "Продължавай да се грижиш по същия начин за нея, поливай я, махай плевелите и след 200 години ще прилича на моята"
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
а интересно, че съм спорил за алфа ромео с приятели с часове, че това не е кола, която можеш да си я купиш и да я караш. за мен е по-скоро изложбен експонат. както новите, така и старите модели
особено тези идевателсва с по близо 200 коня и предно предаване. но не мога да отрека, че дизайна е невероятен...
ауди А4 и мерцедес Ц са единствените конкуренти на 3ката според мен... ягуар са на загуба от доста време и форд до колкото знам обмислят продажбата им в момента?
не мога да си изкривя душата, че ауди се справят доста добре и вървят нагоре... не знам на какво се дължи това, според мен в момента те изкуствено градят имидж с много пари, които се наливат от фолксваген. пример спечелването на льо ман с дизел. въпреки, че от край време там боготворят въртящия момент, за сметка на конете.... спомням си една статия от 90те в ауто мотор унд спорт. но дано не тръгнат по пътя на болните идеи на фердинанд пиих - видяхме какво се случи с фаетон. имам дълбоки съмнения, че вейрона е също негова идея
мердецес за мен са тотално неразгадаема работа. alx беше писал нещо за ускоряване на канапета по магистралата, мисля че те стигнали до съвършенство в тази си философия
дизайнера е един и същ и наистина си личи, че Z8 няма много общо с новата линия на BMW и е някакъв експеримент?

ауди А4 и мерцедес Ц са единствените конкуренти на 3ката според мен... ягуар са на загуба от доста време и форд до колкото знам обмислят продажбата им в момента?
не мога да си изкривя душата, че ауди се справят доста добре и вървят нагоре... не знам на какво се дължи това, според мен в момента те изкуствено градят имидж с много пари, които се наливат от фолксваген. пример спечелването на льо ман с дизел. въпреки, че от край време там боготворят въртящия момент, за сметка на конете.... спомням си една статия от 90те в ауто мотор унд спорт. но дано не тръгнат по пътя на болните идеи на фердинанд пиих - видяхме какво се случи с фаетон. имам дълбоки съмнения, че вейрона е също негова идея

мердецес за мен са тотално неразгадаема работа. alx беше писал нещо за ускоряване на канапета по магистралата, мисля че те стигнали до съвършенство в тази си философия

Сам повдигна темата за Aston Martin DB9 .. да знаеш какво е общото м/у него и Z8?
дизайнера е един и същ и наистина си личи, че Z8 няма много общо с новата линия на BMW и е някакъв експеримент?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
[steeN] написа: ягуар са на загуба от доста време и форд до колкото знам обмислят продажбата им в момента?
X-type си е Mondeo отвсякъде, един от любимите ми тестове е E90 с изпуснато налягане на всичките гуми с/у X-type с нормално напомпени гуми на слалом .. познай кой е по-добрия


[steeN] написа:не мога да си изкривя душата, че ауди се справят доста добре и вървят нагоре...
вървят и ти сериозно .. те са конкурент N#1 в момента на BMW!
[steeN] написа:болните идеи на фердинанд пиих - видяхме какво се случи с фаетон. имам дълбоки съмнения, че вейрона е също негова идея
Негови са и двете .. м/у другото Phaeton е УЛТРА ДОБЪР АВТОМОБИЛ, но просто имиджа на емблемата му изигра лоша шега. Клиентите трудно превъзмогват мисълта да платят такава стойност за VW, въпреки че автомобила е меко казано супев високотехнологичен и много качествено изработен. Значително по-добър според мен от S class от същото моделно поколение. В крайна сметка за мен Пиех е велик човек, защото никой нямаше да тръгне да прави такъв автомобил като Veyron, който е зверски на загуба като проект, но в крайна сметка и децата знаят, че Veyron е "най-бързата кола в Света" .. дори и да не е точно така ..

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Вейрон е губещ проект от гледна точка - инвестции/продажби, което реално погледнато изобщо не е цел на този продукт, напротив, продажбите там са единствено и само с рекламна цел. Може би това е основната причина сделките за такива коли да се правят само след удобрение от ПР отдела на кампанията Вейрон на бъдещия купувач!
Относно Файтона бих могъл да кажа че единствената грешка е че тази кола изпревари събитията и времето в което трябваше да се появи! Като лимузина е уникална, като технологии също, но се роди на бял свят много рано. Mоже би, ако файтона бе видял бял свят сега или даже може би след година две, след като на пазара са новите модели на ФВ успеха му щеше да е по-голям.
Относно Файтона бих могъл да кажа че единствената грешка е че тази кола изпревари събитията и времето в което трябваше да се появи! Като лимузина е уникална, като технологии също, но се роди на бял свят много рано. Mоже би, ако файтона бе видял бял свят сега или даже може би след година две, след като на пазара са новите модели на ФВ успеха му щеше да е по-голям.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
много добар пример с Фаетона, имам предвид че всяка жаба да си знае блатото, това е пример че когато нямаш традиции е трудно.
Така стоят и нещата и с БМВ, щом продават занчи правеят нещата добре колата е добра в всяко отношемие или поне е постигнат баланс. Ако се стремяха да приличат на АЛФА, или друга марка щяхме да казваме ма защо не си гио правят като БМВ. Тук зама че ще бъда реплоикиран с много примери как на не знам кой модел стопа от определен ъгъл прилича на Хонда. Пазарните резултати са важни и как машината работи нямам предвид колата а компанията.....[/code]
Така стоят и нещата и с БМВ, щом продават занчи правеят нещата добре колата е добра в всяко отношемие или поне е постигнат баланс. Ако се стремяха да приличат на АЛФА, или друга марка щяхме да казваме ма защо не си гио правят като БМВ. Тук зама че ще бъда реплоикиран с много примери как на не знам кой модел стопа от определен ъгъл прилича на Хонда. Пазарните резултати са важни и как машината работи нямам предвид колата а компанията.....[/code]

NUZZO
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
да определено фердинанд пиех е доста сериозна част от историята на фолксваген, ни най-малко не умаловажавам работата свършена от него...
а проблема на фаетона наистина е в имиджа на марката. въпреки, че както обича да казва баща ми "това, че фолксваген значи народна кола, в никакъв случай не означава, че е ефтина". според мен фаетона повече пасва на имиджа на ауди - "прогрес чрез техника".
а вейрона го възприемам, като proof of concept... можем ли да направим такъв автомобил? нека да покажем на света, че можем... но на фона на успеха на коенигсег от нищото и на фона на ресурсите на фолксваен, някакси тази кола не изглежда впечатляваща за мен... все пак ще бъде записана в историята. според мен с нея се търси някакъв много дългосрочен ефект.
а проблема на фаетона наистина е в имиджа на марката. въпреки, че както обича да казва баща ми "това, че фолксваген значи народна кола, в никакъв случай не означава, че е ефтина". според мен фаетона повече пасва на имиджа на ауди - "прогрес чрез техника".
а вейрона го възприемам, като proof of concept... можем ли да направим такъв автомобил? нека да покажем на света, че можем... но на фона на успеха на коенигсег от нищото и на фона на ресурсите на фолксваен, някакси тази кола не изглежда впечатляваща за мен... все пак ще бъде записана в историята. според мен с нея се търси някакъв много дългосрочен ефект.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани