Цените на БМВ и на горивото
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Цените на БМВ и на горивото
alx написа:хората за които говориш като си напълнят резервоара и си вземат касовата бележка като ги спреш 1 (словом "една") минута след това и ги попиташ за колко пари са сипали- ще ти вдигнат рамене защото.. не помнят или не са обърнали внимание...
има два типа хора, тези които като са си купували колата са обърнали внимание на разхода и след това вече, както пишеш ти, не помнят за колко са заредили
и тези, които казват "кво значение има колко харчи" и като идат на бензиностанцията почват да си гризат ноктите
и това всъщност няма никакво отношение с колата или доходите.. а си е просто начин на мислене
No bling at the Ring
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Цените на БМВ и на горивото
alx написа:makaveli316 написа:Тва е ясно, ама M-ката за евридейка ли я имаш?
ми... тя точно с такава цел е правена. спортничка кола за всекидневно каране...
или както казва един приятел - "има ли климатик? евридейка е"
Като казах "М-ката за евридейка ли я имаш", имах в предвид, че не е кола която гори малко и я слагам в тая графа заедно с останалите скъпи и мощни коли.
А тая дума евридейка за колите е много сбъркана. Мен ако питаш, всяка кола е евридейка.
Ако имам Ламбо или Ферари, няма ли да ги карам всеки ден? И на море ще ходя даже, а багажа ще е отзад във втората кола, сещаш ли се


Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Цените на БМВ и на горивото
Ти ако си с " Ламбо" ще ти стигне само за портфейла да има място в колата. Тая втората отзад е излишна. 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Цените на БМВ и на горивото
Jordana написа:Ти ако си с " Ламбо" ще ти стигне само за портфейла да има място в колата. Тая втората отзад е излишна.
Това го казваш, щото нямаш Ламбо и търсиш кусура. Нали я знаеш поговорката за гроздето.
А сега си представи че имаш и си помисли пак дали въобще това с малкото място би било проблем за теб?


Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
Re: Цените на БМВ и на горивото
makaveli316 написа:Ако имам Ламбо или Ферари, няма ли да ги карам всеки ден?
няма да можеш
най-малкото престоя по сервизите и сложностите около него ще те спре
за евридейка най-много някое АМГ
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Цените на БМВ и на горивото
аз не разбирам какво значи кола, която не гори малко. нали разбирате, че всичко е относително.
малко може да значи различни неща за различни хора. гори с малко повече от по-долния модел 540и или 550и.
ако си купуваш М обиквновенно се колебаеш между М и долния модел.
разликата в разхода е незначителна сравнено с разликата на цената на другите неща.
човек не избира между 520 и М. такова положение просто е абсурдно.
малко може да значи различни неща за различни хора. гори с малко повече от по-долния модел 540и или 550и.
ако си купуваш М обиквновенно се колебаеш между М и долния модел.
разликата в разхода е незначителна сравнено с разликата на цената на другите неща.
човек не избира между 520 и М. такова положение просто е абсурдно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Цените на БМВ и на горивото
steeN написа:аз не разбирам какво значи кола, която не гори малко. нали разбирате, че всичко е относително.
малко може да значи различни неща за различни хора. гори с малко повече от по-долния модел 540и или 550и.
ако си купуваш М обиквновенно се колебаеш между М и долния модел.
разликата в разхода е незначителна сравнено с разликата на цената на другите неща.
човек не избира между 520 и М. такова положение просто е абсурдно.
точно така никой не отива да търси 20ка и не се прибира с М.
само да вметна, че не винаги М колата гори повече от по - долния модел

иначе тия цени на горивото бутат всяка перформънс кола към екзотика


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- djoko14
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 21.09.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: vw passat 5
- Мечтае да кара: vw passat cc
Re: Цените на БМВ и на горивото
Ее колега ако имаш Ламбо тогава няма да има кво да мислиш за всичко останало 

LIVE LIKE YOURE DYING
Re: Цените на БМВ и на горивото
djoko14 написа:Ее колега ако имаш Ламбо тогава няма да има кво да мислиш за всичко останало
всъщност ще се строшиш от мислене- в коя дупка да не скочиш- от тоя гараж дали можеш да излезеш лекичко или трябва да спираш и да вдигаш предницата, дали имаш достатъчно бензин да стигнеш до следващата бензионсанция дето има 100 октана бензин щото с 97 не върви добре и чука/ няма мощност, като паркираш да не докоснеш бордюра защото джантите са ти по $4500 всяка, дори не си помисляш да паркираш на улицата за да не подпре някой като се намества пред и зад тебе...
на фона на всичко това удоволствието от притежаването на такава кола избледнява много много бързо и на практика като се помислиш да я изкараш веднъж/ дваж през седмицата вместо да ликуваш вътрешно ти става едно нервно и раздразнително...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Цените на БМВ и на горивото
alx написа:всъщност ще се строшиш от мислене- в коя дупка да не скочиш- от тоя гараж дали можеш да излезеш лекичко или трябва да спираш и да вдигаш предницата, дали имаш достатъчно бензин да стигнеш до следващата бензионсанция дето има 100 октана бензин щото с 97 не върви добре и чука/ няма мощност, като паркираш да не докоснеш бордюра защото джантите са ти по $4500 всяка, дори не си помисляш да паркираш на улицата за да не подпре някой като се намества пред и зад тебе...
на фона на всичко това удоволствието от притежаването на такава кола избледнява много много бързо и на практика като се помислиш да я изкараш веднъж/ дваж през седмицата вместо да ликуваш вътрешно ти става едно нервно и раздразнително...
то това си е до човек, а не до кола
честно казано тия процедури, дето си ги описал си им бера грижите и аз, макар че не карам толкова скъпа и екзотична кола
а и все ми се иска да вярвам, че в момента в който живота ти позволява да караш такава кола.. ти предоставя и възможности да не караш по начина, по който карат останалите в ежедневието си (примерно да излизаш вечер, когато няма трафик, да паркираш на читави места, а не до някоя кофа, да не се налага да караш из люлинските дупки и т.н.)
иначе спор няма, такава кола в гаража си е голяма заигравка, не само от финансова гледна точка
за това и в щатите са толкова популярни тези клубове за рент на екзотики, всеки мембър плаща някаква годишна такса и има правото няколко уикенда да кара някое ламбо или нещо такова, колкото да се накъдри от колата, после клуба си я подържа и и бере гайлето

No bling at the Ring
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Цените на БМВ и на горивото
BadAngel написа:alx написа:всъщност ще се строшиш от мислене- в коя дупка да не скочиш- от тоя гараж дали можеш да излезеш лекичко или трябва да спираш и да вдигаш предницата, дали имаш достатъчно бензин да стигнеш до следващата бензионсанция дето има 100 октана бензин щото с 97 не върви добре и чука/ няма мощност, като паркираш да не докоснеш бордюра защото джантите са ти по $4500 всяка, дори не си помисляш да паркираш на улицата за да не подпре някой като се намества пред и зад тебе...
на фона на всичко това удоволствието от притежаването на такава кола избледнява много много бързо и на практика като се помислиш да я изкараш веднъж/ дваж през седмицата вместо да ликуваш вътрешно ти става едно нервно и раздразнително...
то това си е до човек, а не до кола
честно казано тия процедури, дето си ги описал си им бера грижите и аз, макар че не карам толкова скъпа и екзотична кола
а и все ми се иска да вярвам, че в момента в който живота ти позволява да караш такава кола.. ти предоставя и възможности да не караш по начина, по който карат останалите в ежедневието си (примерно да излизаш вечер, когато няма трафик, да паркираш на читави места, а не до някоя кофа, да не се налага да караш из люлинските дупки и т.н.)
И аз, както повечето хора бера същите тия грижи, по простата причина, че не можем да си позволим да сменяме джанти всеки месец, това е нормално.
Пропускаме едно много важно нещо по въпроса с Ламбото и то е, че в България не Ламбо, ми квото и да караш, си е пълен шит.
Аз се чудя на много как карат с 18ки и 19ки по тия "пътища"...ама както и да е.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
Re: Цените на БМВ и на горивото
makaveli316 написа:Аз се чудя на много как карат с 18ки и 19ки по тия "пътища"...ама както и да е.
ами, не е чак толкова голяма драма, най-голямата джанта с която съм карал е 18ка на 40 процентова гума
просто караш по-внимателно, по малките улички особено, защото там е най-зле положението.. пълзиш и слухтиш и така
подбираш си маршрута, в началото е кофти, защото нямаш ясна преценка къде минаваш и къде не, но поне за софия за месец се научават всички проблемни места и няма грижи..
зимно време е по-тегаво, но всички сме наясно, че ламбото няма място в играта тогава, както и всяка по-пърформанс кола

с ниска гума и голяма джанта никога не съм имал проблеми (криви джанти, балони..), докато в същото време много пъти съм балонирал джипови гуми (255/65 на 17ка) просто защото си мисля, че джипа е як

Последна промяна BadAngel на 26 Юни 2012, 18:57, променена общо 1 път
No bling at the Ring
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Цените на БМВ и на горивото
makaveli316 написа:И аз, както повечето хора бера същите тия грижи, по простата причина, че не можем да си позволим да сменяме джанти всеки месец, това е нормално.
Пропускаме едно много важно нещо по въпроса с Ламбото и то е, че в България не Ламбо, ми квото и да караш, си е пълен шит.
Аз се чудя на много как карат с 18ки и 19ки по тия "пътища"...ама както и да е.
Ти се чудиш, но има хора, които карат предимно извън града и докато излезнат просто внимават като карат бавно. Сега ако караш по Тракия от Пловдив до София всички знаем как е.




Но иначе като цяло си има добри първокласни пътища, сравнимо с каквото беше преди 10-на години.

Може окачването да ти замине по-бързо, но ще го направиш и толкова.
Както каза колегата отгоре, зимата е по-зле, но тогава се предполага, че слагаш "зимен" комплект джанти и гуми, които съответно са по-малки като цолаж, но по-високи.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Цените на БМВ и на горивото
От началото на темата, до сега цените на БМВ не паднаха или съразмерно с годината на производство,минимално се намалиха.За справка вижте мобиле или карс бг. Бензинът ни пържи още, но се появи промоцийката на Петрол от 8ст на литър има и макс моушън ,както и 100 октана на еко и v power racing на shell. Така, че горивата също повишават качеството си и компенсират поне малко високата за българите цена, която е ниска средноевропейска цена. Все повече хора намаляват потреблението на бензин, а кошници като Кия и прочие лагерници си пъплят сякаш под капаците им има по 150к.с. а не си дават сметка, че са неустойчиви и без кой знае каква защита при удар.Техните водачи искат да не дават пари за бензин и ако може и да отливат в туба за вкъщи след прибиране от работа- те са си такива и това ги прави щастливи. Затова малките колички си остават адекватно решение за пътуване от порядъка на 20-30 минути в града и нищо повече. Техните недостатъци се проявяват при всяко излизане извън града. Те са шумни, некомфортни, нестабилни и по-слабо изпълнени от по- големите версии на същите марки. Извън града малките коли не могат да поддържат нормална скорост и се накланят като лодки по серпенитините на магистралата и обратни завои в планините- голяма смелост за любителите на икономии. Да не говорим, че след едно пътуване до морето отвътре пътниците излизат като оцъклени. Затова, колкото и да стане бензина съотношението между цена на горивото и избор на малка кола не може да предположи замяна, на което и да е БМВ за лагерница, а ако ще и да ти говорят колко малко харчи и колко била нова!
Re: Цените на БМВ и на горивото
То това за малките колици донякъде е вярно. Само че има един въпрос:
Колко караш градско и колко навън?
Защото при извънградското разликата в харчовете не е осезателно голяма. Само че аз карам 95% градско и 5% навън. Форд F350 дизел ми гарантира сигурност, стабилност и доста комфортно пътуване до морето и обратно. Ама това са два дни в годината, а останалите 363? И тук да не влизам в подробности, че F350 струва 27 700, а Х5 64 500 ... Да не казвам, че F150 e 17 800, a обикновен Сивик е 15 990. Ми при 1900 кинта разлика, всеки ще вземе по-голямото. Да, ама ако изключим проблема с паркирането, голямото харчи 18-20 градско, че и повече през зимата. Да не говоря, колко му струват зимните гуми и т.н.
Колко караш градско и колко навън?
Защото при извънградското разликата в харчовете не е осезателно голяма. Само че аз карам 95% градско и 5% навън. Форд F350 дизел ми гарантира сигурност, стабилност и доста комфортно пътуване до морето и обратно. Ама това са два дни в годината, а останалите 363? И тук да не влизам в подробности, че F350 струва 27 700, а Х5 64 500 ... Да не казвам, че F150 e 17 800, a обикновен Сивик е 15 990. Ми при 1900 кинта разлика, всеки ще вземе по-голямото. Да, ама ако изключим проблема с паркирането, голямото харчи 18-20 градско, че и повече през зимата. Да не говоря, колко му струват зимните гуми и т.н.
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани