2012 BMW F10 550xd
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: 2012 BMW F10 550xd
http://www.youtube.com/watch?v=z1t1Kr37V5I&feature=related - ето ви и хендлинг бе момчета....ако шофьорът на комбарата не я беше изпуснал толкова лошо на последния завой едва ли м-ката и на правата щеше да я мине
. Не ме разбирайте погрешно, в никакъв случай не съм фен на дизелите, просто тва гнусно 335 с леко подбутване върви отвратително много...

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2012 BMW F10 550xd
Въобразяваш си човек ... Както и да е . Темата е за 550хд .
Re: 2012 BMW F10 550xd
а как ще е положението с комбитата?
възможно ли е дизеловата М5-ца да може да е И комби, докато бензина да е само седан
възможно ли е дизеловата М5-ца да може да е И комби, докато бензина да е само седан
No bling at the Ring
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: 2012 BMW F10 550xd
BadAngel написа:а как ще е положението с комбитата?
възможно ли е дизеловата М5-ца да може да е И комби, докато бензина да е само седан
Не е възможно, защото дизелова М5-ца няма.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 2012 BMW F10 550xd
Feanor написа:BadAngel написа:а как ще е положението с комбитата?
възможно ли е дизеловата М5-ца да може да е И комби, докато бензина да е само седан
Не е възможно, защото дизелова М5-ца няма.
Само гледай как ще почнат така да я наричат...

Si non confectus, non reficiat.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: 2012 BMW F10 550xd
Те разни "търговци" и сега така викат на някои коли. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2012 BMW F10 550xd
М-ка е безкрайно общо понятие - сега вече ще стане тотално мазало 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2012 BMW F10 550xd
Да цитирам АМС за принципа на работа на 3те турбини на 550д :
- "двата малки компресора при системата с 3 агрегата са с променлива геометрия, като първия се активира още при оборотни режими над празен ход, а потокът от отработени газове се насочва след това към големия компресор. Още при 1500 оборота последния внася съществен дял в пълненето . В резултат на това още при този режим двата агрегата успяват да осигурят въртящ момент от 750НМ, който поддържат до 3000 об .
С увеличаване на натоварването и оборотите до около 2700 об. се отваря байпесен канал и по-голямата част от газовете, заобикаляйки малкия (вече активиран) компресор , се насочват към големия .
В байпасната линия обаче е интегриран третия, също малък турбокомпресор, който поради ниската турбинна маса и VNT архитектура се активира много бързо. По този начин към двата вече действащи агрегата - един малък и един голям - се добавя 3ти(също малък), който допълнително увеличава налягането. Така капацитетът на системата успява да поддържа налягането дори при високи оборотни режими запазвайки 381кс в интервала от 4000-4400 об.
При ниски режими свежия въздух се насочва директно към малкия компресор и до 2700 оборота не се допуска да достига въздух до 3ти компресор , тъй като той все още не е активиран ..... "
Текст - Георги Колев
А да - горивото се впръсква под 2200 бара
- "двата малки компресора при системата с 3 агрегата са с променлива геометрия, като първия се активира още при оборотни режими над празен ход, а потокът от отработени газове се насочва след това към големия компресор. Още при 1500 оборота последния внася съществен дял в пълненето . В резултат на това още при този режим двата агрегата успяват да осигурят въртящ момент от 750НМ, който поддържат до 3000 об .
С увеличаване на натоварването и оборотите до около 2700 об. се отваря байпесен канал и по-голямата част от газовете, заобикаляйки малкия (вече активиран) компресор , се насочват към големия .
В байпасната линия обаче е интегриран третия, също малък турбокомпресор, който поради ниската турбинна маса и VNT архитектура се активира много бързо. По този начин към двата вече действащи агрегата - един малък и един голям - се добавя 3ти(също малък), който допълнително увеличава налягането. Така капацитетът на системата успява да поддържа налягането дори при високи оборотни режими запазвайки 381кс в интервала от 4000-4400 об.
При ниски режими свежия въздух се насочва директно към малкия компресор и до 2700 оборота не се допуска да достига въздух до 3ти компресор , тъй като той все още не е активиран ..... "
Текст - Георги Колев
А да - горивото се впръсква под 2200 бара

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: 2012 BMW F10 550xd
Я.Велинов написа:http://www.youtube.com/watch?v=z1t1Kr37V5I&feature=related - ето ви и хендлинг бе момчета....ако шофьорът на комбарата не я беше изпуснал толкова лошо на последния завой едва ли м-ката и на правата щеше да я мине. Не ме разбирайте погрешно, в никакъв случай не съм фен на дизелите, просто тва гнусно 335 с леко подбутване върви отвратително много...
Я.Велинов написа:acho.rs написа:... първите 5 секунди
http://www.youtube.com/watch?v=oYDKLjoJaYs , от 0:43 се вижда как дизела спокойно си върви с М-ката, при това на летящ, е наистина М паура го разтегля малко по малко, но за мен това не е резултата, с който един притежател на М3 би искал да бие "мръсен дизел"
пич, аз и друг път съм го казвал - на тия дизели след 100 им трябват очила.. а след 200 бинокъл
особено на втория клип се вижда - буквално за два завоя беше върху него... и щеше да го прескочи.. а и се видя какво е М - как си сложи конете на асфалта

по темата - екстра е колицата.. още повече с Мперформънс пакета, който го кефи къркъркър ще бъде много щастлив..


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 2012 BMW F10 550xd
acho.rs написа:С увеличаване на натоварването и оборотите до около 2700 об. се отваря байпесен канал и по-голямата част от газовете, заобикаляйки малкия (вече активиран) компресор , се насочват към големия .
В байпасната линия обаче е интегриран третия, също малък турбокомпресор, който поради ниската турбинна маса и VNT архитектура се активира много бързо.
А да - горивото се впръсква под 2200 бара
Простичко и надеждно

Never mistake motion for action...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2012 BMW F10 550xd
Leon написа:acho.rs написа:С увеличаване на натоварването и оборотите до около 2700 об. се отваря байпесен канал и по-голямата част от газовете, заобикаляйки малкия (вече активиран) компресор , се насочват към големия .
В байпасната линия обаче е интегриран третия, също малък турбокомпресор, който поради ниската турбинна маса и VNT архитектура се активира много бързо.
А да - горивото се впръсква под 2200 бара
Простичко и надеждно
... и евтино

- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: 2012 BMW F10 550xd
Факт е че любимата марка отново е на върха с мегаяк дизел другото е без значение поне за мене.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: 2012 BMW F10 550xd
Как работи новият перформанс дизел на БМВ с три турбини
Animation of BMW's 6 Cylinder Tri-Turbo Diesel N57S Engine (M550d and X5/X6 M50d)
И най-новото видео на "дизеловия ураган" на БМВ.
Видео 1
Видео 2
Видео 3
Източник: http://www.bimmertoday.de/2012/02/27/bm ... bo-diesel/

Animation of BMW's 6 Cylinder Tri-Turbo Diesel N57S Engine (M550d and X5/X6 M50d)
И най-новото видео на "дизеловия ураган" на БМВ.
Видео 1
Видео 2
Видео 3
Източник: http://www.bimmertoday.de/2012/02/27/bm ... bo-diesel/
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани