Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Модератор: Общи модератори
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
http://www.autotrend.bg/news/read/886/0 ... 0%BD%D0%B5
На мен лично ми прилича мако на VW Scirocco.
На мен лично ми прилича мако на VW Scirocco.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Mario Pankov написа:Добре изглежда на дизайн. Това ако го пуснат в производство с предно предаване, ако ще и с 12 цилиндров двигател да е, аз се отказвам от марката. Следващата стъпка е да започнат да ги сглобяват в Китай, нали и другите вече се ориентираха натам. След това трябва да пуснат 10-а серия, ултралуксозна лимузина, която да конкурира Ролс-Ройс и да доведе до краха на английската марка, собственост на БМВ. След това и слагат табло от старата седмица и след 3-4 години закриват модела 10-а серия ( една друга луксозна марка направи точно това ). Абе как да не си фен на марката. Маркетинга е науката, която унищожи технологичният прогрес на човека.
Иди виж как е транспорта в мегаполисите и тогава , ще разбереш колко смешно е да се говори за задръствания в София . След това ако си потенциален клиент на такъв клас кола , може и да има значение това , че се отказваш от БМВ 0 , но в друг случай , няма голямо значение . БМВ не са Астън Мартин (та дори те вече пуснаха мъник в този клас) за да си мислим , че БМВ прави само супер спортни малки купета и тежки лимузини . Проблема е че нямаме кинти и още живеем в началото на 90те (що се отнася до автомобилите) , но от тогава до сега гамата на БМВ се е увеличила 3 пъти , като изобщо не споменаваме това този урод

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
мнението е цезнурирано
Последна промяна Spoony на 05 Юли 2010, 18:50, променена общо 1 път
.
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Spoony написа:На мен идеята ми харесва по няколко причини.
Първо: В тази пазарна ниша БМВ нямат нищо, което да се конкурира с Golf 6, Octavia, Audi A3 и т.н. Тоест сега много хора може да искат БМВ, но просто нямат пари. С пускането на кола в нова ниша Баварците си гарантират още допълнителни продажби. Защото сега човек се чуди: Да си взема ли 1 серия за 20к еуро или да не си взема нищо. И примерно месечно се купуват 10000 БМВ-та в Немция. А сега дори и бедния Немец има шанс за БМВ и продажбите на 0 серия ще са 5000, а на 1 ще паднат до 9000. Като цяло тук са на печалба.
И второ: Това е чудесен начин за реклама. Човек, веднъж купил си БМВ обикновено не сменя марката. Сега БМВ става още по-добстъпна и 18 годишния Ханс вместо да си купи евтина А3-ка (и до края на живота си да сменя само Аудита), той ще си вземе 0-серия. Ще му допадне БМВ и така ще си купи после 3-ка, после 5-ца, М-ка и така. Тоест така БМВ привличат потенциални купувачи и на флагман моделите си.
И все пак като маркетолог не мога да си обясня нещо- та нали БМВ имат Мини? За какво им е второ Мини?
Бати маркетолога, надявам се нереализирал се, че иначе не завиждам на компанията, която би те наела ...
In Ban We Trust!
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Може да не е за вярване, но според проучване на BMW 80% (осемдесет) от собствениците на 1-ва серия си мислят, че карат кола с предно предаване. Тази шокираща статистика я е разкрил Норберт Рейтхофер, който заема позицията на CEO в BMW, в отговор на запитване дали въвеждането на модел с предно предаване няма да създаде объркване в клиентите на BMW. Самият Рейтхофер е признал, че това откритие e изненадало и самите тях (маркетолозите на BMW), но в крайна сметка това му дава основание да не се тревожи за бъдещата реализация на модела с предно предаване. А междувременно BMW има планове да реализира 1 милион автомобила с предно задвижване (включително и Mini) до средата на десетилетието.
Източник: autoweek.com
...с други думи BMW не си правят просто скъпи експерименти и много добре знаят, че парите идват от масовия потребител, а не от шепата етусиасти които наричат себе си BMW fans
Източник: autoweek.com
...с други думи BMW не си правят просто скъпи експерименти и много добре знаят, че парите идват от масовия потребител, а не от шепата етусиасти които наричат себе си BMW fans


Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Мини има една силна страна, но тя е и негова слабост ... Мини е изключително и само бутиков модел - т.е. има много тясна ниша от клиенти - тренди/фешън ориентирани търсещи стил предимно млади хора - със сигурност 80% жани (20% нежни мъже
). Както казах тази изключително тясно-ориентирана ниша кара обикновения, консервативния клиент, който иска да купи малка, но добра кола, да се отдръпне от Мини - за него то е твърде крещящо и фешън, освен това по-новия и евтин Фиат 500, трябва да признаем, в момента обира огромния дял от клиенти, търсещи малка-фешън имиджова количка, само че и тя заради ретро-дамския си стил не може да привлече мъжката аудитория ... Ситроен се ориентира към пускане на малка луксозна количка - DS3, която е модерна а не ретро-спективна, но е атрактивна и достатъчно "скъпа" за да привлича точно хора в средния спектър на възможности ... БМВ не са глупави да се ориентират нататък ...

Lope De Vega
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
gazzzar написа:Йееееее....пазете се ситроени, ние идваме![]()
![]()
![]()
![]()
докъде я докарахме....
Ужас, не ми харесват този клас коли и ... принципно съм против BMW да се ориентират нататък. Сега пък и ПРЕДНО

"малка дамска колица"...Офффф

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Apassionata написа:gazzzar написа:Йееееее....пазете се ситроени, ние идваме![]()
![]()
![]()
![]()
докъде я докарахме....
Ужас, не ми харесват този клас коли и ... принципно съм против BMW да се ориентират нататък. Сега пък и ПРЕДНО![]()
"малка дамска колица"...Офффф
ма защо мислите така
тая кола ще нагуши бмв и така те ще имат пари да правят нови електромобили, коли с водород и прочие такива авангардни за момента работи
ясно е, че никога повече няма да има кола като е30 =))
No bling at the Ring
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
така пишите всички все едно BMW нямат пари и едвам ще се спасят с евтини коли 

- sexpodmosta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 11.12.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Оглежда се за някое сносно BMW
- Мечтае да кара: М3 Е90
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Според мен няма какво толкова да се притесняват BMW от резултатите, защото зверски много хора приемат единичката за кола с предно. И за да не съм голословен: 80% от собствениците на BMW 1-ва серия си мислят, че колата е с предно задвижване 

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
По-добре малко се абстрахирай от българската действителност, щото Mini е бутикова и "женска" кола само в държави като нащ'та. В нормалния свят се продава много добре и се кара от доста широк кръг нормални потребители от всякакви възрастови групи и пол. Освен това е всепризнат факт, че е страхотна за каране, както почти всеки продукт на BMW и причината за това не е защото е "fashion".Alehandro написа:Мини е изключително и само бутиков модел - т.е. има много тясна ниша от клиенти

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Не изглежда никак зле, но по-скоро ще се позиционира в класа на Голф... Изглежда малко като Астра, но ми харесва.
Si non confectus, non reficiat.
- Toneloker
- ентусиаст
-
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
sexpodmosta написа:Според мен няма какво толкова да се притесняват BMW от резултатите, защото зверски много хора приемат единичката за кола с предно. И за да не съм голословен: 80% от собствениците на BMW 1-ва серия си мислят, че колата е с предно задвижване
Защото никога не са спирали тракшана и ASC-то.


- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Toneloker написа:sexpodmosta написа:Според мен няма какво толкова да се притесняват BMW от резултатите, защото зверски много хора приемат единичката за кола с предно. И за да не съм голословен: 80% от собствениците на BMW 1-ва серия си мислят, че колата е с предно задвижване
Защото никога не са спирали тракшана и ASC-то.
Какво значение има, след като така и така никога няма да го спрат? Хората, които наистина държат на задното и знаят преимуществата му така и така не биха се насочили към такъв тип кола.Нека правят и продават!
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
martoto написа:По-добре малко се абстрахирай от българската действителност, щото Mini е бутикова и "женска" кола само в държави като нащ'та. В нормалния свят се продава много добре и се кара от доста широк кръг нормални потребители от всякакви възрастови групи и пол. Освен това е всепризнат факт, че е страхотна за каране, както почти всеки продукт на BMW и причината за това не е защото е "fashion".Alehandro написа:Мини е изключително и само бутиков модел - т.е. има много тясна ниша от клиенти
Зависи много от региона, манталитета и архитектурата - в страните от централна северна и северозападна част на Европа с преобладаващо равнинен, горист и хълмист характер, Мини няма никакъв шанс да бъде предпочетено от масовия тип клиент - говоря от опит преди седмица се върнах от централна Германия минах и през Прага и през Будапеща ... често казано видях повече Ферарита от Мини ... в Италия също съм бях скоро - там е друго - мини е подходящо за южните държави, техния малк градски бит и техните фешън и емоционални наклонности, дори имам един приятел италианец, който има Мини и го бъзикам, че е гей

Впечатлението ми, че Мини е фешън продукт остава и мисля че в момента са в затруднение с него като модел, предвид огромната конкуренция на Фиат 500 и други интересни предложения, да не забравяме че и модела навъртя доста години.
Lope De Vega
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани