Метан

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Ное 2004, 12:31

chefo написа:ама няма ли да се ошашка компютъра като спре помпата?
Ми той няма как да разбере, че съм спрял помпата /както и сега не разбира, че си спрял инжекторите/.
А и знае ли някой кои параметри (датчици) влияят върху изчисляването на предварението на запалването?
Май главно датчик на маховика.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Ное 2004, 12:38

chefo написа:
Niky Georgiev написа:...2200 лв за обикновена инсталация и без каквато и да е гаранция (освен, за това, че някога ще ми гръмнат колекторите)...

е за това говорех
:oops: OK, sorry
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330i

Мнение от ZealoT » 22 Ное 2004, 10:50

преди 10 минути слизам от едно такси 1280 което беше на метан.....
споделих с шофера че искам да си сложа на баварката метан ... и той ми препоръча да отида в Левски Г зад Старгаз - тва е до църквата.
майсторите били добри.... и той нямал оплакваня...
мисля тази седмица да отскоча да видя за какво става въпрос....
да уточня че говоря за София
2 Hard 4 You

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 22 Ное 2004, 11:12

Сподели впечатления после :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 22 Ное 2004, 11:43

Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.

Май си струва, а? :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 25.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330i

Мнение от ZealoT » 22 Ное 2004, 12:14

chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.

Май си струва, а? :lol:


ухааааааа
3.5 пъти по евтино отколкото е при мен.....
най вероятно вторник вечер ще ходя да проверя....
2 Hard 4 You

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 22 Ное 2004, 19:09

chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.

Май си струва, а? :lol:

Според мен даже много ти гори... Моята кола дава по-добри резултати :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 22 Ное 2004, 19:44

chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.

Май си струва, а? :lol:


Апък мойта (бившата твойта) за 10лв минава към 40-50км обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как :lol:

А по темата - наистина е далавера хич не е лошо да си имаш втора колица чекиика на метан да пъркаш по цял ден (да си вършиш работата евентуално), ама колко от нас биха си сложили на BMW-то, особено на колегата със 525-цата ще бъде много жалко за колицата :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 22 Ное 2004, 19:56

абе аз исках да попитам нещо по темата ама забраих:
Ако колата е карбуратор, НЕ-БМВ проблемите и загубата на пауър по-малко ли ще бъдат? Щото така и така като ще се прижалва кочинката..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 22 Ное 2004, 20:08

b2 написа:...обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как :lol: ...


Много добре знам как :lol: ама на мен ми дойде малка (за година качих 25 кила :mhihi: и много взех да пъхтя зад волана, нали няма и хидравлика) и затова се навих да я сменям.
Следващата ще е или 535 или 540 (!!!) само да има начин, засега ще я караме на метан... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А за карбуратора - нямам представа, би трябвало да е по-зле, защото той има в общия случай две дроселни клапи и смесването газ-въздух е доста по-сложно. При инжекцията това е опростено и оттам и по-ниския разход. То вървежа може да се докара почти като на бензин, ама ще изчезне кирийката от цялата работа :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 22 Ное 2004, 20:49

Не е така... Карбураторна кола много по - лесно се трансформира да работи на газ :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 22 Ное 2004, 21:35

tsvet40 написа:...


Аз нямах впредвид трансформирането, а поведението на двигателя.
Идеалния газов вдигател е със смесител с една дроселна клапа, така характеристиките са по-оптимални като мощност и въртящ момент към разход на гориво :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 23 Ное 2004, 0:41

chefo написа:
tsvet40 написа:...


Аз нямах впредвид трансформирането, а поведението на двигателя.
Идеалния газов вдигател е със смесител с една дроселна клапа, така характеристиките са по-оптимални като мощност и въртящ момент към разход на гориво :idea:

И аз това имах предвид ;) Не може да очакваш двигателя да работи коректно, ако трансформацията не е била успешна... Затова казват, че някои коли тръгват на газ, други, каквото и да ги правиш, нещат :roll:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook