Метан
Модератор: Общи модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ми той няма как да разбере, че съм спрял помпата /както и сега не разбира, че си спрял инжекторите/.chefo написа:ама няма ли да се ошашка компютъра като спре помпата?
Май главно датчик на маховика.А и знае ли някой кои параметри (датчици) влияят върху изчисляването на предварението на запалването?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
chefo написа:Niky Georgiev написа:...2200 лв за обикновена инсталация и без каквато и да е гаранция (освен, за това, че някога ще ми гръмнат колекторите)...
е за това говорех

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ZealoT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
преди 10 минути слизам от едно такси 1280 което беше на метан.....
споделих с шофера че искам да си сложа на баварката метан ... и той ми препоръча да отида в Левски Г зад Старгаз - тва е до църквата.
майсторите били добри.... и той нямал оплакваня...
мисля тази седмица да отскоча да видя за какво става въпрос....
да уточня че говоря за София
споделих с шофера че искам да си сложа на баварката метан ... и той ми препоръча да отида в Левски Г зад Старгаз - тва е до църквата.
майсторите били добри.... и той нямал оплакваня...
мисля тази седмица да отскоча да видя за какво става въпрос....
да уточня че говоря за София
2 Hard 4 You
- ZealoT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.
Май си струва, а?
ухааааааа
3.5 пъти по евтино отколкото е при мен.....
най вероятно вторник вечер ще ходя да проверя....
2 Hard 4 You
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.
Май си струва, а?
Апък мойта (бившата твойта) за 10лв минава към 40-50км обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как

А по темата - наистина е далавера хич не е лошо да си имаш втора колица чекиика на метан да пъркаш по цял ден (да си вършиш работата евентуално), ама колко от нас биха си сложили на BMW-то, особено на колегата със 525-цата ще бъде много жалко за колицата

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
абе аз исках да попитам нещо по темата ама забраих:
Ако колата е карбуратор, НЕ-БМВ проблемите и загубата на пауър по-малко ли ще бъдат? Щото така и така като ще се прижалва кочинката..
Ако колата е карбуратор, НЕ-БМВ проблемите и загубата на пауър по-малко ли ще бъдат? Щото така и така като ще се прижалва кочинката..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
b2 написа:...обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как...
Много добре знам как


Следващата ще е или 535 или 540 (!!!) само да има начин, засега ще я караме на метан...



А за карбуратора - нямам представа, би трябвало да е по-зле, защото той има в общия случай две дроселни клапи и смесването газ-въздух е доста по-сложно. При инжекцията това е опростено и оттам и по-ниския разход. То вървежа може да се докара почти като на бензин, ама ще изчезне кирийката от цялата работа

chefo написа:tsvet40 написа:...
Аз нямах впредвид трансформирането, а поведението на двигателя.
Идеалния газов вдигател е със смесител с една дроселна клапа, така характеристиките са по-оптимални като мощност и въртящ момент към разход на гориво
И аз това имах предвид


58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани