BMW върви към нова стратегия при двигателите за своите „М”

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 14 Юли 2008, 14:52

Wizi написа:Ми сладък си е. Също като мен! Защото аз мисля, че RS е повече от //М :D Ма нали се сещаш това колко променя нещата? Надявам се сам да си отговориш, че иначе одма изписаме 7-8 безсмислени страници, за радост на отбора модератори ;)

Факт е, че Ауди RS6 ЕДВА СЕГА с V10 bi-turbo успя да надвие по ускорение М5, която е толкова отдавна на пазара. Факт е, че Е63 AMG не е нищо драматично по-различно по отношение на ускорение спрямо старото Е55. Факт е, че от десет години насам, от както излезна М5 V8 400hp, първи ВИНАГИ БМВ казват "А", а след тях Ауди и Мерцедес изреждат "Б, "В"...

Така че, в този ред на мисли въобще не виждам Вие, БМВ ентусиастите, за к'во точно се притеснявате? Изображение Седи гледай мача! Тепърва става интересно ;)


Факт е, че ускорението въобще не е приоритет за М и ако твърдиш, че РС е повече от М, тогава не просто не разбираш от БМВ, ами не разбираш и от автомобили.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 14 Юли 2008, 16:55

alpina-ma6inata написа:Е жалко за традициите. Аз съм сигурен, че от БМВ още могат да продължат да правят атмосферни мотори и да продължават да са конкуренти по този начин на РС и АМГ, но ако наистина въпроса опира до икономия както каза бавареца, наистина не знам за друг начин. Защото те първа ще става още по-зле с бензина. :(

Както и да е, с турбо и без турбо пак съм сигурен, че от БМВ няма да ни разочароват. Да не забравяме на коя марка е първия сериен турбо автомобил. ;)
какво разбираш под--- сериен автомобил. :roll: мисля че сааб бяха първите които се пребориха с температурните проблеми и направиха турбо автомобила годен за всекидневна употреба
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 14 Юли 2008, 17:06

Pavlinius написа:Факт е, че ускорението въобще не е приоритет за М и ако твърдиш, че РС е повече от М, тогава не просто не разбираш от БМВ, ами не разбираш и от автомобили.


Така ли? Аааа, перфектно тогава! Щом това не е приоритет, значи всичко става още по-лесно.

Ако толкова държиш отвори една тема - ти ще ми говориш колко велико е //М, а аз от другата страна ще те занимавам с S и RS моделите на Ауди. Искаш ли? :D

.... зарежи! Нема грам смисъл. Нищо не разбирам така или иначе от автомобили. БМВ е по-кола от Алди. Всичко е ясно!

btw кое е най-големия приоритет на //М? :roll: Сериозно питам. Щото явно ги разбираш де. За това да ме светнеш. Просветлиш дет се вика един вид! :D
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 14 Юли 2008, 18:21


младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Юли 2008, 18:47

Един модерен бензинов турбодвигател винаги е по-икономичен,бърз и ефективен от атосферният си аналог със същите коне.Един турбодвигател използва много по-рационално предимствата на директното впръскване,не се влияе от височини и е далеч по-еластичен..Що се отнася до М5-след излизането на Панамера си мисля,че все пак БМВ ще заложи на комфорта :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 14 Юли 2008, 19:02

а може да извадят нов модел :idea: нищо чудно следващата 6 - та серия да е с 4 врати
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юли 2008, 19:39

kamus11 написа:
alpina-ma6inata написа:...
какво разбираш под--- сериен автомобил. :roll: мисля че сааб бяха първите които се пребориха с температурните проблеми и направиха турбо автомобила годен за всекидневна употреба


bmw 2002 turbo (1973−74) 1.670 бройки според гадната wikipedia ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 14 Юли 2008, 23:06

[steeN] написа:
kamus11 написа:
alpina-ma6inata написа:...
какво разбираш под--- сериен автомобил. :roll: мисля че сааб бяха първите които се пребориха с температурните проблеми и направиха турбо автомобила годен за всекидневна употреба


bmw 2002 turbo (1973−74) 1.670 бройки според гадната wikipedia ;)


дъвкано, дъвкано.. 2002ката е първия ЕВРОПЕЙСКИ автомобил с турбо.. отвъд голямата вода е първия в света.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 14 Юли 2008, 23:38

[steeN] написа:
kamus11 написа:
alpina-ma6inata написа:...
какво разбираш под--- сериен автомобил. :roll: мисля че сааб бяха първите които се пребориха с температурните проблеми и направиха турбо автомобила годен за всекидневна употреба


bmw 2002 turbo (1973−74) 1.670 бройки според гадната wikipedia ;)
годината е 1969-----моделът Сааб 99 турбо :idea: прави се до 1977г. това е първия сериен автомобил. а БМВ 2002 не можа да се пребори с високия разход и загубата на масло и за това го спряха. няколко години след това сааб измислиха клапана за налягането от турбото или така наречения тогава байпас и свалиха разхода значително. след като се появиха инжекционните системи с компютърно управление всичко стана лесно . през 1984г. бмв възобнови своята програма с турбо агрегат монтиран на модела 745ia който е 3430куб. със 252к.с. така това беше последния бензинов агрегат на БМВ в новата история или до преди появата на 335
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Юли 2008, 2:42

аз друго инфо откривам...

...In 1978 Saab effectively repositioned the use of turbo technology and itself as a company with the introduction of the Saab 99 Turbo...

но както и да е... темата е различна в случая според мен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 15 Юли 2008, 12:27

[steeN] написа:аз друго инфо откривам...

...In 1978 Saab effectively repositioned the use of turbo technology and itself as a company with the introduction of the Saab 99 Turbo...

но както и да е... темата е различна в случая според мен.
:bchug:
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 15 Юли 2008, 13:55

OT: 2002 turbo не е бил спрян заради проблеми. Просто по начало идеята му не е била да е масов автомобил. Не помня къде го бях чел, но съм сигурен, че е така.

А иначе моя грешка - забравих да напиша, че става въпрос за европа. Но все пак не мисля, че е малко. ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 15 Юли 2008, 15:15

Wizi написа:
Pavlinius написа:Факт е, че ускорението въобще не е приоритет за М и ако твърдиш, че РС е повече от М, тогава не просто не разбираш от БМВ, ами не разбираш и от автомобили.


Така ли? Аааа, перфектно тогава! Щом това не е приоритет, значи всичко става още по-лесно.

Ако толкова държиш отвори една тема - ти ще ми говориш колко велико е //М, а аз от другата страна ще те занимавам с S и RS моделите на Ауди. Искаш ли? :D

.... зарежи! Нема грам смисъл. Нищо не разбирам така или иначе от автомобили. БМВ е по-кола от Алди. Всичко е ясно!

btw кое е най-големия приоритет на //М? :roll: Сериозно питам. Щото явно ги разбираш де. За това да ме светнеш. Просветлиш дет се вика един вид! :D


Колега последно, че да не разводняваме темата. Идеята на ///М е колата да има максимално добро поведение на пътя (не пистата) и разбира се добра мощност. Затова винаги БМВ са се старали да направят М-ките с максимално лек двигател и максимално добро съотношение на теглото между предната и задната ос. Ако искаха да направят М-ка с 8 литров двигател с 2 турбини и 900 коня, щяха да я направят. Щеше да избухва на правата и едва едва да влиза в завоите.
Изображение

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook