Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Alex 320i Cabrio » 21 Мар 2013, 12:28

BMW Power ACM написа:
///M Power написа:
steeN написа:Това показва колко вярно ги смятат тия 7.6/100 извън града :kuku:


Не искам да се заяждам , ама това по-скоро показва как караме ние, досега няма кола на която със спокойно каране да съм се доближавал до заводските характеристики, защото между 7.6 и 12.5 е огромна разлика..

Нещо не сме се доразбрали. Аз говоря за 12.5 на Е60, не на Ф10. Понеже нагоре се спомена 18, след това Ачо каза 13-14 със 130, та реших да ви дам истинския разход на колата. :winky:
Та това 7.6 не го слагайте като невярно заради моето 12.5. И аз не виждам как ще даде 7.6, но някой друг трябва да го обори, а и има човек с такава кола тук. :mhihi:


Няма как посмъртно да ги оборим - най-доброто което съм постигал с Е61 М5 е 11.7лтр/100км между Кале и Кьолн. Все магистрала, автопилот и скорост от 120км/ч. Измерено от колонка до колонка на бензиностанции... За комби с данните на ранно Гаярдо - не мога да се оплача...
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от [FF]GODFLESH » 07 Апр 2013, 22:06

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 03 Юли 2013, 10:50

Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Юли 2013, 12:38

Много впечатляващ резултат :!: Още по-впечатляващо звучат 740NM на колелата :shock: :shock: :shock:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Nickelback » 04 Юли 2013, 8:49

Личи отдалеч, че е графика на турбо мотор :) Защо не присъстват обороти вече в графиките от Хеед...?

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Convertible » 04 Юли 2013, 9:42

Искам и аз такава камара нютон, пък нека е турбо...
:shock:
Иначе както се свиква с пестотин така и с тия сигурно... :roll:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Nickelback » 04 Юли 2013, 10:11

С толкоз торк не можеш да и чуеш гласа на градско в движение... дори с 500Nm и нови гуми, камо ли 700 и кусур :) Ама нека това да и "кусура" де :mhihi: :ok:

П.С. Я кажете нещо от първа ръка за електронния шпер на F10...?

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 04 Юли 2013, 11:11

Nickelback написа:С толкоз торк не можеш да и чуеш гласа на градско в движение... дори с 500Nm и нови гуми, камо ли 700 и кусур :) Ама нека това да и "кусура" де :mhihi: :ok:

П.С. Я кажете нещо от първа ръка за електронния шпер на F10...?

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4


Някъде назад из темата бях пускал снимки на разрез на диф-а
Електроното му е че един ел-мотор натяга и отпуска и така се постига различната работа на диф-а
Така при лекия режим на настройките на колата диф-а е почти отключен и по-трудно презавива от силата си.
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 04 Юли 2013, 18:58

А как е 740НМ на колелата , а от завода и дават 680НМ на мотора . Това какво означва - че колата реално е 820-830НМ .. от 4,4 :roll:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 08 Юли 2013, 12:33

Не, в случая този момент трябва да се преизчисли през предавките, защото въртящия момент се увеличава или намалява през предавките - на първа например, диното ще покаже сигурно 2000 :yes: В случая дори на директна предавка през предавателното число на диф-а и диаметъра на гумите (рамото) до асфалта достига различен от този на мотора въртящ момент ;) Например в F10 M5 4та е с предавателно число 1,277 х 3,154 на диф-а = 4.03 общо предавателно число до полуоските, което означава, че 4 пъти увеличаваме въртящия момент и намаляваме оборотите на коляновия вал :yes: Значи на 4та до там имаме 2740 NM, ако приемем 680 стандартно на вала. НО диаметъра на колелото е 3,13 пъти по-голям от този на короната на диф-а, т.е. делим 2749 на 3,13 и получаваме около 870NM на колелата, което пък с разните загуби в трансмисията (13-15%), които до момента не включваме идва точно около 740-750 НМ :yes:

Някакви такива сметки набързо, не претендирам да са 100% коректни :roll: :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от msi200 » 18 Юли 2013, 14:28

Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 18 Юли 2013, 14:39

msi200 написа:Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.



Ти ме уби .. точно на коли дето не им се месят перата с волана ми е зверски неудобно, че трябва да пускам волана за да превключа в завой

За сцеплението си прав много .. аз даже мисля да махам тоя мишелин супер спорт, че преди да покараш по магистралата с 200 няма загряване. В австрия примерно няма проблеми .. сцепление бол и в града ама тука ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от msi200 » 18 Юли 2013, 15:15

Като се въртят и планките за скоростите, в някои случаи при голям завой незнам къде е +, а къде - :) Имай предвид, че не съм голям карач и може грешката да си е в моя телевизор.
Какво мислиш да слагаш вместо мишелините, че и моите скоро ще са за смяна?
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 18 Юли 2013, 18:25

Sharo написа:
msi200 написа:Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.



Ти ме уби .. точно на коли дето не им се месят перата с волана ми е зверски неудобно, че трябва да пускам волана за да превключа в завой

За сцеплението си прав много .. аз даже мисля да махам тоя мишелин супер спорт, че преди да покараш по магистралата с 200 няма загряване. В австрия примерно няма проблеми .. сцепление бол и в града ама тука ...

Точно на супер-спортните коли умишлено , не слагат перцата на волана , само ги правят по-големи .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 19 Юли 2013, 8:39

Абе това с перцата сме го обсъждали и е много спорно :roll: Ако рейката е достатъчно къса, че по завоите да не се налага да прихващаш е по-добре да са на волана, но ако има по-интензивна работа с волана е по-добре да са статични, на колоната, за да знаеш винаги кое е + и кое – :yes: Странното е, че нещата са доста обърнати - повечето Ferrari-та и т.н. супер кари са с толкоша къси рейки, че освен ако не пързаляш здраво с голям ъгъл някъде (което е трудно с тия коли) никога няма да ти се наложи да пуснеш волана. Докато при BMW не е така - често си се прихваща в по-остри завои и при пързаляне. Та на мен и двата начина са ми удобни :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook