Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BMW Power ACM написа:///M Power написа:steeN написа:Това показва колко вярно ги смятат тия 7.6/100 извън града
Не искам да се заяждам , ама това по-скоро показва как караме ние, досега няма кола на която със спокойно каране да съм се доближавал до заводските характеристики, защото между 7.6 и 12.5 е огромна разлика..
Нещо не сме се доразбрали. Аз говоря за 12.5 на Е60, не на Ф10. Понеже нагоре се спомена 18, след това Ачо каза 13-14 със 130, та реших да ви дам истинския разход на колата.![]()
Та това 7.6 не го слагайте като невярно заради моето 12.5. И аз не виждам как ще даде 7.6, но някой друг трябва да го обори, а и има човек с такава кола тук.
Няма как посмъртно да ги оборим - най-доброто което съм постигал с Е61 М5 е 11.7лтр/100км между Кале и Кьолн. Все магистрала, автопилот и скорост от 120км/ч. Измерено от колонка до колонка на бензиностанции... За комби с данните на ранно Гаярдо - не мога да се оплача...
Power is Nothing Without Insanity
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
http://www.youtube.com/watch?v=9Kk7FzcA ... g&index=25
http://www.youtube.com/watch?v=KgGDGXmXEGM
значи можело...
http://www.youtube.com/watch?v=KgGDGXmXEGM
значи можело...

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много впечатляващ резултат
Още по-впечатляващо звучат 740NM на колелата





------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Личи отдалеч, че е графика на турбо мотор
Защо не присъстват обороти вече в графиките от Хеед...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Искам и аз такава камара нютон, пък нека е турбо...
Иначе както се свиква с пестотин така и с тия сигурно...

Иначе както се свиква с пестотин така и с тия сигурно...


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
С толкоз торк не можеш да и чуеш гласа на градско в движение... дори с 500Nm и нови гуми, камо ли 700 и кусур
Ама нека това да и "кусура" де

П.С. Я кажете нещо от първа ръка за електронния шпер на F10...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4



П.С. Я кажете нещо от първа ръка за електронния шпер на F10...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Nickelback написа:С толкоз торк не можеш да и чуеш гласа на градско в движение... дори с 500Nm и нови гуми, камо ли 700 и кусурАма нека това да и "кусура" де
![]()
П.С. Я кажете нещо от първа ръка за електронния шпер на F10...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Някъде назад из темата бях пускал снимки на разрез на диф-а
Електроното му е че един ел-мотор натяга и отпуска и така се постига различната работа на диф-а
Така при лекия режим на настройките на колата диф-а е почти отключен и по-трудно презавива от силата си.

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
А как е 740НМ на колелата , а от завода и дават 680НМ на мотора . Това какво означва - че колата реално е 820-830НМ .. от 4,4 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Не, в случая този момент трябва да се преизчисли през предавките, защото въртящия момент се увеличава или намалява през предавките - на първа например, диното ще покаже сигурно 2000
В случая дори на директна предавка през предавателното число на диф-а и диаметъра на гумите (рамото) до асфалта достига различен от този на мотора въртящ момент
Например в F10 M5 4та е с предавателно число 1,277 х 3,154 на диф-а = 4.03 общо предавателно число до полуоските, което означава, че 4 пъти увеличаваме въртящия момент и намаляваме оборотите на коляновия вал
Значи на 4та до там имаме 2740 NM, ако приемем 680 стандартно на вала. НО диаметъра на колелото е 3,13 пъти по-голям от този на короната на диф-а, т.е. делим 2749 на 3,13 и получаваме около 870NM на колелата, което пък с разните загуби в трансмисията (13-15%), които до момента не включваме идва точно около 740-750 НМ
Някакви такива сметки набързо, не претендирам да са 100% коректни





Някакви такива сметки набързо, не претендирам да са 100% коректни


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.
I love the sound of V8 in the morning...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
msi200 написа:Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.
Ти ме уби .. точно на коли дето не им се месят перата с волана ми е зверски неудобно, че трябва да пускам волана за да превключа в завой
За сцеплението си прав много .. аз даже мисля да махам тоя мишелин супер спорт, че преди да покараш по магистралата с 200 няма загряване. В австрия примерно няма проблеми .. сцепление бол и в града ама тука ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Като се въртят и планките за скоростите, в някои случаи при голям завой незнам къде е +, а къде -
Имай предвид, че не съм голям карач и може грешката да си е в моя телевизор.
Какво мислиш да слагаш вместо мишелините, че и моите скоро ще са за смяна?

Какво мислиш да слагаш вместо мишелините, че и моите скоро ще са за смяна?
I love the sound of V8 in the morning...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sharo написа:msi200 написа:Врътнах над 12х км на моята, оценката ми клони към 10/10 като за семейна лимузина. Според мен има място за малки подобрения.
- Звукът вътре в купето е зле. Отвън е ОК. Студеният старт пък е прекалено шумен и не мога да и сложа друг ауспух, защото комшиите ще ме линчуват.
- Има турбо лаг, който се преживява лесно на фона на вървежа и разхода.
- Перцата за превключване на скоростите се въртят заедно с волана - неудобно.
- Струва ми се, че колата е прекалено мощна само за задно, защото под 100км/ч трудно намира сцепление. Тук проблемът е и в асфалта ни. На писта може да е ОК, незнам.
Ти ме уби .. точно на коли дето не им се месят перата с волана ми е зверски неудобно, че трябва да пускам волана за да превключа в завой
За сцеплението си прав много .. аз даже мисля да махам тоя мишелин супер спорт, че преди да покараш по магистралата с 200 няма загряване. В австрия примерно няма проблеми .. сцепление бол и в града ама тука ...
Точно на супер-спортните коли умишлено , не слагат перцата на волана , само ги правят по-големи .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Абе това с перцата сме го обсъждали и е много спорно
Ако рейката е достатъчно къса, че по завоите да не се налага да прихващаш е по-добре да са на волана, но ако има по-интензивна работа с волана е по-добре да са статични, на колоната, за да знаеш винаги кое е + и кое –
Странното е, че нещата са доста обърнати - повечето Ferrari-та и т.н. супер кари са с толкоша къси рейки, че освен ако не пързаляш здраво с голям ъгъл някъде (което е трудно с тия коли) никога няма да ти се наложи да пуснеш волана. Докато при BMW не е така - често си се прихваща в по-остри завои и при пързаляне. Та на мен и двата начина са ми удобни 



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани