Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Bustter написа:D3BEP написа:Нема се пуашиш, копеуе.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.
Точно в щатите тази кола ще намери много голям пазар, просто американците са луди за тези автомобили, все пак 40% от американския пазар се държи от японците...
Oт тойота се държи пазара в америка.
Не от японците. Направи разликата и тя е твърде очевадна: Нисан е пряк конкурент на Тойота. Не знам как си го представяш, но определено възможността директорите на Тойота да отидат при директорите на Нисан и да кажат "А, вие също сте японци. Продавайте колкото нас" е под минималната. Тойота плати луди пари за да изплува като марка, първо на родния си пазар и сега някаква смешна бричка я наричате "заплаха" или пък щом американците купуват Тойота, нема как да не купят и този Нисан. Първите, които ще попреат на лудия бум на Нисан(какъвто няма да има) в америка ще са именно Тойота, т.е. факктът че Нисан е японска марка.
А който каза, че не познавам японските коли, греши, разбира се не познавам всички.
Чакайте да видим. Това да ви кефи и това някой да си я купи са две различни неща. Моето очакване е въпреки невероятната си цена тази брица да остане светлинни години назад в продажбите от което и да е Порше. Все едно, че се произвеждат единични бройки

Ниссан се управлява от Рено ... имат американската марка Инфинити, която има страхотни продажби в САЩ и модели, направени там дори за Европа, като Террано и последния Z350 ... скайлайна е достатъчно голям успех и този нов модел GTR ако излезе с тези показатели в САЩ и Европа ще си създаде собствена пазарна ниша ... не всичко се случва така, както му се иска на човек ... ще поживеем и ще видим ...
П.С. "...we went in Japan where the car is already on sale..." ще рече "отидохме в Япония, където колата вече се продава..."... а хич не забравяйте и конкуренцията Субару Импреса и Мицобиши Ево 10 на което Ниссан е длъжен да отговори ...
П.С. "...we went in Japan where the car is already on sale..." ще рече "отидохме в Япония, където колата вече се продава..."... а хич не забравяйте и конкуренцията Субару Импреса и Мицобиши Ево 10 на което Ниссан е длъжен да отговори ...
Lope De Vega
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Зависи какво наричащ страхотни продажби. Инфинити е зад поршетата, мерцедес, БМВ, Ауди че и Лексус по продажби. На практика е последен в сегмента.
И Евото е съият гъдул. Всички реват: "Прекрасна е, прекрасна". И никой не ще да я купува. Там поне съм ги следил работите отблизо. Евото даже участва от години в сериозни ралита, има и име...
И Евото е съият гъдул. Всички реват: "Прекрасна е, прекрасна". И никой не ще да я купува. Там поне съм ги следил работите отблизо. Евото даже участва от години в сериозни ралита, има и име...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз най-вече не знам защо стана такава боза на световния пазар , всеки започна да измисля някакви ... измишльотини
Какви са тия класове,вече човек просто може да полудее,направо се дразня
Така както щял да отвори нова ниша,така ще има хора дето ще се поблазнят по цената,която е по-ниска от много автомобили предлагащи подобна динамика а смятайте ,че има хора ,които търсят цифрите.Специално за наш'та марка не мисля изобщо ,че ще има дори 1% отлив ,защото това е много различна философия автомобил , но все си мисля,че от всички по малко ще си вземат ...
Георги Пенчев

Какви са тия класове,вече човек просто може да полудее,направо се дразня

Така както щял да отвори нова ниша,така ще има хора дето ще се поблазнят по цената,която е по-ниска от много автомобили предлагащи подобна динамика а смятайте ,че има хора ,които търсят цифрите.Специално за наш'та марка не мисля изобщо ,че ще има дори 1% отлив ,защото това е много различна философия автомобил , но все си мисля,че от всички по малко ще си вземат ...
Георги Пенчев
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Skyline-a е уникален...Изключително измислен технологично,с много странна компановка (всичко друго ми беше познато ама тия два кардана ме накараха да гледам
),страхотно балансиран и бърз в права и крива линия,за мен лично грозен отвън и много красив отвътре...Ама пусто къде отиде карането...Къде отиде душата и емоцията...Сядаш...Лънч контрол...200...Сменянето на скоростите е като на 124ка автоматик (поне така се чува),завоите само им показваш къде искаш да отидеш и те сами се взимат...вътре телевизори и данни като на PS2,все едно си пред компютъра...или са ти отрязани сетивата...Както каза не отдавна Джереми...Дори спряха да му харесват Ferrari-тата...били си загубили духа....А вижте колко дух има във всяко едно от тях...и въпреки това е намаляло усещането...А при Нисан-а въобще го няма...Все едно да седна у нас на върху компа,да си вържа едно воланче и да гледам в монитора...СЪщото е ...караш кутия наблъскана с процесори и електроника които почти нямат външно проявление....освен показанията на G-метъра...Не ме разбирайте погрешно...не отричам новите технологии...напротив...всичко напредва...и автомобилния свят се развива...задължително е да има електронни системми за стабилност,сигурност и следене на параметрите...но те не трябва да всяват усещане за контрол над нещата...трябва всеки човек седнал в автомобила да усеща всичко със сетивата си а не да си мисли че електрониката контролира всичко...точно това различава автомобилите - усещането...
Точно за това Кларксън каза че ако има автомобил на господ това ще е F430 Scuderia .... просто защото този автомобили е толкова груб че дори боли...толкова истински че дори и да ви ощипят няма да го почувствате толкова...колата е шумна...кара се трудно...бърза е ама ако имате топки...това за мен е истински шофьорски автомобил...Ето примерно 911 GT3 RS,М3 CSL...все трудни коли...истински коли....Скайлайна е уникален...ама не е за истински изживявания...и определено е назад в списъка ми с най-добрите автомобили...просто сухите цифри не са ми приоритетни...ама за доста хора са и мисля че автомобила ще има много голям успех...

Точно за това Кларксън каза че ако има автомобил на господ това ще е F430 Scuderia .... просто защото този автомобили е толкова груб че дори боли...толкова истински че дори и да ви ощипят няма да го почувствате толкова...колата е шумна...кара се трудно...бърза е ама ако имате топки...това за мен е истински шофьорски автомобил...Ето примерно 911 GT3 RS,М3 CSL...все трудни коли...истински коли....Скайлайна е уникален...ама не е за истински изживявания...и определено е назад в списъка ми с най-добрите автомобили...просто сухите цифри не са ми приоритетни...ама за доста хора са и мисля че автомобила ще има много голям успех...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Penchev написа:Аз най-вече не знам защо стана такава боза на световния пазар , всеки започна да измисля някакви ... измишльотини![]()
Какви са тия класове,вече човек просто може да полудее,направо се дразня![]()
Така както щял да отвори нова ниша,така ще има хора дето ще се поблазнят по цената,която е по-ниска от много автомобили предлагащи подобна динамика а смятайте ,че има хора ,които търсят цифрите.Специално за наш'та марка не мисля изобщо ,че ще има дори 1% отлив ,защото това е много различна философия автомобил , но все си мисля,че от всички по малко ще си вземат ...
Георги Пенчев
Когато в дадена сфера има толкова много пари няма как да не се мислят разнистратегии и приоми за печалба на клиенти...Това е от както има свят и винаги ще го има...евала обаче на компании които не губят себеси в търсене на нови клиенти...Точно в това BMW,Ferrari,Porsche и още няколко компании са добри...в запазването на традициите...а японците какво правят?Погазват ги...какво общо има новия Скайлайн със стария,какво общо има новата Импреза със старата?Но пък вижте F430...погледнете преди това 360,355,348 и т.н.ами те са различни опаковки на почти едно и също нещо...Имаме V8,разположен отзад,много шум,много завиване и скорост,изключително усещане зад волана,ексклузивни материали...всичко е там където е било преди 20 и повече години...да има Е-дифчета,Манетинота и секвенциални трансмисии...но всичко в духа на Ferrari...А не е ли така с М3...Новата кола е уникално бърза и натъпкана с електроники...Но въпреки това бучи,пързаля се,и се кара като всяко BMW,става окончание на сетивата ни...Това е истински автомобил...А сухите цифри са за тези комплексари които искат да се покажат без да имат заслуга за това...да бягат направо като само седят в автомобила си...без дори да се напрегнат...да не говорим за потене...Може би тук е момента да кажа че колкото и да отричах първобитния Z06 той дори ми харесва повече от японския звяр...защото има много душа...и традиция...и е лош и несдържан точно както преди 20 години...но въпреки това е бърз като автомобил от 21 век...ако искам да карам електронен автомобил ще си купя PS2 и ще си играя на Gran Turismo...Както видяхме от Top Gear той Скайлаин-а е направен за там...и е все едно дали ще го караш в хола си или на Ринг-а...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Наистина японците този път са надхвърлили себе си, но моето лично мнение е, че тази кола има малко "забележки".
Външният вид колкото и да го гледам е толкова грозен, че все едно Бенгъл и екипът му са го създали, въпреки това има някакво агресивно излъчване, но в никакъв случай нужното.
За използваните материали е излишно да говорим колко евтини и некачествени са, но все пак продажната му цена ще е без конкуренция което оправдава дори това, че едва ли такъв автомобил който се "кара" би доживял десетилетие, но няма да спорим за качествата на японските ч...ии, ще поживеем ще видим.
Колкото до динамиката вярно е прекланям се 3,5 секунди са адско време, 11,6 за 400м също, но ми е любопитно Е92 М3 или бъдещият CSL в комбинация с 2 турбини, точно колкото има и Нисана дали няма да му се опрат, ако не в ускорението, то на Ринга където скоро видяхме скоро по Топ Гиър как АМГ-то и РС4 отнесоха боя.
В крайна сметка едва ли серийно ще видим скоро БМВ което да оспори техническите показатели на този Нисан освен максималната му скорост, но все пак както каза Пенчев, при баварците е различна философията.
Та в този ред на мисли едва ли наистина ще има отлив на фенове на БМВ, Порше или Ферари, въпреки че много малки американчета ще накацат по японеца.
П.С. Някой има ли идея какво е времето на Е46 М3 GTR на 1/4 миля?
Просто любопитство.
Външният вид колкото и да го гледам е толкова грозен, че все едно Бенгъл и екипът му са го създали, въпреки това има някакво агресивно излъчване, но в никакъв случай нужното.
За използваните материали е излишно да говорим колко евтини и некачествени са, но все пак продажната му цена ще е без конкуренция което оправдава дори това, че едва ли такъв автомобил който се "кара" би доживял десетилетие, но няма да спорим за качествата на японските ч...ии, ще поживеем ще видим.
Колкото до динамиката вярно е прекланям се 3,5 секунди са адско време, 11,6 за 400м също, но ми е любопитно Е92 М3 или бъдещият CSL в комбинация с 2 турбини, точно колкото има и Нисана дали няма да му се опрат, ако не в ускорението, то на Ринга където скоро видяхме скоро по Топ Гиър как АМГ-то и РС4 отнесоха боя.
В крайна сметка едва ли серийно ще видим скоро БМВ което да оспори техническите показатели на този Нисан освен максималната му скорост, но все пак както каза Пенчев, при баварците е различна философията.
Та в този ред на мисли едва ли наистина ще има отлив на фенове на БМВ, Порше или Ферари, въпреки че много малки американчета ще накацат по японеца.
П.С. Някой има ли идея какво е времето на Е46 М3 GTR на 1/4 миля?
Просто любопитство.

- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
колата ще е супер лошото е 4е за сега е само за щатите и официално още няма цена но показателно е 4е м-маняци ве4е сериозно се олеждат в скайлайна така 4е докато бмв не изкарат мотор с 600 кс.+ нисана ще е сериозна конкуренция
- DawnBreaks
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Kartnerstrasse, Wien
interlagos написа:колата ще е супер лошото е 4е за сега е само за щатите и официално още няма цена но показателно е 4е м-маняци ве4е сериозно се олеждат в скайлайна така 4е докато бмв не изкарат мотор с 600 кс.+ нисана ще е сериозна конкуренция
Напротив, колата е само за Япония в момента. Сега от Nissan се чудели, как да спрат изнасянето му за Европа и САЩ.


J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А бе не разбрах само колко тежи тоя шопар 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Жената^на^шефа
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
krika написа:А бе не разбрах само колко тежи тоя шопар
1739(40) kg
...It`s no Angel,Just Powerkata!... 

- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Коса, казваш и пишеш много неща, но повечето неща са прочетени и написано от хора, който са карали всякакви коли. Дух-а за който говориш е много отрицателно нещо. Всеки е индивидуален - за мен примерно ланчата има 2-пъти повече дух от е46-цата. Не казвам, че е по добра, просто има по спортно усещане и като я карам го права с усмивка. Карал съм Скайлайн р33 (макар и само в права линия) мога да кажа, че ми изпълни душата и то много повече от което и да е е30 в което съм се качвал. Как знаеш, че ферари, порше имат още дух? А примерно корвета и нисана нямат? Нито ти, нито аз сме ги карали тези коли, така, че няма как да преценим. Затова всички тези размисли колко дух има и няма една кола са глупости. Още повече някак си ми е смешно хора като нас, който не са сядали даже в повечето изброени коли и караме брички на 10-15 години с по има-няма 150 коня останали, казваме кое колко било гадно и как нямало дух. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани