Заплахата наречена Nissan GT-R ...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 28 Дек 2007, 10:56

Bustter написа:
D3BEP написа:Нема се пуашиш, копеуе.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.


Точно в щатите тази кола ще намери много голям пазар, просто американците са луди за тези автомобили, все пак 40% от американския пазар се държи от японците... ;)

Oт тойота се държи пазара в америка.
Не от японците. Направи разликата и тя е твърде очевадна: Нисан е пряк конкурент на Тойота. Не знам как си го представяш, но определено възможността директорите на Тойота да отидат при директорите на Нисан и да кажат "А, вие също сте японци. Продавайте колкото нас" е под минималната. Тойота плати луди пари за да изплува като марка, първо на родния си пазар и сега някаква смешна бричка я наричате "заплаха" или пък щом американците купуват Тойота, нема как да не купят и този Нисан. Първите, които ще попреат на лудия бум на Нисан(какъвто няма да има) в америка ще са именно Тойота, т.е. факктът че Нисан е японска марка.
А който каза, че не познавам японските коли, греши, разбира се не познавам всички.
Чакайте да видим. Това да ви кефи и това някой да си я купи са две различни неща. Моето очакване е въпреки невероятната си цена тази брица да остане светлинни години назад в продажбите от което и да е Порше. Все едно, че се произвеждат единични бройки :) Рекламата е добре, важна е, ама става въпрос за много пари и за кола, а не за ВС Телешоп...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 28 Дек 2007, 11:09

Ниссан се управлява от Рено ... имат американската марка Инфинити, която има страхотни продажби в САЩ и модели, направени там дори за Европа, като Террано и последния Z350 ... скайлайна е достатъчно голям успех и този нов модел GTR ако излезе с тези показатели в САЩ и Европа ще си създаде собствена пазарна ниша ... не всичко се случва така, както му се иска на човек ... ще поживеем и ще видим ...

П.С. "...we went in Japan where the car is already on sale..." ще рече "отидохме в Япония, където колата вече се продава..."... а хич не забравяйте и конкуренцията Субару Импреса и Мицобиши Ево 10 на което Ниссан е длъжен да отговори ...
Lope De Vega

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 28 Дек 2007, 11:37

Зависи какво наричащ страхотни продажби. Инфинити е зад поршетата, мерцедес, БМВ, Ауди че и Лексус по продажби. На практика е последен в сегмента.

И Евото е съият гъдул. Всички реват: "Прекрасна е, прекрасна". И никой не ще да я купува. Там поне съм ги следил работите отблизо. Евото даже участва от години в сериозни ралита, има и име...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Дек 2007, 11:52

Аз най-вече не знам защо стана такава боза на световния пазар , всеки започна да измисля някакви ... измишльотини :puke:
Какви са тия класове,вече човек просто може да полудее,направо се дразня :evil:

Така както щял да отвори нова ниша,така ще има хора дето ще се поблазнят по цената,която е по-ниска от много автомобили предлагащи подобна динамика а смятайте ,че има хора ,които търсят цифрите.Специално за наш'та марка не мисля изобщо ,че ще има дори 1% отлив ,защото това е много различна философия автомобил , но все си мисля,че от всички по малко ще си вземат ...


Георги Пенчев
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 28 Дек 2007, 11:58

Skyline-a е уникален...Изключително измислен технологично,с много странна компановка (всичко друго ми беше познато ама тия два кардана ме накараха да гледам :shock: ),страхотно балансиран и бърз в права и крива линия,за мен лично грозен отвън и много красив отвътре...Ама пусто къде отиде карането...Къде отиде душата и емоцията...Сядаш...Лънч контрол...200...Сменянето на скоростите е като на 124ка автоматик (поне така се чува),завоите само им показваш къде искаш да отидеш и те сами се взимат...вътре телевизори и данни като на PS2,все едно си пред компютъра...или са ти отрязани сетивата...Както каза не отдавна Джереми...Дори спряха да му харесват Ferrari-тата...били си загубили духа....А вижте колко дух има във всяко едно от тях...и въпреки това е намаляло усещането...А при Нисан-а въобще го няма...Все едно да седна у нас на върху компа,да си вържа едно воланче и да гледам в монитора...СЪщото е ...караш кутия наблъскана с процесори и електроника които почти нямат външно проявление....освен показанията на G-метъра...Не ме разбирайте погрешно...не отричам новите технологии...напротив...всичко напредва...и автомобилния свят се развива...задължително е да има електронни системми за стабилност,сигурност и следене на параметрите...но те не трябва да всяват усещане за контрол над нещата...трябва всеки човек седнал в автомобила да усеща всичко със сетивата си а не да си мисли че електрониката контролира всичко...точно това различава автомобилите - усещането...
Точно за това Кларксън каза че ако има автомобил на господ това ще е F430 Scuderia .... просто защото този автомобили е толкова груб че дори боли...толкова истински че дори и да ви ощипят няма да го почувствате толкова...колата е шумна...кара се трудно...бърза е ама ако имате топки...това за мен е истински шофьорски автомобил...Ето примерно 911 GT3 RS,М3 CSL...все трудни коли...истински коли....Скайлайна е уникален...ама не е за истински изживявания...и определено е назад в списъка ми с най-добрите автомобили...просто сухите цифри не са ми приоритетни...ама за доста хора са и мисля че автомобила ще има много голям успех...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 28 Дек 2007, 12:12

Penchev написа:Аз най-вече не знам защо стана такава боза на световния пазар , всеки започна да измисля някакви ... измишльотини :puke:
Какви са тия класове,вече човек просто може да полудее,направо се дразня :evil:

Така както щял да отвори нова ниша,така ще има хора дето ще се поблазнят по цената,която е по-ниска от много автомобили предлагащи подобна динамика а смятайте ,че има хора ,които търсят цифрите.Специално за наш'та марка не мисля изобщо ,че ще има дори 1% отлив ,защото това е много различна философия автомобил , но все си мисля,че от всички по малко ще си вземат ...


Георги Пенчев


Когато в дадена сфера има толкова много пари няма как да не се мислят разнистратегии и приоми за печалба на клиенти...Това е от както има свят и винаги ще го има...евала обаче на компании които не губят себеси в търсене на нови клиенти...Точно в това BMW,Ferrari,Porsche и още няколко компании са добри...в запазването на традициите...а японците какво правят?Погазват ги...какво общо има новия Скайлайн със стария,какво общо има новата Импреза със старата?Но пък вижте F430...погледнете преди това 360,355,348 и т.н.ами те са различни опаковки на почти едно и също нещо...Имаме V8,разположен отзад,много шум,много завиване и скорост,изключително усещане зад волана,ексклузивни материали...всичко е там където е било преди 20 и повече години...да има Е-дифчета,Манетинота и секвенциални трансмисии...но всичко в духа на Ferrari...А не е ли така с М3...Новата кола е уникално бърза и натъпкана с електроники...Но въпреки това бучи,пързаля се,и се кара като всяко BMW,става окончание на сетивата ни...Това е истински автомобил...А сухите цифри са за тези комплексари които искат да се покажат без да имат заслуга за това...да бягат направо като само седят в автомобила си...без дори да се напрегнат...да не говорим за потене...Може би тук е момента да кажа че колкото и да отричах първобитния Z06 той дори ми харесва повече от японския звяр...защото има много душа...и традиция...и е лош и несдържан точно както преди 20 години...но въпреки това е бърз като автомобил от 21 век...ако искам да карам електронен автомобил ще си купя PS2 и ще си играя на Gran Turismo...Както видяхме от Top Gear той Скайлаин-а е направен за там...и е все едно дали ще го караш в хола си или на Ринг-а...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 28 Дек 2007, 13:22

Наистина японците този път са надхвърлили себе си, но моето лично мнение е, че тази кола има малко "забележки".
Външният вид колкото и да го гледам е толкова грозен, че все едно Бенгъл и екипът му са го създали, въпреки това има някакво агресивно излъчване, но в никакъв случай нужното.
За използваните материали е излишно да говорим колко евтини и некачествени са, но все пак продажната му цена ще е без конкуренция което оправдава дори това, че едва ли такъв автомобил който се "кара" би доживял десетилетие, но няма да спорим за качествата на японските ч...ии, ще поживеем ще видим.
Колкото до динамиката вярно е прекланям се 3,5 секунди са адско време, 11,6 за 400м също, но ми е любопитно Е92 М3 или бъдещият CSL в комбинация с 2 турбини, точно колкото има и Нисана дали няма да му се опрат, ако не в ускорението, то на Ринга където скоро видяхме скоро по Топ Гиър как АМГ-то и РС4 отнесоха боя.
В крайна сметка едва ли серийно ще видим скоро БМВ което да оспори техническите показатели на този Нисан освен максималната му скорост, но все пак както каза Пенчев, при баварците е различна философията.
Та в този ред на мисли едва ли наистина ще има отлив на фенове на БМВ, Порше или Ферари, въпреки че много малки американчета ще накацат по японеца.

П.С. Някой има ли идея какво е времето на Е46 М3 GTR на 1/4 миля?
Просто любопитство.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от interlagos » 28 Дек 2007, 13:29

колата ще е супер лошото е 4е за сега е само за щатите и официално още няма цена но показателно е 4е м-маняци ве4е сериозно се олеждат в скайлайна така 4е докато бмв не изкарат мотор с 600 кс.+ нисана ще е сериозна конкуренция
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Kartnerstrasse, Wien

Мнение от DawnBreaks » 28 Дек 2007, 13:33

interlagos написа:колата ще е супер лошото е 4е за сега е само за щатите и официално още няма цена но показателно е 4е м-маняци ве4е сериозно се олеждат в скайлайна така 4е докато бмв не изкарат мотор с 600 кс.+ нисана ще е сериозна конкуренция

Напротив, колата е само за Япония в момента. Сега от Nissan се чудели, как да спрат изнасянето му за Европа и САЩ. :)
Изображение
J.Clarkson за C63 AMG, M3 и RS4 написа:The Mercedes and the Audi are copies, they are very good copies, brilliant copies...but they are copies nevertheless.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от interlagos » 28 Дек 2007, 13:36

е рекламират я за щатите но още няма цена това казвам средата на 2008ма ще видиме кво ще става
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от interlagos » 28 Дек 2007, 13:37

а за япония е ясно 4е излиза пьрво там
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 28 Дек 2007, 14:41

А бе не разбрах само колко тежи тоя шопар :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 10.08.2007
Местоположение: София
Пол: Жена

Мнение от Жената^на^шефа » 28 Дек 2007, 14:54

krika написа:А бе не разбрах само колко тежи тоя шопар :?:






1739(40) kg
...It`s no Angel,Just Powerkata!... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Мнение от BMWMHartge » 28 Дек 2007, 15:47

нещо не ще да върви поне на ПРО СТРЕЕТ :mhihi:
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 28 Дек 2007, 16:37

Коса, казваш и пишеш много неща, но повечето неща са прочетени и написано от хора, който са карали всякакви коли. Дух-а за който говориш е много отрицателно нещо. Всеки е индивидуален - за мен примерно ланчата има 2-пъти повече дух от е46-цата. Не казвам, че е по добра, просто има по спортно усещане и като я карам го права с усмивка. Карал съм Скайлайн р33 (макар и само в права линия) мога да кажа, че ми изпълни душата и то много повече от което и да е е30 в което съм се качвал. Как знаеш, че ферари, порше имат още дух? А примерно корвета и нисана нямат? Нито ти, нито аз сме ги карали тези коли, така, че няма как да преценим. Затова всички тези размисли колко дух има и няма една кола са глупости. Още повече някак си ми е смешно хора като нас, който не са сядали даже в повечето изброени коли и караме брички на 10-15 години с по има-няма 150 коня останали, казваме кое колко било гадно и как нямало дух. :D

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook