A5 vs. E92
Модератор: Общи модератори
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Айде аз като Ауди фен луд да ви кажа,че която от двете да ми дадат ще и се радвам максимално.Колите са страшни,но това ми е едно от любимита Аудита и колата е уникална.На изложението лятото ми идваше да я открадна 

ТДС - Турбо Див Селянин
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Пише вероятно защото 4по4 е важен фактор в избора.Тогава А5 3л дизел срещу е92 330хд.За отвън се накоментирахте,цената и оборудването са 2 капки вода, да почнем с желязото:
1.Каросерия-Разпределение на тежеста-БМВ е почти идеално 51/49,при А5 нещата са 54/46,но Аудито е 90кг по-леко.Като аеродинамика БМВ чувствително изостава 0.61 срещу 0.57,при С-лайн-Мпакет незнам.
2.Спирачки и окачване-кантарна работа
3.Пълноприводно задвижване-динамично 0:100 срещу 38:62,горе долу толкова и е нормалното на БМВто.Може би най-добрите системи в света и все пак сме в Бмв форум-кантар
4.Скоростна кутия-Зф една и съща
5.Двигател-тук обикновенно резултата от дуела е ясен,ама тук греда.Двигателя на Ауди е по-еластичен и по-мощен.Държи се несравнимо по-добре в диапазона 4000-5000 оборота,много по-добър топ енд,стойности на максимален въртящ момент 500нм-1500-3000 при Ауди,1750-3000 Бмв
6.Динамика-на права линия по-леката и мощна кола е отпреде.В завои БМВто е съвсем малко по-добро,компенсирайки теглото си с манияшки контрол чрез волана.И дветe недозавиват по маркетингови причини,Аудито повече
1.Каросерия-Разпределение на тежеста-БМВ е почти идеално 51/49,при А5 нещата са 54/46,но Аудито е 90кг по-леко.Като аеродинамика БМВ чувствително изостава 0.61 срещу 0.57,при С-лайн-Мпакет незнам.
2.Спирачки и окачване-кантарна работа
3.Пълноприводно задвижване-динамично 0:100 срещу 38:62,горе долу толкова и е нормалното на БМВто.Може би най-добрите системи в света и все пак сме в Бмв форум-кантар
4.Скоростна кутия-Зф една и съща
5.Двигател-тук обикновенно резултата от дуела е ясен,ама тук греда.Двигателя на Ауди е по-еластичен и по-мощен.Държи се несравнимо по-добре в диапазона 4000-5000 оборота,много по-добър топ енд,стойности на максимален въртящ момент 500нм-1500-3000 при Ауди,1750-3000 Бмв
6.Динамика-на права линия по-леката и мощна кола е отпреде.В завои БМВто е съвсем малко по-добро,компенсирайки теглото си с манияшки контрол чрез волана.И дветe недозавиват по маркетингови причини,Аудито повече
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Engi написа:...
Аз ако бях на твое място щях да си уредя 2 съботно-неделни теста с 2-те коли. Петък я взимаш, понеделник я връщаш. Така ти сам ще разбереш кое ти допада повече за движение в големия град, извън него, леко по работа, на път за морето...

Не знам, може би ако бях на твое място, нямаше да пускам тема тук, защото само като видях заглавието на твоята, както и обема й, вече знаех за какъв офтопик става въпрос. Не искам да сложа всички потребители под общ знаменател, но сега ми се налага... понякога сте много зле!


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
сигурен съм че си умира да те повози 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Не знам, но за мен тази тема е излишна...все пак това е БМВ Форум...според теб коя кола ще изберат хората тук???
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Мога само да кажа, че БМВ са големи традиционалисти, което е и хубаво и лошо, а имено че Е92 е супер кола, но не показва нещо ново като концепция. Това е добре за феновете на БМВ, те просто ще си вземат следващия модел и няма да сбъркат. Докато тези които се чудят какво да си изберат по биха предпочели А5, току що излезнал модел, страхотен дизайн, определено много добра кола. Повечето хора дори няма да обърнат внимание на характеристиките на двата автомобила. Поставете А5 до всеки един друг модел на audi,няма нищо общо, огромна разлика.
Аз лично бих избрал БМВ, мисля че парите в случая въобще не играят, в крайна сметка не избирам семеен ван, а нещо на което ще си се кефя само аз, личен избор нищо повече. Да знаете обаче, че А5 ще жъне големи успехи в продажбите. И още нещо - пожелавам на всеки да има БМВ и да види защо бих го предпочел пред А5.
Аз лично бих избрал БМВ, мисля че парите в случая въобще не играят, в крайна сметка не избирам семеен ван, а нещо на което ще си се кефя само аз, личен избор нищо повече. Да знаете обаче, че А5 ще жъне големи успехи в продажбите. И още нещо - пожелавам на всеки да има БМВ и да види защо бих го предпочел пред А5.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ех....ех...
Енджи виждаш ли колко се е променил форума...хората дори вече са ни забравили и си правят каквото си искат...Говорят квото си искат...
Мухахахахаха...Ей на тва изказване се смея от 20 мин. и сега като го цитирах пак не мога да спра...
Та така...изглежда вече не е тук мястото за теми...каквито и да било теми...всичко е флуд...боже защо вече няма mIrc та да си изразходват хормоните пуберите там...Между другото Флиртчето да не го затвориха че пак дойдохте тука?!
С това ти мисля че приключи въпроса но все пак ще напиша две приказки щото и аз съм ги гледал по-отблизо...
Дизайн-а е страхотен и на двете коли...олдскуул звучение в модерна форма...класически спортни автомобили...
Издължена линия,ниска и дълга муцуна,къс и мускулест багажник...Пристрастен съм но давам една точка повече на Бимата тук...въпреки че и Аудито е униклално красиво...
Интериора също е отличен...Още не мога да свикна на изгледа на I-Drive-a в 3та серия така отгоре и бих предпочел да е без него...В това отношение при оборудвани с навигационни системи автомобили Аудито печели точки...Напомня ми за старите интериори на BMW - обърнати към водача уреди в средната конзола,много надъхващи аналогови прибори на таблото пред водача,изключителен шрифт и оформление,харесва ми и дигитал-а по средата между уредите...В интериорите нещата са много на кантар дори и малко в полза на Аудито...
В техниката обаче според мен и това което съм чел и видял въпреки сухите цифри BMW-то е бая напред...Няма по-добри двигатели от редовия шестак ,това се видя от класациите на специалистите последните години и не смятам че сега нещо ще се промени...Двигател,управление,баланс,задвижване - Всичко това при компанията от Мюнхен е на върха...Дори като гледам напоследък X-Drive-a успява да измести Quattro-то от първото място на подиума така че ако искате пълноприводно задвижване - имате и него на топ ниво...
Въпроса който си задал е много труден...но ценовата разлика , и имайки предвид че видях как може да бъде направен интериора (визитам М3ката на Роската) състезанието отново е спечелено от любимата ни Бима,но Аудитата са много близо,и нищо чудно доста BMW ентусиасти да се подхлъзнат...
Енджи виждаш ли колко се е променил форума...хората дори вече са ни забравили и си правят каквото си искат...Говорят квото си искат...
той като е свикнал на предно без багажник, как да вземе решение
Мухахахахаха...Ей на тва изказване се смея от 20 мин. и сега като го цитирах пак не мога да спра...
Та така...изглежда вече не е тук мястото за теми...каквито и да било теми...всичко е флуд...боже защо вече няма mIrc та да си изразходват хормоните пуберите там...Между другото Флиртчето да не го затвориха че пак дойдохте тука?!
Engi написа:както ме познавате повечето тук, как си ме представяте в нещо, с което не може да смъкнеш мантинелата на булевард България...?
С това ти мисля че приключи въпроса но все пак ще напиша две приказки щото и аз съм ги гледал по-отблизо...
Дизайн-а е страхотен и на двете коли...олдскуул звучение в модерна форма...класически спортни автомобили...
Издължена линия,ниска и дълга муцуна,къс и мускулест багажник...Пристрастен съм но давам една точка повече на Бимата тук...въпреки че и Аудито е униклално красиво...
Интериора също е отличен...Още не мога да свикна на изгледа на I-Drive-a в 3та серия така отгоре и бих предпочел да е без него...В това отношение при оборудвани с навигационни системи автомобили Аудито печели точки...Напомня ми за старите интериори на BMW - обърнати към водача уреди в средната конзола,много надъхващи аналогови прибори на таблото пред водача,изключителен шрифт и оформление,харесва ми и дигитал-а по средата между уредите...В интериорите нещата са много на кантар дори и малко в полза на Аудито...
В техниката обаче според мен и това което съм чел и видял въпреки сухите цифри BMW-то е бая напред...Няма по-добри двигатели от редовия шестак ,това се видя от класациите на специалистите последните години и не смятам че сега нещо ще се промени...Двигател,управление,баланс,задвижване - Всичко това при компанията от Мюнхен е на върха...Дори като гледам напоследък X-Drive-a успява да измести Quattro-то от първото място на подиума така че ако искате пълноприводно задвижване - имате и него на топ ниво...
Въпроса който си задал е много труден...но ценовата разлика , и имайки предвид че видях как може да бъде направен интериора (визитам М3ката на Роската) състезанието отново е спечелено от любимата ни Бима,но Аудитата са много близо,и нищо чудно доста BMW ентусиасти да се подхлъзнат...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
OPASNO LUD написа:Като аеродинамика БМВ чувствително изостава 0.61 срещу 0.57,при С-лайн-Мпакет незнам.
Каква е тая "аеродинамика" на ТИР?! За сведение на голф 1, който прилича на кубче, Cx = 0.41

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
а дали колегата, Опастно Луд не е имал впредвид Цд 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
Е92
тва пършиво алди не ща и да го погледна
пс.въпрос на вкус





тва пършиво алди не ща и да го погледна
пс.въпрос на вкус



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани