а сега сериозно...
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible

Бест моторинг, няква серия за новото СТИ на Субару, думите на някъв там шеф бяха, цитирам: " Ние искаме да създадем ултимативният спортен автомобил, като взимаме пример от ///М3" (ставаше въпрос за е46), хора кат го чух щях да падна, дръпнете си филмчето, някъде около час е, в дата.бг го има, мярка се там и Дрифт Кинг Кейчии Тсучия



AcoTo®
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Единственото по-красиво купе от Е46 с фейслифт е Е46 купе БЕЗ фейслифт
'Танасе, я разкажи верно, тва за Бенгъл? Доколкото знам той е са шеф-диригента на дизайнерите.

'Танасе, я разкажи верно, тва за Бенгъл? Доколкото знам той е са шеф-диригента на дизайнерите.
Последна промяна Azrail на 11 Яну 2007, 18:17, променена общо 1 път
MORE BEER!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Azrail написа:Единственото по-красиво купе от Е46 с фейслифт е Е46 купе БЕЗ фейслифт![]()
По-лошо си гледа с мигачите надолу нали


- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Отдавна не бях писал, но тази тема ме вдъхнови да изкажа и аз моето мнение и наблудение, най-вече относно това, което най-много разбирам - дизайна. Бенгъл знам, че доста хора не го долюбвате, но истината е че ако не беше гения на този човек досега да сме го закършили като Ягуар, истината е че в последните години дизайна се променя с огромни крачки и Бенгъл усети точния момент да направи този скок и в БМВ, доклоко е сполучливо началото в лицето на Е65 всеки си има мнение, аз лично го одобравам. Сега Ягуар - марка която също залагаше на традициите и еволюцията е поставена пред фалит, за щастие там почна да доказва себе си друг гении - Йън Калъм, но това е друга тема. Мисълта ми е че политиката на БМВ винаги е много прецизна точна и всичко се случва когато и където трябва! Това се отнася и за дизайна няма нищо излишно всичко си е на мястото всичко загатва за уникалността на БМВ. Що се отнася до Z4 искам да кажа, че това не е просто автомобил това е произведение на изкуството, формите, линиите преливането им и емоциалността, която внушават за мен по-скоро причисляват тази кола към скулптурата токолкото към автомобилния дизайн!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
naskoksan написа:Само да вметна че Бенгъл вече
не съсипва БМВ-та
Те явно заради това последните (Е90 примерно) мязат на истинско БМВ... вижда се светлината в края на тунела?

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
SlipKnoT написа:naskoksan написа:Само да вметна че Бенгъл вече
не съсипва БМВ-та
Те явно заради това последните (Е90 примерно) мязат на истинско БМВ... вижда се светлината в края на тунела?
мяй някой е чул молитвите ти

кара : някой да убие Бенгъл!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Аз преди време когато излезна новата петица я плюех много, но от скоро започна да ми харесва! Свикнали сме с акуловия дизаин и си го обичаме но не можем вечно да караме с него, просто Бенгъл има един вид поглед в бъдещето и коли които тои е направил започват да ми харесват едва след няколко месеца, незнам дали не мога да свикна с тях веднага или не мога да проумея гения на Бенгъл веднага
Аз лично дизаина на BMW го деля на 3 части
I - Акулите
II - преходния дизаин, това е дизаина които колите между акулите и бенгъл получават: Е36, Е38, Е31
III - Бенгъл

Аз лично дизаина на BMW го деля на 3 части
I - Акулите
II - преходния дизаин, това е дизаина които колите между акулите и бенгъл получават: Е36, Е38, Е31
III - Бенгъл
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани