Гледахте ли "Мотоавангард" тази вечер - М6 vs. Sl
Модератор: Общи модератори
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8








След такова мнение направо незнам.Да плача ли, да се смея ли ?!Абе човек като сравняваш мерцедес със Бмв поне спри да говориш за Брабус, Мрабус и т.н. бангии ! Защото нали знаеш че и тука си имаме Алпина, Шнитзер и т.н. ?! Или не си чувал ?

ДаниД написа::ok:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
След такова мнение направо незнам.Да плача ли, да се смея ли ?!Абе човек като сравняваш мерцедес със Бмв поне спри да говориш за Брабус, Мрабус и т.н. бангии ! Защото нали знаеш че и тука си имаме Алпина, Шнитзер и т.н. ?! Или не си чувал ?
Да, но те не са постигнали нещо сериозно... Правят разни тунинги, които не превъзхождат с нищо другите... Или може би вашите тунинг фирми имат най-бързата лимузина в света, или роудстър...а може би седан?
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
ДаниД написа:Ъъъ бате незнаех. Ей ся отиам до Балкан Стар и си купувам един Цлс.
![]()
Е, ти ако знаеше повече за Мерцедес, нямаше да харесваш БМВ. Обаче и ти си мъжко момче, отговаряш ми, браниш смело Бавариите... Евала ти. Ако искаш и на теб мога да пратия лепенка M-Power, да сложиш на Опелчето... А иначе най-искрено ти пожелавам до си купиш Мерцедес, дори и да не го харесваш няма да съжаляваш... За Брабус незнам дали ще можеш да купиш, защото цените им започват от 350 000 евро, горе дору един Брабус струва колкото цялата колекция на БМВ, но все пак всеки трябва да мечтае. Пожелавам ти успех!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бмв и другите
auto bild,бр20; 335i с/у clk 350
auto bild,M5 с /у S6 (бр-?,от лятото)
auto motor und sport,бр09;M5 c/у E63 AMG
..... който иска бавна возия-мерцедес
......бмв е за хора,които знаят какво искат,спортна машина директно от
пистата
......бмв с по-малки двигатели разбива конкуренцията,недостижими в това отношение,сега и с турбо моторите си учи ония от щутгард как се правят те.аудито пък само на льо ман(през 98-сма мисля 320д ги намля бензините на нюрбургринг),а още по времето на 190AMG, М3 му показва как....
auto bild,M5 с /у S6 (бр-?,от лятото)
auto motor und sport,бр09;M5 c/у E63 AMG
..... който иска бавна возия-мерцедес
......бмв е за хора,които знаят какво искат,спортна машина директно от
пистата
......бмв с по-малки двигатели разбива конкуренцията,недостижими в това отношение,сега и с турбо моторите си учи ония от щутгард как се правят те.аудито пък само на льо ман(през 98-сма мисля 320д ги намля бензините на нюрбургринг),а още по времето на 190AMG, М3 му показва как....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе, никой, за ква отделна фабрика ми говориш бе, я земи се осъзнай малко! Работя всяка година по няколко месеца в мерцедес като прост студент, мога да ти кажа че всичките АМГ-та слизат от поточната линия, от която слизат и останалите мерцедеси. Земи се запознай малко преди да ръсиш глупости
Освен тва ше ти кажа една подробност: преди 2 години сглобявах диференцияли за Ц-класа, нормална и АМГ. Та нали ти казвам че се правят на еднаква поточна линия, ама АМГ са доста по-малко бройки и линията е по-добре пригодена за нормалните. В резултат тия на АМГ имаха двойно по голям луфт от диференциала на нормалната Ц-класа
Между другото пожелавам ти съвсем случайно да попаднеш на някой, сглобен от мен като съм бил с махмурлук
Аре със здраве...




- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
Nikoi написа:ДаниД написа:Ъъъ бате незнаех. Ей ся отиам до Балкан Стар и си купувам един Цлс.
![]()
Е, ти ако знаеше повече за Мерцедес, нямаше да харесваш БМВ. Обаче и ти си мъжко момче, отговаряш ми, браниш смело Бавариите... Евала ти. Ако искаш и на теб мога да пратия лепенка M-Power, да сложиш на Опелчето... А иначе най-искрено ти пожелавам до си купиш Мерцедес, дори и да не го харесваш няма да съжаляваш... За Брабус незнам дали ще можеш да купиш, защото цените им започват от 350 000 евро, горе дору един Брабус струва колкото цялата колекция на БМВ, но все пак всеки трябва да мечтае. Пожелавам ти успех!
Да, моля ! Но няма да си я лепя на опела ами на бившата Е-класа (с Брабус пакет).


Вече можеш да престанеш да се заяждаш защото долкото знам никой от потребителите на www.bmwpower-bg.net не е дошъл при вас да хейтва. Нали ?Става въпрос за колегиалност.И аз се кефя на Меро.Карал съм няколко им няма нищо.Просто въпрос на вкус.Колкото и да ми хвалиш Цлс-а мене не ме кефи, сешш ?Кефи си не БМВ респективно Ще карам БМВ.Като се замисля карал съм два Мерц-а със бензинов мотор - Цлс 350 и Е230.Еми не ми харесват и тва си е !

Mitko19 написа:Абе, никой, за ква отделна фабрика ми говориш бе, я земи се осъзнай малко! Работя всяка година по няколко месеца в мерцедес като прост студент, мога да ти кажа че всичките АМГ-та слизат от поточната линия, от която слизат и останалите мерцедеси. Земи се запознай малко преди да ръсиш глупостиОсвен тва ше ти кажа една подробност: преди 2 години сглобявах диференцияли за Ц-класа, нормална и АМГ. Та нали ти казвам че се правят на еднаква поточна линия, ама АМГ са доста по-малко бройки и линията е по-добре пригодена за нормалните. В резултат тия на АМГ имаха двойно по голям луфт от диференциала на нормалната Ц-класа
Между другото пожелавам ти съвсем случайно да попаднеш на някой, сглобен от мен като съм бил с махмурлук
Аре със здраве...
Може ли да си такъв лъжец бе! www.mercedes-amg.com Влез виж къде е фабриката на AMG! Бил сглобявал... Как не те е срам да пишеш такива глупости. Точно ти ще сглобяваш AMG-та... Вие сте болни хора, може да лъжете но по гръб не падате... На теб няма да ти изпратя лепенки M-Power. И седни си научи по природознание, недей да си мичтаеш за AMG... Всеки които вярва на този човек, да влезне в www.mercedes-amg.com и да се овери че той лъже и разваля диалога!
Nikoi написа:БМВ. Хе-Хе... БМВ. Това звучи...бавно.
всеки си има разбирания

но ще ти напиша някои лични мисли по въпроса които си повдигнал пък ти ако искаш слушай- нямам нищо лично- просто ще ти сведа това онова...
Викам си любимия ми БМВ форум сигурно е пламнъл. Хе-Хе. Прав бях. Гадно ли ви е, а? Ама чесно да ви кажа, вие сте щастливи хора.
гадно? аз лично нямам проблем със резултатите от нито едно състезание- защото за да можеш да ги изтълкуваш трябва да знаеш нещо за философията на автопроизводителите и вътрешни тунинг дивизии- тогава (и едва тогава) ще можеш да изтълкуваш и резултатите...
Нищо, че след това предаване цяла България се смее на "Беемвистите".
интересно. аз пък не знам един човек във бг или по света които да разбира от коли наистина и да не е сложил бмв философията и постиженията на пиедестал...
Хе-Хе. Вие сте щастливци. Защо ли? Ами защото теста беше нечестен. Mercedes-Benz SL 55 AMG е концепция от 2003, а БМВ-то си беше концепция 2006. Радвайте се. Защото ако не беше SL 55, а SL 65...предаването нямаше да се казва "Мото Авангард", а щеше да се казва "Къде си мислиш, че отиваш с това БМВ?"
а ти ако знаеше наистина за динамичните разликите между сл55 и сл65 амг щеше да знаеш че освен $50к във цената, 200 паунда въртящ момент и 100 коня, на ускорение от 60 до към 240 двата автомобила са почти еднакви. на старт сл65 е по-добър просто защото има шпер (сл55 няма) а след 240- просто защото сл65 има повече коне.... да не говориме че със свойте $185к сл65 не е във същата маркетингова ниша като м6, но.. детайли... все пак- във стил нфс - ти знаеш ли със $70к (колкото повече струва сл65 сравнен със м6) аз това м6 какво ще го направя?
Ама вижте сега. Няма какво да се сърдите, защото не само БГ журналистите ви гаврят. Преди месец, Top Gear правиха подобен
тест. CLS 55 AMG 2004 срещу BMW M5 2006. AMG-то естествено победи, ама и Top Gear ви пожалиха. Защото можеще да не бъде CLS 55, можеше да бъде CLS 63. И тогава предаването нямаше да се казва Top Gear, а щеше да се казва "Къде си мислиш, че отиваш с това БМВ?".
разбира се. само че, пак във стил от горния параграф- ако наистина знаеше нещо за 55/5 автоматик вс. 63/7 автоматик схемата щеше да знаеш че 55/5 е за момента по-бърза до към 280 от 63/7- изненадан? нали?

и още нещо- за което може да не си си дал сметка. мерцедес са велика фирма. съгласен. даже цл65 ако и да е кораб ми е любимо возило... просто защото от 80км/ч като го настъпиш и дупето тръгва а дсц-то (дето не можеш да го изключиш и да искаш- много аристократично ако питаш мене) почва да ти мига и така до към 160- особено ако са ти студени гумите... така поне съм чувал


Хе-Хе. Но аз немога да разбера защо толкова се ядосвате?
вгледай се и ще видиш че се ядосват предимно нфс-феновете. другите.. си вървиме по авто-ентусиасткия път които сме си избрали защото нещата които цениме във едно возило са различни от твойте- нищо лошо

Защо си мислите, че M-Power е равно на AMG. M-Power e просто една "Performance" производствена линия. Да не би да има историята на AMG или пък сигурно има славата и наградите на AMG?
опазил ни господ.. нали точно затова харесваме м- защото нито е равно нито има нещо общо като философия със амг. за наградите не говорим- ако си в час със темата щеше да знаеш че м е силна във определени дисциплини, докато амг- във други. и то предимно защото амг до скоро имаха доста повече пари от м и това им позволяваше да участват на повече "фронтове".
за това кои как подхожда към тунинга и кои е перформанс вс. "историческа" - мисля че бмв се представят много добре за манифактурката която ги мислиш- давам ти пример. до миналата година амг-философията беше- във всеки мерцедес модел се слага по-голям двигател, не се сменя _нищо_ друго по ходовата част/трансмисията и се пуска на пазара. амг моделите излизаха(и още излизат) във същата година когато и нормалните модели. за сравнение- м-дивизията на бмв избира само определени модели и ако "донора" не е подходящ (х-серията, 7ма,8ма серия)- няма м-версия. всичко по ходовата част е различно и/или пипнато. за сравнение новия е63/цлс63 амг е първия амг модел при които окачването е различно от това на не-амг е и цлс моделите.
Та M-Power дори нямат собствен уеб сайт... Какво е M-Power? Ами изтискани BMW двигатели. Нито лукс, нито стил, нито класа... Просто една бегачка...
за тебе уеб сайта ли е критерий?



говориш за аристократизъм.. ти видял ли си на ферари, ламбо и тн сайтовете колко са постни? уеб сайта е въпрос на философия. ако мислеха че има нужда или полза- щяха да го имат.
за лукса, стила и класата... хм.. ти знаеш ли че на м5/м6 м-седалките имат 4 степени на свобода повече от тези на е/цлс?

"просто една бегачка" - във смисъл една от многото? със в10 мотори дето печелят всички награди за технологии и тн? или защото 1.8 тона седан дето събира комфортно 4 човека се гони със ламбо, ферари и 977 турбо?

не задълбавам защото е въпрос на лично виждане...
Къде се редите при AMG...емблемата на немската аристокрация.
да, просто защото аристокрация = стари пари.. а стари пари = стари хора. а философията на бмв не е направена и никога не е била насочена към по-възрастните. докато мерцедес определено е премерен във по-улегналите хора.. мога да ти напиша доста по въпроса но няма смисъл... предполагам че и на тебе ти е ясно. забележи обаче че различните философии не значат че бмв се мери по-ниско- м5 е по-скъпо от е55 - взимам ги за пример защото са най-директно конкурентни.
Да вярно, M-Power са супер бегачки, но само това... Изтискан двигател, куп електроника и ако погледнете пакетите с екстри, ще видите че БМВ в сравнение с Мерцедес си е направо спартанско обзаведено.
изстискан двигател- аз не го гледам така- по-правилния термин е "максимално оптимизиран" ... от манифактурката дето е м според тебе.. докато като погледнеме амг двигателите и като видиме колко мегдан има за пипане по тях (както и на всеки бусстнат двигател впрочем) и ... между другото ако мислиш че от 63 двигателя на амг ще можеш да изкараш много повече- лъжеш се...
Да не говорим, че едно AMG струва колкото три М-ки.
така е защото "аристокрацията" във която се мери мерцедес може да си го позволи. по-правилния критерии е да видиш колко им падат цените след първата година. ето ти жив пример- е60 м5 - ново $95к, на една година и 8000 мили - $80к...... сл65 амг - ново - $185к, на една година и 4000 мили - $110к.... как мислиш- кой си е дошъл на мястото?

M-Power е по-добро от AMG. Една цялостна тунинг линия, с разработки на всички нива, със самостоятелна фабрика с експерти и лаборатории за цялостни тестове и проекти, със отделен екип от експерти за всеки модел...срещу едни изтискани БМВ двигатели, които не получават нищо по специално от другите, защото се правят заедно с тях.
хм.. амг както казах до миналата година просто или слагаха компресор/турбо на съществуващ блок и го бодваха без други промени по шасито във всеки един модел, докато м-ките имат малко общо със донорорите си... да не говориме че ако знаеше повече за м щеше да знаеш че докато амг се сглобяват по почина "един човек- един двигател" след което се пращат на общата поточна линия да се инсталират от робите, то цялата м-поточна линия е отделна и хората които правят м-ките не правят "нормалните" коли... ти ми кажи кой метод е по-маняшки. от къде знам? ми виждал съм и двете поточни линии просто

Но какво ви обяснявам, едва ли повечето от вас ще вдянат за какво изобщо пиша... Купувайте си лепенки M-Power, лепете ги по Опела и може да друпнете някой Голф 2, ако лепенките да повече от 10 това качва повече мощност и имате възможност да се пробвате срещу Голф 3. Успех!
ти хубаво ни прати при опелите и голфовете, ма със това си отношение какво очакваш да ти отговориме?

успех. хубавото на днешното ниво на автомобилостроенето е че можеме да избираме какво да караме- според това какво ни настроението, приоритетите и какво ни кефи.,,
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Nikoi написа:Mitko19 написа:Абе, никой, за ква отделна фабрика ми говориш бе, я земи се осъзнай малко! Работя всяка година по няколко месеца в мерцедес като прост студент, мога да ти кажа че всичките АМГ-та слизат от поточната линия, от която слизат и останалите мерцедеси. Земи се запознай малко преди да ръсиш глупостиОсвен тва ше ти кажа една подробност: преди 2 години сглобявах диференцияли за Ц-класа, нормална и АМГ. Та нали ти казвам че се правят на еднаква поточна линия, ама АМГ са доста по-малко бройки и линията е по-добре пригодена за нормалните. В резултат тия на АМГ имаха двойно по голям луфт от диференциала на нормалната Ц-класа
Между другото пожелавам ти съвсем случайно да попаднеш на някой, сглобен от мен като съм бил с махмурлук
Аре със здраве...
Може ли да си такъв лъжец бе! www.mercedes-amg.com Влез виж къде е фабриката на AMG! Бил сглобявал... Как не те е срам да пишеш такива глупости. Точно ти ще сглобяваш AMG-та... Вие сте болни хора, може да лъжете но по гръб не падате... На теб няма да ти изпратя лепенки M-Power. И седни си научи по природознание, недей да си мичтаеш за AMG... Всеки които вярва на този човек, да влезне в www.mercedes-amg.com и да се овери че той лъже и разваля диалога!

Я отвори http://www.mercedes-benz.bg и дай view -> source code, за да видиш колко ниско могат да паднат орпеделени елементи

- Код: Избери целия код
<META name="keywords" content="Mercedes-Benz Bulgaria Mercedes-Benz CLS class , S class Bulgaria ML class Bulgaria G class Bulgaria A class Bulgaria C class Bulgaria , Balkan Star Bulgaria , BMW Bulgaria , Audi Bulgaria ">
<META name="description" content="България+BMW ">


- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Nikoi написа:...
Глупостите, които изписа истински ме зарадваха. Мислех, че персонажи като теб изчезнаха от БГ уеб пространството преди 2-3 години.

Ех, какви спорове се вихреха едно време...
Трябва да си благодарен, че все още се намират добронамерени хора, които отделят от личното време си, за да ти разяснят някой общи положения.
Жив и здрав.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Начетен момък. Това е хубаво, може ли един от 3-мата в този форум. Много си добър признавам. Ти сигурно си нещо като BMW гуру... Другите те мислят за най-умния, но това е защото не разбират какво пишеш. Защо казах че си добър? Защото явно си опитен спорджия, използваш техника известна още от древна гърция, а именно "Игра на думи и термини". Изсипваш огромно количество информация, със термини подредени по определен начин...без смисъл, но другитне незнаят. И си мислят "Леле, колко е умен". И естествено го правиш с голяма увереност, като използваш лъжливи факти. Това сигурно действа перфектно във споровете с хлапета. Но ние с теб се знаем отдавна. И друг път сме спорили. Сега отново сме един срещу друг. Е, с теб ще съм сериозен...вярно с другите бях тук за да се ебавам и базикам, но виж ги...повечето от тях немогат дори да ми репликират по сносен начин. Но ти знаеш защо е така, нали? Знаеш че форума е пълен с хлапета, които дори не знаят какво означава абривиятурата BMW. Или може би не съм прав? Та една трета от постовете са "Мерцедес са тъпи" и "БМВ са номер едно" ... Защо мразят Мерцедес? А защо харесват БМВ? Незнаят... Така е модерно... Да започваме!
Вярно е. Прав си. Но ми доставя удоволствие да се заяждам, след като по ТВ ви гаврят, защо и аз да не го правя?
Не помня да съм се обръщал лично към теб? Имаш проблеми с четенето, явно....
И каква е философията на едно загубило БВМ и то от стар Мерцедес?
AMG не е вътрешна. M-Power е вътрешна, но не е тунинг дивизия... M-Power е производствен конвеир, за обикновенни БМВ-та с подсилени купета и изтискани двигатели.
Top Gear. Не е така? Гледал ли си някое тяхно предаване с БМВ? Да, трудно е да си гледал защото много рядко показват БМВ и когато го правят обикновенно го сравняват със по слаба кола и въпреки това изкарват БМВ-то по лошо...
А ти ако не беше изсипал 5 реда глупости, точно по твоята технология, пише много но без смисъл, можеше да влезнеш във сайта на AMG и да видиш конструктивната и идеологическата разлика във концепциите на 5.5 копресорния и V12 битурбо! Или пак не виждаш разлика? Може би не виждаш изцяло новата електроника? Или по добрите динамични качества на купето и двигателя? А новото окачване, което показва 13% по-добро поведение от старото, и това ли не виждаш? Или май е по лесно да изсипеш един тон глупости и другите да си викат, "Ей гледай нашия победи в спора" , без реално да разбират какво си написъл... Ако на Божурище не беше SL55, а SL65 щеше тотално да смачка M6! И ти го знаеш...
Тук частично си прав, признавам. Но електроника при 63 е много по-напредничева технолгия отколкото при 55. И как подяволите оправдаваш, загубата на M5 в което са вградени най-напредничивите БМВ технологии от една морално остаряла AMG концепция? CLS63 по лош от CLS55... www.mercedes-amg.com ...чети и се учи.
Колко пъти си карал AMG? А колко пъти си карал SL65 AMG?
Говориш за камионджииския компресорен който разби M5 и M6 ли? Или се опитваш да сравняваш AMG и M-Power двигатели при абсолютни конструктивни различия? По-твърдо окачване? Опитваш са да лъжеш или така ми се струва? БМВ са направили иновация със своя атмосферен двигател? Година: 1999 Фирма: AMG Двигател: AMG 7.3 V12 Модели: SL73 AMG R129; SL73 AMG W/V140; CL73 AMG C140; Pagani Zonda. Сега кой е изненадания? AMG са имали компресорен двигател много преди БМВ... Но са инвестирали повече в компресорните и ти ако беше честен със себе си щеше да занеш, че не са камионжииски а са двигатели с голям потенция и най-важното с много дълъг живот! И нека пак да кажа компресорните двигатели поставени в CLS и SL направиха за смях M5 и M6.
Тук за разлика от други те ти изказвания си честен, немога да те оборя, истината си е истина.
Лъжа. Абсолютна лъжа! www.mercedes-amg.com Доказателство че лъжеш! AMG имат лаборатории за проектирането на всеки един компонент от автомобила, без купето и светлините! Факт!!!
Фирмена политика на БМВ. Това не е проблем на AMG. Но и за никой не е тайна, че БМВ в момента нямат никаква по-добра концепция за М7 от М6. Просто ако искарат М7 трябва да е същото като М6 но с купе на 7-серия. Ведна ще ревнеш, че не е вярно...но сам не си вярваш. А относно X5...взимаш една М3, слагаш високо окачване и воаля...имаш X5M. Но истината е, че M-Power нямат реална концепция на 4x4 за конкурнция на ML63 AMG...няма да пиша за G55 AMG, защото мисля че е несериозно за сравняваме 13-кратния 4x4 на годината със носителят на 0 награди Х5.
Да. Но знаеш ли защо нямат? Защото нямат какво да напишът вътре... Примерно за М3 трябва да е следното: "Взехме едно 318. Усилихме купето. Сложихме му голям двигател. Лепнахме емблема М3. Купувайте!"
Абе не ти ли писва да пишеш по-много, а несъдържателно? Толкова е лесно. Просто погледни пакетите с екстри при AMG Style и при БМВ М. Д акзавш че интериора на M-Power е по хубав от на AMG говори само едно, че не си виждал такива коли.
Само дето във тестовете нищо не печелят. Защо ли?
Е, да прав си... Ясно се вижда на къде се мери БМВ. За това половината форум е между 9 и 13 години.
Аз ги наричам идтискани, защото са такива...ти го знаеш, но може да си им викаш както искаш.
Ти явно си работил доста години във тунинг фирма за разработки на най-високо ниво и знаеш колко и къде трябва да се пипне... Но ти май, май много не се различаваш от твоите колеги. Един разказва как отива на училище с 645, друг разказва как сглобява AMG, а ти се изживяваш като технически ръководител...доста добре. А, г-н инженер! Може ли един въпрос? Не ви ли е срам?
Игра на думи. Крайно не вярна и не съдържателна.
Запознат си с философията "One man, one engine" Но явно изобщо не я разбираш. Един човек зглобява един двигател! Така се постига прецизност и точност. Но този двигалел след това се преглежда обстойно от други 3-ма инженери, след тях идва тест-екип които подлага двитателя на специални натоварвания и изследвания... И чак след това се слага в купетата. И сега ако кажеш, че М-двигателите получават повече грижи и са по надеждни от AMG...ще станеш смешен...
Не е вярно. Тези които правят 318, правят и М3. Много добре го знаеш, не се прави на интересен. Обичаш да използваш незнанието на останалите, нали?
Ако наистина си ги виждал, това което си написъл горе е умишлена лъжа от твоя страна.
Аз съм тук за да ме псувате... Харесвами да ви гавря и да неможете да ми репликирате.
Благодаря ти за поста. Харесва ми да споря. Извинявай, ако по някакъв начин съм те убидил. Не е било нарочно. Би било интересно да седнем един срещу друг на една маса и да нищим политиката на автомобилните гиганти. Тогава адреналина ще е повече.
всеки си има разбирания на мене пък мерцедес ми звучи като банзай-фотьоил ама не ходя да трол-вам по мб форумите щото всеки си има своята истина
Вярно е. Прав си. Но ми доставя удоволствие да се заяждам, след като по ТВ ви гаврят, защо и аз да не го правя?
гадно? аз лично нямам проблем със резултатите от нито едно състезание
Не помня да съм се обръщал лично към теб? Имаш проблеми с четенето, явно....
трябва да знаеш нещо за философията
И каква е философията на едно загубило БВМ и то от стар Мерцедес?
вътрешни тунинг дивизии
AMG не е вътрешна. M-Power е вътрешна, но не е тунинг дивизия... M-Power е производствен конвеир, за обикновенни БМВ-та с подсилени купета и изтискани двигатели.
интересно. аз пък не знам един човек във бг или по света които да разбира от коли наистина и да не е сложил бмв философията и постиженията на пиедестал...
Top Gear. Не е така? Гледал ли си някое тяхно предаване с БМВ? Да, трудно е да си гледал защото много рядко показват БМВ и когато го правят обикновенно го сравняват със по слаба кола и въпреки това изкарват БМВ-то по лошо...
ти ако знаеше наистина за динамичните разликите между сл55 и сл65 амг щеше да знаеш ........
А ти ако не беше изсипал 5 реда глупости, точно по твоята технология, пише много но без смисъл, можеше да влезнеш във сайта на AMG и да видиш конструктивната и идеологическата разлика във концепциите на 5.5 копресорния и V12 битурбо! Или пак не виждаш разлика? Може би не виждаш изцяло новата електроника? Или по добрите динамични качества на купето и двигателя? А новото окачване, което показва 13% по-добро поведение от старото, и това ли не виждаш? Или май е по лесно да изсипеш един тон глупости и другите да си викат, "Ей гледай нашия победи в спора" , без реално да разбират какво си написъл... Ако на Божурище не беше SL55, а SL65 щеше тотално да смачка M6! И ти го знаеш...
разбира се. само че, пак във стил от горния параграф- ако наистина знаеше нещо за 55/5 автоматик вс. 63/7 автоматик схемата щеше да знаеш че 55/5 е за момента по-бърза до към 280 от 63/7- изненадан? нали? факт- поне при е и цлс платформата. аз пък не бях. иди прочети за коне, въртящ момент и предавки и ще разбереш защо 520коня/7предавки/7500оборота са по-бавни от 504коня/7смг/8200оборота.
Тук частично си прав, признавам. Но електроника при 63 е много по-напредничева технолгия отколкото при 55. И как подяволите оправдаваш, загубата на M5 в което са вградени най-напредничивите БМВ технологии от една морално остаряла AMG концепция? CLS63 по лош от CLS55... www.mercedes-amg.com ...чети и се учи.
и още нещо- за което може да не си си дал сметка. мерцедес са велика фирма. съгласен. даже цл65 ако и да е кораб ми е любимо возило... просто защото от 80км/ч като го настъпиш и дупето тръгва а дсц-то (дето не можеш да го изключиш и да искаш- много аристократично ако питаш мене) почва да ти мига и така до към 160- особено ако са ти студени гумите...
Колко пъти си карал AMG? А колко пъти си карал SL65 AMG?
абелязал ли си как върви надпреварата във технологиите при супер седаните? е60 м5 излиза със в10 атмосферен, 8200 червена линия 7 предавки... заварва мерцедес със компресорния е55.. ауди се подмотват със стария битурбо рс6... мерцедес правят струват и изведнаж по-средата на живота на модела (нещо което _никога_ не са правили) сменят окачването със по-твърдо, изхвърлят камионджииския компресиран мотор и 5те авто и слагат 100% нов атмосферен мотор със много висока (за мерцедес червена линия- мисля 7к) и новата им 7-степенна авто кутия. ауди подсказват че новото рс6 ще е със атмосферен в10 и 7-скоростна дсг кутия.... сега ти ми кажи кои кого следва като технологии...
Говориш за камионджииския компресорен който разби M5 и M6 ли? Или се опитваш да сравняваш AMG и M-Power двигатели при абсолютни конструктивни различия? По-твърдо окачване? Опитваш са да лъжеш или така ми се струва? БМВ са направили иновация със своя атмосферен двигател? Година: 1999 Фирма: AMG Двигател: AMG 7.3 V12 Модели: SL73 AMG R129; SL73 AMG W/V140; CL73 AMG C140; Pagani Zonda. Сега кой е изненадания? AMG са имали компресорен двигател много преди БМВ... Но са инвестирали повече в компресорните и ти ако беше честен със себе си щеше да занеш, че не са камионжииски а са двигатели с голям потенция и най-важното с много дълъг живот! И нека пак да кажа компресорните двигатели поставени в CLS и SL направиха за смях M5 и M6.
вгледай се и ще видиш че се ядосват предимно нфс-феновете. другите.. си вървиме по авто-ентусиасткия път които сме си избрали защото нещата които цениме във едно возило са различни от твойте- нищо лошо
Тук за разлика от други те ти изказвания си честен, немога да те оборя, истината си е истина.
до миналата година амг-философията беше- във всеки мерцедес модел се слага по-голям двигател, не се сменя _нищо_ друго по ходовата част/трансмисията
Лъжа. Абсолютна лъжа! www.mercedes-amg.com Доказателство че лъжеш! AMG имат лаборатории за проектирането на всеки един компонент от автомобила, без купето и светлините! Факт!!!
дивизията на бмв избира само определени модели и ако "донора" не е подходящ (х-серията, 7ма,8ма серия)- няма м-версия. всичко по ходовата част е различно и/или пипнато.
Фирмена политика на БМВ. Това не е проблем на AMG. Но и за никой не е тайна, че БМВ в момента нямат никаква по-добра концепция за М7 от М6. Просто ако искарат М7 трябва да е същото като М6 но с купе на 7-серия. Ведна ще ревнеш, че не е вярно...но сам не си вярваш. А относно X5...взимаш една М3, слагаш високо окачване и воаля...имаш X5M. Но истината е, че M-Power нямат реална концепция на 4x4 за конкурнция на ML63 AMG...няма да пиша за G55 AMG, защото мисля че е несериозно за сравняваме 13-кратния 4x4 на годината със носителят на 0 награди Х5.
за тебе уеб сайта ли е критерий?
Да. Но знаеш ли защо нямат? Защото нямат какво да напишът вътре... Примерно за М3 трябва да е следното: "Взехме едно 318. Усилихме купето. Сложихме му голям двигател. Лепнахме емблема М3. Купувайте!"
за лукса, стила и класата... хм.. ти знаеш ли че на м5/м6 м-седалките имат 4 степени на свобода повече от тези на е/цлс? и че като седнеш във м-ката всичко ти залепва докато във амг-то се търкаляш из седалката и се държиш за волана като за последно при техническо каране? ти виждал ли си пластмасите във $185к цл65? (ако и да ми е любим както казах?) кожата по тавана? как е сглобено всичко? а виждал ли си алкантра тавана при "пълна кожа" опцията на м5? а арматурбото табло- материали, това онова? ти изобщо имаш ли си на представа за как изглеждат интериорите на тези автомобили на живо? то вярно е субективно ама... за екстрите- бмв има същите екстри които имат и мерцедес- вика му се маркетинг... единственото което мерцедес имат и бмв нямат - и няма и да сложат е адаптивния круиз контрол които да ме убиеш не бих ползвал... всички плюеха по ай-драйв-а на бмв.. няколко години по-късно всички дето плюеха го имат на централната си конзола под една или друга форма...
Абе не ти ли писва да пишеш по-много, а несъдържателно? Толкова е лесно. Просто погледни пакетите с екстри при AMG Style и при БМВ М. Д акзавш че интериора на M-Power е по хубав от на AMG говори само едно, че не си виждал такива коли.
във смисъл една от многото? със в10 мотори дето печелят всички награди за технологии и тн?
Само дето във тестовете нищо не печелят. Защо ли?
да, просто защото аристокрация = стари пари.. а стари пари = стари хора. а философията на бмв не е направена и никога не е била насочена към по-възрастните. докато мерцедес определено е премерен във по-улегналите хора.. мога да ти напиша доста по въпроса но няма смисъл... предполагам че и на тебе ти е ясно. забележи обаче че различните философии не значат че бмв се мери по-ниско- м5 е по-скъпо от е55 - взимам ги за пример защото са най-директно конкурентни.
Е, да прав си... Ясно се вижда на къде се мери БМВ. За това половината форум е между 9 и 13 години.
изстискан двигател- аз не го гледам така- по-правилния термин е "максимално оптимизиран" ... от манифактурката дето е м според тебе..
Аз ги наричам идтискани, защото са такива...ти го знаеш, но може да си им викаш както искаш.
докато като погледнеме амг двигателите и като видиме колко мегдан има за пипане по тях (както и на всеки бусстнат двигател впрочем) и ... между другото ако мислиш че от 63 двигателя на амг ще можеш да изкараш много повече- лъжеш се...
Ти явно си работил доста години във тунинг фирма за разработки на най-високо ниво и знаеш колко и къде трябва да се пипне... Но ти май, май много не се различаваш от твоите колеги. Един разказва как отива на училище с 645, друг разказва как сглобява AMG, а ти се изживяваш като технически ръководител...доста добре. А, г-н инженер! Може ли един въпрос? Не ви ли е срам?
така е защото "аристокрацията" във която се мери мерцедес може да си го позволи. по-правилния критерии е да видиш колко им падат цените след първата година. ето ти жив пример- е60 м5 - ново $95к, на една година и 8000 мили - $80к...... сл65 амг - ново - $185к, на една година и 4000 мили - $110к.... как мислиш- кой си е дошъл на мястото?
Игра на думи. Крайно не вярна и не съдържателна.
че ако знаеше повече за м щеше да знаеш че докато амг се сглобяват по почина "един човек- един двигател"
Запознат си с философията "One man, one engine" Но явно изобщо не я разбираш. Един човек зглобява един двигател! Така се постига прецизност и точност. Но този двигалел след това се преглежда обстойно от други 3-ма инженери, след тях идва тест-екип които подлага двитателя на специални натоварвания и изследвания... И чак след това се слага в купетата. И сега ако кажеш, че М-двигателите получават повече грижи и са по надеждни от AMG...ще станеш смешен...
то цялата м-поточна линия е отделна и хората които правят м-ките не правят "нормалните" коли...
Не е вярно. Тези които правят 318, правят и М3. Много добре го знаеш, не се прави на интересен. Обичаш да използваш незнанието на останалите, нали?
ми виждал съм и двете поточни линии просто
Ако наистина си ги виждал, това което си написъл горе е умишлена лъжа от твоя страна.
ти хубаво ни прати при опелите и голфовете, ма със това си отношение какво очакваш да ти отговориме?
Аз съм тук за да ме псувате... Харесвами да ви гавря и да неможете да ми репликирате.
успех. хубавото на днешното ниво на автомобилостроенето е че можеме да избираме какво да караме- според това какво ни настроението, приоритетите и какво ни кефи.,,
Благодаря ти за поста. Харесва ми да споря. Извинявай, ако по някакъв начин съм те убидил. Не е било нарочно. Би било интересно да седнем един срещу друг на една маса и да нищим политиката на автомобилните гиганти. Тогава адреналина ще е повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани