метан или пропан?
Модератор: Общи модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
моята е с метан(почти не я карам на гас щот наи блиската метанстанциа е на 45км) така е внесена от италия и няма никви проблеми със тампоните на задния мост незнам дали и тежат много бутилките но не и личи щот от зад под прожините има едни фланци около 30-35мм.Hastalavista написа:Метана има един много голям минус.Бутиките са много дебели и поради това инсталацията става тежка.Това е един постоянен товар от порядъка на 80-90 килограма,който си ги возиш всеки ден.При нас има един бакшиш, който кара на метан от половин година и тампоните на задния мост на новата "Соната" почти се бяха предали.
ОК, минаваш 100 км за 6лв.Ами като няма добре развита мрежа от метан-станции, трябва да ходи6 до Дружба или Кремиковци(Маи там бе6е другата станция, не съм сигурен) Няма особена далавера. Освен това заема доста голяма 4аст от багажника, и има смисъл само на комби или на кола с голям товарен отсек;)
Метана има бъде6те само ако се изгради добра мрежа и се намери алтернативен вариант за съхранание. Лично аз не съм привърженик (мое мнение)


ама икономия си има 13лв-250км верно че доста коне отиват да почиват (маи повечето)
сигорно никога небих си словил АГО но така се случи моята баварка и ся си нося бутилките и сиги ползвам от време на време


- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Penchev написа:...
пък да видиш сега огромния патфайндър с 3.3л мотор как си върти четирите гуми... имам чувството че е по-пъргав от 323ката


от метан и чакала е много доволен

а астрата далеч не е голяма кола... и въпреки тва от май месец досега не е имала проблеми с окачването... поне той не е споделял за такова... язък че не влиза във форума да си каже за кво точно става въпрос...

- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Според мен всичко е въпрос на пари. Ако ги имаш караш на бенз и ти дреме. Обаче ако нямаш много а ти се кара БМВ мислиш алтернативи. И тук пак до пари опира. Слагаш газов инжекцион и караш. Карал съм Е36 318is с такъв инжекцион и бях много доволен(тя така си дойде от Холандия). За метан нямам наблюдения но сложиш ли обикновенна АГУ и то при някой скапан майстор и влизаш в джаза. Но имам и жигулка на газ откак я помня и нямам никакви проблеми с нея.
И така според мен:
1. Бенз - най-доброто всеки знае.
2. Газов инжекцион - ако е инжекция колата задължително иначе не е работа.
3. Обикновенна АГУ - ако си с инжекция с малко повече труд и нерви можеш да си пърпориш. Старото ми БМВ беше така. Ако е карборатор по добре.
4. Метан - караш на без пари ама тежиш и много не вървиш. Няма добре развита мрежа от газостанций, аз това не бих го сложил в колата.
И така според мен:
1. Бенз - най-доброто всеки знае.
2. Газов инжекцион - ако е инжекция колата задължително иначе не е работа.
3. Обикновенна АГУ - ако си с инжекция с малко повече труд и нерви можеш да си пърпориш. Старото ми БМВ беше така. Ако е карборатор по добре.
4. Метан - караш на без пари ама тежиш и много не вървиш. Няма добре развита мрежа от газостанций, аз това не бих го сложил в колата.

Ма много ме кефи тази кола!!!










33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани