ново автомобилно предаване по бТВ...
Модератор: Общи модератори
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Найстина, че е хубаво да го пуснете, ще е интересен отзвука след това.
А това подобие на автомобил го заслужава
Може да споделиш при каква скорост се е прекатурила колата и много ли сте навили волана.
А това подобие на автомобил го заслужава

Може да споделиш при каква скорост се е прекатурила колата и много ли сте навили волана.
истината е, че не е подобие на кола .. а много добра за парите си кола. Лично съм я пързалял със 120 на врати мнооого пъти. Въртял съм я на 360 градуса със 100км/ч. Днес пича е прекалил със завиването и като се е вдигнала не е завил вляво веднага, а в дясно и се е врътнала. Беше с нови гуми .. сутринта и ги сложиха! 

- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Беше с нови гуми .. сутринта и ги сложиха!

А да не би случайно да е била с ролбар!?
Аз не забелязах да има но не се е смачкала много за удар през таван ми се струва

Turturelo написа:истината е, че не е подобие на кола .. а много добра за парите си кола. Лично съм я пързалял със 120 на врати мнооого пъти. Въртял съм я на 360 градуса със 100км/ч. Днес пича е прекалил със завиването и като се е вдигнала не е завил вляво веднага, а в дясно и се е врътнала. Беше с нови гуми .. сутринта и ги сложиха!
Влади, според мен това, което правите в това предаване, е игра с огъня и аз му го казах на Любо в Банско, като се видяхме на БМВ-Хтлетикс
Да подстрекавате некви пишман шофьори да правят максимално бързи обиколки на писта е грубо непрофесионално и УЖАСНО БЕЗОТГОВОРНО
Бил съм на какви ли не driver training и никъде, ама никъде не се прави така. Какво би казал Михаел Касперс, как мислиш?
Напр. на Лесново Касперс нито веднъж не каза - мини оттуук колкото се може по-бързо. Хем колите бяха БМВ 3-та и 5-та серия, а не Дачия, хем имаха секакви ESP-та и прочие, хем ги карахе не пишман шофьори като Иван от Сблъсък, а автомобилни журналисти, които са карали какво ли не и могат да усетят и да реагират когато колата тръгне да се обръща.
НЕВЕРОЯТНО БЕЗОТГОВОРНО Е ДА КАЧИШ ЕДИН ШОФЕР С НЕПРОВЕРЕНИ КАЧЕСТВА НА ЕДНА КОЛА, НА КОЯТО СЕ КАЧВА ЗА ПЪРВИ ПЪТ И ДА МУ КАЖЕШ - КАРАЙ МАКСИМАЛНО ЕКСТРЕМНО, ДА НЕ ТИ ПУКА, ИМА ЕДНО ВРЕМЕ 1:29,41 мин ЗА ПОДОБРЯВАНЕ.
Направо ви се чудя на акъла, ако беше станала неква беля, какво щяхте да правите не знам. Сега вероятно ще изкарате Дачията виновна.
Аз карах една Дачия на продължителен тест повече от 15 000 км и смея да твърдя, че колата си е перфектна за парите си, но не е върха на стабилността и иска да се свикне с нея. Аз поне не бих дрифтирал и въобще не бих правил каквито и да е "майсторски изпълнения" с нея, ако не съм я опознал добре.
Последна промяна pinko на 13 Дек 2006, 21:52, променена общо 1 път
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е те в Топ Гиър имаха такава практика да карат свои гости да въртят обиколка на писта и им правеха класация. И те ли са безотговорни. Не виждам нищо ненормално една кола да се натисне до предела и ако резултата не е особено красив помислете си какво ще стане в реална ситуация - понеже се случва и в шофьорското ежедневие да трябва да се реагира екстремално.
Пък и в човешката природа е заложено влечението към игра с огъня
Пък и в човешката природа е заложено влечението към игра с огъня

vitamincpp написа:Е те в Топ Гиър имаха такава практика да карат свои гости да въртят обиколка на писта и им правеха класация. И те ли са безотговорни. Не виждам нищо ненормално една кола да се натисне до предела и ако резултата не е особено красив помислете си какво ще стане в реална ситуация - понеже се случва и в шофьорското ежедневие да трябва да се реагира екстремално.
Пък и в човешката природа е заложено влечението към игра с огъня
Чисто хипотетично, ако Иван си беше счупил врата и се беше парализирал, така ли щеше да мислиш?
На никого не го пожелавам, ама след преобръщане най-често заминава врата, въпреки коланите. Франк Уйлямс е такъв пример, бил е с колан в оная Форд Сиера.
Аз не я разбирам играта с огъня по този начин, сори.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
MaXimal написа:Не виждам защо да е безотговорно? Туртурело да не кара малки деца да карат тая кола? Те хората си имат глави, могат сами да решават дали искат да карат по пистата или не...
Ами да съгласен сам

Всеки сам си преценява какво да прави един ще я кара по-предпазливо, друг по безотговорно това е нормално всеки е различен все пак.Най-стабилната кола да дадете и да казвате карай леко, карайте внимателно, някой пак ще направи простотията и ще излети с бесната скорост от завоя, друг направо ще се забие някаде това са неизбежни неща, ако искаме реализам, пилотите трябва да си преценяват и да си знаят риска все пак

pinko написа:Напр. на Лесново Касперс нито веднъж не каза - мини оттуук колкото се може по-бързо. Хем колите бяха БМВ 3-та и 5-та серия, а не Дачия, хем имаха секакви ESP-та и прочие, хем ги карахе не пишман шофьори като Иван от Сблъсък, а автомобилни журналисти, които са карали какво ли не и могат да усетят и да реагират когато колата тръгне да се обръща.
мойте уважения към колегите журналисти, но честно казано досега не съм срещнал някой, който да кара наистина добре. Почти всички лежат на "карали сме какво ли не" и повярвай ми страх ме е хващало като ги гледам как карат. За усет няма въобще да говорим ... Мое лично мнение!
pinko написа:Направо ви се чудя на акъла, ако беше станала неква беля, какво щяхте да правите не знам. Сега вероятно ще изкарате Дачията виновна.
Аз карах една Дачия на продължителен тест повече от 15 000 км и смея да твърдя, че колата си е перфектна за парите си, но не е върха на стабилността и иска да се свикне с нея. Аз поне не бих дрифтирал и въобще не бих правил каквито и да е "майсторски изпълнения" с нея, ако не съм я опознал добре.
Ни най-малко .. самия аз твърдя, че е чудесна кола! Както казах дрифтва се невероятно лесно с големи скорости, точно заради малко високия си център на тежестта.
Относно майсторските изпълнения - всички коли са еднакви, държат се по различен начин на пътя, дали ще съумееш да се възползваш от тези качества на един автомобил си е до теб зад волана .. на едни им трябва повече време, на други по-малко! Затова има разлика във времената .. Затова Митко Илиев ще е първи, Крум Дончев втори ... Митко Кърнев хх-айти .. но пък сигурно по-добре пее и свири от другите двама!
съжалявам, че не сме се запознали на Банско .. или поне не се сещам в момента

Относно колегата и приятел Майкъл Каспърс .. остави го на мира.
Аз като инструктор на BMW също, когато правя тест драйвове максимално внимавам така да подбера упражненията, маршрута и обстоятелствата, че да бъде максимално безопасно, защото нямам идея кой как кара. При всеки един договор, който подписвам, пише ясно, че аз нося отговорност за събитията по време на тест драйв, така че повярвай ми аз съм първия човек, който мисли за това. Като си присъствал на тест драйва на Банско и на BMW Innovation Days да си видял рискован момент в упражненията? Да съм ви оставил да карате бързо или без надзор по банските пътища? Не мисля!
Относно предаването - това е концепцията! Всеки сам решава, дали иска или не иска да дава газ! Затова Иван Лечев направи 2.25мин, защото не се чувстваше сигурен, не беше карал 15 години кола и след като му върнах спомените за смяна на предавките си караше спокойно. Ако кажа на даден гост, че той ще се засили с 200 и аз с 200 от другата страна и трябва да се ударим челно, защото го подстрекаваме към това .. дали ще го направи? Не мисля..
Владо е напълно прав!!!
Всеки си има глава на раменете . Още първото предаване което гледах първото нещо което ми направи адски добро впечатление е че кара с колан , никога не съм го виждал без колан (за извън ефир незнам) , по този начин се дава пример , по този начин се кара кола . В една книжка на един пилот се казва "gentelmen racer" и всички обяснения за каране започвар със "сигурност" , а не с чип тунинг и прозрачни стопове . Сори за офтопика ама всички са големи карачи , но пистата показва , тя не прощава , там грешката е една и толкова . Дачията е топ колата пример за цена/възможности , в случея е имала много всцепление... хубави гуми и белата става , шофьора е закъснял.
С адски голямо нетърпение чакам момента в който ще дорасне толкова предаването и ефира изобщо че да покаже разскърцаните пластмаси и копчета и грозни шевове и т.н. на марки като МБ,БМВ,Ягуар и т.н. защото това е истинско предаване но не сме дорасли за него и това е факт.
Всеки си има глава на раменете . Още първото предаване което гледах първото нещо което ми направи адски добро впечатление е че кара с колан , никога не съм го виждал без колан (за извън ефир незнам) , по този начин се дава пример , по този начин се кара кола . В една книжка на един пилот се казва "gentelmen racer" и всички обяснения за каране започвар със "сигурност" , а не с чип тунинг и прозрачни стопове . Сори за офтопика ама всички са големи карачи , но пистата показва , тя не прощава , там грешката е една и толкова . Дачията е топ колата пример за цена/възможности , в случея е имала много всцепление... хубави гуми и белата става , шофьора е закъснял.
С адски голямо нетърпение чакам момента в който ще дорасне толкова предаването и ефира изобщо че да покаже разскърцаните пластмаси и копчета и грозни шевове и т.н. на марки като МБ,БМВ,Ягуар и т.н. защото това е истинско предаване но не сме дорасли за него и това е факт.
Най-мразя да съм прав!!!
bravo написа: никога не съм го виждал без колан (за извън ефир незнам) , по този начин се дава пример , по този начин се кара кола .
няма и да ме видиш .. винаги карам с колан! И винаги карам хората да си слагат колан!
bravo написа:С адски голямо нетърпение чакам момента в който ще дорасне толкова предаването и ефира изобщо че да покаже разскърцаните пластмаси и копчета и грозни шевове и т.н. на марки като МБ,БМВ,Ягуар и т.н. защото това е истинско предаване но не сме дорасли за него и това е факт.
уу казах вече, че на Range Rover Sport Stormer му скърца таблото

Владо познавам хора които копуваха списания на килограм от Гер и ги привиждаха само в БГ ....
Само да вметна...... Газзар ми донесе 2-3 броя на BMW Magazin , викам за по лесно да чета на БГ.... Става въпрос за броя със 1ва серия 3.0 литра (130) , та има една снимка от нордшлайфе и по точно завоя Брюнхенв частта в която излиза от гората и пише нешто от сорта "след шеметни завои пистата се шмугва в гората"
а тя от там излиза то движението не е в нея посока ,я в обратната
Та БГ предавания и списания за коли не ми интересуват от както съм тук , то такива глупости само без да ги четеш в рамка да ги слагаш.....
Знам че караш с колан на всякаде не сам и преполагал другояче аз и отзад като седя си го слагам
Само да вметна...... Газзар ми донесе 2-3 броя на BMW Magazin , викам за по лесно да чета на БГ.... Става въпрос за броя със 1ва серия 3.0 литра (130) , та има една снимка от нордшлайфе и по точно завоя Брюнхенв частта в която излиза от гората и пише нешто от сорта "след шеметни завои пистата се шмугва в гората"


Та БГ предавания и списания за коли не ми интересуват от както съм тук , то такива глупости само без да ги четеш в рамка да ги слагаш.....
Знам че караш с колан на всякаде не сам и преполагал другояче аз и отзад като седя си го слагам

Най-мразя да съм прав!!!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Според мен на видеото с преобръщането мястото му е в тая новата рубрика, с уроците по шофиране
Поне да се знае какво НЕ трябва да се прави 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани