F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- Beat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.06.2012
- Местоположение: Равда/София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
- Детайли за колата: Много бавна
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Опа, тегло 1612кг за купето 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Може, ако са го тествали с всичките му възможни екстри.
Ако е с тегло като старото, нали се сещаш, че като време на бая места ще изостава?

Ако е с тегло като старото, нали се сещаш, че като време на бая места ще изостава?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
С всички възможни екстри най-вероятно ще е доста повече от тези 1612 кг.
По-скоро Auto Bild са взели данните директно от сайта на BMW:
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... index.html
По-скоро Auto Bild са взели данните директно от сайта на BMW:
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... index.html
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Взимай м4-ката и ще направим клип, как махаме баджовете и слагаме м3!
И ще станем известни!

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Е ако преглътнеш това ,че е само с две места и не става за целогодишна - ГТ3-то е убийствена кола

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Специално пред М4 в случая не мисля че има какво да му мислиш... Някак си много ми седи като чипнато 335... Допринася много към това ми възприятие и развитието на марката напоследък като ван на предно, БМВ с предно, и3, X1, 4-та серия, М пърформанс пакети, и едни и същи мотори навсякъде във всяко купе





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Boyadjiev написа:Sharo написа:1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Някак си много ми седи като чипнато 335...
Ела с чипнато 335 да ти дам бинокъла?! Особено да се грабнем на писта. Много ме забавляват такива постове .. прелистени 4 списания, 12 клипа и си вадите изводи за нещо, което нито сте карали в различни условия, нито се сравнявали при еднакви условия .. Толкова технология има в този автомобил, че просто няма нищо общо с конвенционален не-М автомобил, особено на писта. Карам 435i xDrive не мога и да си помисля да стоя зад М4 нито на прави, нито на завои, нито на спиране ... Абсолютно никакъв шанс. Та такива шамари раздава на чипнато 335, че ще се чудиш какво точно се случва. Току що отчаях едно М6 Coupe с Competition пакет на Словакиаринг с М4. Не говорете глупости моля ..
@Sharo - говорих с М GmbH - има тунер ~ 2000лв в БГ и тръгва телевизията. Звънях и на друго място - направили са 3 М5 F10 в Бг и си работят.
Иначе сравнението между М4 и 997 GT3 е неуместно. Конвенционално 991 и М4 - да, но GT3 е напълно различна концепция автомобил.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Не виждам дилема след като си имаш М5.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:
@Sharo - говорих с М GmbH - има тунер ~ 2000лв в БГ и тръгва телевизията. Звънях и на друго място - направили са 3 М5 F10 в Бг и си работят.
Мерси.
Turturelo написа:
Иначе сравнението между М4 и 997 GT3 е неуместно. Конвенционално 991 и М4 - да, но GT3 е напълно различна концепция автомобил.
Ясно ми е, че нямат нищо общо като идеология просто се чудя кое да избера. Предвид, че тука няма и къде да я тествам М4ката съвсем ме затруднява. Просто по писания и списания не мога преценя дали ми е достатъчно рейс кола таз М4ка. Точно за това едно време избрах е46 пред е92.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:Boyadjiev написа:Sharo написа:1680 си бях мерил е46-цата едно време.
Тука сега дилемата ми е М4 oт завода или 997 GT3 от познат
Някак си много ми седи като чипнато 335...
Току що отчаях едно М6 Coupe с Competition пакет на Словакиаринг с М4.
Ами хайде де, тъкмо подобен пост откога чаках.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Колега, не ме разбра
Аз не казвам че има общо с 335, а че ми изглежда като чипнато 335. Примерно от е36 като тръгнеш и видиш как се разграничават моторите страшно много от М и нормални коли, после през е46, после е90 и накрая идва не м3, а м4. И м4 с какво се различава от 335? Същия мотор като обем, приблизително същия ред лайн, пак с турбо, ама повече коне ? Не виждам нищо уникално. Не е като всеки тунер на пазара да не може да докара от 335и същата мощност като се заменят с по-производителни турбините, гориво и в най-лошия случай нещо по мотора. 335 няма да стане М-ка никога заради разликите по цялата кола, но на мен ми стои несериозно да имам 335 (ама не X драйв), да се чипне по-сериозно там с генерация и да съм горе долу до НОВАТА м3/м4 на правата?! Изглежда ми страшно неподходящ мотора, особено имайки в предвид Ц63 АМГ в момента как изглежда и особено как звучи. Ясно ми е че цялата кола няма да е лоша сигурно (няма и как да е), просто чисто и просто не ми харесва за момента какво впечатление ми прави
Не че някой му пука за мнението ми, няма да я купувам от магазина така или иначе за момента
но не мога да не си изразя впечатлението, просто като БМВ фен...







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
отново не си прав .. Това е супер несериозно казано - колкото са разликите в предишните поколения, толкова са и сега .. да не казвам повече. Това, че е турбо технология не прави два двигателя еднакви. По тази логика всички атмосферни 6 цилиндрови би следвало да са еднакви?! Е36 М3 и Е46 М3 би следвало да са еднакви, но не са.
По същия начин 335/435i са коренно различни от М3/М4. Като за начало имаш два моноскрол турбо компресора. Е92 335i има малко бройки с две турбини, всички останали са с една до ден днешен, но с туин-скрол технология. Ако сравниш двата двигателя към момента - 435i и М4 разликата в теглото само на турбините е 100 грама повече при М4, при положение, че са две на една. Имаш Lichtbogendrahtspritzen покритие на цилиндровите глави и блока е с 2+ кг по-лек. Маховик още 2 кг по-лек. 100 грама по-леки бутала. Магнезиев картер - още кило надолу. Карбонов кардан - 6 кг надолу. Това са само груби числа по отношение на теглата. Влезеш ли в детайли ще видиш, че цялостната структура на автомобила няма нищо общо с конвенционален AG автомобил. Както винаги е било ... Сравнението с AMG отново е нерелевантно, защото съдиш от пешеходната гледна точка - кое бръмчи повече като мине и как изглежда, което е чисто субективно мнение, което за съжаление няма отношение към производителя тъй като автомобилите се правят за клиентите. Винаги е било така. Преди да се произведе даден автомобил някой стои и мисли, смята и планира - може ли да го продаде. Тези, които не са смятали правилно - фалират. Относно AMG като погледнеш числата обаче и графиките - звука не е основна причина за поръчване на AMG автомобил от клиентите в този сегмент. Нещо повече много повече са продадените M Coupe автомобили от AMG Coupe автомобили. При седан-а водят, но затова има М3 седан
И затова е толкова агресивно изглеждащо 
По същия начин 335/435i са коренно различни от М3/М4. Като за начало имаш два моноскрол турбо компресора. Е92 335i има малко бройки с две турбини, всички останали са с една до ден днешен, но с туин-скрол технология. Ако сравниш двата двигателя към момента - 435i и М4 разликата в теглото само на турбините е 100 грама повече при М4, при положение, че са две на една. Имаш Lichtbogendrahtspritzen покритие на цилиндровите глави и блока е с 2+ кг по-лек. Маховик още 2 кг по-лек. 100 грама по-леки бутала. Магнезиев картер - още кило надолу. Карбонов кардан - 6 кг надолу. Това са само груби числа по отношение на теглата. Влезеш ли в детайли ще видиш, че цялостната структура на автомобила няма нищо общо с конвенционален AG автомобил. Както винаги е било ... Сравнението с AMG отново е нерелевантно, защото съдиш от пешеходната гледна точка - кое бръмчи повече като мине и как изглежда, което е чисто субективно мнение, което за съжаление няма отношение към производителя тъй като автомобилите се правят за клиентите. Винаги е било така. Преди да се произведе даден автомобил някой стои и мисли, смята и планира - може ли да го продаде. Тези, които не са смятали правилно - фалират. Относно AMG като погледнеш числата обаче и графиките - звука не е основна причина за поръчване на AMG автомобил от клиентите в този сегмент. Нещо повече много повече са продадените M Coupe автомобили от AMG Coupe автомобили. При седан-а водят, но затова има М3 седан


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Всичко това с теглото са един вид доработки към н55тицата за мен - по-леки бутала, по-леко това, по-леко онова. Но кажи къде е частицата творчество (както при е36 M powera vanos-а който няма нищо общо с м50-то, при е46 бруталното разграничаване на мощността на Мката от нормалната версия, при е90 високооборотния 8мак спрямо 6 цил. стандартен мотор) което да покаже че това е М разработен мотор, къде е авангардната технология, новото, което го няма в стандартния н55, освен другите турбо компресори. Тези коли за мен са скъпи играчки за хора които имат пари. Там е важно как се чувстват в колата, какъв е звука, каква е драмата, всичко това има значение за една скъпа играчка, а не намирам основните точки на една такава играчка в това м4, да има звук, драма, нещо много специално...
Може и още да не мога да приема че 3 литра турбо > 8мак с 8500 ред лайн, и при мен да е проблема
Може и още да не мога да приема че 3 литра турбо > 8мак с 8500 ред лайн, и при мен да е проблема




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани