Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Даунсайзинг - реални ползи

steeN написа:съжалявам, че те разочаровам.
п.с.
имах предвид спорТни коли.
станахме двама

и аз сега разбирам за тоя мотор ...
мен 7 серия не ме вълнува като кола
трябва ли да знам с кви мотори е оборудвана за да пиша тук-там из форума?
Ачка ако кажеш да спирам да пиша или да почвам да чета ли?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Спамъри , единия казва БМВ спира Ве12 , аз казвам - НЕ Е ТАКА, даже му слагат 2 духалки .
Илков - спирай офтопика .
Илков - спирай офтопика .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
ми не сме се разбрали, явно... имах предвид, че хюндай правят мотори за блендери в сравнение с бмв, ауди и мерцедес и изобщо не трябва да се намесват в тема за даунсайзинг, щото няма на къде да даунсайзнат, освен да сложат педали
... а не че бмв са спирали нещо.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Даунсайзинг - реални ползи
steeN написа:ми не сме се разбрали, явно... имах предвид, че хюндай правят мотори за блендери в сравнение с бмв, ауди и мерцедес и изобщо не трябва да се намесват в тема за даунсайзинг, щото няма на къде да даунсайзнат, освен да сложат педали... а не че бмв са спирали нещо.
ако пазара стигне до там, та да очаква от хюндай даунсайзинг, повярвай ми.. те ще му го дадат
пак казвам, в12 битурбо мотора на мерц е даунсайзнат 8-литров мотор.. реално

No bling at the Ring
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Даунсайзинг - реални ползи
добре де,още преди години от първите собственици на 1.4тсфи споделяха как върви много и гори малко.снимки от борда,засичания на колонката..къде е истината?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Къде е истината не знам, ама бързо спряха 1.4 мотора, който беше и с турбина и с компресор. Истината за мен е една - Бай Ганю вече няма да кара 10 годишните коли на белите хора, просто те няма да дотикват до тази възраст, като двигатели и периферия имам предвид.
only rear wheel drive
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
павката написа:добре де,още преди години от първите собственици на 1.4тсфи споделяха как върви много и гори малко.снимки от борда,засичания на колонката..къде е истината?
Бе те и за дизелчета по 100-120кс се носят легенди за пословичен вървеж ...
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Единствената далавера от даунсайзинга е за производителите. Реално, животът на новите двигатели се съкращава и пациентите (купувачите) ще пазаруват нова кола на всеки 3-5-7 години максимум. Двигател 1.4л с мощност 150-180 к.с.ще живее с пъти по-малко от двигател 2.2л с мощност 110-130к.с.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Именно това имах предвид, досега вземахме един М50 примерно на 200-300 000км, на около 10 години и при нормална експлоатация и с някакво обслужване все пак, изкарваше още 5-10 години. Тия нови курници на 10-тата година няма да е останало нищо от тях, за съжаление обаче натам вървят нещата. Ама то и без това китайците като сменят велосипедите с коли и тръгнат и те да зареждат, бензина току прескочил и 10-те лева. Тогава май ние ще се мятаме на колелетата и няма да ни пука за даунсайзинга 

only rear wheel drive
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Аз не поддържам идеята за даунсайзинга, но чак да се хвърлят на 10-тата година...
Има вече доста 335и/д на по 6 години и не съм чул/чел за някакви кой знае какви бели. Като се износва какво толкова да му смениш, сегменти, лагери, гумички, бутала в лошия случай, някоя турбина...в никакъв случай не евтини неща, но не е за хвърляне колата. Сега ако е заминал блока вече лошо, но...
И все пак не е като на Е36 да не са сменяни по-горе изредените неща.
Предполага се, че заради наличието на по-голямо натоварване, материалите са по-устойчиви, даже се вижда - двигателите са по-тежки от същия обем без турбо. Все едно да кажете, че щом М-ките са на по-големи обороти, значи след 10 години се хвърлят.
Няма такова нещо. Материалите са по-устойчиви, но виж неправилната експлоатация и/или поддръжка ще окаже по-негативно влияние. При евтини марки със сигурност положението ще е от зле нагоре за втора употреба кола, но при по-качествените и особено при БМВ не вярвам да има супер излагации. И все пак се предполага, че от разход на гориво трябва да си поизбил мъничко пари и като теглиш чертата - нещата се припокриват. Друг е въпроса, че парите вероятно ще са "спестени" от този, който е купил колата нова, не от нас, които ще я купим на 10 години.
Ако някой има опит с 1.8т на Халуди, може да спидели впечатления защото отдавна са втора ръка и ги има много при първите А4 и А3. Разпадат ли се аграгатите вече или напротив?
Има вече доста 335и/д на по 6 години и не съм чул/чел за някакви кой знае какви бели. Като се износва какво толкова да му смениш, сегменти, лагери, гумички, бутала в лошия случай, някоя турбина...в никакъв случай не евтини неща, но не е за хвърляне колата. Сега ако е заминал блока вече лошо, но...

Предполага се, че заради наличието на по-голямо натоварване, материалите са по-устойчиви, даже се вижда - двигателите са по-тежки от същия обем без турбо. Все едно да кажете, че щом М-ките са на по-големи обороти, значи след 10 години се хвърлят.


Ако някой има опит с 1.8т на Халуди, може да спидели впечатления защото отдавна са втора ръка и ги има много при първите А4 и А3. Разпадат ли се аграгатите вече или напротив?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Даунсайзинг - реални ползи
BMWPOWERRR_ACM написа:Аз не поддържам идеята за даунсайзинга, но чак да се хвърлят на 10-тата година...
Има вече доста 335и/д на по 6 години и не съм чул/чел за някакви кой знае какви бели. Като се износва какво толкова да му смениш, сегменти, лагери, гумички, бутала в лошия случай, някоя турбина...в никакъв случай не евтини неща, но не е за хвърляне колата. Сега ако е заминал блока вече лошо, но...И все пак не е като на Е36 да не са сменяни по-горе изредените неща.
Предполага се, че заради наличието на по-голямо натоварване, материалите са по-устойчиви, даже се вижда - двигателите са по-тежки от същия обем без турбо. Все едно да кажете, че щом М-ките са на по-големи обороти, значи след 10 години се хвърлят.Няма такова нещо. Материалите са по-устойчиви, но виж неправилната експлоатация и/или поддръжка ще окаже по-негативно влияние. При евтини марки със сигурност положението ще е от зле нагоре за втора употреба кола, но при по-качествените и особено при БМВ не вярвам да има супер излагации. И все пак се предполага, че от разход на гориво трябва да си поизбил мъничко пари и като теглиш чертата - нещата се припокриват. Друг е въпроса, че парите вероятно ще са "спестени" от този, който е купил колата нова, не от нас, които ще я купим на 10 години.
![]()
Ако някой има опит с 1.8т на Халуди, може да спидели впечатления защото отдавна са втора ръка и ги има много при първите А4 и А3. Разпадат ли се аграгатите вече или напротив?
Е, колко струват сегменти, лагери, гумички, бутала, турбина? В БГ нещата са що годе евтини, но ако механика ти иска 50-80 и + евро на час труд, забрави да тръгнеш да ремонтираш. Да, новите се разпадат. Колите след 2000г са тотален скраб. Всичко пластмасово се разпада и руши. Виж, че Сивик и Акорд са рекордьори по проблеми със скоростни кутии. Моторите могат и да вървят, но разхода на масло е над 3/1000 км. Ето малко интерсно инфо за марки и модели:
http://www.carcomplaints.com/worst_vehicles/
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
[quote="BMWPOWERRR_ACM"
Ако някой има опит с 1.8т на Халуди, може да спидели впечатления защото отдавна са втора ръка и ги има много при първите А4 и А3. Разпадат ли се аграгатите вече или напротив?[/quote]
Хора които са навътре споделят че е все по-трудно да намериш жив тръц . Но за кой знае какви проблеми не съм чувал да се говори . Определено е по-надежден от дизели като ТДС,Ве6 ТДИ и тн .
Интересно е че за 1.8Т след 2001ва почти не може да се говори , поради простата причина че 98% от предлаганите и караните халудита от тези години са дизили ... комбитиа
Ако някой има опит с 1.8т на Халуди, може да спидели впечатления защото отдавна са втора ръка и ги има много при първите А4 и А3. Разпадат ли се аграгатите вече или напротив?[/quote]
Хора които са навътре споделят че е все по-трудно да намериш жив тръц . Но за кой знае какви проблеми не съм чувал да се говори . Определено е по-надежден от дизели като ТДС,Ве6 ТДИ и тн .
Интересно е че за 1.8Т след 2001ва почти не може да се говори , поради простата причина че 98% от предлаганите и караните халудита от тези години са дизили ... комбитиа

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Даунсайзинг - реални ползи
acho.rs написа:Хора които са навътре споделят че е все по-трудно да намериш жив тръц . Но за кой знае какви проблеми не съм чувал да се говори . Определено е по-надежден от дизели като ТДС,Ве6 ТДИ и тн .
Интересно е че за 1.8Т след 2001ва почти не може да се говори , поради простата причина че 98% от предлаганите и караните халудита от тези години са дизили ... комбитиа
Като изключително калпав според запознати се представя 2.5тди на Халуди от тези години. Тука имаше едно такова такси и само където бяло магаре не го беше ритало.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Даунсайзинг - реални ползи
аз пък съм за даунсайзинга .. така както един 1.6т примерно е много по приятен за каране от М50Б20 ,гори много по малко ,позволява 6-та скорост щото има момент в ниските ,а това ,че щял да се разпадне след 10 г - не го вярвам .. има си нормален ресурс мотора .. той и М50 не е вечен ( примерно ) .. виж за дуракоустойчивост е ясно - новия мотор ако го караш с калпави масла и горива няма да го имаш дълго ..
неслучайно 1.0 на Форд взема престижната награда ,моторчето е уникално по своему и ще има много много клиенти ( той вече има ) .. 125 коня и 200 нютона при 1400 оборота при среден разход под 5 и емисии под 100 - кой друг бензин може да се похвали с подобни показатели ..
неслучайно 1.0 на Форд взема престижната награда ,моторчето е уникално по своему и ще има много много клиенти ( той вече има ) .. 125 коня и 200 нютона при 1400 оборота при среден разход под 5 и емисии под 100 - кой друг бензин може да се похвали с подобни показатели ..
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - реални ползи
Alexi написа:аз пък съм за даунсайзинга .. така както един 1.6т примерно е много по приятен за каране от М50Б20 ,гори много по малко ,позволява 6-та скорост щото има момент в ниските ,а това ,че щял да се разпадне след 10 г - не го вярвам .. има си нормален ресурс мотора .. той и М50 не е вечен ( примерно ) .. виж за дуракоустойчивост е ясно - новия мотор ако го караш с калпави масла и горива няма да го имаш дълго ..
неслучайно 1.0 на Форд взема престижната награда ,моторчето е уникално по своему и ще има много много клиенти ( той вече има ) .. 125 коня и 200 нютона при 1400 оборота при среден разход под 5 и емисии под 100 - кой друг бензин може да се похвали с подобни показатели ..
Чакай малко със средния разход под 5 ! То и 520д Комби Автоматик със 184кс и 5 на 2 метра размери дава под 5 среден разход ... на стенда по НЕФЗ . А двигател на годината е толкова престижно колкото и кола на година . Защо ли си мисля че последните 15 години кола на годината не е ставала премиум марка

И уай дъ фак сравняваш 1,6Т със двигател на 22 години . Ми дай направо със М10 го сравни


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани