BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
straight six power написа:alx написа:всеки боксер мотор във всяко порше е по условие недоволен че не е където са останалите "нормални" двигатели в колите- отпред... и по тази причина при всеки удобен случай иска да бъде отпред... а като се завъртиш на пистата като пумпал и видиш тия зад теб 2-3 пъти ... е доста самообидно дори и да не си оставиш половината кола по мантинелите и бариерите
Е тия от порше и ферари са големи некъдърници ! Как пък за 100 години не се научиха къде седи двигателя ? Понеже много им "бягат" дупетата и защото европейците не разбират много много от автомобили, а страната със стартова точка 5.7 вади 10000 Nm и 300 коня ето и още малко факти:
American Le Mans Series 2010 - GT
Manufacturers Standings
1 BMW - 158 pts![]()
![]()
![]()
2 Porsche - 157 pts
3 Ferrari - 155 pts
4 Chevrolet - 137 pts
5 Ford - 18 pts
6 Jaguar - 5 pts
Team Standings
1 BMW Rahal Letterman Racing Team - 158 pts
2 Flying Lizard Motorsports - 157 pts
3 Risi Competizione - 150 pts
4 Corvette Racing - 137 pts
5 Extreme Speed Motorsports - 91 pts
6 Team Falken Tire - 40 pts
7 Robertson Racing - 18 pts
8 Jaguar RSR - 5 pts
Само обърнете внимание на разликата между първите трима и четвърти пети и шести![]()
![]()
И това какво общо има с двигателите в колите и още повече с двигателите на фабрични коли които се движат по улицата?
А като спомена тия серий мисля ,че състезателен двигател на годината и то в Германия спецели този приз за 2006 беше точно 7 литровия мотор на Корвет -ls7.R
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: BMW M5 - 2012 г.
Стига ги хвалихте тез американските ......, предимствата са им единствено в цената и до там...а цената е такава по много причини, но нито е една не е да им е хубаво на потребителите, като дават по-малко пари 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
Ами не им е само това предимството... когато купуваш спортен автомобил се примиряваш с някои факти. Ако не ти се занимава си взимаш примерно ЦЛ65АМГ за 350 бона и си го караш с кеф, но в един момент виждаш как един мустанг или корвет те порят по завоите или на магистралата и почваш да се замисляш защо аджеба уж караш много по-добра и 2 или 3 пъти по-скъпа кола от тия, а им дишаш прахта... след това се сещаш, че истинския спортен автомобил е голо купе с голям В8 или В10 кютук, но при него имаш много компромиси... и решаваш какво искаш да караш.
Si non confectus, non reficiat.
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Мислиш или си сигурен ? Поне проверявайте какво пишете ! LS7 на General Motors е обявен за Race engine of the year от едно единствено СПИСАНИЕ - Race Engine Technology. За справка в същата година S85B50 (двигателя от М5 и М6) взема три награди на комисията International Engine of the Year Awards, а именно:BMW_RIDER написа:А като спомена тия серий мисля ,че състезателен двигател на годината и то в Германия спецели този приз за 2006 беше точно 7 литровия мотор на Корвет -ls7.R
International Engine of the Year
Best Performance Engine
Best Engine Above 4.0 litre
В International Engine of the Year Awards няма категория Best race engine of the year. Има Best Performance Engine и тя е за BMW.

Така, че спрете да си чешате езиците и започнете да проверявате информацията, която случайно сте чули, видели или най-вероятно сте прочели в някой пост на някой именит "състезател", "модератор" и "строител", защото:
"Когато фактите говорят .... и боговете мълчат. "
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Zagy написа:Ами не им е само това предимството... когато купуваш спортен автомобил се примиряваш с някои факти. Ако не ти се занимава си взимаш примерно ЦЛ65АМГ за 350 бона и си го караш с кеф, но в един момент виждаш как един мустанг или корвет те порят по завоите или на магистралата и почваш да се замисляш защо аджеба уж караш много по-добра и 2 или 3 пъти по-скъпа кола от тия, а им дишаш прахта...
И коя е тази кола, която излиза от завода (не от тунинг къщата) и CL65 AMG и диша прахта ?




"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
straight six power написа:Мислиш или си сигурен ? Поне проверявайте какво пишете ! LS7 на General Motors е обявен за Race engine of the year от едно единствено СПИСАНИЕ - Race Engine Technology. За справка в същата година S85B50 (двигателя от М5 и М6) взема три награди на комисията International Engine of the Year Awards, а именно:BMW_RIDER написа:А като спомена тия серий мисля ,че състезателен двигател на годината и то в Германия спецели този приз за 2006 беше точно 7 литровия мотор на Корвет -ls7.R
International Engine of the Year
Best Performance Engine
Best Engine Above 4.0 litre
В International Engine of the Year Awards няма категория Best race engine of the year. Има Best Performance Engine и тя е за BMW.
Така, че спрете да си чешате езиците и започнете да проверявате информацията, която случайно сте чули, видели или най-вероятно сте прочели в някой пост на някой именит "състезател", "модератор" и "строител", защото:
"Когато фактите говорят .... и боговете мълчат. "
Може и само от това списание да е, ама е нали? Другите награди дето ги даваш за пример, критерийте са им едни измислени. Въпреки ,че сме БМВ форум и карам и харесвам БМВ, като сложиш ls7 i S85 един до друг ще видиш ,че архаичния small block печели по всички показатели ИМАЩИ ЗНАЧЕНИЕ В СЪСТЕЗАНИЕ, а не по някви тъпотии като литрова мощност, вредни емисии и до колко оборота се развърта.
А и разгледай малко времената на ринга и в dragtimes да видиш няколко коли дето бият такива 3 пъти по скъпи от тях.
Да, точно кувет и вайпър. Да и точно CTS-V. Да и цл65 им диша прахта, как викаш ти фактите говорят.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMW_RIDER написа:Може и само от това списание да е, ама е нали? Другите награди дето ги даваш за пример, критерийте са им едни измислени. Въпреки ,че сме БМВ форум и карам и харесвам БМВ, като сложиш ls7 i S85 един до друг ще видиш ,че архаичния small block печели по всички показатели ИМАЩИ ЗНАЧЕНИЕ В СЪСТЕЗАНИЕ, а не по някви тъпотии като литрова мощност, вредни емисии и до колко оборота се развърта.
А и разгледай малко времената на ринга и в dragtimes да видиш няколко коли дето бият такива 3 пъти по скъпи от тях.
Да, точно кувет и вайпър. Да и точно CTS-V. Да и цл65 им диша прахта, как викаш ти фактите говорят.
Значи критерийте на едно списаниице са безпристрастни и ти ги приемаш за чиста монета, а критериите на International Engine of the Year Awards са измислени и манипулирани ?
Виж само какви "факти" ми даваш бе - Dragtimes.com is an automotive enthusiast community .....
Сега разбрах защо всички сме ентусясти !

Ентусястите от Dragtimes карат corvette и mustang, а професьоналистите от Льо Манс сериите (и то Американските) понеже са балами карат BMW, Porsche и Ferrari и се класират съответно 1-ви, 2-ри и 3-ти.

Последна промяна straight six power на 09 Фев 2011, 15:31, променена общо 1 път
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
straight six power написа:BMW_RIDER написа:Може и само от това списание да е, ама е нали? Другите награди дето ги даваш за пример, критерийте са им едни измислени. Въпреки ,че сме БМВ форум и карам и харесвам БМВ, като сложиш ls7 i S85 един до друг ще видиш ,че архаичния small block печели по всички показатели ИМАЩИ ЗНАЧЕНИЕ В СЪСТЕЗАНИЕ, а не по някви тъпотии като литрова мощност, вредни емисии и до колко оборота се развърта.
А и разгледай малко времената на ринга и в dragtimes да видиш няколко коли дето бият такива 3 пъти по скъпи от тях.
Да, точно кувет и вайпър. Да и точно CTS-V. Да и цл65 им диша прахта, как викаш ти фактите говорят.
Значи критерийте на едно списаниице са безпристрастни и ти ги приемаш за чиста монета, а критериите на International Engine of the Year Awards са измислени и маниполирани ?
Виж само какви "факти" ми даваш бе - Dragtimes.com is an automotive enthusiast community .....
Сега разбрах защо всички сме ентусясти !
не БЕ, не са манипУлирани, ами просто не са критерийте които имат практическо значение. Не давам за пример критерийте на някакво списанийце, ами давам за пример тия които са логични. ЛС7 е по малък като размери, 40 кг по лек,много по евтин, с много повече тунинг потенцял, с много повече въртящ момент в всички обороти доста по плоска крива, много по елемнтарен и лесен за ремонт от S85.
А dragtimes ти ги давам за пример, защото там има реални постигнати времена на колите, не на база сметки физика, и формули и учебника от техническия.
И стига с тоя лйоман, времената на таква писта зависят малко от мотора в колата, и това кеото си дал ти е клас gt2 айде виж клас GT1 и виж времента на ринга!
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Колега , понеже знам , че се интересуваш от тегло на двигатели - Косуорт 7,3 (Астън Мартин 1-77) 750кс 750 НМ - 270кг 

- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Е като нямат практическо значение, защо ми говориш врели некипели и ми даваш за пример, че LS7 е избран за "Best Racing Engine" от некво си списаниице ?BMW_RIDER написа:не БЕ, не са манипУлирани, ами просто не са критерийте които имат практическо значение.
Реални времена на ентусястиBMW_RIDER написа:А dragtimes ти ги давам за пример, защото там има реални постигнати времена на колите, не на база сметки физика, и формули и учебника от техническия.

А сметките са от учебника по физика за 7ми клас, но ти явно още не си стигнал до там.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
straight six power написа:Е като нямат практическо значение, защо ми говориш врели некипели и ми даваш за пример, че LS7 е избран за "Best Racing Engine" от некво си списаниице ?BMW_RIDER написа:не БЕ, не са манипУлирани, ами просто не са критерийте които имат практическо значение.Реални времена на ентусястиBMW_RIDER написа:А dragtimes ти ги давам за пример, защото там има реални постигнати времена на колите, не на база сметки физика, и формули и учебника от техническия.Пак ти казвам професьоналистите се състезават в Льо Ман и карат BMW, Porsche и Ferrari.
А сметките са от учебника по физика за 7ми клас, но ти явно още не си стигнал до там.
Кое точно е врели некипели? И щото може би това списание е взело под предвид точно значимите на практика критерий.
Ма ти си знаеш едно и тва, кво били карали в лйоман. Поне всички коли на пътя са извадени от лйоман и шофйорите им и те от там. И новата М5ца за която е темата все пак и тя от лйоман извадена??
Па ти ентусуастите(в тоя сайт има времена на професионални драг състезатели ма кой да прочете) ги остай. Те понеже карат колите в реалния свят, а не на писта с 10 механика , отбор и един куп настройки, и афтърмаркет части и затова нямат значение. Нищо не каза за времената на ринга а, там поне са фабрични колите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: BMW M5 - 2012 г.
straight six power написа:alx написа:всеки боксер мотор във всяко порше е по условие недоволен че не е където са останалите "нормални" двигатели в колите- отпред... и по тази причина при всеки удобен случай иска да бъде отпред... а като се завъртиш на пистата като пумпал и видиш тия зад теб 2-3 пъти ... е доста самообидно дори и да не си оставиш половината кола по мантинелите и бариерите
Е тия от порше и ферари са големи некъдърници ! Как пък за 100 години не се научиха къде седи двигателя ?
млади момко, сега ще ти напиша неща които са ти простени да не ги знаеш или да не си даваш сметка за тях...
големи състезания се печелят по два начина (ако не се брои политиките)- с много пари и с директен съпорт от производителя, като говориме за многото пари- те също често идват от производителя... та тези две неща може да си ги позволят само малки компании при които р&д-то е започнало със състезателни коли. в момента има две такива компании - порше и ферари... виждаш ли връзката? въпросните компании често не са самодостатъчни защото този бизнес модел не върви. затова и фиат помпа ферари а порше и фв ако и да са на нож пред публиката са скрити креватни дружки. демек технологията идва от малката компания, парите- от финансовия гръб на конгломерата.
останалите компании които се състезават (шеви, форд, тойота, хонда, мопар) са компании чиято първична цел е продаването на обикновени коли и печалбата. ако ти кажа че тях почти не ги интересува отборите с техните коли как се представят... ще ми повярваш ли? има едно изключение обаче- наскар- защото са решили че там има пари. и затова производителите седят здраво зад наскар отборите си... и случайно или не никоя не-американска фирма не е успяла да пробие там- защото когато американците си наумят нещо и почнат да фърлят пачките по най-добрите инжинери на света- никой не може да ги спре. друга тема.
та по тази причина ако някога си ходил на големи състезания (но не наскар) и си имал възможноста да си в пит-овете на отборите ще видиш че в питовете на ферари и порше често има фирмени инжинери. докато в пит-а на форд и на шеви не виждаш инжинерната сила на производителя. виждаш тунери несвързани по никакъв начин с производителя.
за тежките дупета - аз дадох пример защо е лошо да се сменят предавки (особено в завои с натоварено окачване) и като най-очеваден пример дадох поршетата защото те са особено чувствителни при тези условия... и защото съм се въртял с гт3 рс.. на две състезания.. и по тая причина ги мразя (щот сигурно не мога да карам).. и това е друга тема


по въпроса за американските технологии. както каза момчето преди мене- ако един двигател е по-мощен, по-лек, по-прост, много по-евтин за производство и подръжка, с по-добра икономия .... и ползва технология от 1940-та година... няма лошо. аз не робувам на технологиите.
и още нещо:
И коя е тази кола, която излиза от завода (не от тунинг къщата) и CL65 AMG и диша прахта ?Курвет ?
Мустанг ?
![]()
този ти пост показва колко много .. не знаеш. цл65 е един голям кораб които е много силен на 3-та и 4-та което е горе долу от 140 до 230 (така по усет го карам защото по принцип не го гледам кога сменя). на 1ва и 2ра не може да сложи въртящия момент на асфалта (няма шпер) а от средата на 4та и цялата 5-та му идва стръмна. проблема с тази кола е скоростната кутия. 7г трансмисията би му паснала добре, но не издържа на 1000-та нм.. затова е сложена старата по-здрава 5-степенна... и си е така от 2005-та насам когато модела дебютира.
та по тази причина аз се сещам за няколко американски коли които са по-добри като ускорение от място и на скорост. цтс-в. вайпър, корвет з06 и зр1, форд мустанг кобра.. все коли на 1/2 и по-малко от цената цл-а.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Нищо не каза за времената на ринга а, там поне са фабрични колите.
Казвам - коли със тегло 1400-1500кг и въртящ момент около 500 НМ дават времена по-добри и равни на коли със 150-200% по-голяма тяга и същото тегло

АЛХ - стига сравнява тия пластмасови американци с европейските супер-кари . Едното е самурайски меч другото прост топор - и двете вършат еднаква работа , но едното е по-скъпо и бих казал , че си има купувачи .
И мисля , че вече има отговор на CTS-V coupe - C63 AMG 5.5 bi-turbo


Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:АЛХ - стига сравнява тия пластмасови американци с европейските супер-кари . Едното е самурайски меч другото прост топор - и двете вършат еднаква работа , но едното е по-скъпо и бих казал , че си има купувачи .:
какво им е на пластмасовите американци? 5 звезди в краштестовете, 1/3 до 1/2 от цената... по-надеждни (моя цл не излиза от сервиза) ... въпрос на школа.
а сравнението ти не е коректно- ако едното е самурайски меч- другото е атлантиан меч.... и двете си имат приложения

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Нищо не каза за времената на ринга а, там поне са фабрични колите.
Казвам - коли със тегло 1400-1500кг и въртящ момент около 500 НМ дават времена по-добри и равни на коли със 150-200% по-голяма тяга и същото тегло![]()
АЛХ - стига сравнява тия пластмасови американци с европейските супер-кари . Едното е самурайски меч другото прост топор - и двете вършат еднаква работа , но едното е по-скъпо и бих казал , че си има купувачи .
И мисля , че вече има отговор на CTS-V coupe - C63 AMG 5.5 bi-turboИнтересното е че БМВ няма да отговорят и М3ката ще продължи да се купува повече от горните 2 взети заедно , въпреки че очевадно е по-бавна в реалния живот
И кои са те порше гт3 рс и ферари, а за цената нещо да кажем?
И не ти е правилно сравнението, едното е пластмасов топор, другото е топор с кожа дизайн грим и 1000 рпм повече та да не изглежда топор, за 2-3 пъти повече пари.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани